Stark a HTC-t kajálja

Vagyis a htchange kampány kezdése Robert Downey Jr.-ral. A HTC kezdett megzuhanni, próbálnak mentőcsónakot eszkábálni.

human
írta
2013. 08. 12. 16:53
megjelenés
10
hozzászolás


10 hozzászólás a “Stark a HTC-t kajálja” bejegyzéshez

  1. Nem semmi kreativitás kellett ehhez a reklámhoz. xD
    Ez az egy mondat vajon hány millióba fájt? :P

  2. mondom mi zajlott a marketing részlegen:


    – szerintem az a baj, hogy nem tudják mit jelent a nevünk, HöTöCö, az amerikaiak hülyék…
    – akkor magyarázzuk meg nekik!
    – …és mindezt viccesen! magyarázzuk félre!
    – Humungus tinfoil catamaran!

    és mi megnéztük. követelem, hogy kérjenek elnézést.

  3. Én sok évig HTC párti voltam, még a windows mobile 6.5 korszaktól kezdve az első androidos telefonon át nagyjából a Desireig.
    A probléma mindig is ott volt a céggel, ami mostanában egyre inkább jellemző, hogy kiadnak egy nagyon innovatív, kiváló felépítésű drága telefont amire nagyjából fél év a support és már jön is a következő még innovatívabb dolog. Egyszerűen (ahogy a mobilarénán is épp írják) már maguknak csinálják a konkurenciát. Nemrég iPhonera váltottam, a minőség ugyanaz, sokkal jobb supporttal és oprendszerrel.

  4. Hát amíg utólagosan megszüntetik/visszavonják az ígért terméktámogatást addig felesleges reklámozni.

  5. Hát amíg utólagosan megszüntetik/visszavonják az ígért terméktámogatást addig felesleges reklámozni.

  6. Sose értem minek olyan teló ami csak internetfüggőknek, divatőrülteknek, képernyőhiányolóknak jó. Jól megélek az őskori nokiámmal, ami örök életű és minden benne van amiért telónak hívják: hívás, sms. Minden más dolgot ha annyira viszket a tenyerem elintézem nyugisan itthon a gép előtt. Minek kidobni százezreket ilyenekre, valaki magyarázza már meg nekem. Most volt osztálytalálkozó és mellettem ülő volt osztálytárs megállás nélkül nyomogatta az érintőjét és nem találkozunk sűrűn, hú de nagyon idegesített. Ezek a dolgok egyre rosszabbak, szó szerint betegesek, újabb legális függőségi forma.

  7. zotty addig úgyse fogod megérteni a dolgot, amíg nem lesz sajátod. Utána majd formálhatsz véleményt hogy van-e értelme, addig tök felesleges.

    A reklámhoz meg: persze, kell a marketing mert a HTC-nek eddig nem nagyon volt, de mint az előttem szólok is elmondták, a HTC-nek az első Desire idejéből volt egy masszív ügyfélköre, akik szerették a márkát. Csak az idióták a support hiányával sikeresen elriasztották ezt a kört. Komolyan, még a samsung is képes a csúcstelefonjait 1,5-2 évig támogatni frissítésileg (ami 3-4 android verziót jelent), a HTC meg már a 2. android alverziót se képes kihozni a telefonjaira.

  8. Fogtam már kezembe ilyen fajta készüléket, tudom miket tudnak, nem vagyok analfabéta, tudom is kezelni, és épp ezért is mondom, hogy semmi értelme. Azoknak akiknek meg tényleg fontos dolog miatt (munka, tanulás,stb.) kell ilyen az meg a kisebbség. Csak azért, hogy facebook, angry birds, különböző plusz dolgokért kidobni ennyi pénzt, még a szegények körébe is ezt látom. Csak azért mert rajta van egy alma, egy htc felirat, stb. Mindegy, ezeket már élőbe is kérdeztem emberektől és ők se tudják miért, egyszerűen csakúgy, mert jól néz ki, mert menő, mert kielégíti magát olyan dolgokkal, amiket például a TV produkál, vagyis butítja a őket.
    zolij meg ahogy írtad nem fogok venni ilyet, csak azért hogy megtudjam a kérdésre a választ:D Lehet ezért van olyan sok az embereknek…de nem.

  9. Neked semmi értelme. Másnak igen.

    HTC meg tényleg fasza cég volt, Desire után kezdtek elkurvulni, fejükbe szállt a siker.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.