Podcast: Nyilvános vetítés 018: Katasztrófikus vérszívók

Beszélgetünk a friss trailerekről, mivel moziba nem mentünk így a The Skin I Live In volt a heti program, meg persze az imdb-n haladva a Stand By Me. A jövő hétre a The Night of the Huntert nézzétek meg velünk.

Le is tölthető.

iTunes feliratkozás.

4 hozzászólás a “Podcast: Nyilvános vetítés 018: Katasztrófikus vérszívók” bejegyzéshez

  1. Az Alkonyat meg a “hentelés” ez egy szép gondolat, de ismerve a mozikat maximum ha valaki elvágja az ujját akkor láthatsz majd egy-egy brutális részt :D

    Egyébként meg lehetne hírdetni az utolsó Twilight epizódot így is:

    FÉRFITÁRSAIM, IMMÁR LEZÁRUL VISZONTAGSÁGAINK EGY HOSSZÚRA NYÚLT IDŐSZAKA, VÉGET ÉRNEK A KÍNOS ÉRDEKLŐDÉST MÍMELŐ PILLANATOK A FESZENGÉS, MELY A BELÉNK KAROLÓ PÁRUNK UGRABUGRÁLÓ, ÁLOMITTAS RAJONGÁSA VÁLT KI BELŐLÜNK! SORSTÁRSAIM, VISSZAKAPJUK A ZACIBA CSAPOTT TÖKÜNKET ÉS ÖNÉRZETÜNK MARADÉKÁT, MELYET FELÁLDOZTUNK A “GYENGÉBBIK” NEM ERŐSSÉGÉNEK OLTÁRÁN, A PINA KEDVÉÉRT!

    Ahogy a Nagy Tanító: Al Pacino is megfogalmazta volna (http://www.youtube.com/watch?v=Qv6oZ4RQ4p8), bizonyos dolgokért minden méltóságunk megéri feláldozni. Ne szégyellje magát ezért egy férfitársam se, az se, aki azt kommantelni, hogy neki azért tetszett a film (és a hozzászólást gyorsan megmutatta a barátnőjének is :).

    Almodóvar eddig bemutatott kasztrálást, gyermekhalált, brutális asszonyverést, tűsarkúval elkövetett gyilkosságot a legkülönböző formákban láttatva az erőszakot eddigi munkássága során. Szóval a Skin összességében nem is olyan meglepő tőle. Almodóvar-nál egyébként szerencsére egy normális karaktert sem találni, ez talán a legjobb a filmjeiben. Ilyen figurákat senki sem mutatna be ennyi szeretettel és ennyire természetesen a különcségaikkel. Almodóvár ebben kifejezetten Fellini örökösének számít.

    A spanyol mester egyik legjobb filmje szerintem egyébként a Mindent anyámról, egyszer csinálhatnátok róla egy podcastet, mert az is egy olyan mozi, amit egyszer szerintem minden filmszerető embernek látni kell.

    A Stand By Me (Állj mellém!) első megtekintése után nekem nem a kövér gyerek bosszúja maradt meg legjobban, hanem a piócás szcéna.
    Voltam vagy 10 éves (nem vicc, örülök, hogy pont erről beszéltetek!), amikor először láttam a filmet és tisztára átültette belém a félelmet a piócáktól. Ezt követően, ha valamelyik strandhoz úszni mentünk mindig kerestem magamon a kis teleszívott fekete rohadékokat. Sőt felnőttként, amikor először találtam egy hegyi túra után magamon egy kis vérszívó rohadékot, akkor is egyből beugrott a film :)

    A mozi alap, egyaránt ajánlom kicsiknek és nagyoknak is!

    Örülök annak, hogy ezúttal ennyi kis színést betettetek. Ugyanakkor, ha nem csak nagy vonalakban beszéltek valamiről az sem az én kenyeremet veszi el, inkább a felkészültségeteket bizonyítja a témában,csak így tovább!

    U.i.: Jackson említése azért már durva volt, bár nagy buzgalomra vall :D

    Charles Laughton a legismertebb brit klasszikus színészek egyike, amolyan életművész: szerző, ínyenc, esztéta, filmes- és színpadi színész, rendező. Mintha Laurence Oliviert klónozták volna Peter Ustinovval. Leghíresebb késői szerepei A vád tanúja ügyvédje és a Spartacus Gracchus-a voltak (az “ezt a tőrt választom, mert ez csinosabb” öngyilkosjelenete szerintem a legjobb mozis egysorosok között szerepel).

  2. nekem is a “mindent anyámról” a kedvenc almodóvar filmem, szerintem az alap tőle, mindenképpen érdemes megnézni. érdekes, hogy nincs a top 250-ben, pedig szerintem ott lenne a helye, ha jól emlékszem az adott évben ’99-2000 minden létező filmfesztiválon, díjátadón kaszált a film, az oscart is besöpörve.

    a megfilmesített stephen king novellák/regények közül méltatlanul kimarad mindig a “dolores claiborne” ami pedig szerintem az egyik legjobb king adaptáció és remek film (a shawshank börtönt abban is megemlítik:)), remek színészekkel és alakításokkal… én simán a remény rabjai és a halálsoron közé tenném egy képzeletbeli king-top3-asban.

  3. Vannak esetek mikor a 3D húz fel egy filmet, csak nem mindegy milyen az ominózus film, jelenet, technológia, eszköz amin nézzük, stb.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.