Pár szó a Rotten Tomatoes-ról

A VOX egy rövid videóban elmondja, hogy mi van az RT számai mögött, bár a végén arra jutnak, hogy azért mégiscsak jó útmutató a túl sok tartalommal és választással teli világunkban. Ami valahol igaz is, és nyilván nem érdemes 18%-os filmre menni, viszont páran még mindig félreértik a százalékot.

Akkor álljon itt szövegben is: a Rotten Tomatoes pontszám csak azt jelenti, hogy mennyi kritikus gondolja nézhetőnek. Avagy ha egy film 90%-on áll, az nem azt jelenti, hogy 9 pont a kritikák átlaga, hanem hogy a figyelembe vett kritikusok többsége által ajánlott. E mögött ugye az is állhat, hogy szinte mindenki 7/10-et ad rá, viszont ellene senki nem beszél. Míg egy megosztóbb film, ami sok 10/10-et kapott, de jó páran nagyon lehúzzák, az lentebbi százalékra fut ugyanott. Amúgy gyönyörű példákat választottak az Alien Covenant – Moonlight és a Dunkirk – Get Out párosokkal.

human
írta
2017. 10. 11. 01:56
megjelenés
45
hozzászolás


45 hozzászólás a “Pár szó a Rotten Tomatoes-ról” bejegyzéshez

  1. Most realizáltam, hogy van aki csak a friss paradicsomot nézi meg. Nem olvas utána, nem nézi meg a pontszámokat, nem olvassa el legalább a kritikák összefoglalóját. Elsősorban azokét, akiknek nem tetszett a film.

    Lehet, hogy csak én szenvedek annyira időhiányban, hogy nagyon megnézem mivel töltök el bő két órát.

  2. @JKJ: két dolgot fontolj még meg: mennyi időt töltesz el a kritikák megnézésével (feltéve, hogy találsz olyan kritikusokat, akikkel egybeesik a véleményed előző filmekről, ez alaján az amúgy szubjektív véleménye előrejelzés lehet neked), és mennyien hitték azt, hogy ezt megoldja a rotten tomatoes. A metacritic működik asszem azon az elven, amit gondolom sokan a rotten tomatoes mögé képzeltek, átlagolja az értékeléseket, de egyik oldal se írja ki, hogy megosztó a film, és “5 10 pontos és 5 1 pontos kritika van, próbáld ki, hátha neked 10-es”, pedig a nagy kedvenceim között biztos van ilyen is. Get Carter. Nem tudom miért, tetszik, cool. A Blade Runner első részén viszont sajnos elaludtam.

  3. Én már jó előre eldöntöm mit fogok megnézni moziba és mit nem. Igaz nem sokat járok moziba, de azt a keveset nem befolyásolják külső tényezők, mint az ilyen-olyan weboldalak számai.

    Egy átlag mozifilm mostanában még a közepesnél sem jobb, max egyszer elmegy kategória. Szinte ugyan olyan sémákra épülnek, csak a csomagolás különbözik. Ezért 10-ből nyolcszor, a 5-6/10 pontozás egy filmre abszolút helytálló. De ezekre az időt is felesleges pazarolni.

    Az ún. megosztó filmek után már érdemesebb utána olvasni szerintem. Legutóbb a “Nyers” c. filmnél csalódtam kellemeset, mert a negatív felhang ellenére, jobban utánaolvasva mégis megnéztem, és nagyon tetszett.

  4. Martin Scorsese bácsi is foglalkozott a témával tán tegnap vagy tegnapelőtt.
    Én a saját érzékeimre hagyatkozom, ha már láttál egy bizonyos mennyiségű filmet, akkor csak tudod már mi jön be neked. Ez évekig bejött 100%ban, idén tört meg a sorozatom a Csábítással, fuck Sophia Coppola. De ez is csak egy film, ennél többet láttam a moziból és, amit vártam tőle azt mind hozta, van ami többet is.
    Aki meg nem annyira tudja még annak se rottenre kéne koncentrálnia, hanem egy embert találnia…nem is feltétlen egy profi kritikust vagy bloggert, akár barát, családtag is elég.

  5. Direktbe nem ajánlok egy másik oldalt emiatt, de Zalaba Feriék is pont pár héttel ezelőtt dobtak fel egy videót a témában.
    (ha valaki ragaszkodna a magyar nyelvhez)

  6. Hát nem tudom, nekem RT meg Imdb is nem több, mint egy pontatlan iránytű. Film előtt pedig már ritkán olvasok kritikát. Tudom, örök vita ez is itt, de nem szeretem ha befolyásolnak a film előtt. Na meg annyiszor már belefutottam így spoilerbe, hogy nem is merek. Az első bekezdés, meg a szalagcím nekem már elég, hogy megóvjak egy filmet. Persze csak a megfelelő ember tollából..de sokszor én is a tapasztalatokra meg a megérzésekre hallgatok. Vagy csak szimplán néznék valamit, persze ez nem a legjobb hozzáállás, de hát ennyire csak lehet önző az ember :D

  7. Én sem szeretem befolyásolni magam a film elött. Jobban szeretem magam megítélni ,hogy mi a jó és mi a rossz egy filmben. Nagyon ritka amikor a jó kritikák miatt nézek meg valamit állatlában előre tudom mi érdekel és mi nem.

  8. Ha valakinek van egy csöpp esze, akkor ez nem befolyásolja. Én néztem már filmet azért, mert jók voltak a kritikák. De néztem meg valami a rosszak ellenére is. Jobban szeretem magam eldönteni, hogy milyen egy film.

  9. Életembe nem néztem még ilyen oldalakat mint a rotten tomatoes vagy az imdb. Nem tudom megérteni azokat az embereket akik innen tájékozódnak vagy ezalapján döntik el beülnek-e az adott filmre.
    Ha valami érdekel és van rá időm, pénzem akkor azt megnézem. A kritikákat csak kíváncsiságból olvasom el, hogy más mit gondol róla, de soha nem befolyásol.

  10. 10.

    Én ezzel úgy vagyok, hogy van, hogy a kritika felhívja a figyelmemet egy dologra. És akkor azt a valamit fogom akarva, akaratlanul keresni. Én csak azt mondom, hogy az első benyomás fontos. Szeretném magam megtalálni azt a dolgot, ha tényleg úgy van. Szerintem a kritika képes befolyásolni, mert hogy ha azt olvasod, hogy “fú mennyire király”, várod, elmész, megnézed és fele annyira se tetszik, akkor nagyobb a koppanás. Igaz, fordítva is igaz ez, de az első gondolatokat szeretem magam kreálni. Vagy az is lehet én adok túl sokat más véleményére. Én is néztem és nem néztem meg filmet kritika alapján, de ami nagyon érdekel, arról jobb nem szeretek egy betűt sem olvasni.

  11. Szórakoztató imdb 1-es filmeket direkt nézni, de ettől még az a legjobb, ha szinte semmit sem tudok a filmről, úgy tud igazán ütni, meglepni, sokszor még nem elvárt cameókkal is. Szerintem ezeket a kellemes meglepetéseket nagyon sokan elfelejtették már (vagy meg sem ismerték), mióta az internet által felgyorsult a filmes hírvilág, szinte minden szösszenetet előre lehet tudni a filmről, én ennek sosem láttam értelmét.

    Szerencsére kevés műfaj van, amiért fizetek, így nem jelent túl nagy problémát az időhiány miatti szelektálás, a többi film meg ráér, ha majd épp akkor adja a tévé, mikor előtte ülök.

  12. Ja, a lényeg lemaradt, hogy a kritikákat mindig utólag olvasom el, hogy lássam, egyetértek-e a prókkal és a kontrákkal, hogy ugyanaz tetszett-e másnak is benne, mint nekem.

    De persze mindig adódhat pillanat, mikor az ember döntésképtelen, ilyenkor jól jöhet egy olyan kritikus, akit kiismertem, és csak ránézve a pontszámára el tudom dönteni, hogy nekem most épp az a film fekszik-e majd jobban vagy a másik.

  13. “Én már jó előre eldöntöm mit fogok megnézni moziba és mit nem. Igaz nem sokat járok moziba, de azt a keveset nem befolyásolják külső tényezők, mint az ilyen-olyan weboldalak számai.”

    avagy a reklámkampány dönt? az mennyivel jobb? a cím? a rendező? mennyit hagysz ki, mert “új” ember csinálja, ha az utóbbiak.

    “Az ún. megosztó filmek után már érdemesebb utána olvasni szerintem. Legutóbb a “Nyers” c. filmnél csalódtam kellemeset”

    A RAW szinte mindenhol éltetve volt, még RT_n is 90%, szóval nem sorolnám a megosztók közé (Average Rating: 7.8/10)

  14. dochollywood: nyilván mindenkinél téma, hiszen idén hollywood kiakadt az RT-re, szóval most jobban előtérben van.

  15. “Én sem szeretem befolyásolni magam a film elött. Jobban szeretem magam megítélni ,hogy mi a jó és mi a rossz egy filmben. ”

    Több, mint 600 filmet megnézel évente? Aztakurva.

  16. “Ha valakinek van egy csöpp esze, akkor ez nem befolyásolja. Én néztem már filmet azért, mert jók voltak a kritikák. De néztem meg valami a rosszak ellenére is. Jobban szeretem magam eldönteni, hogy milyen egy film.”

    még egy nem előre válogató időmilliomos? Ha 10 kritikák által ajánlott filmet megnézel és 10 nem ajánlottat, akkor melyik tizesben lesz több neked is tetsző film? naugye.

  17. “Nem tudom megérteni azokat az embereket akik innen tájékozódnak vagy ezalapján döntik el beülnek-e az adott filmre.”

    gecc, irigyellek mennyi időd van. Nem is érdemes előre válogatni, ha épp filmet néznél és érdekel négy frissen kijött, akkor ledarálod mind a 4-et és nem is az ajánlottakkal kezded.

  18. ” de ami nagyon érdekel, arról jobb nem szeretek egy betűt sem olvasni.”

    az RT nem is ezekre az esetekre készült?

  19. Azoktól kérdezem, akik azt írták, hogy szeretik maguk eldönteni, hogy milyen egy film.

    Mi alapján?

    Megnézik? Annyi idő nincs.

    Bemutató? Nem mérvadó már rég, már ha egyáltalán az volt valaha.

    Húzónév? Ez valahol érthető.

    Szóval, nem vitatkozni akarok, csak érteni akarom, hogy mit jelent az hogy maguk szeretik eldönteni.

  20. 21:

    A főszereplő az alap, persze, mindenkinek vannak kedvencei. Mint ahogy a folytatások is adják magukat.

    De szerintem már egy jó poszter is elég beszédes lehet, megadhatja, hol és mikor játszódik a film és kikkel.

    Ha meg a kedvenc műfaj nem a dráma, hanem rétegebb, az is kiüti a versenytársak zömét. Pláne, ha nincs idő a kevésbé szeretett műfajokra.

    Ennyi általában elég kell, hogy legyen, nem?

    Logikusan sokan vannak, akiknek nem. Nekem igen.

  21. JKJ

    Hát, az alapján, hogy megnézed?
    Vagy arra célzol, hogy mi alapján döntöm el, hogy beülök rá? Elsősorban maga a story. A koncepció is fontos nekem, színészek igazából nálam másodlagosak. Vannak kedvencek, de sose csak azért mentem el egy filmre, mert hogy benne van a kedvenc színészem. Persze a marketing meg a jó trailer is fontos, még ha az félre vezető néha. Amire meg írtam, hogy nem szeretek előre olvasni egy betűt se, az mondjuk pont most a szárnyas fejvadász volt. Miért venném el magamtól a felfedezés élményét? Vagy ti csak úgy mentek el valamire, hogy előtte RT-t olvastok? (nem kötekedésből kérdezem)
    Viszont ne haragudjatok, de az időmilliomos jelző.. azért hadd ne legyen már baj, hogy ki mire fordítja a szabadidejét. Meg azért azt se felejtsük el, hogy mindenki más értékekkel rendelkezik, lehet, hogy nektek minden nap jön egy új kisfilm Cannesből és nem tudtok válogatni közöttük, de az átlag néző és olvasó itt a blogon szerintem nem ilyen. Lehet kommersznek hívni vagy sem, de nekem bőven megfelel a Gran Torino, Casino meg az Arrival színvonal. Vagy egy szombat esti Full Metal Jacket. Inkább , mint egy újabb 78 milliomodik pécsi unalmas éjszaka.

  22. “Viszont ne haragudjatok, de az időmilliomos jelző.. azért hadd ne legyen már baj, hogy ki mire fordítja a szabadidejét.”

    hát ezaz, ezért kell előre válogatni és abból a halmazból nézni valamit, amit többen ajánlanak.

  23. human: Ha a kritikák alapján ítélek, akkor lemaradok a Kingsman 2-ről is például, miközben magát a filmet rohadtul élveztem. Nyilván beleszámít az is, hogy milyen a stáb (ki írta, vagy rendezte, mennyire bírom az adott alkotó stílusát), vagy az alapsztori mennyire érdekes. Ezek a tényezők nálam sokkal többet számítanak, mint hogy ki mit mond róla. Ilyen felfogással látok évente 150-200 filmet. Időmilliomos vagyok ettől? Lehet. De én szeretem a filmeket, és még ahhoz nagyon köpedelem szarnak kell lennie, hogy ne találjak benne semmi értéket.

  24. @human, nem kell időmilliomosnak lenned ahhoz, hogy leszarva a kritikákat nézz filmet. Én is így teszek mert nem érdekel senki véleménye. Nem azért nézek meg egy filmet, sorozatot vagy bármi mást mert RT-n vagy más oldalon ajnározzák vagy épp lehúzzák. Ha így tenném akkor évi 10 filmet néznék nagyjából, hisz a kritikusok 99%-a csak blockbuster szarokról csinál kritikát. Néha van 1-2 középszer, viszont pl olyanokról sehol sem látni kritikát amik kis költségvetésűek pl. Pedig én is elég sokat nézek. Egyszerűen nincs helyük a mai trendben mert mindent a CGI szörnyek uralnak. Szóval nem, baromira nem hasznos sem az RT, sem az IMDB, se más filmes oldal. Aki az alapján néz meg valamit mert Human, vagy az RT-n megjelenő kritikusok ajánlották az meg is érdemli mert rengeteg jó filmről marad le.

    És akkor a legfontosabbról nem is beszéltem. Ez nem statisztikai kérdés, hogy nekem milyen filmek jönnek be. X Embernek lehet, hogy nem fog, nekem meg igen, mind mások mások vagyunk más ízléssel. Van egy köztes állapot is de az nem a komolyabb művekre értendő hanem az ilyen Star Wars meg Képregényes cuccokra inkább.

    Manapság meg jó előzetest bárki tud csinálni szóval az nem mérvadó. Bár én így is az alapján döntök de azért én utánaolvasok, hogy kik szerepelnek benne, kik a készítők, és főleg, mi a sztori. Ha ezek közül nincs egy olyan érv sem ami miatt meg akarnám nézni akkor nyilván nem is fogom, tőlem írhatja az RT hogy “Certified Fresh”, magasról leszar@m. :D

    És most nem azért, hogy kötekedjek de nem muszáj mindent moziban nézni, pláne, hogy szinte minden felkerül valamilyen Streamre de megveheted DVD-n is vagy le is töltheted ha úgy tetszik. És nem muszáj azonnal megnézni. Ott vannak pl az Oscar díjas filmek amik általában a többségnek instant nézősek de én még mindig el vagyok velük maradva vagy 3-4 évvel. :D

  25. “hisz a kritikusok 99%-a csak blockbuster szarokról csinál kritikát. ”

    szerintem még egyszer sem jártál ezeken a siteokon. mondjuk mit várok egy darkeagle-től.

  26. Lehet, nyugodtan birkázni, de én meg abszolút kritikafüggő vagyok. Addig olvasgatom őket (csak spoilermenteseket), míg ki nem alakul egyfajta benyomás a filmről, és ezek alapján döntöm el, hogy nekem való-e vagy sem. Ennek ellenére a film után is vannak saját gondolataim, van véleményem a filmről, ami nem mindig egyezik meg a kritikusokéval, de viszont ez a „módszer” megkíméli a pénztárcámat a felesleges mozijegyvásárlástól.

    És nem arról van szó, hogy csak 10/10 filmeket nézne meg az ember, de a rosszabbra értékelt filmek csökkentett elvárásokkal ül be, könnyebben ad virtuális simogatást, hogy „nem is vagytok ti olyan rosszak, mint ahogy mondják”, és lehet belőlük egyfajta guilty pleasure is….

  27. Most én időmilliomos vagyok mert azt nézem meg amik érdekelnek és leszarom a kritikákat?aztakurva :D ez hogy jött ki human?

  28. 29. Clark Kent
    Úgy jött ki, hogy ezek szerint te megengedheted magadnak anyagilag és időileg is, hogy “minőség ellenőrzés” nélkül megnézz mindent, ami trailer/történet/alkotók alapján megtetszik.

    Persze lehet hogy én vagyok a hülye, de ha egy filmre 100-ból 99 kritikus azt mondja hogy egy nézhetetlen fos, akkor nem nézem meg moziban, még akkor sem, ha amúgy az volt a legjobban várt filmem. Legfeljebb várok néhány hónapot és letöltöm.

    Viszont ugyanez fordítva is működik. Ha valamit nagyon istenítenek, akkor olyan filmeket is megnézek, amikről addig nem is hallottam/nem érdekelt.

  29. Olyan meg nincs,hogy 100 ból 99. Ha van az akkor is kb Emoji film,Mother,Masz fia és hadonlók.Amit tényleg nem nézünk meg.
    A komoly blockbusterek azért ennél jóval jobbak.

  30. Azt tudjuk Kent

    Average Rating: 4.7/10
    Reviews Counted: 320
    Fresh: 81
    Rotten: 239

    Az nem 99 a 100-ból!

  31. Ha 100-ból csak 80 mondja hogy szar, akkor az már jó?
    Vagy akkor mégis mi alapján kellene tudnom, hogy egy film jó-e, anélkül hogy megnézném, vagy olyanokra hallgatok akik már látták?

    Trailerek alapján, amiket direkt úgy vágnak össze, hogy eladják nekem a filmet?

    Vagy műfaj alapján? Tegyük fel, hogy Mammuttal ellentétben én nem a rétegműfajokért rajongok, amiből évente jó ha 2 van, hanem az akciófilmekért vagy drámákért amiből minden hónapban jön vagy egy tucat. Mi alapján döntsem el, hogy melyikre érdemes beülni?

    Alkotógárda, vagy történet alapján? Ilyen alapon az Aronofsky-féle Noé lenne a világ legjobb filmje, vagy az Alien Covenant. Egy kezemen megtudom számolni azokat a rendezőket, akiknek a neve még garancia a minőségre…

    Mindenre lehet ellenpéldát írni. A Rotten pont erre jó, hogy számszerűsítve, vagy akár 1-2 mondatban összefoglalva, garantáltan spoilermentesen tájékozódj egy filmről. Egyszerű valószínűségszámítás az egész. A nagy számok törvénye alapján sokkal biztosabban tudod elkerülni a szarokat, ha a tömegre hallgatsz.

  32. ha ennyire tényező az RT vagy a metacritic akkor nem tervezed a kritikák alá feltüntetni ? árnyalná a képet

  33. Hosszú kritikákat mozi előtt nem olvasok. De én is ránézek a %-ra azért. “Nyugodtabban” is ültem be a moziba a Majmok bolygója, Split, IT trióra az idén. Persze a rendezők korábbi művei (splinél), a téma (sci-fi, horror), szereplők is számíthatnak. (nálam nem fontos). Azért minden 70% fölötti filmre se lehet elmenni…mert van belőlük bőven. Animációsok, kis stúdiós, sajátos stílusú rendezők (wes anderson) kilőve.

  34. első forgatókönyv, mozi: évente kb. ötször teszem be a lábam a tahó pofázás és telefonbasztatás Mekkáiba. ezekben az esetekben a kritika nekem akkor hasznos, ha egy olyan filmről ír általában jókat, amit amúgy eszembe nem jutott volna megnézni. aktuális példa az új Blade Runner, jövő héten megyek mert felkeltették az érdeklődésemet a kritikák. NÉGYET olvastam/hallgattam meg. nagyon sok film van, még a blockbusterek között sem szoktam mindet észben tartani. ha viszont eldöntöttem valamiről, hogy na ezt most megnézem, akkor nincs az a lehúzó kritika, ami eltántorítana.

    második forgatókönyv, itthoni filmezés: mondom, NAGYON SOK FILM VAN. olyat szoktam, hogy beírom a keresőbe, hogy top10 ázsiai film 2016, vagy top10 scifi az utóbbi 5 évben és amit ezek a lesajnált kritikusok összelistáztak és amit még nem láttam, azt megnézem én is. van ami bejön, van ami nem, de mindenképp jobb így, mintha nekem kellene fogalmatlanul tépelődnöm merre is érdemes indulni egyáltalán. plusz így fantasztikus gyöngyszemeket találok, amiket amúgy nem láttam volna.

    szóval gyerekek a kritikusok azért vannak, hogy időt spóroljanak nektek. a Rotten és az IMDB azért van, hogy ha okosan használod akkor segítsen dönteni. egyik sem szentírás, de azért általános sorvezetőnek pont jó lehet. jó, mondjuk itt azért érthető, hogy a kommentelőknek fontosabb a saját ízlésük, mint az átlag mozibajáró Jóskának akinek elég, ha valami robban és vicces. itt is az egyensúlyt érdemes megtalálni.

  35. Én valahol a kettő között állok igazából, mindkét oldalt totál megértem, de itt végül is már az ember személye dönt. Viszont egyáltalán nem az időspórolás miatt olvasok kritikát, sőt, akkor már inkább a pénzt mentse, mint az időmet. És nem mintha abból nekem is sok lenne, de hát arra csinálok, amire szeretném. Előbb utóbb persze.

  36. Sokan az idő hiányát emlegetitek meg a válogatást. Ha nekem tetszik egy filmnek a trailere vagy érdekel a történet, akkoris megnézem, ha rosszat irnak róla. Nincs ennek semmi köze ahhoz, hogy kinek mennyi ideje van.

  37. Human: ha egy darab trailer megnézése reklámkampánynak minősül nálad akkor igen, de sokszor még azt se nézem meg ha eldöntöm, hogy beülök egy filmre. A Blade Runner esetében még egy trailert se néztem meg, láttam pár plakátot, ennyi. A moziba 100% szándékosan mindig kések, hogy ne lássam a trailereket, reklámokat. Hangsúlyozom ez csak a moziban nézős filmekről szól nálam.

  38. Azért így most elég szar lehet pár embernek! Mert ha azt írom, hogy mindent megnézek az a baj! Ha azt írom, hogy minden kritikát elolvasok, az a baj! Szóval mindkét esetben k..tt időmilliomos vagyok! :D De mi van akkor, ha mindkettőt egyszerre teszem!? :D :D

  39. Érdekes téma. Nem állok egyik oldalra sem, mert van a tarsolyomban mellette, ellene érv is.:D
    A Get Out-nál pl olyan sok volt a dícsérő kritika, hogy rászántam magam (pedig nem érdekelt) – de olyan meg nem nagyon fordult elő, hogy vmilyen oknál fogva (színész/rendező/kategória/sztori bármi egyéb miatt) érdekelt valami (vártam is mint a messiást), és lehúzó kritikák miatt ne néztem volna meg. Ugyanerre ellenpélda: rengeteg pozitív kritika íródott az új Blade Runnerről, de számomra már szinte röhejes, mennyire nem hoz engem lázba..

    Ez pont ugyanaz a történet, mint mikor tesóm lehurrog vmit, hogy jaj meg ne nézd, csak legyintek rá, mert tudom, hogy nem annyira egyezik az ízlésünk, meghallgatom a véleményét, hogy szerinte mi volt gáz, de ettől engem még ugyanúgy érdekel és szeretném megnézni, véleményt alkotni róla, emlékezni rá, vagy mert csak…szeretem a filmeket. Nem is szeretek túlzottan belemélyülni kritikákba úgy, hogy még nem láttam a delikvens filmet, mert még mindig hiszek a meglepetés erejében. Ha már beülök moziba, nehéz elkerülni, de amikor az It, vagy a Snowman előzetese ment, becsuktam a szemem:D

    Vagy ha podcasteket veszem alapul: ha az adott podcastre hagyatkoztam volna, hülye fejjel kihagytam volna a what happened to mondayt, és egy tökjó kis “moziélménytől” fosztottam volna meg magam.
    Teljesen mindegy, hogy milyen forrásba botlunk bele, ha valami már az első promo anyaggal felkelti az érdeklődésed, pontszám ide, kritika oda, úgyis megnézed.. Ezek a felületek arra jók, hogy ha tényleg bizonytalan vagy és épp nem úszol a tengernyi időben, gyorsan el tudod dönteni, mire áldozd, vagy ne áldozd az időd.

    Ha abból a szempontból időmilliomos vagyok, mert a szabadidőm.. hm nem is tudom 70-80%-át filmekre áldozom, akkor legyen, vállalom:D

    aprócska megjegyzés:
    Ma is tökvéletlen botlottam bele egy hóemberes pontszámba (3 !!! hogy lehet egy krimire 3-at adni? Lelketlen..:D) és váltig állítottam, hogy nem fogom elolvasni..de dacból képes leszek rá, csak azért, hogy felidegesítsem magam és szembemenjek vele, szóval sok esetben ennyit a pontszámokról

  40. Kiégtem basszátok meg.kurva sok filmet megnézek idén már 30 filmet tuti láttam moziban szóval időmilliomos vagyok!!!de mellette dolgozok is 3 műszakban. Juhuuu :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.