Hát emberek, ennek is vége. Most kezdődik a flame, meg sokaknak az alvás. Ma is tanultunk valamit, páran például azt, hogy többet nem érdemes fennmaradni az Oscar show miatt, páran meg azt, hogy Morgan Freeman jó narrátor. És hogy ilyenek a csajok a shown.


[03:53] <@Joxer> lol, martin milyen geci3:48: Adapted Screenplay, azaz amik valamire építkeznek, könyvre, tévésorozatra, ilyesmire. Úristne de jól néz ki McAdams most. In The Loopnak adjátok lécci, vagy An Educationnek? A nyertes: Precious. Akkor ezzel úszott a legjobb film nekik?
[03:54]ez volt a jó poénja
[03:54]ez volt amit nem próbáltak el 100*
[03:54]hanem rögtönözte
[03:54] <@Joxer> jaja


Na hajrá Meryl!! Ne mellőzzék újra.
Clooneyt ne bántsátok... csupán részeg... vagy mi:)
Please, please CAREY MULLIGAN nyerje meg, Bullock alapjáraton a legantipatikusabb színésznő nálam Julia Roberts mellett :O
Áh megint 10 perces felvezető-duma?
Remélem mostmár hanyagolják a THL-t, bár ez nem valószínű..
Nevető harmadikként azért beugorhatna az IB vagy UitA :)
Adam, nem fog.
Sandra Bullock az egyetlen elfogadható jelen esetben.
Én is akarok egyszer egy ilyen éltető-beszédet mint Gaboury.
Tony:Te nem láttad egyik másikat sem? Bullocknál kb. mindenki jobb volt, Mulligan viszont kimagaslóan a legjobb:)
nem akarok beleszólni, de ha a Precious leányzó nyeri, most kinyomom a streamet, és alszom...
Alex: Láttad a filmet és nem tetszett a színészi játéka, vagy csak ő a legkevésbé eyecandy, így menjen a levesbe?
Azért a férfiak messze viccesebbek voltak.
Gaby vagy C. Mulligan nagyon megérdemelné, komolyan. Papírforma vagy nem, mindketten k..a jók voltak.
Na, és minnyá jön a sírás...
Jaj és itt van Sean Penn, de szeretem!
A Precious leányzó egy istennő. Nyomd ki, ha nyer.
Úristen.
Sandy!
ejha, sandra bullock
MI VAN???
nekem késik a stream és befrissitettem a nyertest itt ... gyááá :O
Hát ezt nem gondoltam volna...bumm a fejbe : )
szánalmas
Halottátok az utolsó reményem halálsikolyát?! Bullock nyert, de mi a francért...
ááá,rendezőit legalább akkor már...ez így gáz
hangvágást se nagyon értem,most jól felhúztam magam
na, müxik az oldal...
HÁÁÁÁÁÁT!
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁT
nekem is tetszet a THL, de nem ennyire..
Jön az első vér.
Hurt locker nem érdemelt oscart a legjobb filmért, DE AZ AVATAR SEM!!!!
SHOOOT MEEEE!!!!!
up in the air semmi:(
na megyek alszom még 1 órát mert melo van :D
amúgy hiányoltam a Jack Black féle mókás részt :\
Szánalmasan szarul szerveztek az Oscarosok idén. Válság van Hollywoodban, hogy nem tudtak 10 percre elnyúlni? Hurt Lockernek gratula, szerintem most Cameron hazamegy és befonja a szemöldökét. Köszi humannek a liveblogot.
Oh F*ck... Tedd fel a Málnád mellé Sandra :(((
Végülis Mulligan van olyan jó, hogy még egyszer ott lesz a neve a borítékban. Viszont azt lássuk be, hogy Sidibe nem fog akárhol szerepet kapni...
A rendezés tulajdonképpen megérdemelt volt, és hát a díjak számának tekintetében a legjobb film is várható volt. A forgatókönyvek mentek a leginkább félre idén szerintem, ez van...
Jövőre ugyanitt.
Jövőre találkozunk. Most meg bekapcsolom a tv-t, és röhögök egyet a kékbe öltözött embereken. Szép napot mindenkinek.
Nevetséges...kabaré... szánalom...
Egyet kell hogy értsek human-nel.
jövőre nem nézek oscar-t élőben, mert:
1. Sandra Bullock lett a legjobb ebben a mezőnyben
2. A Hurt Locker 6-ot kapott ebben a mezőnyben
3. Az Inglorious és sokan mások érdemeiken alul díjaztattak
+1. sok a reklám
Még annyit, hogy a nap 3 pirospontja Waltz és Giacchino díjazása, valamint az Avatar mellőzése volt.
Ellenben szomorúan érintett, hogy a 4 (Oscar-kategóriás) kedvencem (I.Basterds, Nine, Up In The Air, An Education) mindössze egyetlen díjat kapott.
Na de most dologra, hétfő van :P
dice: hm? közel sem modtam, hogy én alszom jövőre.
Hát, ez is megvolt.
THL-nek ez túl sok szvsz. Avatar mellőzése tetszett, amiben kiemelkedő volt azt megkapta.
Jeff simán megérdemelte, Sandra nem.
És nagy hiba, hogy IB, Nine, UitA nem kapott szinte semmit.
Részemről ennyi volt az Oscar 2010-ben, vagy től?!
A Hurt Locker nem volt ennyire jó.
Nagyot csalódtam, akkora cirkusz, hogy többet nem is nézem ezt a szart
Tehát a nyertesek:
Legjobb film:
The Hurt Locker - neki szurkoltam, sokan fogják vitatni a döntést és amikor először láttam a filmet sosem gondoltam volna, hogy ennyire fel fogják kapni. Nem tudok kifogást emelni ellene, szerintem megérdemelte.
Rendező:
Kathryn Bigelow - remélem ez nagyobb munkakedvre ösztönzi, az éveket átölelő kihagyásaival csak a saját tehetségét pazarolta eddig.
Férfi főszereplő:
Jeff Bridges - filmlegenda a megérdemelt helyén kezelve.
Női főszereplő:
Sandra Bullock - szőkére festette magát, amerikai szirupszerepet testesített meg ezt díjazták. Rossz döntés!
Férfi mellékszereplő:
Christoph Waltz - nagyon épkézláb színésznek látszik, remélem még hallunk róla.
Női mellékszereplő:
Mo’Nique - nagyon helyes.
Feldolgozás forgatókönyv:
Geoffrey Fletcher - győzzön a realizmus, főleg így megírva.
Eredeti forgatókönyv:
Mark Boal - ez itt picit sántít, jó jelenetépítő, de ennyire termékenyen azért nem egy összeálló egész volt a könyv.
Idegen nyelvű film:
El Secreto de sus Ojos (Argentina)- Nem láttam, szégyellem is kicsit, főleg mert az Aura főszereplője van benne.
Animált film:
Up - megható papírforma, soha rosszabbat.
human: tudom, csak annyit mondtál, hogy sokan elgondolkoznak, az alváson: igazad volt, például én ide tartozom :)
Vitatkozni lehet róla, de ez van. A Hurt Locker elvitte a bankot. Waltz szerencsére megkapta amit kiérdemelt. Stiller kékre festve azért durva volt, mondjuk pontosan tükrözte, mennyit is ért filmként az Avatar.
Nem merték meglépni az Avatar-t sajnos ez érezhető volt valahogy a show alatt.Na nem mintha a Hurt Locker rossz film lenne, de jó lett volna látni egy sci-fi-t ( vagy látvány filmet kinek, hogy tetszik ) nyerni nem csak a technikai díjakon.Na mindegy talán a második rész.
A gyűrűk ura is csak harmadikra kapta meg:)
Az Up in the Air talán a legnagyobb vesztes és a Bastards, bár ott a mellékszereplő legalább díjat vitt.
Annak örültem, hogy Ben stiller avatar-os poénja bekerült:)
A legjobb filmzene díja előtti tánc látványos volt.
+A horror összeállítás is tetszett a vörös fényekkel:)
A végére: Tetszett bár kevésbé pörgött mint az eddigiek.
Azt még azért hozzátenném, hogy az IB mondjuk simán nem érdemelt volna, rendező vagy legjobb film díjat szerintem, mert jóval gyengébb mint Pl: a Kill bill vagy a ponyvaregény, Kutyaszorítóban. QT nyerni fog oscart de helyes, hogy nem ezzel a filmmel.
Az UITA-t tényleg sajnálom mert 0 díj :(
A hangkeverés és vágás az simán mehetett volna az Avatarnak mert minőségileg nagyságokat vert rá a THL-re.
Ez kicsit érthetetlen volt. ( Ha valaki látta moziban mind a 2-őt az talán érti miről van szó.)
A Precius viszont elégedett lehet. Bár itt is érezhető volt, hogy a végén már nem fog díjat kapni.
Hu ez nagyon meglepett. Katonapolitika blogon lealázták a vérbe a filmet, hogy mennyire irreális. De ezek szerint ez nem számít, sci-fi kategóriában indították.
Quentin nem nyert? Ehem. Waltznak örülök, más meg nem igazán érdekelt.
Huhh, hát történtek itt meglepő dolgok. Kettő van ami kimagaslik, The Hurt Locker best motion picture, ráadásul egyből azután, hogy megkapta a legjobb rendező díjat? Ez egy Kva nagy WTF? Nem azért mert rossz film.
Sandra Bullock??????? ez még durvább, málna után kapásból Oscar, sztem ezért ment el átvenni a legrosszabbnak járó díjat. Azt jobban megérdemelte. Nálam Carey Mulligan volt a befutó. De neki legalább még lesz esélye következő években.
Kicsit féltem, hogy Jeff Bridges nem kapja meg, kevésbé örültem volna, ha Morgan Freeman polcára kerüla szobrocska.
Ja a legjobb mellékszereplő nő díját, pedig ismét Penelope Cruz-nak adtam volna. De nem bánom, hogy Mo'Niqoue kapta, mert őis nagyszerűen játszott a Precious-ben.
Steve Martin filmjeit sosem szerettem, általában pont miatta, Alec Baldwin meg jobb színész mint Oscar házigazda. Persze Hugh Jackman után, nehéz nagyot alkotni. Jövőre talán felkérik megint.
Istenem, de jó, hogy mégis aludtam inkább.
De nincs az a pénz, hogy újra bepróbáljam a Hurt Locker-t.
Nekem az már egy szar film marad, pont. Ennyi.
Oké, nekem is tetszett a Hurt Locker, de azért nem _ennyire_. Az Inglorious Basterds jobban megérdemelte volna az Oscart. Kissé összetettebb a története, értelmesebbek a párbeszédei, látványosabb, érzelmesebb, izgalmasabb. De legalább Christoph Waltz megkapta, amit megérdemelt.
Örülök a a The Hurt Locker tarolásnak, nemcsak azért mert nekem kimondottan tetszett, de Cameron egójának is nagyon jót fog tenni :D
Yes! THL tarolt! Avatar meg szerencsére csak technikai díjakat kapott, amit meg is érdemel.
Sok helyen jött a apapírforma, igazából nagy meglepetések nem születtek.
Hát nem örülök, jó film a Hurt Locker de azért nem ennyire...
Cameronnak meg valljuk be lehet egója böven, meghát mi fontosabb egy film esetébe? az arany szobrocska vagy a boxoffice? :D
Nya mind1 :)
Christoph Waltz-nek szívből örülök, nagyon megérdemelte a fickó. Egyik legjobb alakítás (filmtől függetlenül), amit láttam. :)
Hurt Locker ennyire nem volt jó...
Avatar szebb film sztem :\ dehát első női rendező -.-'
Sokan hozták a tippjeinket.
Az Avatar és a Bombák földje csere még a hazai újságirókat is meglepi.Dudás stb
Miért lett a csere?
1)Mert Cameron még januárban csak az egyik felső táborban járt,de azóta a csúcsok csúcsán.
Nem akar megállni az Avatar a BO-n,gyakorlatilag klasszikus 30-as évekbeli nézettség.
Az irigység érezhető a levegőben,mivel Hollywoodban rengetegen dolgoznak és mind a nézőkért,de ez a pali le égeti őket.
2)iraki háborús dráma versus pure sci-fi
az oscar a drámát szereti.
3)Nagyobb értéke lehet egy újdonságnak,mivel egy női rendező nyer.
Ami a pikantéria,hogy a volt tanitvány az(Bigelow),akit az akciófilmek felé vitt,akinek a Holtpontba is besegitet a Cameron.
Sandra Bullock nem semmi,az All About Steve cimű filmjét népszerüsiti a Málnán(kell a dvd bevetél),közbe minden egyik idők legsikerebb sport témájú filmjével kaszál szakmailag.
Nyuhahahahahah ennyit ér az oscar, hurt locker, méghogy nem politikusok osztják a díjakat.
Győzött az igazság!
A tavalyi oscar-nál sokkal jobb volt az idei és idén végre egy igazi film nyert (Hurt Locker) nem pedig egy "csupa giccs, csupa nyál" mint amilyen 2009-ben a Slumdog millioner volt!
Én nem tartom túlzottnak a Hurt Locke 6 oscarját, mert az összes film közül amit jelöltek ennek volt a leg elgondolkodtatóbb mondani valója.
Gyászos volt,hogy nem az UP IN THE AIR nyert hanem megint egy hábous Yenkee szopás,de még mindig jobb mintha a TALE OF THE BLUE PANTHER MEN nyerte volna!
Komolyan mondom egyre szarabb filmek közül kell választani és egyre szarabb filmek nyernek Oscart!!!!!!
Most,hogy így nézem 2000-ben tényleg a Galdiátor volt a legjobb az ötből.
2001-ben a Gosford Park és A hálószobában is jobb volt a nyertesnél.
2002-ben New York bandái volt a legjobb.
2003-ban Az elveszett jelentés és a Vágta volt a jobb.
2004-ben Kerülőutak egyértelműen.
2005-ben roppant gyenge volt.
2006-ban AZ KAPTA AKI MEGÉRDEMELTE
2007-ben MEGINT AZ KAPTA AKI MEGÉRDEMELTe
2008-ban Benjamin Button és a Felolvasó picit jobb volt.
Hát meglepő, megnéztem a hurt lockert, de elég széteső, unalmas film, nem olyan mint ait a trailer igér.
A The Hurt Locker sikere előtt bár értetlenül nem állok, de csalódott vagyok, mindenképp, ugyanakkor félsiker, hogy kiderült, pusztán látvánnyal nem lehet már Oscart nyerni. Számomra a két legnagyobb öröm az Up zenéje és az El secreto de sus ojos sikere a Prophet felett.
Igen Walter, szerinted így van! Több millió embernél meg máshogy. A Bicska kinyílik a zsebemben, mikor valaki az egyéni véleményét tekinti mértékadónak a más által díjazottakat meg hibás döntésnek.
Akkor tőlem is egy személyes megjegyzés feléd.
Scorsese téglája nem volt rossz film, de a Szigorúan piszkos ügyeknek csak csókolomot köszönhet.
Az idei Oscar negatívumai számomra:
- Bullock a Blind Sideért
- Up in the Air díj nélkül
- (500) Days of Summer mégcsak jelöve sem volt
Pozitívumok: Walz , Up, Bridges
Negatívum(ebből több van): The Hurt Locker mint legjobb film és legjobb forgatókönyv; Sandra Bullock mint legjobb női főszereplő, Tarantino díj nélkül
Összegezve: Nagyon meglepett, hogy a legjobb film díját behúzta a Hurt Locker. Nem volt rossz film, de nem hinném, hogy Oscar díjas kaliberü alkotás lenne. Helyenként unalmas, 4-5 ször bemutatva, hogy a főhős kiszottul öngyilkos hajlamú adrenalinőrült, akinek ez az élete. Attól, hogy aktuális a téma, meg nagyon véresen vezetik fel, még nem ért szobrot.
Walznak nagyon örülök, remélem hamarosan látjuk újra valami tuti kis filmben.
Bullock Oscarját nagyon nem értem. A Blind Side nagyon jó kis film volt. Felemelő , szívszorongató DE nem Sandra Bullock vitte a hátán a filmet az is tuti, hanem maga a történet.
Igen Vanilla Sky(ha a neved a remake Cirkáló Tomi féle film akkor ajánlom nézd meg az eredetit sokkal jobb melynek a címe "Abre Los Ojos" és Alejandro Amenábar forgatókönyve alapján nyúlták le a Yenkee-k!!)igazad van,hogy szubjektív voltam,de én azt mondtam ezzel,hogy csak az Up in the air ütötte meg szerintem az Oscar szintet a többi elég vérszegény volt.
A filmet(szigorúan piszkos ügyek) amit mondtál nem láttam,de biztos meg fogom nézni!
Ja és légyszíves ne bicskázz le,mert itt majdnem mindenki szubjektív,mert a saját benyomásait írja.
Lol THL miaz, tenyleg ennyit er az Oscar szamomra, megjo , hogy sohasem masok velemenye alapjan nezek filmet, kulonben irto szar lenne, hogy nem vagom miert tetszett masoknak ami nekem nem.
Na sikerült végignéznem életem első oscar gáláját, de valószínűleg az utolsót is. Nem hittem volna, de az rtlklub-nak sikerült jó döntés hoznia, hogy nem rontotta tovább ezt a színvonalat.
A díjazottakról meg annyit, hogy ha kevés a katona afganisztánban reklámozzanak a szünetekben, de ezt így...
A forgatókönyv, a rendező meg a film is egy olyan filmnek aminek egy is sok. Tarantino meg tanuljon meg filmet csinálni? Az, hogy az Avatar nem kapta meg a legjobb filmet várható volt, de a felvezetés után legalább a rendezőit Cameronnak passzolhatták volna, én szurkoltam neki.
Hogy valami pozitiv is legyen a dologban az Avatar arra jó volt, hogy a legjobb poénokkal feldobja az műsort.
Tarantinot tökre sajnálom, sztem a forgatókönyvet már zsebben érezte:S
Sandra Buldog mélypont, ahogy nekem a Hurt Locker mint legjobb film is az. A rendezést vigye el oké, női rendező télleg szép dolog, a legjobb filmre meg A Basterds vagy az Up in the air, hát mostmá mind1
Így elnézve a végleges listát nem is bánom, hogy nem néztem az átadást.
Walter az Up in the Airrel egyetértünk, én is őt vártam. Bár a Hurt Locker sem volt számomra csalódás, az Avatar sokkal inkább!
Az eredetijét pedig beszerzem a nicknevemnek, Te is tedd azt, nem fogsz csalódni!
A szófordulatért meg elnézést, persze mindenki szubjektív véleményt fogalmaz meg. De attól, hogy nem értek egyet egy díjazottal lehet még a nagy többség számára remek film és nem érdemtelenül díjazott.
EZ AZ!!!!!
AVATAR 3Dben-REALd-ben-nagyszerű hangminőséggel-IMAXban ÉLMÉNY!!!!!
Mint hogy úgy mondjuk "nagybetűs" filmként simán Tvben nézve nem az igazi.
Hogy úgy mondjam,én már régen szurkoltam OSCAR-DÍJ ügyben.
Most viszont azért imádkoztam hogy ne az AVATAR legyen az év filmje.
Nem így lett.Hálistennek azért még az Akadémiának van még esze.
Cameron pedig örüljön a bevételnek és a Number One AVATARnak és a Titanic bevételének.
Én szívesebben látnám Nolan Sötét Lovagját az 1.helyen,de ez az én véleményem.
Őszíntén mondom...megnyugodtam.
A többi nyertes asszem rendben van és várható volt.
Az meg külön poén hogy Oscar+Málna Bullocknak.
Első Oscaros ébrenlét. Csalódás, sajnos.
Akinek legjobban drukkoltam, Waltz rögtön az elején megkapta. Nagyon örültem, magasan indult a hajnal.
Innen kicsit vissza is esett a lelkesedésem, még QT szurkoltam, hogy kapjon valamit. Plusz volt wgy elég erős ellenérzésem az Avatarral kapcsolatban. De, hogy az történt, ami, inkább azt modndom, hogy kapott volna mindent az Avatar. Nem volt rossz film a Hurt Locker, de hogy legjobb film, rendező, forgatókönyv? Nálam csak max a rendezésért. Sajnálom Quentint és kicsit magamat is, mert nekem a Brigantyk az utóbbi évek legnagyobb filmélménye volt...örültem volna, ha dijazzák.
Az meg röhely, hogy a végén bejön Tom Hanks és elhadarja, hogy a legjobb film a Hurt Locker, jelöltek felsorolása, a feszült pár másodperc, hogy vajon kinyer, elmarad.
Valószinű utolsó Oscaros ébrenlétem volt. :(
Nem érzem megérdemeltnek a Hurt Locker sikerét,pedig imádom a háborús témájú filmeket.Ha jól tudom az iraki veteránoknak se jött be, nem tartják hitelesnek.Egy ilyen tiszt jobb ha felrobban az első bombánál, minthogy veszélybe vigye a katonáit, mármint szerintük :)
Én a Star Treknek drukkoltam és az én szívem is örül,hogy ennyi év után végre sikerült star treknek oscart nyerni!
Oké, pár dolog:
- Jeff Bridgesnek jól áll a szakáll
- Ugyanakkor George Clooney de öregül néz ki. Nem az ősz haja miatt, hanem amúgy
- Baldwin mintha parkinzonos lett volna, remegett emg vibrált össze vissza
- a Show béna volt és unalmas
- Az Avatar meg túl volt sztárolva
Nem a rajongók miatt, hanem ahogy hallottam, minden az Avatar fényében készült, még a díszlet is, aztán bakot lőttek, mondták a tévében, de ugyanmár, ki adott volna neki 3nál többet? Legjobb filmnek járó szobor? Nane
Meg Reggeli-ben vendég volt a "nagy" Andy Vajna, aki csak nálunk nagy, kinn egy "kis senki", akinek a neve is valahol jó hátul kullog a T2 végén, meg olyan szuper produkciókat promotált itthon, mint a Sarah Connor Krónikái, ami kinn is meg itt is megbukott, csak ezt nem mondta el a kis hamis. meg még hozzátette, hogy szerinte az Avatar messze földön jobban mewgérdemelte, mint a Hurt Locker. Őszintén, ki nem szarja le? Húzzon vissza LA-be.
Amúgy nem vagyok megelégedve a filmekkel. Volt bombás, kék ürlényes robbanós, meg egyebek, de valahogy egy igazi dráma sem volt közöttük, mint a Zongorista vagy a Schindler listája.
Amúgy Jeff öreg megérdemelte.
Bár valahol meg igazságtalannak tartom, hogy rögtön Oscar ját egy elsőfilmes embernek, mint tavaly Cotillard-nak meg most ennek a combos feka csajnak. Oké hogy jók, de akkor is, más évtizedeket vár erre a szaros szoborra. Bridges 30-40 évvel a háta mögött most kapta kézbe először, meg még nála legendásabbak sem kaptak.
Kicsit röhej.
Bridges-nek nagyon - nagyon, a Hurt Lockernek meg nagyon - nagyon - nagyon örülök!!! Sztem ez így volt rendjén, bocsi!
körvonalakban:
-upnak örülök :)
-Waltznak nagyon örülök
-sandrán pislogtam csak, nem hittem volna, h ne ki adják na..
- hurt locker forgatókönyvnél volt jobb is..
hirtelen ennyi
zigi, egyetértünk ST-ügyben :-)
Hát sztem pont ez az év lett volna az, hogy szétszórhatták volna a díjakat, senki kiemelkedő nem lett volna. Ami sztem fail idén, legjobb külföldi film (Fehérnek kellett volna kapni) Film (más tippem nincsen, de jó film a HL DE én még Oscarra se jelöltem volna) Forgatókönyv, itt egyértelmű, hogy QT kellett volna kapnia, nem tetszik a IB de rendesen meg van írva. Bullock meg sztem semmi kiemelkedőt nem alkotott a Blindben
Ami nagyon helyes: J. Bridges-bírom is színészt, jól is játszott
C.Waltz-IB ami/aki egyedül tetszett zseniális volt, nevetséges , hogy akármikor látom beugrik a Rex-felügyelős babaárus gyilkosa :-D
Trükk: egyértelmű, hogy avatar
Animáció: nem szálltam el az Up-tól, de bőven övé lehetett az Oscar
Azt hozzátenném, hogy gratula az Oscarnak, hogy újra egy kis filmet promoltát (HL) és be merték vállalni, bár azt hozzátenném, hogy saját sírjukat ássák. Sztem az Oscar-gála mindenesei fogják a fejüket, hogy mi lesz itt pár év múlva ha ez így folytatódik, nézettség már így is pic*a se*ge alatt van.
végre. kijárt már az avatarnak a pofon. buta mese, szép kivitelezéssel, semmi több. életemben nem szenvedtem még így moziban, mint avataron. a bombák földjén szórakoztatóbb, megérdemelten kapta.
"...aki csak nálunk nagy, kinn egy "kis senki", akinek a neve is valahol jó hátul kullog a T2 végén..." hát ha jól emlékszem még a T4-nek is az elején szerepel, pedig semmi köze hozzá, nem hogy a T2-ben. Amúgy Vajna nagy szám volt a 90-es években + isten ments, hogy öröljünk egy sikeres magyarnak mi? te *****
A bombák földjén nem volt rossz film, de egyáltalán nem realisztikusan mutatja, be egy bombaszakértő munkáját irakban. Egy ilyen tisztet az emberei lőnek agyon, ha 38 nap alatt ennyiszer, és így rángatja őket a szarba.
Most csak így eszembe jutott
Forrest Gump / 6 Oscar
Shindler listája / 7 Oscar
Ryan közlegény megmentése / 5 Oscar
Hurt Locker / 6 Oscar
Hol van ezekhez képest pl: SEHOL és ez persze egyéni vélemény, de sztem nagyátlag egyetértene velem
Sajna így nálam is "...WTF ez így.... Itt háború lesz. Ennyit még én sem adtam volna, basszus..." Elég gány sztem mostanában az Oscar, vagy csak a filmek egyre gányabbak (költői kérdés term, hiszen a filmek)
függetlenül attól, h most szeretjük Sandrát, vagy nem, megérdemelte-é, vagy nem, baromi jó köszönőbeszédje volt..
Áh, Hurt Locker nem érdemelt ennyit. Ez így már a tavalyi Slumdognál is nevetségesebb.
szab:Nem a legjobb film díjáról van itt szó az avatarnál,hanem arról,hogy a Hurt Lockernek köze nem volt pl a legjobb hangkeverés,hangvágáshoz(ez egyértelmű,hogy az avatrnak járt volna)Helyén kéne kezelni a dolgokat,az oscar túl nagyot akart most húzni azzal,hogy ugye a bafta nem sztárolta az avatart és mindenki úgy volt vele,hogy sokkal jobb mint az oscar ezért az akadémia úgygondolta,hogy még a baftanál is durvább lesz ha a technikai díjakat sem kapja meg mindet.Pofátlanság.Rendben van a Hurt Locker legjobb film,még a rendezői díj is talán(bár azzal vitatkoznék,QT és JC inkább megérdemelte volna)nade a többi,legjobb forgatókönyv.Az a baj,hogy az oscarnak minden évben sztárolnia kell egy filmet,nem tudnak reálisan díjat osztani,egy filmnek mindig lennie kell minden évben ami nagyon sok díjat kap,még ha nem is érdemli meg,tavaly a slumdog,most ez,szánalmas.
ez a stiller nagyon hülye :)
Túlzás ez a 6 oscar a HTL-nek.
Nem értem, szinte minden sajtó, de most csak az RTL-es Reggelire és Fél2-re támaszkodva, szal nem világos számomra, hogy miért okozott ekkora "botrányt", meglepetést, baklövést ha úgy tetszik bizonyos személyek szerint, hogy az Avatar nem nyert "komolyabb" díjat.
Mert van aki azt mondta a tv-ben, hogy politikailag helytelen döntés volt, meg a világ legsikeresebb filmjének oda kellett volna adni más díjat is, meg hogy Góliát ellenében Dávid lett a győztes, és ez óriási csorba az Oscar történetében..
De miért? Én nem értem, épeszű filmrajongó nem mondaná, hogy az Avatarnak kellett volna mindent bezsebelnie...
szab' El vagy tévedve nem az a baj, hogy nem az Avatar kapta (sőt sztem sokan azt is les*arták volna, ha nem jelölik) hanem az hogy HL kapott 6 és még itt se azzal van a baj, hogy rendezés+film, mert elég hurka felhozatal volt kaphatta, hanem (nekem pl) kicsit szemszúros az említett forgatókönyv.
Nem volt nagy meglepetés az Oscar kimenetele. Talán csak az, hogy az Avatar nem nyert több technikai díjat. Az viszont vicces, hogy Sandra Bullock Oscar mellett idén az aranymálnát is megkapta, el is ment át venni.
A Bombák földjét meg már tényleg megnézzem és a Crazy Heartot is.
Azért örültem volna, ha a D9 kap valamit.
Az Oscar díjak meg már rég elkurvultak ezen kár meglepődni.
Tarantino simán megérdemelte volna.
Én nem tudom, sztem valóban ,a felhozatal nagyon gyengus volt. Volt igaz történet, bombás, amit most már plágiummal is vádolnak, mert valami amcsi veterán magát vélte benne felfedezni, de sztem az utóbbi időben a filmek minősége fokozatosan romlik.
Régen mindig volt 1 Spielberg és Scorsese vagy Polanski mű, de sztem most már nem a legjobb film kapja lassan a díjat, hanem a legkevésbé gyengus.
Amúgy nem értem. Van külön rendezői Oscar és legjobb film is. De mi a kettő közötti különbség?
Egy film megkapja a Legjobbnak járó díjat, ezzel az a mű abban az évben a legjobb, és ez már magát a rendezőt is minősíti, hiszen az ő keze munkája, gyümölcse.
Erre van külön rendezői. De ott mit díjaznak? Hogyan vezényelte a színészeket, hogya osztogatta az intelmeket? Nekem ez kicsit alibinek tűnik, mert sztem a Legjobb film díja magában foglalja a legjobb rendezőt is nem?
szab'Szerintem pont megválaszoltad a saját kérdésed, mivel ilyen esetben mint a mostani lehet megosztott pontozással is győztest hirdetni. Mivel nem volt egyérteműen legjobb film, ezért a győztes a legjobb film mellé nem kapja meg a rendezőit is.
Igazából nekem nem az a problémám, hogy az Avatar nem kapta meg a legjobb filmnek járó díjat, hanem az, hogy sokak felháborítónak tartják, hogy egyáltalán jelölték. Igazából, miért ne lehetett volna 2009 legjobb filmje az Avatar. Őszintén, 20 év múlva ki a franc fog emlékezni még a Bombák földjén című filmre, és hányan az Avatarra. Elképzelem a szituációt, amikor 2030-ban néhány fiatal - akik azért nem filmőrültek - vitatkoznak azon mi nyerte a 2010-es Oscar átadót. Majd megnézik a wiki-n, és csodálkozva kiáltanak fel: Hát mi az isten ez a "The Hurt Locker"? És hogy, hogy nem az Avatar kapta az Oscart? Nézzünk csak vissza kb. 20 évvel ezelőttre. Az Átlagemberek (Ordinary people) kapta a legjobb filmet. Hány ember emlékszik arra a filmre, és hányan a Birodalom visszavág-ra, ami szintén akkor készült?
jason
/agree
A Hurt Locker szerintem egy unalmas film. Nálam a jelölésig sem jutott el:D
mondasz valamit jason, de hol kell azt tudni, hogy miből lesz kultfilm? lehet, hogy pont az avatarra nem fog emlékezni senki 20 év múlva mert valami elnyomja ezt nem lehet előre látni
Nem azé kérdem, de nem azt mondtátok, hogy Cameron vitte a pénzzel teli borítékokat az oscar szervezőknek, és hogy biztosra ő fog nyerni. Meg volt olyan azt hiszem, ha nem az avatar nyer, akkor az idei oscar egy normális gála lesz, de ahogy látom, megy a hözöngés, hogy szar volt az egész. :)
Így utolag annyit megjegyeznék, hogy nekem se tetszett, mert a brigantikok, azt egek ura és a d9 is megérdemelt volna valamiféle díjacskát.
ki mondta hogy viszi a borítékot? Akkor a TF2 is nyerhetne :)
A borítékkal a lefízetést akartam szépen kifejezni - mintha ezt a szót olvastam volna sokszor az oscar előrejelzés/jelőltjei bejegyzés hozzászólásai közt :)
Azt még elfelejtettem megemlíteni a gála eredményével kapcsolatban, hogy én örülök az Avatar 'vereségének', nem azért mert rossz filmnek tartom (az év legjobb mozijána tartom), hanem tán így a folytatásokra jobban fognak ügyelni a velősebb történet érdekében (ha már a film producere, az a kövéres, szakálas csávó nagyon hangoztatta, hogy kellenek neki az oscar díjak). Sőt tán így az Alita project is előrébb kerül, és hamarabb lesz, mint a kék majmokkal való kalandózás következő epizodja.
Attól kezdve, hogy a Hurt Locker behúzta a forgatókönyvért(wtf; talán elkeverték a Becstelen Brigantikét...), már nyilvánvaló volt, hogy mi lesz a vége.
Mind a forgatókönyv, mind a két hangos díj olyan volt, amin látszik az Oscar mentalitása, dilemmája, probléma megoldása.
Egész egyszerűen nem tehették meg, hogy annál a filmnél, ami a két legfontosabb díjat zsebre tette, vagyis magasan az év legjobbja az akadémia szemében (márpedig az Avatarnál jobban Oscar esőre szabott filmek is elvéreztek volna a bombással szemben, ide a rozsdás bökőt), egy másik film több szobrot vigyen haza. Az Oscar díjak számszerű értékének lebagatellizálása lett volna, amit az Oscar gyakorlatilag soha nem tűrt el, ezért adták oda például a forgatókönyvet is. Ilyesmi volt a gettómilliomos esetében is.
Egyébként, bár nem értek egyet a listával, de azért nem olyan rossz dolog ez. Jut egy kis öröm az Avatar-ellentábornak a sok rekord között; már "kezdtek" begolyózni. :)
Ernesto:
Jó lenne azt írni, hogy most Cameron visszamegy, és mivel megmutatta, hogy a Titanic nem volt véletlen, vagyis tényleg bármekkora költségvetést rábízhatnak, így ír egy merészebb sztorit az Avatar 2-nél, hogy tényleg mindenkit elhallgattasson, de ez inkább csak a nagyon jó lenne kategóriába esik bele. Persze, tényleg nagyon jó lenne. :)
Sajnos a folytatásoknál nem kell jobban ügyelni a velősebb történetre, erre kitaláltak a stúdiók egy remek módszert: front-loaded marketing, amit egyre jobban nyomatnak, illetve nem is annyira tudatos dolog, egész egyszerűen sok összetevő miatt erre a szintre alakult az ipar.
Az utóbbi évek legjobb oszkárja volt. Végre tényleg jó volt, nem volt okom öklendezni, mint mostanába oly sokszor.
Plusz, teljesült a másdik legszebb oszkárral kapcsolatos álmmom, és végre Sandra Bullock lett a legjobb színésznő. Boldog vagyok, de nagyon.
Na, leszedtem, kibírtam spoilerek nélkül a nap hátralévő részét és megnéztem (bár kurvára nem találtam el semmit a színészeken kívűl azokból, amit a jelöléses posztnál tippeltem) alapvetően a reklámok és balázsy pannák nélkül egész élvezhető volt, sőt.
A John Hughes tribute nem tudom kinek az ötlete volt, de majdnem elbőgtem magam rajta, elképesztő és egyben váratlan gesztus, de nagyon jól esett.
A díjaknál egyedül a forgatókönyvek leptek meg (ez a Precious - a Blind Side mellett - elképesztően túlértékelt egy alkotás, de lám a klasszisokkal jobb Hurt Locker is az lett az este végére)...
Tarantino meg végre beláthatná, hogy itt az idő kimozdulni a Weinstein-tesók hónalja alól, mert már lassan Los Angeles-ben is többen tartják Harvey-ékat megvetésre érdemesnek, mint amennyien nem - és az ilyesmi nem jön jól ha a szakma elismerésére is vágysz, nemcsak a közönségére.
atyaég akkor milyenek lehettek a korábbiak. megnéztem felvételről az első fél órát, emberek, döbbenet. ezt az erőltetett, belterjes, milliméterre kiszámolt, minimálisan sem humoros merev jópofizást merik gálának nevezni? hajjaj.
.Több tiszteletet kéne adni ennek az egésznek. Nem csak fikázni mindent. A Hurt Locker megérdemelte ugyanúgy, mint a többi jelölt is megérdemelte volna. Ők így döntöttek, és ez az ő műsoruk, ezért tiszteletben kell tartani.
Igen, mindig hőbörög valaki, és nem is arról van szó, hogy teljesen érdemtelen mondjuk a HL elismerése.
De azért aki sok-sok éve nézi az Oscar átadásokat, meg olvasgat itt-ott, az látja, hogy bizonyos "sémák" szerint döntenek.
@Adam
Na tényleg, kösz a javítást, elég fáradt vagyok, nemtom miért emlékeztem ennyire...:S
Amúgy nekem az UitA se tetszett annyira.:)