Prada reklám

Mivan? Wes Anderson és Roman Coppola egy kisfilmet forgatott reklámnak, mert miért ne.

human
írta
2013. 03. 30. 04:02
megjelenés
8
hozzászolás


8 hozzászólás a “Prada reklám” bejegyzéshez

  1. nincs ebben semmi meglepő a nagy cégek megfizetik a minőséget. Emlékezzünk csak, hogy 2011-ben otthon forgatott Tom Hooper reklámot a Guinness-nek nem kis pénzből. Inkább az a gond, hogy egyre kevesebb reklám (és sajnos film) megy – úgymond – terepre forgatni, megoldják vetített háttérrel, meg CGI-al, ami nagyon rosszul érint nem egy vállalkozást. Pl emiatt mi is visszaestünk 40%-ot 2 év alatt. Egyszerűen nem keresik a külső helyszíneket, mert nem éri meg. Egyfelől áramlanak be a megkeresések, az önkormányzatok, városvezetések szívesen adnák bérbe a területeiket ilyenre, másrészt a szakszervezet és a jogi szabályozások visszaszorítják ezt azzal, hogy nem engednek be külsősöket, vagy csak nagyon nyomott áron. Európában más a helyzet, de ott meg az utazási költségek dobnák meg nagyon, hiába kínálja magát például szinte minden második spanyol, vagy portugál település a filmeseknek. Egyszerűen beálltak az adatbázisok és házalni kell szó szerint a megbízásokkal. Régebben azért minket kerestek, most nekünk kell kuncsorogni és kihajtani olyan feltételeket, amelyek mellett megéri kint, terepen, nem épített díszletben forgatni. Maradnak a céges bemutató videók helyszínei, belső használatú motivációs anyagok, harmadrangú kábeltévék reklámjai, mert már a kis stúdiók is állnak át a CGI-ra, és a computeres trükközésre. Volt olyan már lekötött szerződésünk, amit visszamondtak, mert 82%-al olcsóbban meg tudták oldani az összesen 17 perces utcajeleneteket computerrel, mintha megfizették volna a helyi adókat, a szakszervezeti pénzeket, a rendőrséget, a tájékoztatási költségeket, az utazást, szállásbérlést, külső emberek fizetése stb… Csoda, hogy mindent elborít a CGI szemét?

  2. zombor: gondolom sokkal olcsóbban kijöttek, mint hogyha ugyanezt Párizsban tették volna

  3. 20 eves hipster kisköcsögök probalnak francia eleganciat imitalni. Hanyingerkeltö es nem vicces.

  4. Vérgyenge, ócska, ótvar, 0 reklámértékkel. Ilyet én is forgatok, mert miért ne. Ja azért, mert szar, azért ne.

  5. Wes Anderson jöhet bármilyen mennyiségben, ennek a reklámnak is imádom a stílusát.

  6. A rendezőktől tuti hanyatt kéne esnem, de őszintén, ettől a reklám/rövidfilmtől én tutkó nem venném meg ezt a pacsulit. A két főszereplő minden, csak nem férfias (finoman szólva), a nő nem nőies, hanem olyan, mint egy animált kaucsuk próbababa. Szóval nekem ez nem jött át. Vagy csak nem én vagyok a célcsoport :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.