Így készültek a friss Thing trükkjei

A nem CGI-sek. Mondtam, hogy rengeteget feccöltek ebbe is, szerencsére.

update: kivéve, hogy a stúdió elkefélte az egészet, és sok jeleneten rontottak utólag CGI-vel, mert a tesztvetítésen befürdött, hm.

human
írta
2011. 12. 19. 04:52
megjelenés
22
hozzászolás


22 hozzászólás a “Így készültek a friss Thing trükkjei” bejegyzéshez

  1. Na, most fel lett adva a lecke azoknak, akik oltották a filmet, hogy milyen gagyi a cgi és inkább bábokat kellett volna használni.

    Szerintem oltári jó munkát végeztek a trükkmesterek.

  2. Én imádtam az elsőt és ezt is, és most megnéztem a videót.
    A legvégén elmagyarázná nekem valaki mi féle PILOT van????

    Mert a film végén ilyen nem volt.
    Lehet, hogy a DVD-ben kapunk valami extrát??

  3. Jó cucc nagyon, erről eszembe jutott hogy amikor néztem mennyire kiábrándított hogy a két csávó összeolvadt, az elsőnél végig az volt a feelingem hogy a kétarcú hulla úgy keletkezett hogy a lény épp nem tudta befelyezni az átalakulását. Végülis mindegy.

  4. Hatalmas. Egymás után néztem mindkettőt, nagyon jól összekötötték a filmeket. Ez a videó gusztustalan. :)

  5. Őőő, én valahol azt olvastam, hogy ezek a cuccok hiába készültek el, nem kerültek felhasználásra a filmben, és ezért lett CGI helyette.

    Emlékeim szerint is CGI-nek tűnt az egész.

  6. Nekem tetszett mindkét rész, az új vizuálisan nagyot vág, jobb mint a régi. Szerintem a fizikai objektumokkal vették fel, és utána effektezték szét őket, a bábukat nagyon is felhasználták. Egykét rész kivételével elég élethűek voltak a lényes részek, tetszett.

  7. Most akkor felhasználták ezeket a csodás jelmezeket, vagy sem? Imádom mikor a hagyományos trükköket keverik a CGIvel, az eredmény elég lenyűgöző általában.

  8. Láttam a filmet, szerintem nagyon jó lett. Ettől a videótól is hányingerem lett, szóval nagyon jó!!!!! :D Besz*ratós film, az biztos!!! ;)

  9. Felhasználták a bábokat és a jelmezeket, Tom Woodruff Jr. és Alec Gillis csinálták mindet. (amalgamated dynamics, studioadi pont com) Ők alkották többek közt az Alien, Predator, AVP, Ahová lépek.. filmek szörnyeit, Demolition Man, Skyline, Csillagközi Invázió, X-men: First Class, Evolúció, de pl.: a Mortal Kombat Goro jelmeze is Tom keze munkáját dícséri, ráadásul sok jelmezben ő maga játszik a filmekben. És igen, CGI-vel utómunkáznak, de jelmezekkel és makettekkel veszik fel. Szerintem éppen emiatt tud annyira élethű lenni.

  10. taps a készítőknek.
    azért kicsit sajnálom, hogy túl sok cgi-t kentek rá a végleges verzióban, de így azt is más szemmel nézem már :)

  11. Úgy sem nyúlnék hozzájuk, hogy láttam miből készülnek. És ez nagy respect a készítőknek.

  12. Én amondó vagyok, hogy mindenki elmehet a sunyiba, aki fikázta a filmet hogy mekkora sz*r lett, lehet hogy forgatókönyvileg kissé egyszerű lett helyenként, de ettől függetlenül úgy gondolom, hogy 85%-ban kellő tisztelettel álltak a régi “folytatáshoz” és szinte mindent megtettek amit lehetett. Nyilván 30 évvel később mások az igények az átlag mozizó esetében, így sajnos helyenként kissé kommersz lett a dolog, de úgy hiszem aki látta a régit, ha nem is kiemelkedőnek de elfogadhatónak találja a prequelt is.

  13. A film nekem is csalódás volt. A 82es nagyot ütött, ugyan ezt vártam, csak kihegyezve a mai “elvárásoknak”. Nem jött be. A trükkök, viszont nagyon jók voltak. Az ember nem is hinné mi munka van mögötte.

  14. Ezt most találtam, igen érdekes dolgok derültek ki belőle, nem tudom mennyire hihető a dolog, Human esetleg megsasolhatná. Ha jól értelmezem sok tekintetben teljesen más lett volna a film, a vége is más lett volna, ha:

    —————–

    Universal hired Matthijs van Heijningen, a first time director to exert control over him. By all accounts he did a massive job researching the project. Most of the effects were done practically with some CGI to enhance the finished product. Physical effects were done by Amalgamated Dynamics, Inc. (ADI). CGI work done by Image Engine.

    The theatrical release (DVD/Blu) is the b*****d version. And may very well be the only version we ever see (since it bombed at the box office).

    The film had a test screening which resulted in the butchering. The audience didn’t react at all, silence. The studio thought it was the effects and had all the practical effects overlayed with CGI. Add to that, they cut out character development and pushed the creature’s appearance sooner.

    This is why I hate test screenings, the concept is fine. I agree with that. But the audience you get is random. You need horror fans for horror movies. RomComs for romantic comedies and so. The results you get are inaccurate.

    The rec room scene where one of characters has his face melted into another was done practically. The effect took almost four months to complete. NONE of that is in the final film.

    Gone is the bleak ending where Kate is dead. She survived, but will freeze to death (there is no snowcat left, the single vehicle was destroyed killing the beast). The ending now is… ambiguous.

    I enjoyed the movie, but I’ll be honest. It sucks that we didn’t get the see the film as it was intended.

    Worse yet, there are some reports that the ‘director’s cut’ was lost. We only have the theatrical. This is 2011, how the hell can a current movie become lost? I guess that could happen it was store TOTALLY digital and that hard drive crashed. But why wouldn’t there be additional copies?

    I will be buying this. And continuing to point out the reasons why it failed.

    And by the way, The Thing was NOT the pilot the craft. The true occupants were three eyed aliens who were explorer. They picked up this creature during their travels. It got out of its pod and infected/overtaking the crew. There was a fight on board, they lost. That’s why the ship was wobbling in the 1982 film.

    ———

    Fentről a 6.

    http://www.dvdactive.com/news/releases/the-thing6.html

  15. Imregabri! Nagyon koszi az infot! Ugyanis szamomra az egyik legnagyobb csalodas az uj filmben tobbek kozott az volt, hogy a dolog beinditotta az urhajot! Namarmost, a ’82-es film elejen az urhajo ugy lep a fold atmoszferajaba, hogy ide-oda billeg ami arra enged kovetkeztetni, hogy a pilotak teljesen elvesztettek az iranyitast, hisz akkor (gondolom en) mar elkezdtek megolni egymast a dolog miatt. Ergo a dolog nem tud urhajot vezetni, hisz a cucc nem is az ove. Ez a mozzanat az uj filmben engem nagyon bantott, mert sokkal felemetesebb ugy nezni az alakvaltora, mint egy termeszeti csapasra, egy megallithatatlan erore, semmint egy ertelmes szamito lenyre. Orulok, hogy ez tisztazodott, koszi! ;)

  16. Megnéztem az előzményt, majd a régit is, és nekem inkább az apróságok tetszettek, pl, hogy a piros baltát benne hagyták az ajtóban, aztán a régiben tényleg ott volt. Vagy a szoba ahol a jégtömb volt, még a korlát is ugyanannyi lécből állt, a födémből ugyanúgy lógott a törött gerenda. Szeretem az ilyeneket.

  17. Entenn, már miért ne tudna űrhajót vezetni amikor a 82′-es filmben még épített is magának valami hasonlót?
    “a dolog nem tud urhajot vezetni, hisz a cucc nem is az ove” – Tökmindegy az övé vagy sem ha lemásolta az eredeti tulajdonost sejtszinten – tehát a neuronokat is, megtartva az eredeti testből a személyiséget és a tapasztalatokat amennyiben szüksége volt rá. Onnantól azzá válik akit lemásolt és mindent tud amit az áldozata tudott.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.