9 hozzászólás a “Scorsese visszavág” bejegyzéshez

  1. Én épp másképp gondolom. Nem rossz, de Milleré szerintem jobb volt, látványosabb és talán hangulatosabb is.

  2. Szerintem is Miller a nyerő, egyszerűen sokkal letisztultabb, reklámszerűbb az egész koncepció. Nem mintha a Scorsese-s cuccnak nem lenne hangulata, egyszerűen Milleré “parfümösebb” :D

  3. Szerintem inkább Scorsese reklámja a jobb. A férfi visszatekintése a megtörtént eseményekre, remekül van megoldva. Ahogy váltakoznak a stílusos jelenetek… pazar…

  4. Ebben a -nézők és rajongók által kreált- versenyben
    simán Scorsese győz.
    Nem akarom leszólni Millert, de az ő megoldása elég átlagos, nem sokban különbözik a reklámipar többi termékétől. Jön a jó csaj, jó kocsival, szép helyen, faszán nyomatja, adrenalin pumpálódik, le kell vezetni, tehát szex egy álom-alkatú férfival. Közben meg olyan elemek beemelése, amik mutatják, hogy Gucci, érted elit, pozíció, tudod Gucci, nem szar, vágod.

    Scorsese sem váltja meg a világot ebben a röpke anyagban, de legalább megpróbál új lenni, és a saját intuíciói alapján bemutatni a cég által kitalált arculatát az új terméknek. Hogy sikerült-e, azt mindenki döntse el maga, szerintem igen.

  5. A fasza zenén és a durván bevillanó amlékképek 10 másodpercén kívül, sztem elég ratyi :P Amúgy Scorsese a top3 rendezőim egyike.

  6. Nekem Milleré jobban bejött, mert kevésbé -hogy is mondjam- tömör. Ebben már túl sok a történés. :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.