A Twilight már teljesen popkultúra

Csak érdekességképp mutatom ezt a telefonszolgáltató reklámot, amiben a Twilightra építik a poént. Mellesleg milyen jó már, hogy kinn rendesen lehet tolni összehasonlító reklámokat, már ha alá tudják támasztani tényleg. Ne aggódjatok, az At&T simán visszavágott, méghozzá színésszel megtámogatott reklámmal.

human
írta
2010. 02. 16. 18:51
megjelenés
13
hozzászolás


13 hozzászólás a “A Twilight már teljesen popkultúra” bejegyzéshez

  1. Eszméletlen, amit ez a két mobilszolgáltató csinál, ugyanakkor mókás is. Lassan már egy tucat Luke Wilsonos ATT reklám van, a fent linkelt az egyik legjobb talán.
    (T-Mobile az árakkal csinálja ugyanezt, mint a fentiek a lefedettséggel és a 3G-vel, a Sprint a “legkorrektebb” talán)

    De ugyanez a helyzet a kocsikkal is, “Never send a truck to do a SIERRA’s job”-tól Mike Rowe-os Ford reklámokig alig bírnak egymásra licitálni az SUV és a mid-size sedan gyártók.
    (az F-150 reklámok valami eszméletlen jók btw)

  2. Oké, de semmit sem érek a gyors letöltési sebességgel, ha az én városomban nincs is lefedettség. Az a fontosabb, hogy egyáltalán legyen. Amúgy mindkét reklám gagyi hülyeség.

  3. Ötletes, tetszik. Lazán nyúlnak a aktuális filmekhez, kár hogy ez errefelé nem működik. Pár napja akart valaki épp forgatni egy reklámot, és lazán a müszit hozta fel példaként. Sajnos.

  4. Na basszus…. ezér nincs az első szIfonba 3G meg bluetooth… mer amcsiba mindenhol WiFi van. :/

  5. Azért, ez tökjó, hogy ilyen nyíltan szivatják egymást a vállalatok, itthon erre nincs nagyon példa, de nem csak mobilszolgáltatóknál, hanem más esetben sem. A TV2-n(fujj) például még sosem hallottam kimondani h RTL Klub(fujj), és fordítva sem.

  6. A T-mobile és a Vodafone egyszer volt, hogy egymást csesztették a reklámaikkal, csak aztán egymást beperelték, és le is álltak vele.

  7. az összehasonlító reklám nálunk is (meg nagyjából mindenhol) megengedett, ha konkrét adatokkal van alátámasztva, csak errefelé inkább a szar szóviccek és a szar szlogenek kultusza dívik.

  8. a reklámba megtudták csinálni, hogy a vámpír futása valóban jól nézzen ki, a filmben meg sh!t..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.