X-Men kezdetek: Farkas (X-Men Origins: Wolverine)

írta human, 2009. május 5. 18:32, 147 hozzászólás

Sokat akart a rozsomák, de nem bírta a karma. Valahogy így tudnám gyorsan összefoglalni az X-men-előzményfilmet. És néhol még a látvány is sántított, Watchmen perből akasztott pluszpénz ide vagy oda. Vajon milyen lehetett a film az emlegetett újraforgatások előtt, ha a végeredmény ilyen lett?

Wolverine kiabál

Sötét képet festettem az előbb? Igazából annyira nem kell elkeseredni, Wolverine egy fasza kis popcorn film, csak túl üres, és közben meg néhol túl színpadias lett az egész. Egy mutánsos filmbe simán belefér hero-walk (lassítva elsétálás valamitől), meg szemrágógumis apróságok, ellenben ennyire nem kellett volna összecsapni a ház alapozását. Amúgy annyi, hogy van ez a két testvér, akik minden háborúban zúznak — a főcím baromi jó volt, ahogy ezt a háborús mókát bemutatták —, aztán kivégző osztag elé kerülnek, akik persze semmit nem érnek a halhatatlan páros ügyében, csak kicsit meg tudják csiklandozni őket. Aztán megjelenik egy tábornok, hogy csatlakozzanak a mutánsokból felépülő osztagába, és végül Hugh Jackman meztelenül rohan át egy mezőn. Közben történnek még dolgok, de azt fedje a vászon szürkéje most pillanatnyilag.

Vágjunk a pozitívumokba? Hugh Jackman még mindig hibátlan Wolverine (nem írjuk le a szitokszót). A képregényekben kicsit profibb meg mogorvább, de ez nem gond, mert még így is fasza. Aztán meg a testvérét, Kardfogot játszó Liev Schreiber is okés volt. De a film legjobb arcai mindenképp Deadpool és Gambit, olyan kár, hogy alig szerepelnek. Már megy a találgatás, hogy egyikőjükkel lesz-e újabb spinoff (azért újabb, mert ez a film is épp X-men spinoff), mert hát annyira coolak voltak. Ha szavazni kell, akkor részemről Deadpoolra megy a voks. Na, hogy kerek legyen a négyzet, a pozitívumokhoz még hozzátenném, hogy volt pár képtelen, de baromi jó akciójelenet is természetesen.

Gambit zúz

A negatívumokhoz meg olyasmiket lehetne sorolni, hogy sok helyen iszonyat kilóg az odavetített háttér, például a végén, amikor valami hatalmas kéményszerűn vannak, szép lenne úgy a küzdeldem, de nem jól gyúrták össze a szereplőkkel. A másik, igazából rosszabb dolog, hogy a több mint egy évszázados történetről két dolog mondható el: 1, alig volt benne valami 2, mégsem sikerült izgalmasan elmesélni. Lóugrásokkal lépdeltek az időben, de vázlatos maradt az egész, az érzelmi töltet teljesen elmaradt. Igazából ez utóbbi a legnagyobb gond, mert hát az ösztönylény Wolverine-t nem a logika mozgatja, de egy másodpercre sem tudunk együttérezni vele mégsem.

Wolverine értékelés

Ezen sokat gondolkoztam, de nem tudok 6/10-nél többet adni. Odavagyok én az üres filmekért, de akkor valamit nagyon el kell találniuk a coolness oldalon, itt ez nem sikerült valahogy. Mindezek ellenére egy másodpercre sem bánom a ráköltött pénz vagy beleölt időt, egynek jó volt, toltam a popcornt meg minden, de nem volt hidegrázás, nem nézném újra.

Mellesleg: alig páran vártuk meg a végefőcím mögötti jelenetet. Yep, nem nagy cucc, csak Logan iszik egy bárban, de ennyire nem tud senki róla? Miért nem lehet kirakni valami figyelmeztetést a moziban, hogy lesz? Vagy nem felkapcsolni a villanyt? Bejönnek szemetet szedni, közbe ők már rég tudják, hogy még van valami a végén.bah. Ez egyben figyelmeztetés is, hogy ha még nem láttad, akkor várd ki a legeslegvégét.

További információk: az írást tényleg human követte el.
Ha jobban érdekel a téma, akkor nézz körül errefelé:
Megosztanád a bejegyzést?

Eddig 147 hozzászólás érkezett!

Sanyi 2009. 05. 06. 6:23

Én nagyon ritkán jövök ki csalódottan moziból, és ez most azon ritka alkalmak közé tartozott amikor húztam a számat kifele jövet. Én nagyon szeretem a képregényeket, imádom az X-Ment (gyerekkoromban is nagy kedvencem volt), és Rozsomák az egyik kedvencem, így kíváncsian vártam a mozifilmet, hátha olyat tesznek le az asztalra amit jó újranézni, meg cool, meg badass meg ilyenek. Ehelyett csalódás a köbön. Megmásították több helyen a mitológiát, Rozsomák soha nem volt ilyen szelíd, a mellékszereplők hanyagolása és pazarlása baromi idegesítő, arról nem is beszélve hogy Deadpool-nak a végén bevarrták a száját. Hát gratulálok! Okos húzás mondhatom. (nem vagyok egy Deadpool-fan, de ez azért mégis inzultált). Az akciók amúgy tényleg helyenként egész pofásak voltak, Gambit menő volt, de ennyi. Ennél gyengébben nem is indulhatott volna a nyári szezon. Sajnos :(

4/10

with 2009. 05. 06. 6:36

X-men, azon belül Rozsi fanatik vagyok.

A rendezőit láttam eddig.
jól iondul a sztori, amúgy végig jó.

Spoiler
Nálam a szigetes rész bekavart. eléggé hulladékra sikeredett az a rész. Rozsi meg a csaj csak úgy mászkálgat az épületben. Sehol egy nyamvadt katona, aki vigyázna a lökött mutánsokra. Pedig ott elfért volna egy kis zúzás mutánsok vs katonák alatt.

Gambit és Deadpool ász, de DP csak addig, amíg nem foltozzák össze, mert az eléggé vacakra sikeredett a végén.

No, egynek elment, remélem a magnetos-s és a többi Origins már valamivel ütősebb lesz.

dRAGEE 2009. 05. 06. 6:48

Venom utólag belegondolva tényleg kicsit hülyeség amit írtam, én arrra a SPOILER bevarrt szájú kegyetlen zombira céloztam, ami a végén szerepelt SPOILER END Tény, úgy kedvencem az eredeti (nem Ultimate) Deadpool, hogy alig láttam még, csak pár magyarosított Cable & Deadpool füzetet, meg 1-2 Uncanny fellépést :)

Bandido 2009. 05. 06. 7:48

Kíváncsi voltam a filmre mert mindenki odavolt ezért a Gambitért. Nos nem azért de ha kihagyták volna a filmből akkor a film semmit sem veszített volna az értékéből.
Nekem nagyon nem tetszett. Egy "bájgúnár" rohangált a pálcájával. Ezt leszámítva a film fasza volt.

UEVCS 2009. 05. 06. 7:52

Nekem bejött.
Agyatlan látványorgia volt. 7/10
Spoiler
Csak engem zavart a 2x felrobbanó helikopter?
Jó mutáns filmtől ne várjunk csodát, de ez lezuhant felrobbant, majd miután Rózsi szikrát gerjesztett még 1x robbant akkorát, ha nem nagyobbat, mint először.

zsocso 2009. 05. 06. 8:10

Nekem is nagy csalodas volt a film. Nagyon sok zavaro dolog volt a filmben es a latvanyos akciok is eroltettek voltak es abszolut nem logikusak.

SPOILER

Peldaul amikor az utcan harcolnak Gambittel. Aztan Gambit felmegy a tetore, hogy utana leugorjon az utcara. Csak azert, mert latvanyos a robbanas a filmben. Vagy amikor Deadpool es Wolverine harcol az eromuben. Minek maszik fel Wolverine arra az izere? Csak azert mert majd jol nez ki amikor ledol. Engem a vagas is zavart nehany helyen. Utalom amikor csak ugy a semmibol elotunnek szereplok. Mint amikor Sabretooth elkapja Wolverine-t, vagy amikor Gambit megmenti. Addig hol voltak? Mit csinaltak? Elszivtak egy cigit? Persze a titkos mutans borton nem orzi egy katona sem, es amikor Wolverine megtudja hogy atvertek csak hatat fordit es elballag. Huuu nagyon allati es vad viselkedes. De amin a legjobban lehidaltam, hogy a fenebe nem tudja Wolverine, hogy nem halt meg a csaja? Nem tunt fel neki, hogy csak leontottek verrel? Hol a nagy mutans oszton? Megtevesztettek a szuperhost 2 deci verrel. Az sem volt furcsa neki hogy nincs temetes. A Weapon X resz is nagyon butara sikeredett. Ami a kepregenyben tobb resz, azt itt elinteztek annyival, hogy belenyomtak a csavoba a femet, aztan 5 perc mulva mar fut is kifele. Es meg nagyon sok ilyen logikatlan, kinos jelenet van a filmben. A Blobbal valo boksz vagy a sok kardozas, kaszabolas egy csepp ver nelkul mar csak hab a tortan.

SPOLIER VEGE

Szerintem egyertelmuen a leggyengebb X-MEN film. Csak azert lesz sikeres, mert az elso nagy popcorn mozi iden es az elozo reszei jok voltak.

superr0x 2009. 05. 06. 8:17

nha
nekem és barátnőmnek tetszett.. nhány poén jó volt, neki pölö a liftes poén eléggé bejött

mondjuk amit zsocso írt, hogy nem vette észre hogy meghalt a nője, az tényleg meredek, semmi karomnyom meg ilyenek...
mind1, 7/10et megkapja mivel kikapcsolta az agyam asszem másfél órára.

Ja és kár hogy csak ilyen fél perceket kaptak a többi kutánsok :8 Ryan és Tim 'Gambit' Riggins <3 (ugye ez most nem volt b*zis? :D)

Bandido 2009. 05. 06. 8:51

SPOILER

"De amin a legjobban lehidaltam, hogy a fenebe nem tudja Wolverine, hogy nem halt meg a csaja? Nem tunt fel neki, hogy csak leontottek verrel? "

Mért neked feltünt, hogy nemhalt meg a nő amikor nézted a filmet? Meg a többi nézőnek a moziban?:)

dRAGEE 2009. 05. 06. 8:53

Zsoco - Az eddigi sikerek 'csak' a várakozást mutatják. A sikert a jövő heti eredmények jelzik ... szerintem -55 - 60% esése lesz.

Venefius 2009. 05. 06. 9:36

Noigen, sajnos sok benne a logikátlanság, talán túl sok is, de ezeke ellenére Én teljesen jól szórakoztam és a film alatt nem(csak utána beszélgetések közben) gondolkodtam el a hibákon.
Egy mozi akkor fasza, ha a film közben semmi nem jut eszedbe, csak a filmet nézed és jól szórakozol.

Ezt elérte, több meg akkor nem kellett.

Bezzeg most:ehh, mi a búbánatnak enged mindenki a cenzoroknak és csinál 13-as filmet?
Tudom, a pénz miatt, meg, hogy szegény kiskölykök el tudjanak menni anyuval a filmekre.
Hát basszák szájba magukat...

Nem vagyok sátánista, de azért pár liter fröcsögő vér elkelt volna a kaszabolós, verekedős jelenetekbe.
Szinte sehol nem volt vér baszki...undorító utólag belegondolva, hogy erre nem voltak képesek odafigyelni.

SPOILER!!

Legalább a levágott fejnél a végén lett volna egy kis loccsanás, de neeem..."

SPOILER VÉGE

Kár, hogy televan logikátlansággal és hiányossággal, tökéletes film lehetett volna-bár még így is soxor megnézem majd DVD-n.

brianaspirin 2009. 05. 06. 9:52

SPOILER
a deadpool háttértörténetben az van, hogy a rák miatt "beleültetett" gyógyító faktor sokkal erősebb nála mint rozsinál eredetileg. a leírás szerint egyszer egy lefejezést is túl élt.

ElderPredator 2009. 05. 06. 10:00

Bandido miért nem tudod kirakni az üzeneted elé a spolier szót ? Csak 7 betű, még ha annyira egyértelmű is a dolog, mint ahogyan neked volt egyértelmű, még akkor is tedd már oda azt a 7 betűt. Kösz.......

barrystrepsil 2009. 05. 06. 10:01

Human, szerinted Ryan Reynolds volt a legmegfelelőbb khm... "színész" Deadpool szerepére?
Bocs, tudom, hogy te szereted, de nem valaki rondábbat/drabálisabbat kellett volna választani?

zsocso 2009. 05. 06. 10:07

" Mért neked feltünt, hogy nemhalt meg a nő amikor nézted a filmet? Meg a többi nézőnek a moziban?:)"

En azt betudtam a PG-13nak, de Wolverine vilagaban R-esen nezne ki egy Kardfog altal kinyirt ember. :)

Llew 2009. 05. 06. 10:32

Sajnos csak egy látványos popcorn filmet kaptunk, amiből sokkal-sokkal többet is kilehetett volna hozni egy rendes forgatókönyvvel. A film első fele, harmada működik, utána félre tesznek minden józan észt és megy a látványra gyúrás. A történet pedig több helyen szembe hugyozza a korábbi filmekben már lefektett alapokat.
Jackman és Schreiber karaktere rendben van, de a többiek annyira papírmasék, hogy fájdalmas. Ráadásul bele estek az X-men 3 hibájába, hogy minél több mutáns tűnjön fel egy-két képkockára, de teljesen feleslegesen, ráadásul olyan képességekkel, amiket a korábbi filmekben már láttunk sokkal jobban kihasználva. Nekem elég volt az akció, annak ellenére, hogy rengeteget lelőttek belőle a trailerekben. A végeredmény egy erős jóindulattal adott 6/10, mert az összecsapott, logikátlan sztorihoz nem tartozik olyan kiemelkedő látvány, ami miatt érdemes lenne rászánni még egy mozijegyet.

SPOILER

Jöjjenek azok amik nagyon zavartak:
Minek kellett Wolverinnek és Creednek tesóknak lennie? A testvérharcból kikerekített "dráma" annyira gyenge, hogy ezért felesleges volt szembe menni a képregényekkel ilyen téren. Elég lett volna ha egy két perces jelenetet betolnak arról, hogy a két menekülő gyerek találkozik, aztán jöhet a főcím.
Akkora tektonikus mozgások vannak Kanadában, hogy a hegytetőn lévő titkos X-fegyver labor a X2 idejére lesüllyed a tó szintjére?
A felmászok, hogy leeshessek, leugorhassak dolog annyira hülyeség, hogy nem is érdemes vele foglalkozni.
Az emlékek elvesztésének megoldása olyan, mintha a forgatókönyv írással párhuzamosan forgatták volna a filmet, és a vége előtt rájöttek, hogy ezt még nem oldották meg. Nosza akkor rittyentsünk valami okot gyorsan. A 100 évnyi háborúban, meg a kivégzésen egyszer sem lőtték fejbe Wolverint? Hová tüntek az adamantium golyók és az általuk ütött lyukak a koponyából, mert a Jean Gray által készített röntgeneken nem szerepelnek? De ha még be is veszem a megoldást, akkor Creed és Küklopsz (akinek a szerepeltetése tök felesleges volt) miért nem emlékszik Wolverinre? Utóbbi ugyan nem látta, de a hangjára emlékezhetne.
Az XI annyira béna, hogy ezért kár volt a sztoriba írni Dedapoolt. Minek bunyóznak az elején, ha már az ajtóból lelőhette volna az össze mutánst a sugárzó pillantásával?
És mi a helyzet Xavier (borzalmas trükkel megjelenítve) azon állításával, hogy Jean, Küklopsz és Ciklon voltak az első tanítványai, mikor itt összeszedett vagy egy tucat mutáns kölköt?

Bandido 2009. 05. 06. 10:35

"ElderPredator"

Bocsánatot kívánok.

Bandido 2009. 05. 06. 10:43

SPOILER

"Hová tüntek az adamantium golyók és az általuk ütött lyukak a koponyából, mert a Jean Gray által készített röntgeneken nem szerepelnek?"

Nem értem senki sem figyelt, hogy mit beszélnek a szereplők? Stryker mondta, hogy a "koponyája begyógyul de az emlékei nem" Ha jól emlékszek szó szerint ezt mondta.

Llew 2009. 05. 06. 10:55

Bandido:

SPOILER

A koponyacsontja oké, de a fém benne mi a szartól gyógyul be? És a golyók felszívódnak, vagy mi?

nitro 2009. 05. 06. 11:06

Bandido: szerintem zsocsonak nincsenek szuperéles érzékei, hogy rájöhetett volna a turpisságra, meg aztán a filmvásznon nem minden jön át. :-)
Már második kritikában olvasom, hogy Stryker tábornok, mikor az elején, amikor toborozza őket, akkor még őrnagy, később pedig ezredes, ha jól emlékszem.
Sajnos nem volt egy igazi Rozsomák-film. Egynek azért elment. Azoknak pedig, akik eddig esetleg nem tudták volna: MINDEN Marvel film végén érdemes megvárni, hogy mi van a stáblista után...
Egy kérdés még maradt bennem: hol szerepelt a filmben Stan Lee? :D Sehol sem láttam, de biztos csak nem figyeltem eléggé. :)

Bandido 2009. 05. 06. 11:08

Llew

Ilyen apróságokon ne akadjunk már ki:)
Ha így néznék egy filmet bármelyikbe/bármibe bele tudnék kötni.

Pl a Star Wars ban Chewbacca-nak mért 13cm es a szőre mértnem 20?

Bandido 2009. 05. 06. 11:12

"Egy kérdés még maradt bennem: hol szerepelt a filmben Stan Lee? :D Sehol sem láttam, de biztos csak nem figyeltem eléggé. :)"

Mert szerepelt benne? Én úgy tudom, hogy csak producere volt a filmnek. Vagy rosszul tudom?

sztyopa1984 2009. 05. 06. 11:13

Nem értem senki sem figyelt, hogy mit beszélnek a szereplők? Stryker mondta, hogy a "koponyája begyógyul de az emlékei nem" Ha jól emlékszek szó szerint ezt mondta.

Hogy tudna begyógyulni az adamantium?Bocs nem értem..

Llew 2009. 05. 06. 11:14

Bandido

A SW-vel, most a lelkembe tiportál, mellesleg nincs igazad, mert nem azon van hangsúly, hogy a kifogásolt probléma apróság, hanem azon, hogy ellentmond a korábban felállított szabályoknak.
A te példáddal élve, ha Chewbacca első szerepeltetése során elhangzott volna a filmekben, hogy a wookieek szőre max 13 centisre nőhet, aztán meg mégis 20 centis lenne, akkor igen is joggal kifogásolható a dolog.

Olman 2009. 05. 06. 12:07

Szerintem az Adamantium is van ebben a filmes univerzumban olyan csodás, hoyg regenerálódni is tud.

ALIEN 2009. 05. 06. 12:09

Nagyon jó véleményeket írtatok! Mosolyogva olvastam végig őket! Látszik, hogy vannak még igazi képregény rajongók! Mind igaz is ami elhangzott. Nem is teszek hozzá olyan sokat, mert már minden ki lett szinte beszélve, nézhető, nem rossz történettel, persze átírva, mert a képregény nem igazán erről szólt, CGI ha lehet ezt így nevezni valóban gyenge, sokkal többet vártam egy X-MEN spin off-tól, de mivel X regény ezt is elnézem. A tudatlan amerikaikra tekintettel akik a saját történelmüket sem ismerik megjegyezném, hogy feltűnik a filmben egy HUMMER. Mi ebben a hiba?! Csak annyi, hogy ha jól vettem ki a film a 70-es években játszódik annak is talán a vége felé, na most a HUMMER-t, mint harctéri járművet előszőr az első Öböl-háborúban vetették be. Előtte ilyen nem is volt. Azért erre talán figyelhettek volna...nah mindegy végülis képregény adaptáció, tehát bármi megtörténhet benne! :-)

zsocso 2009. 05. 06. 12:12

" Bandido: szerintem zsocsonak nincsenek szuperéles érzékei, hogy rájöhetett volna a turpisságra, meg aztán a filmvásznon nem minden jön át. :-)"

SPOILER

Errol eszembe jutott valami. Wolverine a szuper szaglasaval nem jott ra, hogy a medve vere van a csajon? Az hogy nem volt rajta egy karcolas sem, mar fel sem tunt neki. De abban amit csinal o a legjobb. :) Azt mar en sem ertettem, hogy ha az adamantium golyo atlyukasztja a koponyat es az begyogyul, akkor hova kerul a golyo? Es Stryker azt honnan tudta biztosra, hogy ha fejbelovi akkor regeneralodik, de emlekezni mar nemfog? Biztos levolt tesztelve.

Fuckley 2009. 05. 06. 12:43

SPOILEREZES

"adamantium nem gyógyul be"

egy picit gondolkozzatok már... ha a karmai miért nem vágják ketté egymást? mikor összeérinti? mert elpusztíthatatlanok...ha rálőnek a fejére ami ADAMANTIUMból van akkor az adamantiumgolyó se deformálhatja el. annyi h ha azzal lőnek rá, nagyobb hatással van és elveszti az emlékeit.

sandor8206 2009. 05. 06. 12:45

Spoileres kicsit!

A film nem nagy szám, olyan 6/10 sztem is, de nekem a sztorival se semmivel nem nagyon volt bajom, sőt ahhoz képest, hogy mi mindennek kellett benne lennie, weapon x program, silver fox, adamantium, victor, stryker stb. emlék elvesztés + a többi x-men filmmel is klappoljon, elég jó izgalmas bosszú sztorit sikerült összehozni, néhány kisebb csavarral és mindenkinek és mindennek fontos szerepe volt nem csak lógtak a levegőben, még ha csak kicsi is! Nekem inkább a "hangulattal" volt sok bajom, kevesebb poén, több dráma, kevesebb szín, több dark és akkor ok lett volna és sokan álmélkodnak miért pattogunk a pg-13 miatt, na ezért!

Egy-két dolog ami miatt sztem felesleges háborogni!

1. Gambit, Deadpool - ez nem x-men 4 volt hanem egy Wolverine film, 3 karakter a lényeg Rozsi, Victor és Stryker és ők rendben voltak, a többiek szerepüket elláták

2. Pár képesség + eredet sztori nem is úgy van - most soroljam, hogy a többi x-men filmben mi nem klappolt a comichoz?

3. Koponya - még jó 10-15 év van az első x-men filmig, addig bármi lehet (elvileg lesz Wolverine 2, de akár Magneto is begyógyíthatja neki a Magneto sztoriban, hisz tartozik Rozsinak stb.) Erre mindig azt szoktam mondani, hogy a film nem mutatja, attól még a szereplők is kimennek WC-re

4. Nem klappol a Bázis, hegy, tó, vízesés stb - több bejárat és kijárat is lehet, lehet egyik felfele vezetett stb + nem tudom már nem emlékszem, de egyáltalán most mutatták a gátat, lehet e film "után" építették és akkor emelkedett meg a vízszint + attól, hogy van vízesés az nem zárja ki, hogy 50 m arrébb nincs egy tó, vagy a hegy másik oldalán

5. Küklopsz miért nem ismeri fel, vagy legalább a hangját - Be volt kötve a szeme + Rozsiból kb. ennyit hallhatott " Menjetek másfelé " vagy valami ilyesmit, mert más jelentenél már nem voltak együtt.

Nagyjából ennyi most, szóval ilyeneken mit kell kiakadni!

koko 2009. 05. 06. 12:48

Fasza volt:D

zsocso 2009. 05. 06. 13:06

Szerintem senki sem az "aprosagokon" akadt ki, hanem hogy ha valamit elkezdtek az elso filmekben ( amik nagyon jok voltak ), akkor azt miert nem lehet folytatni vagy miert kell felrugni. Miert volt fontos az hogy Kuklopsz benne legyen vagy hogy Kardfog Rozsomak testvere legyen? Attol meg ugyanugy bosszut allhatott volna Rozsomak a no halalaert.

Llew 2009. 05. 06. 13:43

SPIOLER

Lehet én vagyok nagyon szőrszálhasogató, de nekem az is logikátlan, hogy Stryker miként lehetett elnöki tanácsadó azok után, hogy leszúrt egy tábornokot (oké, nem derült ki, ráfogta Wolvira, XI-re, stb.) és csúnyán leamortizált egy titkos bázist, és hagyott szabadon eltűnni egy tucat mutáns kölköt, meg egy fél milliárd dolcsis kísérleti nyulat, hogy az elvesztegetett XI-ről ne is beszéljek.
Ha itt ilyen über durva szuper mutánst csinált, akkor az X2-ben Lady Deathstrike miért "csak" regenerálódni tudott? Rájött, hogy a kevesebb több?

Ez már tényleg csak kukacoskodás:
Stryker lába vajon elkopott a Silver Fox befolyására lenyomott kilométerek miatt? Mert itt egy magas Wolverinnel, az X2-ben a jégfal két oldalán meg kb egy fejjel alacsonyabbnak tűnik nála, és az öregséggel annyit nem megy össze az ember.:)

perzsa 2009. 05. 06. 13:45

Most Kardfog az a X1-es Kardfog? Mert mintha ott nem ismerték fel volna egymást (ill Kardfog nem ismerte fel Logant, de mind1), engem ez zavar csak

Rolee83 2009. 05. 06. 13:51

SPOILEREZEK, DE NEM JELÖLTEM

Nekem elsőre 2 dolog volt ami feltűnt. Az egyik, hogy a film elején mikor Deadpool látványosan lekardozza az emberkéket nem lett véres a kardja. A másik meg, hogy a végén miért jelent meg Xavier? Ki mondta neki, hogy oda kell jönni begyűjteni a mutáns kölköket?
De összességében jó volt a film, egy mozit simán megért!

zsocso 2009. 05. 06. 13:58

Ugy vettem eszre ebben a filmben mindeki pont ott volt, ahol lennie kellett.

SPOILER
Xavier pont megerkezik amikor kijutnak a mutansok. Gambit megmenti Rozsomakot, Kardfog elkapja Rozsomakot, az oregek epp hazaerkeznek aztan egyszerre lovik le oket stb. stb. stb.

Llew 2009. 05. 06. 13:58

Rolee83

SPOILER

Mert az öreg biztos nyomon követte a történéseket Cerebron, hisz Scott-on (hallani a hangját) keresztül ő navigálta ki a gyerekeket az alagutakból. Plusz már ismerhette Strykert a fia miatt, mert az X2-ben elmeséli, hogy tanította. (Mondjuk ez talán megint ellentmond annak, hogy az első film szerint Küklopsz, Jean és Ciklon/Vihar voltak az első tanítványai.) Itt meg Stryker mondja, hogy a fia volt az XI megalkotásának első lépése Wolverine, meg az utolsó.

Rolee83 2009. 05. 06. 14:05

Hát én ennyire nem vágom a X filmeket, de köszi a felvilágosítást! :)

sztyopa1984 2009. 05. 06. 14:16

Spoiler:
Mire Strykert megtalálták a katonák annyit gyalogolt,hogy a cipője szétszakadt és a lába is véres volt.Az 5 km hosszú szigeten végig aszfalton gyalogolt körbe-körbe?Na mindegy csak kukacoskodom.Ja és,ha Weapon XI le akarta fejezni Logan-t, akkor az adamantium golyó is képes lehetett átlyukasztani a koponyáját,ha pedig a golyók az agyában maradnak nem igaz,h nem sérti egyetlen fontos részét is az agyának...

fotomán 2009. 05. 06. 14:18

Na, kivételesen pont megegyezik a véleményünk a filmmel kapcsolatban Human.

.:KDave:. 2009. 05. 06. 14:18

Na ne már.. ez röhejes. Most néztem végig, nekem ez egy 6/10, és hallom az alásfestő zenét a film végén... XD ez a Transformers zenéje alatta... :D

sztyopa1984 2009. 05. 06. 14:23

Ja és,ha már ennyire popcorn-mozi akart lenni,akkor már Bay is rendezhette volna, neki úgyis fekszik az ilyesmi...

brianaspirin 2009. 05. 06. 15:37

"Ez már tényleg csak kukacoskodás:
Stryker lába vajon elkopott a Silver Fox befolyására lenyomott kilométerek miatt? Mert itt egy magas Wolverinnel, az X2-ben a jégfal két oldalán meg kb egy fejjel alacsonyabbnak tűnik nála, és az öregséggel annyit nem megy össze az ember.:)"

lehet rozsi még növésben volt ;)

"3. Koponya - még jó 10-15 év van az első x-men filmig, addig bármi lehet (elvileg lesz Wolverine 2, de akár Magneto is begyógyíthatja neki a Magneto sztoriban, hisz tartozik Rozsinak stb.) Erre mindig azt szoktam mondani, hogy a film nem mutatja, attól még a szereplők is kimennek WC-re"

az x1-ben találkozik először magneto rozsival, meg is jegyzi: "valóban tele van a tested azzal a különleges fémmel?" szal nem gyógyíthatta be, max utána, de a röntgen előtt semmiképp.

az engem is zavart kicsit, hogy a hipnotizálás alatt másmilyen volt a beavatkozás és a szökés mint itt, erre odafigyelhetnének.

még valami amit eddig más nem említett: hogy tud úszni rozsi? amikor ráül a mocira, majd szét esik alatt, szal a vízben el kéne süllyednie mint egy darab kő.

meg eleve a műtét is érdekes volt számomra, semmi precizitás, csak teleb@szták szerencsétlent ólommal, az meg rendeződjön el ahogy akar. napersze. x2-ben pont ezzel a módszerrel nyírta ki vetélytársát, gratulálok.

pedig ezek nem nagy dolgok, csak egy kis odafigyelés kéne, forgatás előtt megnézni az első 3 részt és nem lettek volna ilyen hibák.

sztyopa1984 2009. 05. 06. 15:43

'meg eleve a műtét is érdekes volt számomra, semmi precizitás, csak teleb@szták szerencsétlent ólommal, az meg rendeződjön el ahogy akar. napersze. x2-ben pont ezzel a módszerrel nyírta ki vetélytársát, gratulálok'

Ahhoz képest, ahogy Halálcsapást elintézte egy kicsivel,több precizitással dolgoztak a műtétnél,ő pedig csak beledöfte a csövet és hadd szóljon

brianaspirin 2009. 05. 06. 15:48

Ahhoz képest, ahogy Halálcsapást elintézte egy kicsivel,több precizitással dolgoztak a műtétnél,ő pedig csak beledöfte a csövet és hadd szóljon

oké, több helyen és lassabban adagolták, de csak simán belefolyatták. én azt hittem (még az előzetes előtt a hipnózis miatt), hogy majd mindenhol felvagdossák, és úgy öntik rá a csontjaira a cumót, meg a karmokat kialakítani. amikor a fürdőben nézi, elég pöpecül megvoltak azok élezve és ki voltak alakítva, nem úgy tűnt, mintha csak úgy folyatták volna

brianaspirin 2009. 05. 06. 15:52

egy dolognak örülök, hogy deadpool nevét nem akarták lefordítani :)

human 2009. 05. 06. 15:59

msot komolyan, xmen4 meg ezek.. megírtam ami biztos hír, a többi lófasz, a wikibe én is beírhatok. Ennyi erővel a Justice Leaguage már 2 éve kész van, azóta mondják, hogy most már tényleg készül..

Azureus 2009. 05. 06. 16:15

SPOILER

"A koponyacsontja oké, de a fém benne mi a szartól gyógyul be? És a golyók felszívódnak, vagy mi?"

fogjátok fel ezt a töredéknyi hibát a sok közül,hogy a golyó áthatolt a fején tehát nem maradt a koponyában :)

sztyopa1984 2009. 05. 06. 16:29

Na én be is fejeztem a szőrszálhasogatást.Mindent egybevéve bárhogy is sikerült,ugysem hagytam volna ki.Örülök,hogy egyáltalán foglalkoznak a témával,és remélem a jövőben több filmet is készitenek a mutánsok kalandjairól.Azért kár,hogy Agent Zero a filmben egyértelműen genyó,pedig a képregényben ettől jóval árnyaltabb figura volt...

Llew 2009. 05. 06. 16:51

Azureus

SPOILER

Én úgy értettem, hogy arról beszélnek, hogy a koponyáján átmegy és eléri az agyat a golyó, nem arról, hogy átmegy a fején, mint a vajon. De igazából tényleg mindegy.
Az sokkal viccesebb, hogy belenyomnak 10-x kg adamantiumot, amitől a motor lemegy a segge alatt, de ő semmivel nem mozog lassabban, mint előtte, és egycsapásra leveri bunyóban Creedet.

ForgerON 2009. 05. 06. 16:56

"91. brianaspirin 2009. 05. 06. 15:52 /:
egy dolognak örülök, hogy deadpool nevét nem akarták lefordítani :)"

Na ennek én is, és ezt kellett volna tenni rozsival is, s nem lett volna gond.

Wade 2009. 05. 06. 17:36

Egy szó mint száz nagyon elkapkodott felejtős munka,nálam főleg a Deadpoolos dolog miatt is.

MStipee 2009. 05. 06. 17:45

SPOILER

Első részben röntgenfelvételeken a csontszerkezetére rögzített adamnatium beültetések látszódtak, itt meg a teljes csontfelületre öntötték rá az adamantiumot.

A karmai nem elpusztíthatatlanok, csak "nearly indestructible", pl Kolossz fémbőrét nem tudja megkarcolni sem. Jah és a golyó kicsit nagyobb energiával mozog, mint ha összecsapná a két karmocskáját.

Deadpool karjából előcsúszó két penge nem hosszabb mint az alkarja. (lemértem vonalzóval :P )

A gyémántos csaj hova a rákba tűnt el az első három filmben? Nem kicsit volt imba szerintem.

Deadpool nem azért Weapon XI mert az első 10 weaponből gyúrták össze hanem mert ő a tizenegyedik akibe "belenyúltak". Stryker fia volt az első, akinek lecsapolták az agylötyijét vagy mi, ottvolt az az orosz akárki akinek csápokat raktak az alkarjába, stbstb.
Mellesleg DP regenerációja durvább mint Rozsomáké, mivel egyenesen arányos a sérülés mértékével -> ha levágják a karját szinte azonnal visszaforrad, egy kis karcolás viszont lassan gyógyul be rajta, míg Rozsomák egyenletesen gyógyul (gondoljunk csak arra mikor Vadóc elkapja)

SPOILER OFF

Kissé csalódtam énis, többre számítottam, de még így is jól szórakoztam.

Racoon 2009. 05. 06. 18:27

Most hogy látom hogy kardfog és wolwerine testvérek lettek(tehát akkor wolverine Logan Creed?:), az jutott eszembe hogy mennyivel forradalmibb újítás lett volna ha nem testvérek hanem szeretők lettek volna, és a nőn vesznek össze.
Igaz politikailag correct film(mondjuk egy néger kardforgúval), kevés vérrel mint ez.

ati 2009. 05. 06. 19:58

szpojleres!!!!!!!!
MStipee: Akkor elvileg a fejét nem lehetne levágni...

Venom 2009. 05. 06. 20:14

SPOILER

Deadpool fejét lazán lelehet csapni utánna visszateszi vagy visszavarrják neki és éldegél tovább a képregényben is nem egyszer volt rá példa hogy levágták a fejét és utánna visszakerült és ment szépen tovább.

Claire8310 2009. 05. 06. 20:38

Nekem is csalódás volt... Főleg, hogy nem klappolt az eredeti filmekben látottakkal (pl. a műtét és a szökés)Logikátlanságokkal, felesleges jelenetekkel tele. Viszont borzasztó látványos volt, ami nem hátrány:D meg az említett Gambit és Deadpool is jó pillanatai voltak a filmnek. A főcím kifejezetten teteszett (persze a Watchmen főcímet nem körözi:))
Több gondolkodást és logikát várnák el a forgatóköny íroktól, néhol kifelyezetten hülyeségek is voltak (Ennyire hülyének néznek minket?)
A főcím utáni jelenet meg teljesen felesleges (nem egy nagy WTF, mint sokott lenni), ha a Deadpool-os lett volna oké, de így semmi nagy jelenet.
Egynek megért, de nem nézném meg újra moziban, még a látvény miatt sem.
nálam is 6/10

Claire8310 2009. 05. 06. 20:47

Ja és persze Hugh Jackman is rendben volt. Neki ez kisujból megy, valljuk be nem a legnehezebb karakter amit valaha játszott. De teljesen az ővé a szerep, Vele semmi gond nem volt:)

Wade 2009. 05. 06. 20:50

De azért szerintem agreszívabbnak kellet volna lenni sokkal.... még mindig az x men egybe volt a leg Wolverineb :)

Claire8310 2009. 05. 06. 21:14

Ja és király a genetikusan öröklődő családi arcszörzet :)

ati 2009. 05. 06. 21:14

Venom:
SZPÓÓÓJLER!!!!!
Nem az a bajom, hogy "meghal e" hanem, hogy leesik a feje, elvileg azonnal vissza kéne forrnia...

sztyopa1984 2009. 05. 06. 21:18

Fasza kis film volt,de a magyarországi jegyárakat figyelembe véve(ami most nem tudom konkrétan mennyi,mert rég nem jártam felétek), nem fizetnék be rá,2009-ben kicsit keményebb effekteket várnék el egy ilyen filmtől,amiben tulajdonképpen elég fontos,hogy profin legyen megcsinálva...

sandor8206 2009. 05. 07. 0:38

SPOILER egy későbbi Magneto filmre :-D

"...az x1-ben találkozik először magneto rozsival, meg is jegyzi: "valóban tele van a tested azzal a különleges fémmel?" szal nem gyógyíthatta be, max utána, de a röntgen előtt semmiképp..."

Ha lesz Magneto film, Rozsi tuti lesz egy cameoig mert azért összefonódik az életük több helyen + nem lepődnék meg ha 2 filmet összedolgoznák, mert az egyik mutáns gyerek fogoly nagyon Magneto fiának nézett ki, Higanyszálnak! A képessége + kinézete alapján!

+ ha nagyon akarják, meg lehet oldani azt a mondatot - akkor még nem tudta, hogy az adamantium, csak azt hitte egy sima fém!

Mindent meg lehet oldani! Valószínű meg is fogják!

Szóval a lényeg sok minden ami itt fel lett sorolva szőrszálhasogatás! Az ok, hogy vkinek sztori, cg, stb. gyenge, de ilyen hülyeségekbe belekötni marhaság :-)

MStipee 2009. 05. 07. 0:43

ati:

SPOILER

de, elvileg visszaforrna azonnal DP feje, csakhogy itt leesett magasról és elgurult.

Wolverine fejét meg éppúgy le lehet csapni, ahogy vasat is el tudsz vágni ha erősen csapsz le rá vasfejszével.
A gyémántot is gyémánttal csiszolják, de nem hinném hogy a karmait olyan erővel össze tudja csapni hogy azok kárt tegyenek egymásban. Ha belegondolsz, DP egy szép nagy suhintással lecsaphatta volna a fejét, amit valószínűleg nem élt volna túl W (képregényben sosem fejezték le, DP-t viszont elég sokszor)

Még egy gondolat: szerintem a film végén látott DP nem az a Wade Wilson volt akit mi DeadPool-ként ismerünk. Wade Wilson nemtudott frenkizni teleportálással meg szemmelveréssel.

sztyopa1984 2009. 05. 07. 8:08

"Még egy gondolat: szerintem a film végén látott DP nem az a Wade Wilson volt akit mi DeadPool-ként ismerünk. Wade Wilson nemtudott frenkizni teleportálással meg szemmelveréssel."

Ha szemmel nem is tudott verni, de volt egy teleportáló szerkezete, és egy álcázó kütyü,amivel elrejthette az ocsmány kinézetét.

hidegb 2009. 05. 07. 12:47

Nem voltak nagy elvárásaim a filmmel kapcsolatban, másfél óra kikapcsolódást vártam amit meg is kaptam. Szórakoztató volt, látványos..ennyi. Részemröl 8/10.

dRAGEE 2009. 05. 07. 14:29

MStipee: Lövésem nincs Rozsomák mit tudna túlélni és mit nem, de emlékszem, egyszer Főnix társaságában egy űrhajóban raboskodott, ahol szénné égette a Nap. Abból is felépült. És nem lennék benne olyan biztos, hogy egy fejlevágásba belehalna, nem 100%, hogy a gyógyító képességének a központja az agya (de ez csak az én tippem).

Venefius 2009. 05. 07. 16:38

SPOILER(AZTHISZEM):D

Az tényleg nem zavar senkit, hogy a Kardfog és Kardfog közt mekkora szakadék tátong?

1.Nem is hasonlítanak egymásra.
2.Ez intelligens és okos, az X1-es meg egy buta nyálcsorgató benga fasz
3.X1-ben meg sem említik, hogy testvérek lennének
4.X1-ben hogyan halhat meg egy kurva lézersugártól, amikor szinte halhatatlan?
5.Itt ugrál meg négykézláb fut, X1-ben meg inkább medve, mint nagymacska...

Vagy direkt ugyanazt a nevet adták a két karakternek, hogy még jobban elkúrják a filmet?

Illetve az is lehet, hogy Victor csak Victor és nem is Sabretooth?

MStipee 2009. 05. 07. 21:03

Vene: SPOILER

A film elején derül ki hogy mégsem az volt az apja Wolvinak, aki meghalt, végülis tesók Victor Creed-del, de a neve más, mivelhogy más családban nevelték, érted.

X1-es Sabretooth meg ez ugyanaz, Victor Creed, de arra hogy nem hasonlítanak felhoznék egy példát: James Bond filmek. Ott is maradhatott volna végig a főszereplő nem?
Őszülve, bottal :D

Sorozatokban hányszor van hogy váltják a színészeket de a szerep marad? Comicban X1-es kinézete volt Kardfog-nak, valszeg ezt a Magneto-val való szövetsége után alakította ki, előtte badass Origins-es volt, vagy vmi, szal klappol itt minden.

sandor8206 2009. 05. 07. 23:32

Venefius, a képregényben is úgy volt, hogy először inkább emberi alakja volt és az évek során jött elő az állati kinézet. Ez lehet a rajzolók végett van, de lehet a mutációja alakította át?! Már nem emlékszem.

sandor8206 2009. 05. 07. 23:42

ja és az, hogy nem emlékszik rá az x1, lehet ő is amnéziás lesz, ki tudja van még addig jó 10-15 év :-)

SPOILER

+ ehhez a testvéres dologhoz, hogy Rozsi, Victor testvérek filmben. A képregényben volt Rozsinak egy testvére, a nevére már nem emlékszem, de egy az egyben Kardfog kinézete volt, persze ott nem Victornak hívták, de az évek alatt ahogy Jimmyből is Logan lett, abból is lehetett Victor Creed. Nagyon sok utalás van a comicban, hogy Logan és Victor rokonok, testvérek, apa-fia stb. de tuti sose volt, csak itt így oldották meg egyszerűen a film sztorija végett :-)

22 2009. 05. 08. 10:51

engem az zavart, hogy aput hogy tudta megölni, ha ő is AZ volt?

lol 2009. 05. 09. 0:02

22

Azért mert csak az anyjuk volt "halhatatlan" az apjuk simán "farkas".

Steve11122 2009. 05. 09. 10:49

Én is megnéztem, tetszett, annyira nem rossz, de tényleg jobb effektekre számítottam 2009-ben, főleg egy ilyen filmben! Én valahogy jobban örülnék ha most ezt a szálat vinnék tovább, és elfelejtenék a másik 3 filmet, mert itt teljesen más stílusa volt szinte mindenkinek. Nem a filmhez kapcsolódik, de érdekelne, nem olvastam a képregényeket, hogy amikor Hulk kettétépi Wovlerine-tz, azután hogy lesz újra egy?!

Crias 2009. 05. 09. 12:57

Talán spoiler

"...az x1-ben találkozik először magneto rozsival, meg is jegyzi: "valóban tele van a tested azzal a különleges fémmel?" szal nem gyógyíthatta be, max utána, de a röntgen előtt semmiképp..."

nem ... magnetoval már joval régebben találkozik méghozzá a 2. VH ban akkor magneto még kissrác volt és egy náci munkatáborból vagy miből szabadította ki magnetot ... valszeg akkor még nem volt benne adamantium

Steve11122 2009. 05. 09. 13:44

Egyszer Magnetó engedi és megjegyzi hogy egy kisfiú tartozik ennyivel

Steve11122 2009. 05. 09. 14:40

Magnetó elengedi és azt mondja azért mert egy kisfiú tartozik ennyivel! bocs az előbb rosszul jött ki!

Mentol 2009. 05. 09. 19:04

én a Gambit spin-offra szavaznék :D

Matthew Pepper 2009. 05. 10. 15:58

Szerintem nagyon oda B-szós az Új X-men Movie!
Akinek nem tetszik az nézze Újra meg a kedvenc
Terry Potter filmjét Or Str Wars,Str Gates

Gabesz83 2009. 05. 11. 15:20

Szombaton megnéztem ezt is. Háááát akciófilmnek 7,5/10 DE X-men filmnek csak 6,5 lett. Úgytűnik mintha nem lett volna elég pénz rá, hogy megcsinálják. Olyan kissé szegényes érzése van az embernek.

Végigvártam a stáblista után a jelenetet, de hát többre vártam, nem ilyen szimplára.

Valaki mondta , hogy Deadpool nak milyen tuti a humora... Meg se szólalt. :O Vagy az később kerül elő?

Agi07 2009. 05. 13. 23:26

human! Szívemből szólt ez a kritika. Csak a pontozásnál van egy kis különbség, nálam: 5/10.

pisketi 2009. 05. 14. 0:35

A föcím odaszögezett a moziszékbe és úgy maradtam amíg !SPOILER! Deadpool meg nem tapogatta a fejét. !SPOILER vége! Tényleg elfuseráltak sok trükköt, a karmok kidolgozása valami szégyen, de akkor is... Pörgös, bunyós, tökös Wolverine film lett. Így jöhet Deadpool is:) 7/10

Trib 2009. 05. 14. 2:23

Najó, végre sikerült megnézni.
Hát szörnyű mit tettek az eredeti képregénnyel, de akció nem volt rossz, plusz az hogy barátnő nagyon átéli a dolgokat melletted, nem rossz ha szar a film, talán csak ezért nem csalódás kijönni a moziból.
Szegény Pool, szegény Pool....

Marsattack 2009. 05. 14. 16:22

Találó kritika. Egyetértek.

valaki tud egy videót linkelni a nemlátott befejező jelentről? lemaradtam róla :P

darkimmortal 2009. 05. 14. 18:15

Nem értem miért ez a nagy negatív hozzállás a filmmel kapcsolatban. Én most jutottam el odáig, hogy megnézzem, és hatalmas élmény volt. Tény, hogy a képregényhez képest sokat változtattak, de Nekem így is iszonyatosan tetszett. 9/10 nálam...minimum.

Brokenman84 2009. 05. 14. 22:31

Ennél nagyobb negatívum nem is lehetett volna.4/10-et adok többet nem ér.Többen írták,hogy rendező váltás miatt lett ilyen gyér,meglehet.Még az is az ok,hogy Wolverinen sokat változttak az író váltások miatt az évek során.Ugyebár így rengeteg logikátlan és ellenmondásos történetek születtek(Origins,Wolverine:Origins) csakhogy az ismertebb hulladékot soroljam. És ez a kicsi filmecske pont ezt a 2 legbénább művet dolgozza fel.Kár a filmért mert Wolverine eléggé badass és Hugh Jackman is jó alakított.+Liev gyerek volt eddig a legbénább kardfog.(nem mintha nagy tehetség kéne egy izomállatot eljátszani)

Brokenman84 2009. 05. 14. 22:46

+az akció jelenteket inkább hagyjuk!!!!!!!!!!!
Gambit bothelikopizásán annyit röhögtünk,röhejesen nevetséges.Meg Wolvie Ghost Rider-be ment át azzal Harley-val,elég cink volt.Deadpool+karmok vagy inkább kardok?Sörnyító és kész!:-)Meg nehéz volt eldönteni,hogy Deadpool=Weapon XI!?De akkor is a legröhylesebb rész az emlékek elvesztése volt.Csak annyit mondok: a .44-es magnum a világ legdurvább kézifegyvere(a film is igazolta ezt a tényt:-)Nem kell minden filmhez
Frank Miller,Christopher Nolan vagy Brian Singer,hogy jó képregény filmet kapjunk,csak egy kis alaposság.Biztos nehéz volt ezt is összehozni(csak úgy mint az X3-at),de ez akkor se hű képregény adaptáció és pont.

Cody 2009. 05. 20. 21:17

A trailer egyszerűen hazudott. Azt sugallta hogy Logan új emlékeket akar, és amiatt vállalja a műtétet, közbe meg nagyon nem. Ráadásul a 2.világháború idején kapja az adamantiumot eredetileg, ami sokkal coolabb. Az adamantiumcsontváz nem úgy nézett ki mint az X-Men 1-ben. Mindenki azon van elakadva hogy a Farkas szar...mértnem Rozsomák... szerintem ennél jóval nagyobb baj, hogy miért a testvére Kardfog, és miért néz ki rohadtul máshogy az x-Menben. Ja... meg a letörött csontkarmok hogy lettek éles pengék, mikor csak ráöntötték a fémet? Nevetséges!
Rossz lett ez a film. Nagyon rossz. Deadpool amúgy jó volt, meg mindenki jó volt. Csak a sztori nem. Meg ez a pár "kis" baki. Stryker meg egy nulla karakter volt. 10/6 valóban.

doki 2009. 05. 23. 13:46

Hello! Na egy kérdés! Hogy lehet hogy mindig ugyanannyi idősek?? Logan meg a tesója! Megéltek vagy 300 évet! De miért pont kb 35 évesen állt meg az öregedésük? Mert ugye a hegylakóban akkor lettek halhatatlanok ha meghaltak. De itt felnőttek! Nem értem!

M 2009. 05. 23. 23:20

se cgi-re nem volt pénz, se egy zeneszerzőre?
elég gáz, hogy végig a transformers zenéje megy :S
az optimus vs. megatron című track megy a főcím alatt meg a filmbe jó párszor előkerül

vick 2009. 05. 23. 23:39

Tim Riggins baby Tim Riggins =)

Dusi 2009. 05. 24. 16:38

Doki - amikor elérték a fizikai középkort, akkor állt meg az öregedésük.

Tegnap néztem meg moziban, és nem sajnálom rá a pénzt. Lehetett volna jobb is az igaz, de így is eléggé király. Amúgy megnéztem ma a transformerst, és kövezzetek meg de szerintem nem ugyanaz a zenéje...

A lényeg az hogy rozsomák király, és az is marad :D

sandor8206 2009. 05. 27. 19:13

jó Dusi, de M a workprintet nézte, abban az van. Természetesen a filmben már más van, mondjuk s*arrabb is.

Goldfinger 2009. 06. 02. 14:51

Szórakoztató film nagyon sok hibával, az 5 vagy 6/10 teljesen reális. Nekem Gambit abszolút nem tetszett, nem oszt, nem szoroz-karakter, ellentétben a film eleji Deadpoollal, ő szépen muzsikált a kis játékszereivel (és amúgy is katana rulez).
A főcímet tényleg nagyon eltalálták, megadja az alaphangulatot.

Doki, ezt honnan szedted?
"Mert ugye a hegylakóban akkor lettek halhatatlanok ha meghaltak."

Én a könyvből sem emlékszem ilyen utalásra, de elég, ha csak a logikát nézzük: tehát akkor Ramirezt kb. 70 évesen szúrták le először?...:-)

M 2009. 06. 04. 3:03

138. sandor8206

igazság szerint R5öt amin a workprint hangja volt nagy valószinüséggel :)
de ha a filmben más a zene akkor én kérek elnézést.

Xibi 2009. 06. 05. 20:35

Nah , most néztem meg. Röviden: tetszett.Nem volt uncsi, sztori haladt, események pörögtek. Szal teljesen nézhető. Viszont néhol borzalmasan gagyi. Rozsi karmait tótbéci szerkesztette a pentium 100-án??? Miért "homekamerával" kellett felvenni? Külklopsz szeme kettévág egy atomerőművet de egy rövid ujjas pólót nem? :DDD A fénysugarat karmokkal arrébb lehet lökni? :)

Eltekintve az orbitális csacsiságoktól a 10/7 azé jóindulattal adható rá. Látványos film, apro csavar is van neki, szal szórakozni pont tökéletes.

Fanta 2009. 06. 08. 19:36

Szerintem ez egy jó film. Nekem kimondottan tetszett, bár a végére kisodródtam a tömeggel, de ahogy olvasom, nem maradtam le semmi érdekesről. Szerintem ez is beillik a többi X-Men film közé.

Ne értsetek félre, nem vagyok Rozsomákrajongó. Én konkrétan Victor-rajongó vagyok. :D Kicsit fájlalom, hogy a többi részben olyan csúnya lesz.. xD Szerintem Liev nagyon nagyot alakított ebben a filben, nagyon jól áll neki a szerep, imádom mikor morog, meg hogy a végén kiderül, hogy mégiscsak "szereti" azért Rozsit... :) Szeritnem tök helyes.

Apropó. Valaki adhatna magyarázatot a következőre:
Ha a következő részekben (x-men 1-2) valóban ő Kardfog (mert ő az, nem? de.), akkor miért egymás ellen harcolnak újból Rozsomákkal? Oké, azt értem, hogy Rozsi agya törlődik, de Victoral mi történik? Szegény... Ijen csúnyán elrontani egy ijen vad és erőteljes, de ugyanakkor szeretetreméltó karaktert... :D

Süci 2009. 06. 10. 0:23

Ezzel a filmmel az a baj, hogy csak egy Farkas, s nem Wolverine/Rozsomák filmről van szó. Még az X-MEN 3 is jobb volt, vagy vele egyszintű, persze én képregényfan vagyok.

Bee-bee 2009. 06. 16. 18:19

Eszméletlen!!!MInden kritika ellenére imádom!Semmit nem változtatnék rajta!Szerelem, izgalom, adrenalin..Ennél jobb nem is lehetne!

refresh 2009. 06. 23. 13:37

a filmet imádom, szerintem tökéletes lett, aki nem szereti az X-MEN-t meg nem mondjon véleményt :) az úgy sem érti mi miért van benne.

Ekoz 2009. 06. 24. 17:39

Tegnap láttam a filmet. A látvány jó volt, bár néha azért ferde szemmel néztem egy-két CGI-s mutatványt, hogy azért na ezt nem kéne. De összességében fasza.
Az Xmen első két részétől elmarad sztem de jobb mint a 3.
A sztoritól kicsit többet vártam. Deadpool rulz

dest 2009. 06. 28. 19:32

SPOILER

Hát én minél több kommentet olvasok annál több negatívum jut eszembe. Hogy elkezdjem valahol ez a deadpool sztori szánalmas. Az első belépésnél még nagyon laza a srác. Tényleg, még menő is. De a végén amit csinálnak belőle. Az az undorító összevarrt psichopata gyilkos... hát nem tudom ennek mi értelme van. A másik problémám az hogy ha törölték Wolverine emlékét akkor hogy emlékszik vissza az 1. és 2. részekben a szökésére???
Meg amúgy is, szerintem ez a memória törlés ez csak egy egyszerű módszer arra hogy bármit beletehessenek a filmbe anélkül hogy az eredetit befolyásolná. Gondolok itt most például a szerelmére, akiről egy szó sem esik az eredetiben. Ja, csak mert lazán elfelejti. Hát szerintem ez nem így megy.
Ebben a filmben szerintem túl erősre csinálták rozsomák karakterét. Elpusztíthatatlan teljesen. És például már az X men 1-ben nem annyira erős. Pedig elvileg az később volt...
Hát hogy egy pozitívumot is megemlítsek, nekem nagyon tetszett az a jelenet amikor a srác kapcsolgatja a lámpákat a gondolatával a cirkuszban. Nagyon szeretem az ilyen jeleneteket. Nekem az volt a kedvenc mellék szereplőm.
A szereplő válogatással kapcsolatban nem tetszik ez az erőltetett rasszizmus elleni dolog. Kell bele egy ázsia, meg egy fekete. Ez alap. De akkor még kell bele egy kanadai is, meg egy amerikai. De ha már van benne amerikai akkor már angol is kell...
Hát ennek nem tudom milyen vége lesz. Szerintem ezt lehetne hanyagolni.
Összességében nekem a film nagyon tetszett. Jók voltak a szerelmes részek is. Nekem nem hiányzott több darálás. Nekem még ez is sok volt, mert az akció jeleneteket szerintem eléggé elrontották. Hát a deadpool karaktere a végén teljesen elrontotta az egész film hangulatát.
Ezért nekem 5/10... de csak amiatt. Ha azt normálisan megcsinálták volna akkor 8/10 lenne. Hát ennyi. Nekem az nagyon nem jött be...

Hozzászólás űrlap


Név (freeblogos bejelentkező)
(email címed, nem adjuk senkinek, nyugi)

Ezt mondom (offtopik=del):


elég egyszer megnyomni


Ha úgy érzed mindent jól adtál meg, de mégis hibaüzenetet kapsz, vagy nem jelenik meg a kommented, akkor írj levelet, ránézek.



Ezeket fogadod el a mehet gomb megnyomásával:
  • Személyeskedés pl. "hülye" "f@sz" és hasonló esetén törlés.
  • "Csináljatok jobbat" érvelés esetén törlés.
  • Ha random anyáznád az írót, és kommentben teszed levél helyett, akkor is törlés.
  • A linket tartalmazó kommentek 0-10 óra késéssel jelennek meg a sok spam miatt.
  • Az IP címedet megjegyezzük, de csak spamvizsgálathoz.
  • Ha kamu emailt adsz meg, és véletlen levelet írnék neked, ami miatt kiszúrom, akkor törlődik a kommented.