24 hozzászólás a “Ők teszik a papokat a rivaldafénybe” bejegyzéshez

  1. Elég kemény téma, részemről várós a film. ( A poszter is jó, csak Rachel McAdams kicsit pasis lett, Liev Schreiber meg tiszta Michael Keaton. :D )

  2. @Cápi: ez az Univerzum nagy rejtélye.
    (Egyébként meg, aki ezt kitalálta, ugyanazt a büntetést érdemli mint a pedofil papok.)

  3. Mcadamsnél azért vicces, hogy bafta award nomineet kellett odaírni, hogy beleilljen a képbe, közben az a rising star award volt, ami nem kritikai díj.

  4. a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van, ne akadjatok már ki 100* is ezen.

  5. De kiakadok, 100*+1-szerre is.
    Mert egy irgalmatlan baromság.
    Oké, legyen úgy, hogy a neveket milyen sorrendben teszik ki, de akkor a képet miért nem lehet fölé tenni?
    Egyszerűen nevetséges.

    A film egyébként teljesen érdektelen.

  6. Mondjuk ebben a témában a pokoli leckénél jobb filmet nem igen csináltak és nem is fognak :)

  7. Had akadjak már ki azon, amin akarok, köszi. Totálisan értelmetlen “dizájn”, annyi kreativitás szorult bele, mint egy pohár vízbe kb., még a csillogó darabkás poszterdilinél is rosszabb. Mindezek ellenére rettentő kíváncsi vagyok rá, hogy mi értelme van, így újra és újra felteszem a kérdést.

  8. de ha tudjátok miért ilyen, akkor inkább el kéne fogadni és boldogabban élni, nem? tuti nem fog változni.

  9. “a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van”

    Ezt nem értem. Itt a nagyság mit jelent? A filmben betöltött szerepe, vagy maga a színész eddigi filmben teljesített kvalitásai adják, hogy a sorrendben hol szerepeljen?

  10. Ha jól emlékszem egyszer egy poszter esetében volt olyan story, hogy két “nagy név” azon veszett össze, hogy ki kerüljön a sorrendben legelső helyre. Sajnos nem tudom már melyik film volt, de vicces.

  11. A képek sorrendje és mérete valóban szerződés által adott.
    A nevek összekeverése pszichológia. Hirtelen kiakadsz, mert látod, hogy a sorminta nem stimmel, ezért jobban megragad benned. Kiköthetnék, hogy a név a kép alatt legyen, de hülyék lennének. Sőt, így több fajta fontossági sorrendet is fel lehet állítani. Egy a képekkel, egy a nevekkel. Az alig olvasható kommentek a nevek felett már csak a ráadás: ha sikerül felkelteni az érdeklődésed, akkor közelebb kell sétálnod. Így a moziba beerőszakolt 10-20-30 plakátból csak egy van előtted.

    Egyébként az sokkal érdekesebb kérdés, hogy mi alapján gondolják az egyik sorrendet a legjobbnak, milyen méretarányok legyenek stb.

    Pár éve olvastam erről egy cikket valahol, de már nem találom…

  12. Tod: na ez érdekes. Bár a jobban megragad részt én tagadon, ha 3 nap múlva bárki kérdezni, melyik film posztere volt, még talán tudnám, de hogy szereplőt említeni vagy magáról a sztoriról bármit… Esélytelen.Számomra amúgy azért (is) kérdőjel ez a névelhelyezeősdi-sorrendesdi, mert ugye a filmet az átlag embereknek csináljál, és se Józsikát, se Bobot, se Igort nem az viszi a moziba, hogy Michael Keaton/Rachel McAdams vagy Rachel McAdams/Michael Keaton.

  13. 5. zsedan:
    Mert szerinted X ezer színészből aki Oscart nyer, az zseniális színész, de a másik négy, aki épp csak lecsúszik a díjról az kutyaütő, ugye? (Igazán kihalhatna már ez a magyar mentalitás, hogy csak az aranynak van értelme, ha csak ezüstöd van, akkor el is áshatod magad…)

    17. Tod:
    Én valószínűnek tartom, hogy ugyan az megy a nevekkel, mint a képekkel. Nyilván csak egy valaki lehet első helyen a képek tekintetében, és logikus, hogy a második legnagyobb akkor azt kérje, hogy “oké, legyen a képem csak a második helyen, de akkor a nevem viszont legyen az első helyen felsorolva.”

  14. (Talán félreérthetően írtam a 19-ben:)
    … X ezer színészből az a néhány aki Oscart nyer …

  15. Cápi: Az átlagembert legtöbbször pont a színész viszi a moziba. Mondjuk ez a szuperhősfilmekkel épp változóban van…

    Lényeg a lényeg, egy színész akkor lesz A-listás, ha az emberek nagy többsége úgy van a filmjeivel, hogy rossz úgy sem lehet.
    Ezért igazából nem is kell emlékezned a plakátra, elég, ha vásárlás előtt beugrik pár jó emlék Stanley Tucci-ról. Rögtön van egy pozitív asszociáció. Még igazából a nevét sem kell tudnod, elég, ha beugrik az arca egy jó jelenetből. Ezért fontos a sorrend és a méret a plakáton.

    Az pedig egy külön tudomány, hogy az ilyen sok, kb ugyanannyira híres ember közös játékára épülő filmeknél kit toljanak előtérbe. Már a castingnál elkeződik. Ha ebben a filmben lenne egy Brad Pitt, akkor ez a plakát egyáltalán nem így nézne ki.

    Fishi: Igaz. De ez inkább egy tárgyalás, mintsem kérés.

  16. Rimbow: A “Towering Inferno” kapcsán volt vita Steve McQueen és Paul Newman között. A megoldás végül nagyon ötletesre sikerült. Akit komolyan erdekel egy jelenség, nem csak értetlenül kiakad 100*+1-szer, annak itt a plakát linkje: http://www.impawards.com/1974/towering_inferno_xlg.html

    McQueen az első, de Newman van a legmagasabban. Ego-fight.

  17. anthony711: Ezt a vitát simán elhiszem. Mindkét színész életét olvastam és mindkettőt imádom, a régi időkből a legnagyobb kedvenceim közé tartoznak. Viszont mindenhol írták, hogy McQueen nagyon féltékeny volt Newman sikereire, ennek a filmnek a forgatásán sem voltak valami fényes viszonyban,sőt. De azért az ember csendben megjegyzi, hogy az ők, és más nagy színészek általad találónak nevezett “ego-figth”-juk művelése közben egymást akarják túlszárnyalni, amivel mi csak jól járunk. :)

  18. Megoldom a problémát tök egyszerűen – mint mindig. A neveket nem a képek alá kell írni, hanem távolabb. Ha a képek fent vannak akkor a nevek menjenek a poszter alsó traktusába. Így már nem feltűnő a keveredés, nem néz ki idiótán.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.