Augusztusig tolják majd – Suicide Squad vs. Deadpool kampány

Avagy 6 hónapon át fogjuk ugyanazokat a jeleneteket kapni megint, néha kis plusszal kiegészítve. Miről van szó? A Suicide Squad instagrammon is feltűnt, hiszen az most a platfrom a fiatalok elérésére, és 15 másodperces kockára összetették a múltkori trailert.

kjl8qmy

Ennél a posztnál mindegy a kommenteknek, és még illik is az összehasonlítás: kíváncsi vagyok, hogy a Suicide Squad kampánya mennyire lesz kreatív a Deadpoolhoz képest. Értem, hogy utóbbi humora sokaknál nem működött, nem mindegyik kép és videó tetszett nekem sem, de legalább próbálkoztak valamivel a tipikus kampányokhoz képest. Már ez többet ér, mint amint például a Batman v Supermannél kaptunk. Most kampányról beszélek, a filmek tippelt minőségét kihagyva a képletből.

Mindezt azért vetem fel, mert ez is túl fogják tolni, 6 hónapon át kell fenntartaniuk az avarenesst. Mernek majd eltérni az Iron Man rutintól, ami szinte az egész film elspoilerezését jelentette a reklámokban? A Batman v Superman kampánya alapján nem hiszem.

18 hozzászólás a “Augusztusig tolják majd – Suicide Squad vs. Deadpool kampány” bejegyzéshez

  1. de amúgy a deadpool anyagokban is már baromi sok mindent ellőttek, csak mellette még pluszban vannak kifejezetten kampány cuccok (több mint a megszokott), inkább ez olyan, mint a lex luthoros interjúk, meg egyéb filmeknél a vírusmarketing szerintem.
    suicide squadnál én nem számítok ilyesmire, lehetne valami kamu kiszivárgott lista, hogy milyen bűnözők vannak még fogva tartva, kik jöttek még számításba a csapathoz és miért inkább ezeknél maradtak, miért kapták el őket, stb..de szerintem csak további jeleneteket kapunk a filmből, meg pár rajzolt posztert.

  2. Igen-igen. A vírusmarketing nem egyenlő a hagyományos módszerekkel. Hiába jön ki 100 előzetes, – darabonként 1 másodperc újabb képkockával – lazán átlapozom. Ugyanez a poszterekkel. Ha elkezdik vírusba nyomni, persze még jó is lehet, a Deadpoolnak is volt 1-2 nagyon jól eltalált anyaga. Az a nagy falat, ha fél éven át folyamatosan viccesek akarnak maradni. Deadpoolnak sem jött be (nálam… legalábbis a poénok minősége nagyon hullámzó.)

  3. a vírusmarketing is a kampány teljes értékű része. Minden nagy filmnek van, csak nem mindnél figyelünk is rá.

  4. Szerintem az ilyen egyedi dolgok( mint a vírusmarketing), amik nem lőnek le semmit a filmekből (mint a Deadpool esetében a plakátok) kifejezetten jók! Még akkor is ha nem jönnek be mindenkinek. A Star Wars kapcsán abszolút bejött, hogy távol maradtam mindentől, így( nagyjából) meg tudott lepni a film!

    Most próbálom ezt érvényesíteni az idei filmeknél is, szval 1-2 trailer még jöhet, de aztán kuss van!( ha kibírom!). Vicces palkátok viszont jöhetnek!

  5. Jah egyébkènt nekem az nem tetszik,hogy egy csomó idöt kell várni akár a bvs re vagy az öngyilkos osztagra! Majd két éve kész a BvS srácok!!! Egyébként meg a marketungje eddig rendben van a BvS nek. Szerintem

  6. nem értem mi értelme fél évvel a premier előtt már javában reklámozni. 2 hónap simán elég lenne megnyomni.

  7. A Deadpool-kampány rám olyan jó hatással volt, hogy már nem akarom moziban megnézni, inkább le fogom tölteni torrentről! Viszont a BvS az moziban nézős akár tripla jegyárért is beülnék rá!
    A vírusmarketing pedig nagyon kétélű fegyver, egy blockbuster-t inkább mértékkel jó reklámozni, mert néha a kevesebb több!

  8. A Deadpoolt már szinte nincs is kedvem megnézni moziban. Szóval ez a fajta kampány nem égy nagy ötlet.

  9. Destrock: na mert a BvS mértékkel reklámozzák, ne röhögtess, szinte minden kibaszott nap jön hozzá cucc, 3 hónapon át…

  10. én két szuperhős szálat követek mostantól moziban, a Batman v Supermant (szóval az új Superman sztorijait) és az AmKap – Civil Wart, meg ami ezután AmKap címmel jön. én kiégtem kicsit, nem érdekel már a többi téma igazán. se Avengers, se Guardians, se az új tizenkettő egy tucat színes ruhás bohóckodás. itthonra persze jó lesz mind, de ennyi.

  11. Milyen kibaszott mindennap?? Hagyjuk már nézd már vissza mikor volt utoljára!meg mik!!! Ez csak vagdalózás részedről

  12. human, minden tisztelettel: szerintem nem érted a “fikázók táborát”. Ugyanazt szajkózod, hogy “dehát ugyanannyi anyag volt erről is arról is!!!!”
    Másról beszélnek a fikázók. Igen, valószínűleg ugyanannyi anyag volt. De míg a BvS-nél 80-20% volt a klasszik. kampány-víruskampány felosztás, addig Deadpoolnál éppen fordítva, 20-80%. És nem is önmagával a víruskampánnyal van baj. Azzal van baj, hogy nem volt vicces. Mindezt hetente sokszor. Hetente sokszor nem volt vicces. Ezért riasztott el a kampány egyeseket a filmtől. Köztük engem is.

    Itt nem a patikamérlegen mért mennyiségről van szó. Mikor azt “monduk túl sok”, nem CSAK a mennyiségre értjük. Angolból átvett fordítás ez: too much. Túl van tolva. Sok.

    Az ötszázadik előzetest átugrom (vagy megnézem). Az ötszázadik Deadpool gag nem ártana, ha vicces lenne. Mert erről szól. Viccesek akarnak lenni.

  13. bëiz: szerintem meg a fikázók nem értik a lényeget, hiszen az 500. geg ugyanúgy átléphető, mint az 500. tv spot (plakát, játékfigura, screenshot a trailerből és találgatás, pr interjú ugyanazzal a bullshit szöveggel – és igen, ez van minden nap, de Synder 10. interjúját már nem hozom le ahol az eddigit csak átfogalmazza, de semmit újat nem mond), csak valamiért ragaszkodtak a megnézéséhez Így túl lett tolva, hiszen láthatóan nem az ő stílusuk, de valamiért megnézték mindig (ez az amit nem értek), pedig a napi 7-8 poszt van még itt a blogon is mellé. vagy 10 éve csinálom a blogot, rengeteg reklámkampányt láttam, ami próbálkozik és 10 anyagából 3 jó az sokkal értelmesebb, mint ami 10-ből 10-ben tökéletesen kiszámítható élére vasalt.

  14. Számomra egyébként baromi érdekes, hogy egy kampány ellenérzést vált ki a célcsoportból. Hiszen éppen ellenkezőleg kellene működnie. Lehet itt vagdalkozni, meg föltenni a kezünket, hogy “nem értem, hát miért nem görgeted lejjebb a cikket”, de ez akkor is egy érdekes jelenség marad, ráadásul én nem is vagyok az a fikázós fajta (bár nemrég volt egy Deppes kifakadásom), inkább nem írok semmit, ha nem tetszik valami.

    Igazad van, az 500. geg is átléphető, csak valamiért frusztrál, hogy ennek viccesnek kellene lennie, de nem az. És eszembe jut, hogy a film is ilyen lesz? Ezen a színvonalon fog mozogni? Mert akkor torrent…

    Persze valószínűleg Te sok mindent másként látsz, hiszen a másik oldalon ülsz, Te válogatsz a napi hírekből, képekből, gegekből. A Te szempontodból a Deadpool kampány ha nem is jó, de legalább érdekes, különböző, mint a többi. Mi olvasók nem nagyon szelektálunk, szerintem itt mindenki átfut majdnem minden posztot (még ha nem is kommenteljük), de az pl. egy tök normális jelenség szerintem, hogyha látjuk az erőlködést, akkor annak hangot adunk.

    És megint átmentél mennyiségmagyarázásba: alapvetően nem a mennyiséggel van a baj szerintem, hanem a minőséggel.

  15. értem hogy használjátok a túltolást, de továbbra is furcsa a sok sírás, míg a BvS meg kötelező, pedig annál unalmasabb kampány rég volt (kivéve a Luthor interjú talán), és azt is túltolják, csak épp ismételgetnek mindent újra meg újra meg újra. nem mennyiségileg, hanem jön egy poszter, amin mindenki kicsit máshogy áll mint az előző ötön, és hú az az új hypegeneráló a marketingeseik szerint. ehhez képest deadpool 6 poszteren hat pózban 6 különböző szöveggel, amiből mondjuk kettő jó, és az meg túl van tolva (nem mennyiségileg!).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.