Miért, mire számítottál?

Eltartott egy ideig, de rájöttem, hogy miért annyira gagyik a filmek előtti reklámok. Egyszerűen el kell valamivel választani a 2 perces hangulatbomba trailereket a tényleges filmtől. Más oka egyszerűen nem lehet annak, hogy Hugh Jackman már a második gagyitáncos Ice Tea reklámot nyomja. Az újnál először azt hittem, hogy ironikus elszállt lesz, de nem, továbbra is komolyan gondolják, és kapjuk is minden film előtt.

De az igazi gagyi-csúcs a Schweppes. Ami egyben olyan is, mintha még butábbnak néznének minket. Bocs Schweppes, tényleg, a szőlő király húzás meg minden, de a reklámok borzasztóak. Tavaly kaptuk Kidmant, aki sejtette a szexet, aztán döntötte az italt. Mire számítottunk? Úgy tűnik, hogy sokaknak nem esett le a szex része, legalábbis a marketing csapat szerint, mert az új, Uma Trumanos reklámban az interjúztató kénytelen rákérdezni, szájba rágni az utalást. Ez itt a hosszabb verzió, valamennyire még működik is, de a moziban csak a rövidített látjuk, ami katasztrófa.

Elnézést Uma, de a szexre céloz, ugye?

human
írta
2011. 06. 14. 14:14
megjelenés
Ide te kellesz!
hozzászolás


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.