Két fiatal a gyerekkorától kezdve a különböző oldalakon áll, és felnőttként végre összecsaphatnak… a Battlefield 2-ben. Amúgy elég látványos anyag.
Két fiatal a gyerekkorától kezdve a különböző oldalakon áll, és felnőttként végre összecsaphatnak… a Battlefield 2-ben. Amúgy elég látványos anyag.
Ez pazar volt. Ötletes és remek.
Biztos örülnek hogy 40 órát kell eltölteni a játékban amíg játszhatnak Vaderrel Luekal
A csajon hülyán mutat a rohampáncél, de jó kis reklám lett. Ötletes a rivalizálás.
Nagyon ötletes, vicces és látványos de nem hozza meg a kedvemet hogy játsszak vele, hiába várom nagyon hogy játszhassak vele.
Rohadt jo reklám:)
a “still a better love story than twilight” mar gaz szoveg, mert ide nekem illik:)
Inkább dugtak volna egyet végre…
Jah kb, make love not war, aztán megmarad fölös 80 euro, 1év múlva úgy is megy az accesbe.
A prequel elemeket jótékonyan kifelejtették.
Kár, hogy valójában egy ugyanolyan pofátlan pay-to-win az egész mint a legötlettelenebb mobilos lehúzások.
jaja, nagyon nagy a buli redditen az EA ellen a p2w miatt.
Álomnő…
Jöhet az előrendelés! :D
p2w: Valahonnan kell az extra profit.
Elvileg USA-ban ugyanilyen játékárak voltak a Nintendo hőskorában, az előállítási+marketing költség meg durván emgugrott ugye…
Ennek ellenére még lehet élvezetes simán a játék.
30 fps meg lesz e egy nagyobb ütközetben? :D
Hát ez kúúúúúrva jó reklám :D