Luc Besson penget a Lockoutért

Nem csak a nézőknek tűnt fel, hogy a Lockout mintha az Escape from New York rebootja lenne, hanem Carpenternek is. Beperelte Besson-t, és hosszas bírósági tárgyalások után most fizethet a francia producer (nem is ő rendezte:), méghozzá 450 000 eurót. Carpenter 2,2 milliót akart. Ettől még mindkét film jó, csak amolyan érdekesség a dolog.

The court nevertheless noted many similarities between the two science-fiction films: both presented an athletic, rebellious and cynical hero sentenced to a period of isolated incarceration —despite his heroic past— who is given the offer of setting out to free the President of the United States or his daughter held hostage in exchange for his freedom; he manages, undetected, to get inside the place where the hostage is being held after a flight in a glider/space shuttle, and finds there a former associate who dies; he pulls off the mission in extremis, and at the end of the film keeps the secret documents recovered in the course of the mission. The court held that the combination of these elements, which gave the film ‘New York 1997’ its particular appearance and originality, had been reproduced in ‘Lock-Out’, apart from certain scenes and specific details that were only present in the first film. The difference in the location of the action and the more modern character featured in ‘Lock-Out’ was not enough to differentiate the two films.

5dcb67e334fcc503244de4574f7a6a2adc15a0e2

human
írta
2016. 07. 30. 04:25
megjelenés
15
hozzászolás


15 hozzászólás a “Luc Besson penget a Lockoutért” bejegyzéshez

  1. hát ez egy jó nagy faxság, lehet bessont fikázni pár filmjéért, de ilyet bakker… a lockout egy jól összerakott és szórakoztató film, carpenter elmehet a p”!Tdge4Z…

    john, mr “the thing from another world” carpenter LEL pfff

  2. Luc besson egy nyomorék nulla rendező szó szerint. Nem értem hogy a büdös picsába sikerült neki a leon a profi. Ez máig rejtély….

  3. Na ilyet is régen hallottam már amúgy elég karcsú összeg persze nekem elége lenne :)

  4. Akkora 0 film a Lockout, hogy egy jelenetet nem tudok felidézni benne, pedig jó a filmes memóriám.
    Tony, azért volt ott egy Ötödik Elem is.

  5. Igen a nagy kékség is jó volt. De mostanában nagyon leeresztett. A lucy? Nagyon rossz volt. Egy nagyon jó sztori teli lehetőségekkel, nulla fantáziával megvalósítva.

  6. Most komolyan, mégis azon kívül, hogy a fickót beküldik a sittre kihozni a csajt, mégis mi hasonlóság van a Menekülés New Yorkbóllal? Meg amúgy is, Carpenter komolyan képes volt perelni egy olyan bukott fostalicskáért, mint a Lockout? Ezzel az erővel a Die Hard készítői is perelhetnének egy csomó más filmért, ahol hasonló volt a helyzet (jófiú egyedül összezárva egy csomó rosszfiúval)

    @lemmy89: Leon, Nikita, Nagy kékség, Ötödik elem, Taxi, Artúr és ezzel ki is merült Luc Besson munkássága. Nem is lenne ez baj, ennél kevesebbért is lett már valaki legenda, de ő nem hagyta ennyiben, hanem dolgozott tovább, és gyártotta a hulladékot. A Lucy pedig kifejezetten a mélypont volt, ahol sikerült egy ezerszer megcáfolt áltudományos faszságra felhúznia egy totál idióta filmet.

  7. sgtGiggsy: Lucy lehet hogy az volt de 40millios film ,és hozott 460milliot,ilyen szempontból sikeres,még ha film xar is volt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.