Úgy néz ki a Grindhouse hasalása miatt kicsit megrendült a stúdió bizalma, így elhalasztódik a Sin City 2 készítése. Egyelőre még nem mondják, hogy végleg kampó a projectnek, de Rodriguez meg Frank Miller is csinál előtte valami mást. Pedig Michael Madsen is csak a szerepére vár, damn.
Mellesleg Rodriguez a Barbarellát újrázza. Abban van a nulla gravitációs sztriptíz, ugye? Rákerestem és igen (videó). Miller meg a Spirittel üti el az idejét addig.
Mekkora szar hír már. Pedig már úgy várom a 2-t, ha kampó lesz, én tuti megyek hollíwoodba, és kicsinálom a stúdió vezetőit.
Ilyen szereplőgárda garancia a sikerre, szóval semmi kockázat nincs benne, főleg úgyhogy az első rész körül ekkora kult alakult ki, ilyen gyorsan. Nem értem én ezt! :-(
Most nem azért, de sztem ez a Grindhouse nagyon szarnak tűnik a trailer után, mondjuk nekem nem fekszenek a horror filmek. Azért szerintem a Sin City 2 biztos jön, csak Tarantino ne hagyja a fejére nőni a Rodrigezt… QT azért mindig újít vmit, de a mexikói csak ismétli önmagát.
“a mexikói csak ismétli önmagát” Nem láttad a Sin City-t? Forradalmi újítások voltak benne, és teljesen sajátos, az eddigi filmjeitől eltérő hangulatú film. Gondolkodj mielött ilyen hülyeséget írsz. Attól meg nem kell félni hogy QT fejére nőne, csak jó hatással vannak egymásra, és ezt a filmek alapján is lehet látni. (kivéve a kémkölyköket, meg a cápapöcs, és lávaribi kalandjait, de az se QT ötlete volt:-)
azok a forradalmi újítások tulajdonképpen a spy kids-filmekben debütáltak, csak rodriguez ezúttal kivont belőle néhány színt.
és sokak szerint Rodrigez sokkal tökösebb mint QT.
És ha már valaki valakinek a fejére nőtt (de nem nőtt) akkor inkább pont a fordítottjára volna több példa: Alkonyattól pirkadatig, Desperado, Sin City mind inkább Rodriguez filmek és mind1ikben ott “kotnyeleskedik” Tarantino, ezzel szemben Rodriqueznek se híre se hamva a Ponyvaregényben, Jackie Brownban vagy a Kill Billekben.
na majd európa megmutatja és jól felhízlalja a grindhouse bevételi adatait,a stúdió meg majd könyörög a SC2 folytatásért XD
de most tényleg,eddig aki látta (túlozni hejj de jó) a GH-t azt mondta nagyon fasza,istencsászár,stbstb,imdb-n is nagyon jó pontokat kap,tényleg arról lehet szó hogy a hülye amcsik nem ülnek be egy 3.5 órás filmre,hozzánk meg ugye külön jön a 2 film,még ez sem lehet akadály
amúgy az RodrigUez,és mitől lenne tökösebb mint QT?amúgy a spy kidsek saját bevallása szerint csak amolyan teszt-filmek voltak,hogy lássa mire képes a technika,blablabla
“amúgy az RodrigUez,és mitől lenne tökösebb mint QT?”
ööö… attól, hogy tökösebb? elég a grindhouse-filmeket csekkolni. ég és föld.
Na neeee. Barbarella ehhez a kutyütőhöz került? atyaúristen!!! és 3D-ben forgatja?:)))
Tyler. mondod: “Nem láttad a Sin City-t? Forradalmi újítások voltak benne, és teljesen sajátos, az eddigi filmjeitől eltérő hangulatú film.”
azt ugye tudod, hogy nem miatta?
azért nem véletlenül rendező báz, ne izéljünk már. Akkor a hostel meg Tarantino miatt szar ennyi erővel.
Kedves Durden, hogy miért írtam, h QT ne engedje a fejére nőni Rodriguezt?
Hát nézzük Robert “önálló” munkáit: El Mariachi – nagyon tuti film, sztem alap, Desperado ugye ennek a lenyúlt felturbósított változata, a Volt egyszer egy Mexikó meg a holliwodi változata – mindkettő szar az eredetihez képest (ezért is írtam, h ismétli önmagát).
Következő jó filmje: Alkonyattól pirkadatig – a forgatókönyet QT írta (sztem mindenki tudja, h ez hova emel egy filmet) – nem véletlen a siker.
Ezek után Kémkölykök 1-3 mind fos (megint ugyanaz az ötlet ismétlése), Faculty szintén gyenge… volt még a Négy szobában egy 30 perces epizódja, na az elég fasza.
No és a Sin City, ami főleg azért Frank Miller ötlete miatt olyan amilyen, bár kétségkívül Rodriguez utóbbi munkái közül a legjobb, bár ebben is QT “segített” neki, de az érdem nem csak az övé.
Viszont az öreg Quentin a sikereit Roberto nélkül is megalapozta: gondolom mindenki tisztában a filmjeivel és ezeket úgy alkotta, h övé a forgatókönyv, alapötlet, rendezés stb.
Ja igen és elfelejttem az élet művét: Cápalány és Lávasrác kalandjai, vagy mi a szösz, asszem ez a mélypont. Szóval kurvára nem érdekel, h sokak szerint ki a tökösebb közülük, QT-t sokkal nagyobb formátumú filmesnek tartom…
a faculty rodriguez messze legjobb filmje pedig
“a faculty rodriguez messze legjobb filmje pedig”
akkor neked a planet terror az isten lesz!:)
copkuler: Nem miatta? Jó Frank Miller, persze, de valakinek csak meg kellett csinálnia, összerakni az egészet, a színészeket irányítani, és tökéletesen visszaadni a képregény hangulatát stb…. Szerinted, ha Uwe Boll rendezte volna, milyen lett volna a végeredmény?
Arc: Így már van vmi abban amit mondasz, a gyerekeinek szóló filmjei tényleg szarok, úgy ahogy vannak. De pl a Desperado szerintem sokkal jobb mint az El Mariachi. Az alkonyattól pirkadatigot meg hiába írta QT, végül akkor is a rendezőn múlik hogy milyen lesz a film. Nem mintha nem imádnám Tarantinot, de Rodriguez is nagyon ott van, és szerintem az még nem számít önismétlésnek, ha folytatásokat csinál, vagy egy karakterről több filmet, ennyi erővel Geroge Lucas, vagy Spielbeg, vagy Francis Ford Coppola is az, vagy bármelyik rendező aki nem egy filmben bontott ki egy történetet.
Az meg hogy melyikük a tökösebb……ugyan már….
a cápalányt meg a kémkölyköket tényleg a gyerekeinek csinálta.
azok tényleg szarok :)
“Alkonyattól pirkadatig – a forgatókönyet QT írta (sztem mindenki tudja, h ez hova emel egy filmet)”
A pöcegödörbe. Csak azokat mondom, amiket láttam:
Ponyvaregény? Az egész egy zagyvasz, semmi értelme az egésznek, Bruce Willis szála volt a legérdekesebb bazze, pedig abban volt a legkevesebb sztár. A vége meg olyan, mintha épp katarzisunknak kéne lennie. Csak épp nincs.
Kill Bill: a vol1 nagyszerű volt a maga kis balladai homályával, de a vol2 egy szájbamagyarázós szar lett.
Asszem a Jackie Brown-t is láttam, de annyira nem ragadt meg, hogy már nem is venném biztosra, h láttam.
És végül a Death proof: Hát bazzeg, ekkora okádást már rég láttam…. Totálisan unalmas, kiszámítható, bealvós. SPOILER Ja, és a vége? A csajok jól megverik a csávót… Hú, de eredeti! Csak én szurkoltam annak, hogy szakadékba vezesse őket Stuntman Mike? Undorító, nyivákoló picsák, és Tarantino írta ám őket ilyenre. Pedig Rosario-t szeretem.
A sin city fényét is emelte. Rendezett egy jelenetet, amiben két karakter ül a kocsiban és dumálnak. Oh wow, mit is kell ezen rendezni?
Rodriguez filmjeit ellenben ezidáig MINDIG élveztem. A titok nyitja: nem nézem meg azt, amit nem nekem készítettek.
PLANET TERROR POWA!!!
Jaigen, és a sajátjain kívül, Quentin hajlamos Robert filmjeiben is “vendégszerepelni” (gy.k. antiszínészi tehetségével elbaszni egy-egy egész jelenetet)
Imurai: Tarantinot aki szereti az az ütős párbeszédei, és különleges hangulata miatt szereti(én legalábbis), valakinek ez unalmas, nem tud az ilyeneken elgondolkodni. Egy Tarantino filmtől nem akció orgiát kell várni. A ponyvaregényt meg hiába szádra ne vedd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mellesleg a Sin City bizonyos QT rendezte része az egyik legütősebb jelenete a filmnek.
“mit is kell ezen rendezni?”- ezt nem kérdezted komolyan, igaz?
pedig a Jackie Brown QT legjobb filmje
Én a számra vehetem a Ponyvaregényt? Mert egy szarrábeszélt foshalom. A Kill Bill 1 volt a legnézhetőbb filmje, mert ott már direkt bevallotta a lopást, mondjuk azt is untam a felétől.
De Rodriguez filmjei is egy óra után unalmasak lesznek (még a legjobbja, a Sin City is mekkorát esett a Rourke-rész után), és azért neki is jócskán akad szarsága (a gyerekfilmeket a kölkeinek csinálta, úgyhogy azokat elnézem, illetve nem néznem :], a Faculty meg a Thing-lopásaival vérgáz.). Viszont tök jó rövidfilmeket csinálna.
Ha olyan homage-októl hemzsegő filmet akartok látni, ami mögött van ész, akkor nézzétek meg a Hot Fuzzt. Mondjuk az utalások felét nem nagyon érti meg az átlagmagyar (olyan filmek előtt is kalapot lenget, amelyeket be se hoztak itthonra), tehát bukás lesz ezerrel.
QT egy jó filmet rendezett az is a Kill Bill. Ma néztem a Grindhouse-t, tisztára fossák benne a szót, sok baromságról, ha nem moziban nézem tuti kikapcsolm, de legalább az utolsó 20 perc jó volt
Tyler: remélem egy jelenetről beszélünk. (Dwight viszi Jackie boy hulláját) Mert akkor tényleg nem látom, mi rendeznivaló van rajta. Vagy csak nagyon nem látom át, miben áll egy rendező zseniális munkája….
A zseniális dumák meg… Nem nyilatkozom olyanról, amit nem 100%ig értettem (pedig a death proof picsalocsogásától is falramásztam), de a Ponyvaregényt szinkronosan néztem, éshát….. Éppcsak nem a bevásárlólistát sorolták. A színészek persze próbálták emelni a dolog fényét, dehát… Ha ütős dialógokat aarsz, nézz Veronica Mars-ot, Rescue me-t, Gilmore girls-t, vagy valamit Sorkin-tól. Esküszöm, néhol még a Bruckheimer-sorozatok is ütősebbek!
A homage nem műfajom, esetleg Kevin Smith. Na, ő pl tud rendezni ÉS írni. Azok már ütős dialógok!
Egyébként vannak filmek, amikben egy-egy mondat a két szereplőtől többet elmond, mint egy-egy egész estés QT-movie.
Ja, hangulat? Kac-kac.
Hát igen, komoly ízlésbeli külömbségek vannak, erről beszélek, kivéve hogy a rescue me a kedvenc sorozatom. Csak arról van szó, hogy ti a szubjektív véleményeteket, teljesen objektíve tálaljátok, mintha az lenne a nagy igazság, miközben ízlések és pofonok. Bár egy veronika mars vagy gilmore girls dialógot ne hasonlítsunk már össze egy ponyvaregény dialóggal légyszives…..ég és föld, és nem, nem a szentimentális lánysorozatok javára.
Az meg, hogy mit kell rendezni azon a jeleneten, igazából nem tudom, nem vagyok filmes, de szerintem számításba jönnek a kamera beállítások, a szereplővezetés, és gyakorlatilag minden amit a jelenetben láttál, mert nincs megrendezetlen jelenet, mindenről a rendező dönt…..de mivel te ebben szakértő vagy majd megmondod a tutit, már alig várom.
Kevin Smith és a rendezés? 10 év alatt annyit tanult meg, hogy néha egy kicsit megmozdítja a kamerát :] Az írást adom.
Egyébként vannak blogok, amikben egy-egy mondat a hozzászólóktól többet elmond, mint egy-egy egész estés személyeskedő anyázás.
Imurai, mi bizonyára nem ugyanarról a bolygóról érkeztünk, s akkor nézetkülönbséggel rendelkezünk a filmek terén, h ne haragudj, de még csak vitatkozni sem szeretnék veled. A leírtjaidból és a véleményemből kiindulva olyan távol állunk egymástól, h még ha kiabálnánk, akkor sem értenénk meg egymást. Maradjunk annyiban, h én szeretem QT filmjeit, te meg a Gilmore girls-t (és Rodriguez filmjeit). Majd mindenki eldönti, h egyáltalán párhuzamba állíthatók-e, valamint, h nekik melyik tetszik, melyik a jobb.
Ó, igen, ha már érvünk nincs, miért ne személyeskednénk! (megjegyzem, én sehol nem anyáztam. Igen, lehordtam Tarantinot a sárga földig, dehát már Jay meg Néma Bob is tudják, hogy az internet erre való) Meg persze, velem már vitatkozni se álltok le. Hmm, mire is emlékeztet engem? http://href.hu/x/obn
Egyébként nem vok GG-fan, nem stílusom. És még mindig nem árulta el senki, miért is oly zseniális filmes eszköz a szófosás?
Kiskis: azt is tök fölöslegesen. Én a szereplőkre vagyok kíváncsi egy filmben, nem az operatőrre…. Hmm, tényleg, az az operatőr dolga, nem a rendezőé!
Tyler: néha olvasd el légyszes, amire válaszolsz. Idézek magamtól: “tényleg nem látom, mi rendeznivaló van rajta. Vagy csak nagyon nem látom át, miben áll egy rendező zseniális munkája….”
Másrészt meg még mindig nem értem, mi értelme azoknak a dialógusoknak, amiben minden szarról szó esik, csak a filmhez nem kapcsolódik EGY KICSIT SE. És, hogy mi bennük az ún. “ütős”. Mert részemről egy Kieth-Veronica párbeszéd az. Dehát, biztos én vagyok a hülye.
A Ponyvaregényben szvsz két értékes jelenet volt: amikor a drogosakat helyreteszik, meg amikor a buzikat. A többi csak “túl sok kitöltés” kategória.
És megmondta a tutit…
Imurai: Nekem, meg még pár millió embernek a Ponyvaregény a kedvenc filmünk, meg még sok más Tarantino film, te meg nem bírod. Ennyi!
Csak hagyd abba a fikázását!!!! Egyébként azt sem értem minek ülsz be Tarantino filmre? Hogy utána a “moviepoopshoot.com-on(mozibuzi.com) fikázhasd? Ugyan már, a végén még megkeres Tarantino, és kiveri belőled a szart is:-)
Arc: nem, a véleményemet. Dehát, úgyis én leszek a hülye, nemde?
Tyler: Jöhet :)
De most komolyan, azon könyörgök ~2 napja, hogy valaki magyarázza már el, miért olyan jó filmek a QT-filmek! Mert míg Rodriguez-nél tényleg van hangulat, addig Tarantino-nál, ha volna is egy kevés, megöli a sok pofázás.
De tényleg! Győzzetek meg! Mert eddig csak duzzogtatok, hogy valaki fikázza az “isteni” Tarantino-t.
elsö lépésként le kéne jönnöd a délutáni matinékröl
Tarantino filmjeinek hangulatát nagyrészt a pofázás adja szerintem. Nem akciófilmet, vagy krimit kell várni, hanem filmeket tele (szerintem jó) dumával(ami nyilván más, mint a párbeszédek a Veronica Marsban, nyilván a gengszterek máshogy beszélnek, mint a középsulisok/egyetemisták, mondom ezt úgy, hogy a VM az egyik kedvenc sorozatom). De ha izgalmat akarsz, nézd meg a Kutyaszorítóbant(az valahogy kimaradt a listádról ha jól láttam), szerintem az a film a krimi(vagy thriller, whatever) “Shop stopja”. Rodriguez meg inkább a tettek embere, a párbeszédek nála nem olyan erősek, mint QT-nál, de hihetetlen jeleneteket tud összehozni. De érezni rajtuk, hogy ugyanazokat a filmeket szeretik, csak mindketten mást értékelnek egy filmben, illetve mást próbálnak megjeleníteni. Szerintem.
Most néztem meg a Death Proof-ot, és OH MY FUCKING GOD!!!!! Ilyen baszott jó filmet már rég láttam, még mindig a hatása alatt vagyok. Isten egy film, majdnem eléri a ponyvaregény, és a kutyaszorítóban szintjét. Nem lehet megmagyarázni, hogy miért ilyen kibaszott jók a Tarantino filmek, azok és kész.SPOILER Azt meg főleg jó volt nézni, hogy Stuntman Mike hogy változik a végén ekkora rinyává(Kurt Russel kiváló alakításában:-) Az autós jelenetek, meg ilyen Blow your fucking mind-osak. A párbeszédek szokásosan isteniek. És nem tudom, hogy mondhatja egy hetero férfi hogy szar film, mert ha maga a cselekmény vagy akármi nem tetszik neki benne, akkor is ott vannak a fine ass bitch-ek(az a lapdance jelenet nem volt semmi). A lényeg, hogy Tarantino fanoknak kötelező!!!!
Én nem akarlak meggyőzni, maradj úgy, ahogy vagy… Ha a filmek nem tudtak meggyőzni, akkor én sem foglak tudni… Tudod a klasszikus: izlések és pofonok. Egyébként miért hülyézed le magad, már másodszor is?
Mert úgy vagyok kezelve, részedről legalábbis.
Tyler: ha azok a fine ass bitch-ek nem lennének annyira irritálóan libák, nem sajnáltam volna az időt, amit a filmre áldoztam. És komolyan (SPOILER) egy vérengző pszichopata (mert szvsz Russell figurája nem kissé kattant, ugye) nem fog így befosni, csak mert a csajok visszalőnek. Ez hülyeség. Ezzel szemben Freddy Rodríguez jött, látott, ölt. Ennyi. Az ember egy “grindhouse”-ba ilyenért ül be. Szar, eltúlzott, de tocsogós és tökös trash filmekért.
Najó, biztos ízlés dolga a dolog, bár azt megjegyezném, h ha valami ütőset látok, azt elismerem, akár szeretem, akár nem. És most nem láttam, pusztán ezért vitatkoztam, de jó, legyen úgy, biztos ütős a Tarantino-féle szövegkönyv.
Ha bárkit is megbántottam volna kicsi lelkében, az úgy járt :P
És azoknak a csajoknak akkoris meg KELLETT volna dögleni :(
Meggyőztél, Tarantino tényleg egy fos, újra néztem az összes filmjét, és beismerem hogy egy rakás szar az összes. “Tényleg?” NEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ennyit erről
Jó, de észérveket még senki nem sorakoztatott fel QT mellett…
*még mindig
Teesék: -1. tökéletes szinészvezetés,2. kúrva jó párbeszédek(még ha neked nem is tetszik)
3. ritka, de ütős akciók, 4. király fekete humor 5. egyedi hangulat 6. tökéletes, és páratlan szerkezeti megoldások 7. isteni karakterábrázolás 8. király zenék 9. fasza beállítások 10. teljes mértékben kerüli a kommersz elemeket 11. filmtílusok tökéletes ötvözése(lásd: Kill Bill), most ennyi jutott eszembe, de még lehetne sorolni. Nem érdekel ha nem értesz egyet velük, de sokak többek között emiatt szeretik Tarantinot. Meg vagy elégedve?