20 hozzászólás a “Warcraft: forgatási képek és tárgyak amiket használtak” bejegyzéshez

  1. jól néz ki.. én azt sajnálom, hogy az összes ork egy számítógépes izé csak, azt hittem ennél kicsit komolyabban veszik ezt a filmet

  2. Anyám, azért ez nagyon király. Stormwindtől, az útjelzőtől meg úgy egyáltalán a fanoknak való nem túl rejtett kikacsintásoktól erősen libabőrös lettem. Bármennyire csalódás a trailer sokaknak (nekem is, sok tekintetben), ez azért éjféli vetítés szagú. Perpill jobban várom, mint az SW-t

  3. kakapitány:
    “azt hittem ennél kicsit komolyabban veszik ezt a filmet”

    Ez most komoly? Akkor lenne komolytalan ha zöldre festett fél pucér emberek rohangálnának mindenfelé. Nem fogsz tudni egy warcraft fizikumú orkot eljátszatni hitelesen senkivel csak sminkkel meg maszkkal.

  4. nagyon jó, némelyik kép totál visszaadja a warcraft-emlékeket, nagyon bizakodó vagyok

  5. inka : igen komoly, szánalmas, hogy mindent számítógéppel oldanak meg, így a komolytalan igazán.. simán használhatnának profi jelmezeket, csak gondolom az sokkal drágább és munkaigényesebb

  6. kakapitány

    Mr. Wink a Hellboy 2-ben. Jól nézett ki, de úgy mozgott, mintha 6 millió éves lett volna, nem is beszélve arról, hogy tonnányi prosztetikus smink alatt nem igazán lehetne az előzetesben látott érzelmeket kifejezni. Nekem nincs bajom az Orc CGI-jal. A kék-zöld háttér, a generált kamufény miatt viszont kissé kilóg…

  7. A Hobbitnál nem csak a CGI volt a gond ha nem a történet átültetése is. Az orkok itt egyáltalán nem hasonlítanak a LotR félékre, jóval nagyobbak mint az Uruk Hai-ok és oda is a legnagyobb darab embereket válogatták be, itt esélytelen lenne élőszereplővel – practical effectsekkel megcsinálni.
    Ha meg a látványvilágot nézzük mind a Warcraftban mind a WoW-ban az erősebb, vibráló színek dominálnak 1-2 zóna kivételével. Csak abban reménykedek, hogy a zenei motívumokat megtartják pár helyen.

  8. Hát nem tudom. Mintha egy játékboltból hozták volna a páncélokat, tiszta műanyagnak néz ki.

  9. Ehhez a filmhez egy rakat The Rock kinézetű embert kellett volna felvenni, ha nem akarnak CGI-zni.
    És a CGI sem feltétlen olcsóbb mint jelmezt csinálni, sőt lehet akár még drágább is.

    Szerintem kifejezetten jót tett a filmnek, hogy CGI-vel megoldják a legtöbb orkot.
    De akinek emberi orkok kellenek CGI nélkül azoknak ajánlom Paula Pattont :D

  10. De ha a szereplőgárdát megnézzük, azért az se kis kaliber.
    Azért az első 10-15 színész csuklóból kirázza az A listás teljesítményt.

    Nálam pl. Travis Fimmel a vikingek óta kedvenc. Pedig majdhogynem az összes neten található képen unszimpatikus a pofája :D

  11. Akkora bukás lesz ez a film, hogy öröm lesz nézni.
    Arra a pár pattanásos szűz fiú aki játszik ezzel a videojátékkal kevés lesz egy jó nézettséghez. Mást pedig nem fog érdekelni, a fröccsöntött látványvilág és hobbit 4 történet.

  12. @troli Szóval akit érdekel a WarCraft, az csak egy pattanásos szűz fiú lehet?
    Ha kicsit utána járnál és nem ott ragadnál le, hogy “jah warcraft, nincs életük etc.” rájönnél milyen jó történetek körítettek a játékok köré. Igaz nem olyan szépen és jól megírva mint pl: a LotR, de egy jó forgatókönyvhöz bőven jó alap…

  13. 15. Troli:
    Én is kikérem magamnak! Amikor ezzel játszottam nem voltam se szűz, se pattanásos :D
    És a baráti köröm se :)
    Az ilyenek csak a filmekben vannak … :)

  14. Hagyjátok már! Nem látjátok a nevét?? Sima troll, törölni kéne a fenébe…

    Ezeket az orkokat nem lehetett volna csak jelmezben eljátszani. Túl nagyok, és sminkben az érzelmek sem jönnek át. Itt nem csak sima gonosz szörnyek lesznek, mint egy horrorban, hanem ugyanannyi szerepük lesz, mint az embereknek. Amellett meg az Avatarban is kibaszott jól meg voltak csinálva a Navik CGI-jal, szerintem nem lesz gond.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.