Golden Globe - a filmes győztesek

írta human, 2010. január 18. 5:18, 103 hozzászólás
Mindenhova egy legjobb jelzőt képzeljetek oda. Szerintük, ja és a sor elejére. Szóval ők nyertek idén a lefizethető, populár díjon. Oscar előszoba az Avatarnak? Ha elviszi a legjobb filmet, nos az érdekes lesz, a legjobb rendező az nem annyira. BTW, szerintem marhajó volt Downey a Holmesban, viszont azt az egy díjat mindenképp a Summer, vagyis Joseph Gordon Levitt kellett volna kapja.
  • dráma: Avatar
  • rendező: James Cameron - Avatar
  • színész: Jeff Bridges - Crazy Heart
  • színésznő: Sandra Bullock - The Blind Side
  • musical vagy vígjáték: The Hangover
  • színész (musical vagy vígjáték): Robert Downey, Jr. - Sherlock Holmes
  • színésznő (musical vagy vígjáték): Meryl Streep - Julie & Julia
  • idegennyelvű film: The White Ribbon
  • animált film: Up
  • mellékszereplő: Christoph Waltz - Inglourious Basterds
  • mellékszereplőnő Mo'Nique - Precious
  • forgatókönyv: Up in the Air
  • filmzene: Michael Giacchino - Up
  • betétdal: "The Weary Kind" - Crazy Heart
  • Cecil B. Demille életműdíj: Martin Scorsese
További információk: az írást tényleg human követte el.
Ha jobban érdekel a téma, akkor nézz körül errefelé:
Megosztanád a bejegyzést? Tedd meg twitteren vagy IWIW-en

Eddig 103 hozzászólás érkezett!

bobby 2010. 01. 18. 5:35

Élőben néztem ... kicsit csalódott vagyok h mr.tarantino nem kapott semmit de örülök a hangovernek,downeynak,bridgesnek és waltznak
az avatar díjai meg egyértelműen elárulják az oscart is sztem bár lehetnek meglepik volt már rá példa (szerelmes shakespeare)
jó kis műsor volt jók voltak a beszólások főleg downey jr beszéde:)
jöhet az oscar:D

new-york-islanders 2010. 01. 18. 5:38

Christoph Waltz-nak örülök, ő szerintem fix-oscar esélyes, de pl. a Blind Side-ot kissé furcsa hogy így tolják én nagyon szeretem Sandra-t meg minden, de déli akcentust kvázi az amerikai színészek 80%-a jól tud nyomni, ő meg ennél többet abban a filmben nem mutatott.

Ricky miatt majd teljesen megnézem a díjátadót valamikor a héten, de a fentiek kábé mind papírforma (és sokatelárul a külföldi sajtó /ízléséről/gerincéről, kéne már oda is egy Serpico :)

lpropp 2010. 01. 18. 5:47

Én is követtem élőben,de csak twitteren, az Avatart nem gondoltam volna pont erre a kettőre de azért örülök, ahogy junkie-n, itt is kíváncsian várom a fanyalgókat :) ezek után már az oscarokon sem lepődnék meg. Downey-t nem vártam, de örülök, Hangover várható volt, amennyire mindenki odavolt érte, nekem nagyon nem adta mondjuk, de oscart nemigen kap sztem...Christoph Waltz meg isten volt na :)

human 2010. 01. 18. 5:48

Nem látom, hogy egyértelműen elárulnák az oscart. tavaly a slumdog menetelt, de 2008ban GG: Atonement - Oscar: No Country.

bobby 2010. 01. 18. 5:53

Human... ugy legyen...fő a változatosság:D

Dejdő 2010. 01. 18. 5:58

Végignéztem! Sírtam,nevettem,és ismét sírtam! Mérges is vagyok! Örülök valakiknek,de egy bizonyos valakinek nagyon nem!
Jeff Bridges jó volt,megérdemelte!
Sandra Bullock-nak örülök! Bár talán itt Gaborurey kisasszonynak kellett volna nyernie!
Másnaposok! hiába valaki utálja,meg agyon ajnározzák,de ebben tényleg ez volt a nyerő!
Robert Downey Jr. a kedvencem külön öröm volt , főleg a beszéde:)
Meryl Streep! Minden évben jelölt és tényleg megérdemelten:)
Christopher Waltz Várható volt! Állva tapsoltam:)
Monique! Elismerésem!
Forgatókönyv: Up in the air! kiderül ha végre látom,nálam Brigatyk!
és a végére hagytam Cameront, utálom,fúúj! Ez a haj...a beszéd...áá mindegy nem mérgelődök! Ennyi pénzből amennyi bejött nekik a film miatt megvették ezt a két díjat!

new-york-islanders 2010. 01. 18. 6:03

Szerintem sem lőhető be az oscar csupán ez alapján, a filmakadémia több ezer tagja nem biztos hogy úgy és arra izgul, amire néhány tucat külföldi újságíró (bár míg ez utóbbiak általában meg is nézik azokat a filmeket, amikre szavaznak, az összes akadémiai tagról ez tuti nem mondható el).

(Lehet bennem van a hiba, én a díjesős filmekből általában nagyon nehezen tudok visszaidézni emlékezetes jeleneteket, viszont pont az Atonement-ben van az a vágásnélküli tengerparti rész, ami kockáról-kockára beleégett a szemembe, olyan szép volt, akkor sajnáltam először, hogy nincs sehol "legjobb snitt" díjkategória)

kaszti 2010. 01. 18. 6:23

Lehet "gyenge" év lett a 2009 mozis szempontból, de azért legjobb dráma díj kicsit erős az Avatarnak.
Amúgy nézegetve az oscar kategóriákat, az Avatar nemfog sokat bezsebelni mivel sokból kiesik a CGI miatt(szerintem) mint pl best makeup, best costume, valamint best animated film se lehet.

Írták máshol hogy 11 Oscart szeretnének neki, szerintem nem is lehetne jelölni annyi kategóriában, viszont technikai részlegen tuti be fog söpörni mindent.

Evok 2010. 01. 18. 6:33

Az Avataron kicsit meglepődtem, de C. Hallnak, Downeynak, Waltznak (mégha egyértelmű volt is) örültem. Az hogy nem az avatarnak adták a Best score-t az valami vicc, és azis tény h Gordon Lewitt nagyon jó volt a 500 daysban (Scherlockot még nem láttam). Lithgow bár jó volt, jelölése nyílvánvaló, de azért a díj az túlzás, mondjuk maga a "Dexter" viszont elvihette volna végre idén... Neil Patrick Harrist meg sajnálom, mert az az ember eccerüen odabasz...:) majd jövőre...

oh jonny 2010. 01. 18. 7:24

ezen valaki meglepodott ?:D mellékszereplő: Christoph Waltz - Inglourious Basterds

legjobb drama: avatar? nemár.. :\

Malachi 2010. 01. 18. 7:35

ühüm, ja ez érdekes, ez az Avatar. nem számítottam rá, hogy bármilyen "komoly" kategóriában nyerjen, erre tessék, ott ül a tetején. ezek után már az Oscaron sem lepődnék meg, de nem is bántana egy díjzápor az Avatarnak. lehet, hogy a döntnököket is elragadja a hype? ;)

Anthonz 2010. 01. 18. 7:46

Igazából lehet köpködni az Avatart, de valamilyen kategóriában (most nem tudnám megmondani melyikben kellene) de mindenképpen érdemel valami díjat, ez egy korszakalkotó film, még ha nem is a története miatt.

bences 2010. 01. 18. 8:33

Azért jó lett volna ha valamit oda csúsztatnak az (500) Days of Summernek. Azért mégis az év egyik legjobb filmje volt...

lpropp 2010. 01. 18. 9:17

úgylátszik későn kelnek az avatar-anyázók, vagy már junkie-n kiköpködték magukat :) komolyabb fikákra számítok :) am sztem Anthonz-nál a pont, én is vmi ilyesmit mondtam amott, hogy ez egy korszakalkotó film, ezt nem vitathatják, azokat meg díjazni kell - miért is ne legjobb film díjjal? Az meg h dráma...jó nem az, de a vígjáték-musical kategóriában még érdekesebb lett vna :)

yesname 2010. 01. 18. 9:38

Avatar még legjobb filmnek ok lenne részemről, de drámának? Azt hittem olyan film nem lehet legjobb dráma, aminek happy endje van ha úgy vesszük.
Rendező rendben van, főleg ha azt is nézem, hogy mennyi újdonságot hozott a filmkészítés terén amiből mindenki profitálhat.
Sandra Bullockot furcsállom. Igaz a filmet nem láttam, de nem tudom elképzelni hogy olyant alakítson. Egyre kíváncsibb vagyok a Blind Sidera.
Christopher Waltz egyértelmű. Legnagyobb volt tavaly. A többi is rendben van. Bár aztán nekem olyan mindegy, rosszak nem nagyon kapnak ilyeneket.

friendsfan 2010. 01. 18. 9:58

yesname, miért ne lehetne egy drámának happy end a vége? A dráma, meg a tragédia műfaja nem egyezik meg, utóbbi tartozik az előbbibe... Persze attól még röhej hogy nyerhetett az Avatar, tudom hogy egyedi és újítás, de nekem több kell, a legjobb filmtől...

RaveAir 2010. 01. 18. 10:00

De most őszintén... Mennyi esélye van egy tavaly év elején futó filmnek egy tavaly év végén megjelenővel szemben. Az utóbbi még friss, még köztudatban van. Az Avatar nem feltétlenül azzal nyert, hogy olyan jó film lenne (ugyanakkor nem is mondom rá, hogy rossz), mert szerintem volt nála jobb is. Jövő ilyenkor hogyan fogunk rá visszaemlékezni? Egyáltalán lesz majd olyan 2009-es film, amire jövőre is fogunk emlékezni?

realface 2010. 01. 18. 10:22

A férfi szereplők közűl Robert Downey fogja kapni az Oscart az biztos, mert már 2009-ben is meg kellet volna, de Heath halála miatt érthetően lemaradt róla.

A filmeknél már más a helyzet, mert már sokan előre oda adnák az Oscart az Avatarnak, de szerintem Scorsese új mozija a Viharsziget elhappolja előlle a fontosabb kategóriák (Legjobb film, rendezés) díjait. Az Avatart majd teleszórják technikai Oscarral (Kép, hang, vizuális efektek stbb..) és ennyi.

UEVCS 2010. 01. 18. 10:35

Christoph Waltz -nak örülünk!!

fotomán 2010. 01. 18. 10:37

Na assza meg, sejtettem hogy fog kapni az Avatar is, nade hogy a legjobb dráma ????!!!! Másodszori nézésre tutira világossá vált hogy rém gyenge és sablonos az egész sztori és a karakterek is. Jól bekajálta a nép.

yesname 2010. 01. 18. 10:53

"nade hogy a legjobb dráma ????!!!!"

Na ja. Mivel legjobb moziélmény díj nincs, ezért adtak neki egy drámát :)

pansy 2010. 01. 18. 10:55

Valamiért a tavalyit jobban élveztem, ez elég uncsi volt (lehet a jelöltek voltak jobban a kedvemre 2009-ben, vagy nem tudom). Gravis jó volt, beszólt mindenkinek.
Viszont nem értek egyet veled, human, szerintem Downey megérdemelte. (Bár Gordon-Lewitt is iszonyat nagyon jó színész, de szerintem kell még neki 2-3 globe jelölés, hogy meg is kapja.) És RDJ köszönőbeszéde hihetetlen jó volt. Sandra Bullockot nem vágom (nekem már az is furcsa, hogy jelölték), Carey Mulligannak drukkoltam, bár lehet itt is ugyanaz a helyzet, mint a Downey-Gordon Lewitt párosnál.

Avatart még nem volt szerencsém megnézni, így nem is mondok róla véleményt, de az tuti, hogy Oscaron az Avatar helyett inkább a Hurt Locker lesz a kedvenc, mert nekem a sajtóból az jött le, hogy kint mindenki erre veri, mint az év drámájára. (Így számomra rejtély, hogy maradhatott ki a GG-esőből.)

Valamiért nekem a Sherlock Holmes hiányzott a zenei részből már a jelöléseknél is. (Szerintem magasan az idei év lejobb OST-je, és iszonyatosan nagyott dobott a film hangulatán is.)

Jeff Bridgesért happy vagyok, bár a filmet nem láttam. Oscaron meg úgy is Colin Firth. (Igazából bárki, csak ne George Clooney.)
Legjobb animáció, Up, oké... (én már ott letettem a hajam, hogy nem jelölték a 9-t...)

Oppuk 2010. 01. 18. 10:56

Tarantino naci tisztje fullra megérdemelte. Hatalmasat alakított. Első jelenet uhh..

Oppuk 2010. 01. 18. 10:59

pansy : A Hurt Locker ? nekem csalódás volt. Sok üres járattal. Kevésbe jó mint ahogy a trélere mutatta.

cathy 2010. 01. 18. 11:01

JeffBridges, Up ofkorz volt, asszem elvitatni nemlehet, meg Downeyt se. A többi az ááááá....:PPP

profchaos 2010. 01. 18. 11:01

Most komolyan, mit van mindenki ennyire oda, hogy az Avatar nyert "legjobb dráma" kategóriában? Vagy talán a "legjobb musical vagy vígjáték" kategóriában kellett volna indítani? Istenem...
Amúgy meg szerintem megérdemli, ahogy többen is mondták már itt, korszakalkotó film, mégha nem is a története miatt...

cathy 2010. 01. 18. 11:03

Ja és én Carey Mulligant sajnálom, én neki adtam volna..

diceman 2010. 01. 18. 11:08

Hát több Ricky Gervais-t elviseltem volna, alig láttuk...
sajnos nagyon egyet kell értenem human-el a díj bekategorizálásával néhány esetben:

dráma: Avatar / rendező: James Cameron - Avatar
Nos az Avatar nem dráma... kellett volna egy külön kategória neki, amit megkap és ennyi, mondjuk legjobb mérföldkő vagy valami.
Dráma kategóriában simán a Hurt Locker kellett volna, rendezőnek meg Tarantino.

színésznő: Sandra Bullock - The Blind Side
sajnos nagyon nem szeretem Bullock kisasszonyt és ez a mezőny elég erős volt ahhoz, hogy egy relatíve jobb alakítással se nyerhessen...egy másik világban talán...

A többivel nem volt gond, viszonylagosan korrekt.

A Gordon-Lewitt dolgot nem értem, számomra ő is egy ugyanolyan egyarcú színész mint mondjuk Eliyah Wood. A 500 days nem miatta annyira jó :)

pansy 2010. 01. 18. 11:12

@Oppuk: egyetértek, szerintem sem volt valami nagy film, nem is ezt írtam. Hanem, hogy mennyire felkapott volt, mindenki ajnározta, erre nem kapott semmit. (És szerintem ez az Oscaron másképp lesz.)

@realface: kétlem, hogy Downey Oscart kapna idén. (Ha a Chaplinért nem kapta meg...) Bár adja Isten, hogy tévedjek. :) De Oscaron egy kategóriában lesz Colin Firth-vel, és eddig CF-nek elég nagy visszhangja volt ezen a téren, meglepődnék, ha másnak adnák. (Mondjuk ha meg ő kapja, akkor ez is csak erősíteni fogja a szabályt, hogy meleg karaktert játszani = belépő az Oscarra...)

Ági 2010. 01. 18. 11:16

Christoph Waltz alap. Én még az Oscart is simán neki adnám, amit leművelt a Tarantino-filmben!

Oppuk 2010. 01. 18. 11:17

Nekem is tetszett az 500days.. de azért nehogy mér osztkárt kapjon egy egész estéssé hosszított tv sorozat egy epizódja.

new-york-islanders 2010. 01. 18. 11:22

@realface

"A filmeknél már más a helyzet, mert már sokan előre oda adnák az Oscart az Avatarnak, de szerintem Scorsese új mozija a Viharsziget elhappolja előlle a fontosabb kategóriák (Legjobb film, rendezés) díjait."

Tehát ha jól értem egy olyan film veri majd meg az Avatar-t, amit a díjátadó előtt, de a jelölések kihírdetése után mutatnak majd csak be (hiszen kinn még limitáltan sem látható sehol)?
You do the math.

MaT21 2010. 01. 18. 11:50

az érdekes lenne, ha a Viharsziget nyerne, mivel egy 2010-es film:D

Nem gyanús, hogy nem is jelölték??:)

numudal 2010. 01. 18. 11:54

AVATAR, mint dráma?!?! TE jó ég!! Ne mááááár!!!!! Elsirom magam, de nem a filmen, hanem ezen.

Master Tom 2010. 01. 18. 11:55

Hát ez elszomorító...
Avatar... :D
És Tarantino nem kapott díjat, helyette a megalomán cameron.
Áh...

Malachi 2010. 01. 18. 12:19

emberek, akik drámáznak, könyörgöm ha filmes blogban filmes vonatkozásban írtok legalább nézzetek már utána a témának, mielőtt megszólaltok! a Golden Globe-on ez a 2 kategória van az egész estés filmekre:

Best Motion Picture – Drama
Best Motion Picture – Musical or Comedy

na, ennek fényében akkor miben indult volna az Avatar?

ja és ezek voltak a jelöltek:

Avatar
The Hurt Locker
Inglorious Basterds
Precious
Up in the Air

Basterds, mint dráma, ja ne már, istenem, LOL, ROTFL!!!

xD!!!

eh

vorian 2010. 01. 18. 12:39

Hagyd Malachi, ki kell éljék magukat a szokásos Avatar-fikázásukkal..:D Már-már népszokássá válik, olyan menő dolog lett ezt csinálni.

Lnaughty 2010. 01. 18. 12:40

szerintem itt nem azon vannak ki az emberkék, hogy legjobb dráma kategóriában nyert az avatar, hanem, hogy egyáltalán nyert:)

láttam, nem tetszett, ennyí.

Waltz-nak nagyon örülök, és milyen komoly és szép szöveget mondott.Öröm volt hallgatni.

amúgy meg elnézést, de az oscar is elég érdekesen tud alakulni..így én már nem lepődnék meg semmin!

Bob 2010. 01. 18. 12:47

Tudom, hogy csak olaj a tűzre, meghogy talán ki sem kerül ez a komment, de az Avatar tényleg erős túlzás Drámának! És ha jól látom ezzel nem vagyok egyedül. Miért nem adtak neki valamilyen különdíjat? Én élőben néztem, és rohadtul idegesít már! Áruljátok már el, hogy miért kell az Avatartól a szőnyegre pisálni? Tarantino, Bigelow és Reitman ezerszer jobban megérdemelték volna! Remélem, hogy az Oscarra már megjön az Akadémia esze.

Malachi 2010. 01. 18. 12:55

vorian, ne érts félre, az nem baj, ha másnak adták volna a díjat. nekem is vannak egyéb jelöltjeim. szerintem még a D9-ben is több volt a "dráma" mint az Avatarban. de itt a teljes értetlenség mutatkozik, amikor a kategória elnevezésén csodálkoznak.

tumpara 2010. 01. 18. 13:17

Avatar: rendezésileg tényleg csúcskategória, de legjobb drámának semmiképpen sem nevezném. Sablonkarakterek sablontörténetbe ágyazva, és ennek ellenére meglepően élvezhetőnek eladva. Megkergültek ezek a kritikusok.

Cheers 2010. 01. 18. 13:29

Oscart Ricky Gervais-nak!! :-)) Az Ő kommentárjai értek a legtöbbet az egészben. :-D

Kóczy 2010. 01. 18. 14:40

Az Avatar-on mint legjobb drámán én is meglepődtem kissé, de igazából, ahogy már előttem is írták, két kategória van a "drama" és a "musical or comedy", na most az Avatar semmiképpen sem az utóbbi. :)

"..ki kell éljék magukat a szokásos Avatar-fikázásukkal..:D Már-már népszokássá válik, olyan menő dolog lett ezt csinálni."

Nem hiszem, hogy "kell", és főleg, hogy azért mert menő, hanem egyszerűen vannak, akiknek nem tetszik az Avatar. Ennyi.

sandor8206 2010. 01. 18. 14:46

Hát a jelölteket nézve, simán kaphatta az Avatar. Cameron szintén. Downey jó volt, de ez is szólt sztem másnak nemcsak az alakításnak. J. Bridges örülök, nem láttam a filmet, de bírom a csávót.
Amúgy ezen a díjazottakon fintorgok dolog nevetséges, GG nem tudom, hogy működik, de les*arozni a díjat (pl: az Oscar) meg nem is érdemelte meg, meg megvették stb. duma annak fényében fas*ság, hogy a saját egyéni (1 db) véleményedet állítod szembe a szakma szavazatával (6000 db), ez van sajna el kell fogadni, ha így döntöttek.

cineplex 2010. 01. 18. 15:21

Én is végignéztem és több dolog nem tetszett. Minden díjazott és nevezett film kivétel nélkül megérdemelte a figyelmet. Az Avatar egy olyan film ami nem éppen a legjobb dráma kategóriába sorolható lenne, de éppúgy kitolás a Nine-al, hogy egyetlen musicalként berakják a legjobb vígjátékok mellé. Ettől függetlenül kiváncsian várom az Oscart és hiába olyan az Avatar amilyen, én szurkolni fogok a győzelméért. De mondjuk remélem a Hurt Locker is végre kap majd valamit.

Master Tom 2010. 01. 18. 15:51

Persze, a legkönnyebb most már az avatart nem éltetőkre azt mondani, hogy csak divatból fikáznak...
Hogy az avatar legjobb film lett a golden globeon (és hát a 'pénz az úr' elvnek köszönhetően az oscaron is valszeg), az nemes egyszerűséggel az elmúlt évtized filmes szégyene. Hisz még 2009-ről beszélünk. :D
Bármelyik film megérdemelte volna a jelöltekből, az avatar nem. :)

Kóczy 2010. 01. 18. 16:21

"Persze, a legkönnyebb most már az avatart nem éltetőkre azt mondani, hogy csak divatból fikáznak..."

Fura egy dolog ez. Az "Avatar"-nál le lettek "divatozva" azok, akik azt merték mondani ne adj' Isten, hogy nekik nem tetszett a film. Míg mondjuk a Twilight esetében meg azok lettek ledivatozva, akiknek tetszett a film...

Eszemben sincs az Avatar-t meg a Twilight-ot mint filmeket egymáshoz hasonlítani (nem is lehet és értelme sem lenne), csak mostanában e körül a kettő körül volt nagyon agy a hype.
Nekem személy szerint az Avatar tetszett, a Twilight-ból még csak az elsőt láttam, az nem jött be.

A probléma szerintem ott van, hogy vannak emberek, akik egyszerűen nagyon nehezen viselik, ha másnak nem az a kedvenc filmje, ami nekik.

Ernesto 2010. 01. 18. 16:22

Mindig tudnak meglepetést okozni az ilyen díjátadók, de azé azt figyelembe kéne venni, hogy itt azt hiszem kb. 80 újságíró szavazott, tehát ne várjuk el tölük hatalmas hozzáértést, hanem ez inkább az érzelmeiket tükrözi.

robi110 2010. 01. 18. 16:31

A legjobb film és rendező simán játszik Avatarnal majd Oscaron, és persze a sok technikai díj... És szerintem megérdemli. Filmzenébe nem tom milyen kategóriák vannak, de ha betétdal van akkor ott is esélyes... És megérdemli... :)

Voldi 2010. 01. 18. 17:25

Pont tegnap néztem meg az Up in the air-t.Szerintem nagyon ott van,csak azt nem értem,hogy a legjobb drámát miért az Avatar nyerte...én 1 pillanatig nem éreztem a drámai hatást benne,míg a fentebb említett tényleg egy dráma,bár az is igaz,hogy valamilyen díjat adni kellet neki..na mind1

Ulquiorra 2010. 01. 18. 17:26

Azért az érdekes hogy a kritikusuk szerint dráma kategóriában jobb az Avatar mint a D9. Az Avatar sokkal inkább egy családi kalandfilm, minden korosztálynak, míg mondjuk a D9-ben ott van a dráma ténylegesen.

human 2010. 01. 18. 17:28

"duma annak fényében fas*ság, hogy a saját egyéni (1 db) véleményedet állítod szembe a szakma szavazatával (6000 db), ez van sajna el kell fogadni, ha így döntöttek. " Kiváncsi lennék ezt írnád-e ha az Avatar nem kap semmit

Ulquiorra 2010. 01. 18. 17:30

Amúgy meg a szó klasszikus értelmében vett fikázásokat érdekes módon a filmet védők mondják azokra akiknek nem tetszett a film.Valamiért azt érzem hogy a negatív vagy semleges véleményű kommentek értelmesebb és objektívabb szinvonalon vannak megfogalmazva
(megelőzendő a flamet: akinek nem inge...)

zsocso 2010. 01. 18. 17:46

Én azért lepődtem meg azon, hogy az Avatar bármit is nyert, mert szinészi játék tulajdonképpen nincs is benne. A film nagy részét a CGI teszi ki. Ennyi erővel Neytirit jelölhették volna a legjobb szinésznő dijra. :)

zakariás 2010. 01. 18. 17:54

Avatar♥

sandor8206 2010. 01. 18. 18:29

human "...Kiváncsi lennék ezt írnád-e ha az Avatar nem kap semmit..." természetesen igen, volt is, van is, meg lesz is olyan film ami nekem kedvenc még se kap semmit, vagy ki nem állhatom még is kap valamit. Én inkább azokra a díjakra koncentrálok amik sztem rendben vannak (ami látszik a hsz-ből és az előző díjátadós hsz-emből is annó) én már csak ilyen vagyok, nem pörgök negatívan (nagyon ritka) :-)
Most én is heppciázhatnék, hogy S. Bullock sztem nem érdemelte meg a díjat és kombinálhatnék, olyanokat, hogy 2 jelölésből kellett neki egyet kapnia, de vígjátékban nem kaphatta, hisz ott M. Streep volt jelölve kétszer, ott neki kellett kapnia, így maradt a dráma :-p nem sok értelmét látnám.
Most böffögjek, olyan hülyeségeket mint Master Tom, hogy a pénz az úr, az ilyen beszólások szimplán marhaságok. Sztem meg annyira gyenge volt a legjobb dráma kategória most, hogy simán nyerhette az Avatar, de ugyanúgy a többi is nyerhette volna.

mchn 2010. 01. 18. 18:36

A dramas vitarol: minden drama, ami nem vigjatek/musical. Mufaj szempontbol is ertelmezhetetlen kategoria, inkabb csak az erthetoseg miatt soroljak ebbe a filmeket.
Az Avatarnak nem orulok, de ez nem az a topic, a sajatjaban meg irtam rola vagy 20 kommentet, szoval ezt most hagyom is igy logni. Scorsese remelem ujra eloall vmi jo filmmel, mert az utobbi idoben engem finoman szoval sem tudott meghatni. Ha mar eletmudijat kapott, akkor ne a Taxisofor-Duhongo bika-Nagymenok-Casino (kisse kilogoan meg a Krisztus utolso megkisertese) miatt kapja csak, hanem igenis elvarom, h legalabb megegyszer basszon oda.

ooo 2010. 01. 18. 18:47

2009-ben egyértelműen a legjobb dráma az Up in the air. Elképesztő alakítások Clooneytól és a másik két női szereplőtől. Oscaron vinniük kell 3-4 díjat minimum. Ennek meg a Lovely Bonesnak szurkolok leginkább, bár utóbbit nagyon lehúzták a kritikusok, szóval nem sok esélyt látok, hogy nyerni fog bármit is.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 19:12

Tégla?

mchn 2010. 01. 18. 19:17

@59 Keprol kepre masolt remaket nem igazan tudok ertekelni.

borosta 2010. 01. 18. 19:42

the white ribbon helyett inkább a német címet ad meg,csak úgy illik XD

Fiti 2010. 01. 18. 19:47

Istenem. Mindenki csak azt hajtja, hogy nem örül az Avatar sikerének, meg hogy nem érdemli meg. Tegnap volt szerencsém az Imaxban megtekinteni a filmet, és olyan szinten megérintett, hogy legjobb dráma simán jár neki. Technikailag elképesztő, és filmként is. Jöhet az Oscar, legjobb zenét is megérdemelné véleményem szerint.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 20:18

Nem azon vagyunk kiakadva hogy nyert, hanem hogy Dráma kategóriában. Ha best motion picture lett volna, akkor még meg érteném, mert mint moziélményként a 3d tett rá annyit, de drámaként nem.

Hát van az a jelenet a D9-ben amikor a főszereplő rák szembesül azzal hogy az emberek hogyan kísérleteznek a fajtársain. Nézd meg, ezerszer drámaibb mint amikor kilövik a fát.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 20:23

@60

Hamarosan sort kerítek az eredetire is annyian ajánlották már csak valamikor kellene rá szakítani időt.

yesname 2010. 01. 18. 20:39

GG-n a dráma az csupán elnevezés, nem szó szerint értendő. Tulajdonképpen a Best Picture-t jelenti GG-n.

human 2010. 01. 18. 20:50

ja ha valakit nagyon megérintett az mindjárt más.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 20:50

Ha nem kell szó szerint érteni akkor többi kategória sem az ami a neve?
Lehet hogy én vagyok földhözragadt de vagy minden legyen az aminek el van nevezve vagy semmi se.

Kóczy 2010. 01. 18. 20:59

"Istenem. Mindenki csak azt hajtja, hogy nem örül az Avatar sikerének, meg hogy nem érdemli meg. Tegnap volt szerencsém az Imaxban megtekinteni a filmet, és olyan szinten megérintett, hogy legjobb dráma simán jár neki. Technikailag elképesztő, és filmként is. Jöhet az Oscar, legjobb zenét is megérdemelné véleményem szerint."

Nem mindenki.

Öhhmm....szóval mivel téged megérintett ezért megérdemli a díjat???

Hogy elképesztő a film az nem kérdés, egyértelmű. Ettől viszont még nem tetszik mindenkinek.

Ezzel együtt szerintem az Oscar-t is megkapja. A zenéjére viszont én nem adnék (de persze, nem is én döntöm el :D )

Kóczy 2010. 01. 18. 21:04

@Fiti: Még egy dolog. A többi filmet láttad, ami még a legjobb Dráma kategóriában volt jelölve?

(Bocs a dupla kommentért.)

with 2010. 01. 18. 21:08

No, eléggé kiborultam.

Nem néztem eddig sem, de ezután sem fogom a GG-t.
A híradóból értesültem erről.

Gyerekek, valaki elárulta ezeknek, hogy mi is az az Avatar?
Megnézték ezek egyáltalán?

Dráma.

Lehet azért, mert ez már drámai, ami e körül a film körül megy.

nem tudják mivel díjazni az áttörő technikai kivitelezést (remélem ezt olvasták a filmet védők), erre inkább berakják a drámához, ahelyett, hogy hoznának neki létre egy díjat.

Egy promo mesefilmre rárakni egy Dráma jelzőt, komolyan mondom...

olyan, mintha a pókember kaspta volna a legjobb musical díját, mert Toby táncol benne kicsit, meg zenélget.
Amúgy meg most már ott tartok, hogy az In Bruges képi világa kenterbe verte az Avatart és kész.

Amúgy meg az animált filmnél én simán el tudtam volna képzelni a 9-t.
No , mindegy.
Az amcsik értékelési módját eddig se és ezután se fogom nagyra értékelni.

és ha már valamiért, hát bizony ezért az egyért fogom fikázni az avatart.
Dráma. pff...

human 2010. 01. 18. 21:13

még jó, hogy ez a külföldi újságírók díja (en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Foreign_Press_Association), nem az amcsik értékelési módja

with 2010. 01. 18. 21:23

bocs, hogy amcsikat írtam, de mint írtam, eddig sem és ezután sem fogok nézni GG-t (vagyis abszolute nem vagyok vele tisztában, hogy az úri nép közül ki adja kinek a drágaszágosz díjakat). :-)
Sajna az amcsik már a spájzban vannak. :-)

és az újságírók pedig még rosszabbak.
főleg, ha amcsik. :-)

No, szóval bocs az amcsizásért, de akkor is:
Dráma?! pff...

zsocso 2010. 01. 18. 21:27

Ulquiorra:

Az eredeti Szigorúan Piszkos ügyek nálam oda-vissza veri a Téglát és tényleg képről képre van másolva. Azzal a különbséggel, hogy Scorsese beletett meg plussz 1 óra unalmas részt, ami az eredetiben nem volt.

sandor8206 2010. 01. 18. 21:43

Amúgy ahhoz már tényleg művészet kell, hogy valaki még most se fogja fel, hogy miért dráma kategória :-) persze elég hülye elnevezés, de az nem a filmek hibája, hanem a díjátadóé.

Fiti 2010. 01. 18. 22:20

@Ulquiorra
Igen, láttam a D9-et, és az említett jelenet is nagyon renben volt.
@Human

"ja ha valakit nagyon megérintett az mindjárt más."

Erre a kissé lekezelő mondatodra válaszolnék.
Ezek szerint másokat is megérintett, ezért kapta a díjat. Régóta filmbuzi vagyok, elég válogatós is, de bevallom férfiasan, nekem sikerült megkönnyeznem 1-2 jelenetet.
Mi ez, ha nem dráma?

Saus 2010. 01. 18. 22:27

Fiti
szerintem human nem azért írta ezt mert lenéz amiért neked katarzis élményt nyújtott az Avatar hanem hogy ezt mint érvet hoztad fel...
egyébként szerintem nem érdemelte meg, nem csak a történet hiánya miatt meg mert „divat” fikázni, hanem mert nincs ennyi ebben a filmben 5 év múlva senki se fog rá emlékezni mikor már alap lesz ez a látvány világ…

arnold 2010. 01. 18. 22:31

az Akadémia majd tuti nem úgy értékel, mint ahogy azt az újságírók tették.
szerintem a legjobb film, rendező díjat tuti nem cameron kapja majd,hanem a the hurt locker. tarantino csak a legjobb forgatókönyvet viszi majd el és waltz is behúzza az oscart.az avatarnak meg csurran-cseppen 2-3 szobrocska( technika stb...)
szerintem...

Fiti 2010. 01. 18. 22:39

Igen, rosszul fogalmaztam. Mivel elég friss az élmény, így valószínűleg én reagáltam túl a dolgot.

Ha tényleg lesz folytatás, ki tudja, talán a sztorira is más szemmel fogunk nézni. Nem mint egy faék, ahogy többen is fogalmaztak a kritikánál, hanem mint egy nagyszerű történet kezdete.

Malachi 2010. 01. 18. 23:03

kicsit off talán, meg hülyeség is, mert még nem tudtam megnézni, de az Up in the Air-nek és persze Clooney-nak nagyon szorítok valamilyen Oscarért. Az az ember egyszerűen nem tud hibázni, egy Good Night and Good Luck, Syriana, Michael Clayton, Burn After Reading sorozat után most ez, meg a Men Who Stare...szóval leborulok előtte, a GG kapja be, de majd Oscaron megkapja a Best Actor in a Leading Role-t. vagy nem, de megérdemelné.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 23:14

"Amúgy ahhoz már tényleg művészet kell, hogy valaki még most se fogja fel, hogy miért dráma kategória :-) persze elég hülye elnevezés, de az nem a filmek hibája, hanem a díjátadóé."

Aha de csak az a gond hogy ezzel az erővel New Moon és Transformers 2 is dráma kategória. Akkor ez így rendben is van.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 23:17

Amúgy arra meg kíváncsi vagyok hogy 10 év múlva ugyanez lesz az általános vélemény az Avatarról, mert anno a Titanic-nak is ekkora volt a hype-ja,(akár tetszik akár nem ez tény) most meg divat fikázni.

Ernesto 2010. 01. 18. 23:32

Ez a 10 év múlva emlékezéses dolog hülyeség, mert szerintem 10 év múlva a legtöbb oscaros meg goldenglobos filmre nem is fognak emlékezni az emberek, és csak akkor jut az eszünkbe, amikor a tv-ben fogják reklámozna, hogy az ennyi oscart nyert film lesz este 21:20-kor.

Ulquiorra 2010. 01. 18. 23:34

Én konkrétan nem a díjra gondoltam hanem Titanic akkor:nagyon jó film stb stb... most: nyáltenger
Avatar most: legjobb film stb stb... 10 múlva?

Saus 2010. 01. 18. 23:45

Ernesto
hát a polcomon van egy-két 10 éves vagy annál régebbi gg-s meg oscar-os film amiket szívesen előveszek meg megnézek, na az Avatar az nem fog a polcomra kerülni az fix és nem csak azért mert szerintem 10 év múlve se lesz még 3D-s a tv-m…
bár annyiban igazat adok hogy most kár ezen gondolkodni ahogy írták is előbb tuti lesz folytatás szóval még sokféleképpen változhatnak a vélemények, pro és kontra egyaránt…

Ernesto 2010. 01. 19. 0:01

Gondolom neked azé vannak a polcodon azok a filmek, mert filmszerető ember vagy, aki tiszteli az igényes mozgókép alkotásokat.
De ez a legtöbb emberről ez nem mondható el. Gondolom a XXI. századból a legtöbb embernek csak a Gyűrűk ura maradt meg a díjak szempontjából.

Saus 2010. 01. 19. 0:25

hát ezzel, ha akarnék se tudnék vitába szállni, de nem is akarok :D

blady 2010. 01. 19. 0:36

mondjon bárki bármit én "Dexternek" örülök a legjobban. Ha valaki, ő igen is megérdemelte. sorozatszínész ugyan, de simán lejátszana bárkit a mostani felhozatalból sztem.

sandor8206 2010. 01. 19. 0:51

Ulquiorra te miről beszélsz, Cinema felmérés (dátum most fingom sincs) átlag emberek megkérdezésével, top 100 film 1; Schindler listája 2; Titanic.......szóval nem értem mi probléma lenne a Titanic megítélésével, az hogy neked mi tetszik, mi nem?! Abból ne vonjál le messzemenő következtetéseket.
"...ha de csak az a gond hogy ezzel az erővel New Moon és Transformers 2 is dráma kategória. Akkor ez így rendben is van...." igen rendben van, mert az ő kategóriájuk és azt csinálnak vele amit akarnak :-) Amúgy szted Brigantik dráma, azzal nincs baj? Amúgy persze baj, de ha ez a kategória neve, az nem a film hibája hanem akik elnevezték és oda besorolták a jelölteket és a jelölteket elnézve, simán kaphatta az Avatar, mert elnézve az összes jelöltet egyik se nagy durranás, tavaly szorosabb volt a verseny.

Ulquiorra 2010. 01. 19. 1:25

" nem értem mi probléma lenne a Titanic megítélésével, az hogy neked mi tetszik, mi nem?! Abból ne vonjál le messzemenő következtetéseket"

Mikor írtam hogy mi tetszik meg mi nem? Nem én vagyok az aki alaptalan következtetéseket von le.

Titanicról meg csak annyit hogy nézz végig pár Avatar postot itt, szinte csak negatív kontextusba helyezik a filmet.

Cinema felmérésről annyit hogy ahány újság annyi lista.
Amióta az az újság a Múmia 2 új effektejeit a Mátrix úttörésével egyenértékűnek írta, nem igazán adok a szavára.

A Brigantik az Avatarhoz képest dráma. Elég csak az első jelenetet nézni, bár az is igaz hogy ott nem rágják az ember szájába jó alaposan hogy mi is okozza a feszültséget.

A legnagyobb baj, hogy baromi sokan nem a helyén kezelik a filmet. Ez egy szép színes szagos családi kalandfilm. Nem több. Nem ez a legnagyobb dolog amióta kitalálták a filmet, de az elég irritáló hogy itt néhány ember görcsösen be akarja az ellenkezőjét bizonyítani. És elég szánalmas hogy ezek az emberek az ellenvéleményt nem tudják feldolgozni. Attól hogy láttam idén jobb filmet az mért fáj egyeseknek? Rosszabbat is láttam.

Az meg külön érdekes hogy azért érdemel díjat mert nagy hatást tett valakire meg az érzelmeket a legjobban áthozta. Két ilyen film is volt 2009-ben, ugyanilyen érvelésekkel és heves rajongói reakciókkal az ellenvélemények felé, akkor most melyik a jobb?

cjnin 2010. 01. 19. 1:32

A kategóriáknál mindig zavar van, mert csalóka a megnevezés (meg senki nem gondolja végig). Az Oscarnál meg nagyon sok helyen egy kategória van, abba menne bele az Avatar, egy háborús film, meg egy Jack Nicholson vígjáték is, ha utóbbi lett volna idén. Az mennyivel jobb? Vagy összehasonlítani mondjuk a Hurt Lockert meg az Avatart, ha már itt tartunk. Mintha a metál mellé tennék a klasszikus zenét.
A Globe-nál azért van két kategória, hogy legalább minimális szinten azonos súlycsoport legyen. A dráma kategória nem feltétlenül drámát jelent(!!), csak valahogy tudnak csoportosítani; de mivel csak kettőbe osztják az éves termést, egyértelmű, hogy még így is keverednek a stílusok (pont elég nagy, khm... huncutság, hogy mondjuk a sci-fi alapból hátránnyal indul, miközben egy Star Trek idén simán ott volt a legjobbak között)

Ami az Avatart illeti: ezt inkább BO témában kéne, de üssekő:
"Sorry haters... another scoreboard to suffer."

De komolyan, sokan 2019-es szemüvegen keresztül nézik a nézendőt, naezanemsemmi.
(Én azt szeretném, hogy nekem, ne az unokáimnak készítsenek filmet. Önző dolog, tudom (ha mindkettő összejön, akkor az persze még jobb). A színházak ezért szenvednek btw, csak ők tükrözték a dolgot visszafele, és a felmenőket igyekeznek megfogni, ezért nem megy a közelükbe kutya sem.)

human 2010. 01. 19. 1:41

blade: hát a gamerben ezt nem bizonyította

human 2010. 01. 19. 1:42

nem nagy durranás a dráma többi szereplője? Sandor sandor, most akkor magadnak mondasz ellent? Ki szerint nem nagy durranás a többi? Szerinted? Az hoyg az Avatar oda volt berakható, az tény, ezen felesleges pörögni bárkinek, nem is értem, az hogy megkapta az már viszont viccesebb.

blady 2010. 01. 19. 6:57

jó, lehet, h ott kicsit túljátszotta magát, de a gamer nem is az a fajta darab, amiben mély nyomot akarna hagyni az emberekben..vagy legalább is próbálná bizonyítani, hogy húde mekkora színész

sandor8206 2010. 01. 19. 10:49

human valamelyiket még nem láttam (Up in.., Precious vagy mit), de azt ki merem jelenteni és nem a saját véleményem alapján, hogy nem nagy durranások."...Ki szerint nem nagy durranás a többi? Szerinted?..." Pont azért amiért nem is kaptak díjakat most, nem sztem hanem a újságírok szerint, + valószínű majd a szakma szerint is az Oscaron, valószínű ott is hasonló lesz a helyzet egy két kivétellel. + A nem nagy durranást arra értem, hogy nem éreztem sehonnan se azt az átütő erőt, hogy mindenhonnan azt a filmet ajnározták volna (sajtó, díjak stb.) pl: a tavalyi verseny kemény volt, a csapból is Rourke visszatérése folyt (Pankrátor), hogy a kis "cigó" gyerekek mennyire feelgood mozi (Slumdog), hogy itt az új F. Gump szép és érdekes drámai sztorival, fajin újfajta CG-val (B. Button) na akkor vesd össze a mostani jelöltekkel. Elég lagymatag felhozatal. Human pont veled van a baj, hogy pörögsz itt arra, hogy a te top 10 filmjeid buktak, nagy dolog. Tőlem kaphatta volna az 500 is, meg a Brigantik is.

sandor8206 2010. 01. 19. 11:15

Ulquiorra
"...Mikor írtam hogy mi tetszik meg mi nem? Nem én vagyok az aki alaptalan következtetéseket von le.

Titanicról meg csak annyit hogy nézz végig pár Avatar postot itt, szinte csak negatív kontextusba helyezik a filmet..." nem írtad, de mi más alapján tennél ilyen kijelentéseket? Pár hasz alapján? Lózung!

"...Cinema felmérésről annyit hogy ahány újság annyi lista.
Amióta az az újság a Múmia 2 új effektejeit a Mátrix úttörésével egyenértékűnek írta, nem igazán adok a szavára...." csak gratulálni tudok az eszmefuttatásodhoz amikor egy szubjektív véleményű cikket hozol fel ellenérvként egy objektív statisztikai adatokon nyugvó felmérés ellen.

'...A Brigantik az Avatarhoz képest dráma. Elég csak az első jelenetet nézni, bár az is igaz hogy ott nem rágják az ember szájába jó alaposan hogy mi is okozza a feszültséget..." ennyi dráma van az Avatarban is ha ezen múlik, vagy ezt kilóra mérik?

"...A legnagyobb baj, hogy baromi sokan nem a helyén kezelik a filmet. Ez egy szép színes szagos családi kalandfilm. Nem több. Nem ez a legnagyobb dolog amióta kitalálták a filmet, de az elég irritáló hogy itt néhány ember görcsösen be akarja az ellenkezőjét bizonyítani. És elég szánalmas hogy ezek az emberek az ellenvéleményt nem tudják feldolgozni..." hidd el mindenki fel tudja dolgozni, hogy az Avatar valakinek nem tetszik, ahogy ezernyi filmnél. Sztem neked kéne elfogadni, az Avatart jelölték, jelölni kellett mert nincs más kategória, ez az elnevezése (ez a díj hibája), az meg hogy megkapta, csak azt jelenti, hogy annak a pár külföldi újságírónak a jelöltek közül ez jött be. Pl: ha én ott lettem volna, én is az Avatart választottam volna, de csak azért mert onnan kellett volna választani én pl: listán kívülről mondtam volna csak azt nem lehet.

és taddammm, a legjobb "...Az meg külön érdekes hogy azért érdemel díjat mert nagy hatást tett valakire meg az érzelmeket a legjobban áthozta...." egy filmet csak szubjektíven lehet megítélni, ha nem így lenne akkor egy filmről csak pozitív vagy csak negatív kritikák lennének.
Azért kapott díjat, mert az újságírókra ezt tette a legnagyobb benyomást, ergó nekik ez tetszett legjobban, ergó akkor NEKIK ez a legjobb film idén. Nem tudom mi alapján kéne szavazniuk, ez nem legjobb trükk vagy smink kategória, ahol nagy %-ban lehet szakmailag értékelni, ez művészi alkotás, egy összesített kategória a "legjobb film, dráma" pl: mint egy festménynél tetszik vagy nem, érzelmi alapon, szakmailag bele lehet folyni, milyen az ecsetkezelés, színválasztás, filmnél ugyanez vágás, operatőr, zene stb.

ward 2010. 01. 19. 12:26

dráma: Avatar

ROFL

hpeszti 2010. 01. 19. 13:33

Igazából nem meglepő, hogy az Avatar megkapta, és talán nem is azért mert lefizethetőek, hanem inkább mert már mindenki leszarta a GG-t és ezzel nyilván megpróbáltak újra relevánsak lenni. Az egy dolog, hogy szerintem nem érdemelte meg, az meg egy másik, hogy ha nem ő nyerte volna, a GG nagy bajban lenne. Viszont ha az Avatar nyer egy Oscar-t is, akkor azt a kis hitemet ami van is elvesztem a díjkiosztók iránt.
Amin viszont ténylegesen megdöbbentem, az Sandra Bullock a Blind Side-al. Jó film, nem arról van szó, de nem volt fele olyan jó sem mint a többi jelölés.

Amivel amúgy 100%ékig megvagyok elégedve az Christoph Waltz, ő tényleg megérdemelte.

Wildchild 2010. 01. 19. 13:39

"Szóval ők nyertek idén a lefizethető, populár díjon."
Ezt gondolom azért írod, mert nem a te Top10-ed virít a filmek közt...

human 2010. 01. 19. 15:15

marhára nem pörgök rajta, hogy az enyimek buktak :) egyszerűen csak vicces

human 2010. 01. 19. 15:21

wildchild: hm? egyedül az avatar díja az amit tényleg vitattam, meg sajnáltam, hogy nem kapott férfiszerepért a 500 days. Gondolom te azért írod, mert örülsz az Avatarnak és el nem tudod képzelni, hogy valaki szerint tényleg jobb filmek is voltak idén.

Ernesto 2010. 01. 19. 19:31

Mindenki mondja itt a magáét, hogy ő nem néz le senkit, és tiszteli a másik véleményét, de arra senki sem gondol hogy a GG is emberek véleményét tükrözi. Van 80 ember (pontosan nem tom mennyi) akiknek volt egy véleményük, és az alapján választottak, amiért szerintem nem kéne őket lenézni, vagy csőveseknek hívni, hanem az a saját véleményük, amit egy díjátadó keretében kinyilatkoztatnak.

Én sem értek egyett az ő véleményükkel, de el kell fogadni (méghogy az Avatar a legjobb dráma). Ugyanolyan tisztelettel kell lennük, mint amikor human az év elején kihirdette a saját listályát, mert az ővébe is bele köthet bárki, de nem tesszük, mert elfogadjuk, hogy az az ő vélemény, ezért nekünk is le kell fogadnunk a GG szavazók véleményét is.

Wildchild 2010. 01. 19. 21:04

human: Ha egy díjjat sem nyert volna az Avatar, az sem érdekelne. Én sem értek egyet a listával, de mégsem beszélek olyanokat hogy lefizették. Én azt kifogásoltam, hogy mire alapozod ezt a kijelentésed?

Ernesto 2010. 01. 25. 13:37

Tegnap láttam a "lemagyarított" változatott az egyik tv csatornán. A lefízetéses dologgal jó sokat poénkodtak maguk a részvevők is...

Hozzászólás űrlap


Név (freeblogos bejelentkező)
(email címed, nem adjuk senkinek, nyugi)

Ezt mondom (offtopik=del):

elég egyszer megnyomni


Ezeket fogadod el a mehet gomb megnyomásával:
  • Személyeskedés pl. "hülye" "f@sz" és hasonló esetén törlés.
  • "Csináljatok jobbat" érvelés esetén törlés.
  • Ha random anyáznád az írót, és kommentben teszed levél helyett, akkor is törlés.
  • A linket tartalmazó kommentek 0-10 óra késéssel jelennek meg a sok spam miatt.
  • Az IP címedet megjegyezzük, de csak spamvizsgálathoz.
  • Ha kamu emailt adsz meg, és véletlen levelet írnék neked, ami miatt kiszúrom, akkor törlődik a kommented.