Mercedes + Die Hard 5

McClane és a kocsik, avagy az új Die Hard kapott egy négykerekes ígykészültet.

human
írta
2013. 01. 26. 13:13
megjelenés
9
hozzászolás


9 hozzászólás a “Mercedes + Die Hard 5” bejegyzéshez

  1. még nyáron volt szerencsém beleakadni egy biztonságiőrbe aki a hungaroringnál felállított nagy green-boxra ügyelt és érdekességkén megjegyezte, hogy amíg ott forgattak összetörtek pár, még ki nem jött mercit reklámként (is) illetve azt is hozzátette, hogy igazán fasza látvány volt az autók leamortizálása.

  2. Amúgy érdekes volt látni a zöld háttér előtti jeleneteket a kész háttérrel…………

  3. Jól van jól van, de azért sz@r látni, hogy ide jutott a filmkészítés. 20 évvel ezelőtt izomból megcsinálták az autós jeleneteket, ütközéseket, most meg trükköznek a CGI-al. Aztán a filmek teli vannak “súlytalan” járművekkel. Kár, hogy egy Die Hard is ide süllyed.. (Mondjuk már az előző részben is voltak érdekes trükkök járművekkel)

  4. Mercedeath….

    Szánalmas ez az egész. kameraman-nak tökéletesen igaza van.
    Az a baj, hogy sokan beülnek a moziba,pedig ha bukovári lenne a film, elgondolkodnának, hogy nem így kellene csinálni.
    Inkább nézzétek az 1-2-3-mat. Azoknak volt stílusa.
    Ne növeljétek a nézőszámot! Ennyit lehet tenni. (Meg várni a dájhárd 6-ra, amiben majd fekete pákó lesz a főgonosz)

  5. Ja mintha az 1-2-3ban nem lettek volna CGI efektek mi? Ha nem látjátok ezt a videót, akkor a filmben fel sem tünt volna nektek, hogy mi a CGI és mi a valóság.

  6. zsocso – 3-ban még a metrószerelvényt is megépítették, nem effekteltek a kisikláson sem, hanem mechanikusan megoldották, meg vágással (arról nem beszélve, hogy a CGI igen gyerekcipőben járt abban az időben). Persze van kék háttér, a 2 leggyengébb jelenetei azzal készültek – lásd katapultülés.

  7. 0:56 nal az allo auto viccesen ramozdul a kamionra, hogy szepen le tudjon pattanni. Eleg benan nez ki igy. Inkabb a masik iranyba robbantottak volna par tized seccel kesobb.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.