Song to Song-előzetes: Malick és a zenei élet

Rooney Mara, Ryan Gosling, Michael Fassbender és Natalie Portman. Terence Malick filmjében jönnek össze. Úgy tűnik szószerint, mivel két párt alkotnak, akik élő fellépések között filozofálnak és szerelemre hajtanak. A poszter alatt ott a trailer.

Backup:

8 hozzászólás a “Song to Song-előzetes: Malick és a zenei élet” bejegyzéshez

  1. Én őszintén csodálom, hogy még vannak filmstúdiók akik pénzt adnak Malick-nek, meg hogy sorban állnak nála az A-listás Hollywood-sztárok.

    Van persze egy célközönség akiket rendszerint eltalálnak a filmjei, baromira érzi azt, hogy kb. mit érez az ember amikor az életét átértékelve bolyong az utcán/tóparton/erdőben, de ez már zsinórban a negyedik ilyen és hát kb. egy filmbe lehetne vágni az összeset, észre sem venné az ember. Ez szvsz azért nem jó, mert egymást inflálják. Nincs bennük se katarzis, sem semmilyen egyéb feloldás (kivéve az Élet fája). Egyszerűen forgat és vág addig, amíg egyszer azt nem mondja, hogy ez egy film. Csupa közeliből és narrációból akarja összerakni kb. a Barakát, de ez ennyi film után már baromi unalmas és fárasztó tud lenni.

    Utolsó narratív filmje az Új világ volt, és hát már az sem mostani mozi, bár úgy néz ki, a következő megint inkább egy narratív szálat feszeget.

    Neki jót tesz, ha van egy történet amivel dolgozhat, mert anélkül olyanok a filmjei, mintha tetszóleges film középső harmadát néznénk: nem indul sehonnan és nem érkezik meg sehova.

  2. áldja az ég ezért! merthogy narratíva híján sem terjeszkedős, mondanivalótlan művészfilmes. imádok utazni a képeivel. nyilván kevesen vannak ezzel így. :)

  3. Megpróbáltam a tree of life-ot, annyira nem sikerült velem kommunikálnia, hogy egyszerűen nem tudtam nézem-e még, vagy csak arra van fordulva a fejem, de láttam a munkát benne, félreraktam, majd egyszer megpróbálom újra. a pocahontas filmjét végignézve azt éreztem, hogy van egy stilusa, nem feltétlen nekem való, szeretem a lassú filmeket, de úgy látszik másképp működnek az ő filmjei.

    Viszont, mindig azt nézem, hogy a filmjei hihetetlen jó reklámozást kapnak, és csodálom, hogy kap rájuk pénzt. David Lynch filmjeit se értem (ott mondjuk meg is kérdőjelezem, hogy van egyáltalán értelmük), de nála látom, hogy talán pénzt is termelnek a filmjei.

  4. Minden olyan Mallick film amiben beszélnek az jó !

    Sokat változott az évek alatt , de nekem még mindig tetszik !

  5. Fasza nagyon ez a trailer, ahogy látom a film nagyon intim, érzelmes lesz, a szereplőgárda A listás, ez kifejezetten várós.

    Nem kell mindig a box officet nézni, inkább örülnétek, hogy Hollywood is csinál művészfilmet a sok popcorn kommersz műanyagfilm mellett…

  6. Az a baj, hogy gyönyörű ez a trailer megint. A Knight of Cups is ilyen volt C. Bale-lel, aztán kiderült, hogy egy zavaros hülyeség. Nem tudom mi lett ezzel az emberrel, de a régebbi filmjei messze jobbak.

    A Mennyei napok, Sivár vidék, Új világ, Az élet fája, plusz Az őrület határán. Ezek közül bármelyik meg tudom nézni újra. Amit az utóbbi időben művel az nem az igazi. A To the Wonder is mi volt már? Szép kiállítású film volt az is, de semmire nem emlékszek belőle.

  7. Szokásos Malick os fényképezés. Van mindrn filmjében valami értékelhető. Megint a feeling, az életérzés megragadása lesz hangsújos úgy látom. Jó lesz ez.

  8. Az élet fája óta én sem értem mi történt, de előtte amiket csinált Malick azok okán én még bizakodok.

    Ebben a filmben a két kedvenc színésznő lesz, így picit érdekel, de sokkal jobban lázba hozna, ha az Őrület határánhoz, vagy a Mennyei napokhoz, vagy a Sivár vidékhez lenne hasonló. Majd kiderül.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.