Spock vs. Spock

Bár egy Audi reklám, de a két Spock miatt muszáj kitennem. Egyet versenyeznek a színészek, az Audi közben bemutat a Mercedesnek.

human
írta
2013. 05. 08. 04:27
megjelenés
17
hozzászolás


17 hozzászólás a “Spock vs. Spock” bejegyzéshez

  1. jó reklám :-) bár az ilyen összehasonlításokon jót röhögök, hisz ugyanolyan szar mindkettő

  2. Na ez jó lett, pedig az 5 ajtós szedánoktól én is agyvérzést kapok..:)

  3. Hehe.. Magyarország is még mindig azért tart ott, ahol, mert nincs egyénisége az embereknek. Audi? Mercedes? Skoda Superb? VW passat? Ugyanazért a pénzért Jaguar, Saab de adott esetben amerika behozatal is kapható és nem vagy “egy a sok közül”.
    Mondjuk itt sem jobb a helyzet, szinte hihetetlen, hogy alig látni a nagyvárosokban normális gépjárművet, mindenhol az import japán/keleti/ modellek futnak, vagy az agyonkerekített és elektronikával telezsúfolt amcsi modellek. Szó szerint kiröhögnek a lepukkant Lincoln Continental Mark VII-emben amikor két lámpa között 3-at vernek rám induláskor :D Igaz, hogy 85-ös, de legalább marha olcsó volt és javítható kalapáccsal, nem kell hozzá a NASA :D
    Audiban az ős Quattro, merciben a 190d óta nem voltak képesek normális autót összehozni..(Szerintem)

  4. kameraman: az ilyen ezért tart itt… “bölcsességektől” agyérgörcsöt kapok, pláne ha külföldről jön és már a következő mondatban tudatosan önellentmondasz. ha lehetne mellőzni a jövőben szerintem megköszönnénk.

  5. xyxy, mivel szinte ugyanaz a beszállítója mindkettőnek és mivel látok 1-2 hajmeresztő dolgot, kijelenthető, hogy annyit nem érnek amennyibe kerülnek :-)

  6. Már várom a Merci válaszát. :)
    Nagyon jó, hangulatos kis szösszenet.
    Két héttel ezelőtt nagyjából fogalmam sem lett volna, miről szól. Tudniillik nekem kimaradt az eredeti StarTrek. De feleségem elkezdte nézni, és egy-két részt azért megnéztem én is.

    Off: @kameraman Magyarország azért tart ott, ahol, mert rengeteg olyan ember él itt, akik úgy gondolkodnak, hogy “Magyarország azért tart ott, ahol, mert”… ;)

  7. Egyéniséget kifejezni egy futószalagon gyártott tömegtemékkel, mint egy autó. Nem a munkád vagy, nem a pénztárcád tartlama, nem egy márkanév egy gatyán, vagy kocsin vagy ég tudja min.:) Egyébként milyen görcsös ha csak azért vesszel egy másik márkát mert az nincs mindenkinek és nem vagy egy a sok közül, nem azért mert az jobb. Használati tárgyakat ár/érték/használhatóság/megbízhatóság alapján vesz normális ember, nem mert így akar kitünni a tömegből. Találd fel a rák ellenszerét ha nem akarsz beállni a sorba, ne Saab-ot vegyél.
    Plusz nem vagyok otthon benne de itthon mihez egyszerűbb alaktrészt venni egy jaguáthoz vagy egy skodához? Az autód egy használati eszköz, legyen paraktikus, fogyasszon keveset, vigyen el Á pontból B-be, nem kell hogy egyéni legyen. Szigórúan magánvélemény a fenti persze.
    Ennyi erővel azt is mondahatnád azért tart itt az ország mert mindeki mittudom én levis farmert vesz s nem magának varja otthon a cuccát, mert az milyen egyéni lenne.
    Egyébként mint fentebb egy tanult kolléga rámutatott, ha az USA-ban is ez van ők miért tartanak előrébb. Vagy ott van Japán vagy Kína elég uniformizált társadalmak ha az itt tartomon a gazdaságot értetted nos akkor ők előrébb vannak, mint mi pedig nem arról híresek hogy támogatnák az egyéniséged kibontakozását. Persze ennek is meg van az ára gondolom, azt nem néztem meg hogy hogy álnnak az alkoholizmus vagy öngyilkoság világranglistáján, de amennyire én tudom ezeken mi is “előkelő helyen” vagyunk. Más szempontból meg mögöttük.
    Egyébként vicces reklám:) hogy a témához is építőjeleggel hozzászoljak.:)

  8. Nekem átjött üzenet: a Merci már csak azért is sz@r, mert nem fér bele a golfütő :D

  9. Örülök, hogy id. Spock újra ilyen jól tartja magát, a Fringében alig látott ki a szemén.

  10. Hát ez jó. Egészen a megérkezésig csak jópofa, de a Spock fogásnál röhögtem. Vicces ahogy oltják a mercit. Ilyet lehet reklámban? Máskor összehasonlításnál mindig a másmilyen mosóporra, meg az egyéb kólára hivatkoznak.

  11. A hobbit dal Leonard Nimoytól kész. :DDD Amúgy szuper volt őket együtt látni. ^^

  12. Llew: Az usában rendesen oltják egymást a nagy versenytársak, mert ha időről időre meg is büntetik őket akkor is nevetséges az összeg. Az At&t csinált még régen jó pár példálózós reklámot pl. vagy a coca cola.

  13. Az autó egy használati tárgy, ennek megfelelően kell kezelni.

    Én azt vallom, hogy a gyalogosság és a Trabant között volt egy méretes ugrás, majd a Trabant és a klimás-villanyablakos-légzsákos kocsik között.
    A többi mind cicoma és kütyü, de az alap funkciók egy klimás kocsiban már megvannak.

    Nekünk van egy 3.5 éves autónk, én fingottam bele először (középkategóriás). Azért új, mert munkához kell, ne kelljen szerelőhöz hurcolni, és ne hagyjon ott az árokparton pár évig.
    Viszont ebből fakadóan 8-10 évig biztosan megmarad, mert tudja azokat a funkciókat amik manapság alapnak számitanak, és nekem elég.

    Persze én is megvennék egy ilyen Audit vagy Mercit, de a számomra reális ártól kurva messze vannak. Nem pénzügyileg messze, hanem egyszerűen nekem nem ér ennyit…

    Hogy ON is legyek: a reklám kurva jó, az öreg tényleg jobban néz ki, mint a Fringeben.

  14. A kisfilm nagyon jó (aktuális – ST reboot, Hobbit; ötletes – folyamatos vetélkedés, majd a végén a bölcsesség visz mindent). Reklám alapkoncepciónak ősrégi (a konkurens terméke rosszabb, mint az enyém; vágjuk a néző képébe, mert ha finomak vagyunk, akkor esetleg nem értik), ezért nulla.
    Tegnapelőtt egy a reklámban látható cillagos-karikás német benzintemetőről kellett bebikáznunk egy négykarikás német benzintemetőt. Utóbbiban annyi bizsere nem volt, hogy kiguríthassuk az udvarból ui. még a váltó is elektromosan volt beállva mint a szög. Örültünk, hogy az ajtók kinyiltak… És mindez egy bekapcsolva hagyott rádiótól. Nincs a precíz németeknek pénzük egy 500 Ft-os relére, ami lekapcsol mindent a csodavasban, mielőtt kritikus szint alá merül az akksi?

    Már értem, miért zuhan le az Enterprise: szegény Spock otthon is megvárja a karbantartókat a verdájához, akkor terepen is…

  15. Bakker… Ti most tényleg márkavitát kezdtetek ahelyett, hogy a poénos reklámról mondanátok véleményt? :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.