11 hozzászólás a “Egy fan lealázta a Ghost in the Shell marketingeseit?” bejegyzéshez

  1. nekem tetszett az eredeti teaserük, úgy nézett ki, hogy valami újat akarnak létrehozni, ez meg tiszta fanservice

  2. mi újat láttál benne? és ha új akciósciti akarnak létrehozni, akkor meg minek Ghost in the Shell remake indulóponttal teszik?

  3. A zene mindent visz, ettől lesz ez jó. Persze lehet, hogy csak azért, mert az anime első pár perce beleégett a retinámba/fülembe. Ezzel a zenével könnyű jó teasert összerakni, újjal nyilván nehezebb volt :).

  4. @tüske
    “A zene mindent visz, ettől lesz ez jó.”

    Ez mindig is így volt. Star Wars, Interstellar, Prometheus, és a sor végtelen: bármilyen gagyit eladhatsz, ha jó a zene alatta.

  5. Élien

    Bármilyen gagyit?? Ugye nem az említettekre gondolsz? Ha igen, akkor inkább maradj a Barátok köztnél…

  6. Az eredeti teaserek a neten furának tűnnek, de az eredeti helyükön volt értelmük. A Mr. Robot aktuális részének reklámblokkjaiba szúrták be őket, így a többi reklám között különös hatást keltettek a pillanatra felvillanó, látszólag értelem nélküli képek. Nem volt más céljuk, mint hogy elérjék a célcsoportot, mert a cél a Mr. Robotot néző, tech-thrillerek után vágyó réteg moziba csábítása. Nyilván nem szánták őket hivatalos trailernek vagy mozi-teasernek sem.

  7. mocsariszorny +1: és bizony-bizony a reklám értelmét, legtöbb esetben annak megjelenési helye határozza meg.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.