A 90. Oscar jelöltjei

A filmesek szerint ezek az alakítások, rendezések és művel voltak 2017 legjobbjai. Az a helyzet, hogy így a PGA és a SAG után nem sok meglepetés van ebben a listában. Na jó, talán a Get Out? Logan forgatókönyv? Na jó, ez utóbbi wtf. Elnézve a fényképezés kategóriát, talán végre megkapja Roger A. Deakins.

És természetesen külön kiemelve, hogy A testről és lélekről a legjobb idegennyelvű kategóriában feltűnt, szóval ismét kijutott egy magyar film.

Legjobb film

CALL ME BY YOUR NAME – Peter Spears, Luca Guadagnino, Emilie Georges and Marco Morabito, Producers
DARKEST HOUR – Tim Bevan, Eric Fellner, Lisa Bruce, Anthony McCarten and Douglas Urbanski, Producers
DUNKIRK – Emma Thomas and Christopher Nolan, Producers
GET OUT – Sean McKittrick, Jason Blum, Edward H. Hamm Jr. and Jordan Peele, Producers
LADY BIRD – Scott Rudin, Eli Bush and Evelyn O’Neill, Producers
PHANTOM THREAD – JoAnne Sellar, Paul Thomas Anderson, Megan Ellison and Daniel Lupi, Producers
THE POST – Amy Pascal, Steven Spielberg and Kristie Macosko Krieger, Producers
THE SHAPE OF WATER – Guillermo del Toro and J. Miles Dale, Producers
THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI – Graham Broadbent, Pete Czernin and Martin McDonagh, Producers

Legjobb adaptált forgatókönyv

CALL ME BY YOUR NAME – Screenplay by James Ivory
THE DISASTER ARTIST – Screenplay by Scott Neustadter & Michael H. Weber
LOGAN – Screenplay by Scott Frank & James Mangold and Michael Green; Story by James Mangold
MOLLY’S GAME – Written for the screen by Aaron Sorkin
MUDBOUND – Screenplay by Virgil Williams and Dee Rees

Legjobb forgatókönyv.

THE BIG SICK – Written by Emily V. Gordon & Kumail Nanjiani
GET OUT – Written by Jordan Peele
LADY BIRD – Written by Greta Gerwig
THE SHAPE OF WATER – Screenplay by Guillermo del Toro & Vanessa Taylor; Story by Guillermo del Toro
THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI – Written by Martin McDonagh

Legjobb rendező

DUNKIRK – Christopher Nolan
GET OUT – Jordan Peele
LADY BIRD – Greta Gerwig
PHANTOM THREAD – Paul Thomas Anderson
THE SHAPE OF WATER – Guillermo del Toro

Legjobb színész

TIMOTHÉE CHALAMET – Call Me by Your Name
DANIEL DAY-LEWIS – Phantom Thread
DANIEL KALUUYA – Get Out
GARY OLDMAN – Darkest Hour
DENZEL WASHINGTON – Roman J. Israel, Esq.

Legjobb mellékszereplő

WILLEM DAFOE – The Florida Project
WOODY HARRELSON – Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
RICHARD JENKINS – The Shape of Water
CHRISTOPHER PLUMMER – All the Money in the World
SAM ROCKWELL – Three Billboards outside Ebbing, Missouri

Legjobb színésznő

SALLY HAWKINS – The Shape of Water
FRANCES MCDORMAND – Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
MARGOT ROBBIE – I, Tonya
SAOIRSE RONAN – Lady Bird
MERYL STREEP – The Post

Legjobb mellékszereplőnő

MARY J. BLIGE – Mudbound
ALLISON JANNEY – I, Tonya
LESLEY MANVILLE – Phantom Thread
LAURIE METCALF – Lady Bird
OCTAVIA SPENCER – The Shape of Water

Legjobb animált film

THE BOSS BABY – Tom McGrath and Ramsey Naito
THE BREADWINNER – Nora Twomey and Anthony Leo
COCO – Lee Unkrich and Darla K. Anderson
FERDINAND – Carlos Saldanha
LOVING VINCENT – Dorota Kobiela, Hugh Welchman and Ivan Mactaggart

Legjobb fényképezés

BLADE RUNNER 2049 – Roger A. Deakins
DARKEST HOUR – Bruno Delbonnel
DUNKIRK – Hoyte van Hoytema
MUDBOUND – Rachel Morrison
THE SHAPE OF WATER – Dan Laustsen

Achievement in costume design

BEAUTY AND THE BEAST – Jacqueline Durran
DARKEST HOUR – Jacqueline Durran
PHANTOM THREAD – Mark Bridges
THE SHAPE OF WATER – Luis Sequeira
VICTORIA & ABDUL – Consolata Boyle

Legjobb dokumentumfilm

ABACUS: SMALL ENOUGH TO JAIL – Steve James, Mark Mitten and Julie Goldman
FACES PLACES – Agnès Varda, JR and Rosalie Varda
ICARUS – Bryan Fogel and Dan Cogan
LAST MEN IN ALEPPO – Feras Fayyad, Kareem Abeed and Søren Steen Jespersen
STRONG ISLAND – Yance Ford and Joslyn Barnes

Legjobb dokumentum rövidfilm

EDITH+EDDIE – Laura Checkoway and Thomas Lee Wright
HEAVEN IS A TRAFFIC JAM ON THE 405 – Frank Stiefel
HEROIN(E) – Elaine McMillion Sheldon and Kerrin Sheldon
KNIFE SKILLS – Thomas Lennon
TRAFFIC STOP – Kate Davis and David Heilbroner

Legjobb vágó

BABY DRIVER – Paul Machliss and Jonathan Amos
DUNKIRK – Lee Smith
I, TONYA – Tatiana S. Riegel
THE SHAPE OF WATER – Sidney Wolinsky
THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI – Jon Gregory

Legjobb idegen nyelvű film

A FANTASTIC WOMAN – Chile
THE INSULT – Lebanon
LOVELESS – Russia
ON BODY AND SOUL – Hungary
THE SQUARE -Sweden

Achievement in makeup and hairstyling

DARKEST HOUR – Kazuhiro Tsuji, David Malinowski and Lucy Sibbick
VICTORIA & ABDUL – Daniel Phillips and Lou Sheppard
WONDER – Arjen Tuiten

Legjobb filmzene

DUNKIRK – Hans Zimmer
PHANTOM THREAD – Jonny Greenwood
THE SHAPE OF WATER – Alexandre Desplat
STAR WARS: THE LAST JEDI – John Williams
THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI – Carter Burwell

Legjobb betétdal

MIGHTY RIVER – from Mudbound; Music and Lyric by Mary J. Blige, Raphael Saadiq and Taura Stinson
MYSTERY OF LOVE – from Call Me by Your Name; Music and Lyric by Sufjan Stevens
REMEMBER ME – from Coco; Music and Lyric by Kristen Anderson-Lopez and Robert Lopez
STAND UP FOR SOMETHING – from Marshall; Music by Diane Warren; Lyric by Lonnie R. Lynn and Diane Warren
THIS IS ME – from The Greatest Showman; Music and Lyric by Benj Pasek and Justin Paul

Achievement in production design

BEAUTY AND THE BEAST – Production Design: Sarah Greenwood; Set Decoration: Katie Spencer
BLADE RUNNER 2049 – Production Design: Dennis Gassner; Set Decoration: Alessandra Querzola
DARKEST HOUR – Production Design: Sarah Greenwood; Set Decoration: Katie Spencer
DUNKIRK – Production Design: Nathan Crowley; Set Decoration: Gary Fettis
THE SHAPE OF WATER – Production Design: Paul Denham Austerberry; Set Decoration: Shane Vieau and Jeff Melvin

Legjobb animációs rövidfilm

DEAR BASKETBALL – Glen Keane and Kobe Bryant
GARDEN PARTY – Victor Caire and Gabriel Grapperon
LOU – Dave Mullins and Dana Murray
NEGATIVE SPACE – Max Porter and Ru Kuwahata
REVOLTING RHYMES – Jakob Schuh and Jan Lachauer

Legjobb rövidfilm

DEKALB ELEMENTARY – Reed Van Dyk
THE ELEVEN O’CLOCK – Derin Seale and Josh Lawson
MY NEPHEW EMMETT – Kevin Wilson, Jr.
THE SILENT CHILD – Chris Overton and Rachel Shenton
WATU WOTE/ALL OF US – Katja Benrath and Tobias Rosen

Legjobb hang alkotás

BABY DRIVER – Julian Slater, Tim Cavagin and Mary H. Ellis
BLADE RUNNER 2049 – Ron Bartlett, Doug Hemphill and Mac Ruth
DUNKIRK – Mark Weingarten, Gregg Landaker and Gary A. Rizzo
THE SHAPE OF WATER – Christian Cooke, Brad Zoern and Glen Gauthier
STAR WARS: THE LAST JEDI – David Parker, Michael Semanick, Ren Klyce and Stuart Wilson

Legjobb hang keverés.

BABY DRIVER – Julian Slater
BLADE RUNNER 2049 – Mark Mangini and Theo Green
DUNKIRK – Richard King and Alex Gibson
THE SHAPE OF WATER – Nathan Robitaille and Nelson Ferreira
STAR WARS: THE LAST JEDI – Matthew Wood and Ren Klyce

Legjobb effektek

BLADE RUNNER 2049 – John Nelson, Gerd Nefzer, Paul Lambert and Richard R. Hoover
GUARDIANS OF THE GALAXY VOL. 2 – Christopher Townsend, Guy Williams, Jonathan Fawkner and Dan Sudick
KONG: SKULL ISLAND – Stephen Rosenbaum, Jeff White, Scott Benza and Mike Meinardus
STAR WARS: THE LAST JEDI – Ben Morris, Mike Mulholland, Neal Scanlan and Chris Corbould
WAR FOR THE PLANET OF THE APES – Joe Letteri, Daniel Barrett, Dan Lemmon and Joel Whist

human
írta
2018. 01. 23. 16:07
megjelenés
71
hozzászolás


71 hozzászólás a “A 90. Oscar jelöltjei” bejegyzéshez

  1. Nagyon szeretem Williams-t, de ezert a score-ert nem hiszem, hogy jeloltem volna… :(

    Az Oriasplakat zsenialis lett, az nyugodtan tarolhat. Viszont Get Out kicsit eros, mint legjobb film :D Igaz en a Dunkirk-ot se jeloltem volna.

    A testrol es lelekrol pedig remelem szoborra valtja majd a jelolest, bar mar ez is hatalmas eredmeny! :)

  2. Nem értem a dunkirk nemtetszést sokaknál. Ez egy háborús művészfilm. Szerintem zseniális film. Nolan megnyerhetné a legjobb rendező díját végre. Ami viszont nekem túl sok az a víz érintése, nem rossz film de a faun labirintusa ezerszer jobb. Nincs szíve, lelke a víz érintésének, nem tudtam átélni, azonosulni egyik szereplővel sem, sőt még izgulni sem tudtam senkiért. Látványilag rendben van a film, de engem nem fogott meg semmilyen téren.

  3. a get out-ot nem nagyon tudom hova tenni. elvoltam rajta, jó kis film lett, egy kellemesebbre sikerült _lájtos_ horror-thriller akármi. de szerintem közel sincs benne annyi, hogy legjobb filmre jelöljék, mire fel? a dunkirk jelölését, még ha én ki is nyomtam kb 40 perc után, még megértem, látom, hogy miért tartják nagyra sokan. most nézem, legjobb filmzene last jedi? az a néhány dallam, ami rémlik, a régi trilógiából lett átemelve. erről ennyit. the boss baby xdd

  4. Boss Baby a legjobb animációs filmek között? ez valami kurva szar vicc. nem, még kurva szar viccnek is szar
    ehhez képest a get out jelölés még igazi is lehetne

  5. Ha Cristopher Plummer megkapja, sírva fogok röhögni, legyek bármennyire is gonosz.

    A Dunkirk-et nem szerettem, de azt kár tagadnom, hogy azért valamit behúzhatna. Vagy ha nem ő, akkor a Blade Runner

  6. Nem 2017?

    Nolan végre kaphatna már egy rendezői díjat..
    Én csak ezt a shape of water imádatot és a wind river teljes figyelmen kívül hagyását nem értem.

  7. LOL
    Az idegennyelvű kategóriához ért a közvetítés, mikor eszembe jutott a Testről és Lélekről, de tökre úgy emlékeztem már nincs versenyben, ezért jól meglepődtem és legalább tudtam valaminek örülni, azon túl, hogy legalább vannak BR2049 jelölések és csak remélni tudom, hogy Deakins bácsit nem sz*patják meg.
    Amúgy igen eléggé papírforma volt és ezért kicsit unalmas is.
    Meglepetés is inkább negatívan ért, bár nyilván ennyire nem veszem a szívemre a dolgot. De nekem ha a Get out jelölt akkor már a Wonder Woman is lehetne :D Tetszett mindkettő film és nagy hatása volt az emberekre, főleg Amerikában nyilván, itt annyira nem, de ez nem meglepő. Ha a Get outnál ezt figyelembe vesszük megérdemelte a jelölést, ha nem akkor ugyanúgy wtf lenne, mint a WW sokaknak, mert a Get out nem más azon elemei nélkül, amiért most jelölve van, mint egy okés thiller, amiben egy fordulat sem meglepő, de azért még szórakoztató :D De felőlem okés, hogy befért és nem ezt venném ki a jelöltek közül…inkább az zavar, hogy az I, Tonya nem került be vagy épp a Mudbound
    Shape of Water nekem kicsit túl van szórva, remélem a filmet más viszi,de azért Toro papa díját nem vitatnám (olyan életműves lenne, mint Leojé volt, vagy Oldmané lesz).
    Logan-nek örülök is meg nem is, mert szerettem és végre egy képregény film abban a kategóriában, de nem éreztem pont a forgatókönyvet ennyire különlegesnek.

  8. Nolan szerintem is kapjon rendezői Oscar-t. Csak ne a Dunkirk-ért! :D Nem azt mondom, hogy nem volt érdekes ez a kísérleti filmezgetés, de nem tudnám újra végignézni a filmet.

  9. A Dunkirk szerintem a legtöbb díjat megérdemelné. Zseniális film lett.
    Viszont a Blade Runnert hiányolom sok helyről. Nekem az vitte az évet!

  10. Nekem is hiányzik a Wind River, ha más nem, legalább egy forgatókönyv-jelölés kijárt volna neki. A Get Outot meg inkább hagyjuk a fenébe. Négy jelölés? Van valaki, aki bármelyiket bármivel meg tudná indokolni? Figyelem, a PC vagy az afrokvóta nem ér.

  11. Ez tökugyanaz, minthogy ” Dicaprio kapjon már végre Oscart – csak ne a revenantért”. Nagy nehézségek árán megkapta érte, mindenki örült, de a mai napig 1x láttam azt a filmet és nem is nagyon hiányzik. Dunkirk ugyanez. Letaglózó élmény volt, de sokaknál nem a “kedvenc Nolan-filmem”-ként vonul be a történelembe

  12. A Dunkirk meg Nolan úgyse nyer és pontosan tudja Ö is, a gáz, hogy itt még meg se kajálhat közben…utána van vacsora nem?

  13. Leo jobb volt a Wall Street farkasában, de azért a Revenant is kemény alakítás tőle, nem csak a húsevés miatt. Nyilván nehéz film, ki akarná csak úgy újranézni.

    A Dunkirk pedig rendezői bravúr, miért ne kaphatná meg pont ezért a rendezőit, mégha a film esetleg nem is újranézős a témája miatt? Nem hiszem, hogy egy esetleges valós témával foglalkozó filmjének a sikerje miatt Nolan változtatna azon, hogy miket akar rendezni a jövőben, főleg, hogy a Dunkirk és az Inception és az Interstellar között jó pár áthallás feltűnhet az idősíkozás miatt, pedig nem egy stílusúak.

  14. Nem túl meglepő lista. Ami valóban meglepett, hogy megint van magyar film a listában. A Logan annyira nem meglepő. Bár arra amire jelölték az valóban meglepő mert az baromira nem érdemelte volna meg. A stunt még oké esetleg a fényképezés. Na de a forgatókönyv? Ugyan már. Akkor ennyi erővel akár a Wonder Woman is bekerülhetett volna a forgatókönyvekhez. :D

    Egyébként én már most megmondom előre hogy a Legjobb Rendezői díjat Greta Gerwig fogja megkapni de csak hogy elmondhassák hogy egy nőnek adták oda először az Oscart. :D Lehet rosszul tudom de elvileg még nem kapott Oscart női rendező, vagy legalábbis az elmúlt 30-40 évben, nem. Ráadásul ahogy Portman múltkor rámorgott a férfi rendezőkre egyértelmű a dolog. Tényleg kezd elegem lenni hogy a díjátadók már nem a filmekről szólnak hanem a megfelelési kényszerekről.

    Amiben még biztos vagyok hogy Gary Oldman is megkapja az Oscart és meg is érdemli. A Többiek mellette elbújhatnak. Az egyik a meleg film miatt került a listára. A többiek meg említésre sem méltóak igazából. Igen jól alkotott mind de szerintem egyik sem Oscar szintű.

  15. Szerintem megkaphatná Nolan, sőt idén pont jobban megérdemelné is, mint Toro bácsi, de tuti nem mernék Nolanre tenni pénzt. Szerintem Toronak odaadják a filmnél meg a 3BB nyer.

    Blady: Fúj az de rossz volt, remélem nem lesz ilyen :D unalmas volt és még éhes is lettem tőle.

  16. @Mekare

    Nolan szinte biztos megkapja a rendezést, mivel szépen kiszórták a a legfőbb riválisát (M. McDonagh).
    Ennyi. Ez a kategória innentől nem sok meglepetést tartogat.

  17. Hol a Wind River? Weinstein neve nem tett jót neki. A Get Out akarom mondani titkok kulcsa 2, Kong, Galaxis Őrzői 2 és a Logan mit keresnek itt? Plummer-t meg csak azért is odatették. Na majd meglátjuk mit alakít a filmben, de inkább látnám ott Elbát a Molly’s Game-el. Azért pozitívum hogy sehol a Wonder Woman. Remélem azért visz haza szobrot a Dunkirk a Blade Runner 2049, Aaron Sorkin és ha már így alakult akkor Woody Harrelson.

  18. @ Mekare

    Az a kategória eldőlt, szerintem felesleges óvatoskodnod.

    Sőt a Dunkirk óriásit lépett előre a legjobb film kategóriában is (30% –> 75%) azzal, hogy a rivális rendezői jelölés nélkül maradt.

    Azt a 25%-ot is csak amiatt tartottam meg, mert Az Argó-akció is rendezői jelölés híján nyert, (talán az Oscar történetében egyedülálló módon).

  19. Kapott már Oscart női rendező. Kathryn Bigelow.

    Amúgy miért gondolja azt mindenki, hogy egy színésznek, vagy rendezőnek az élete legjobb teljesítményéért kell Oscart kapni és ha nem azért kapja akkor az “életműdíj”? Az adott évben kell a legjobbnak lenni, nem önmaguk korábbi szerepeivel versenyeznek. Nem a Revenant Leo legjobb alakítása(szvsz az a Django), de 2015-ben ki volt jobb nála? Amúgy én már 3-szor láttam azt a filmet és szívesen megnézném most is.:D

  20. A shape of water nem érdemli meg a legjobb film és rendező jelölést a forgatókönyvet főleg nem. Az a legnyengébb része a filmnek. A zenéje gyönyörű meg a ruha/díszlet része, de ennyi.

    Az óriásplakátos nagyon jó, felőlem tarolhat.

    Hans Zimmernek járna már egy oscar, utoljára az oroszlánkirályért kapott (WTF!?), ahogy Nolan-nek is. (Nyilván nem kapnak, de azért renénykedik az ember.)

    Amúgy szerintem semmi meglepetés nem fog érni minket. Ugyanazok fognak nyerni akik eddig is.

  21. a Shape of Water nagyon szép és okos kis film, nem lepne meg, ha megszórnák szobrokkal. a jelöléseket nagyrészt adom, a Dunkirk még pótlásra vár nálam, így nem tudnám megtippelni, kihez vágják a szobrot legjobb film, rendező, operatőr kategóriában.

    az biztos, hogy Sam Rockwellnek nagyon szorítok mostantól. :D

  22. Egyedül a fényképezés kategória érdekel. Szerintem Deakins végre megkapja a BR-ért, de a Dunkirk is kurvára erős volt képileg (még ha maga film nem is volt akkora durranás).

  23. @Gameface: Akkor keverem valami másik díjátadóval mert esküdni mernék hogy valamelyiken mondták, hogy női rendező nem kapott díjat már évtizedek óta. És tuti hogy nem álmodtam. :D

  24. Dunkirknek én maximum a fényképezés kategóriában adnék díjat (bár akkor már a Blade Runnernek is), más kategóriában nem. Nolan talán legunalmasabb, legvontatottabb filmje. :/

  25. Blade Runnernek ott kellenne lennie a legjobb filmek között.
    Get out meg pc jegyében szerepel.

  26. Aki már látta: A Shape tényleg ennyire jó? A trailerek alapján egy átlagos, szórakoztató sci-fi-nek néz ki.

  27. Sam Rockwellnek megy a szurkolás ezerrel és Deakinsnek is.
    Hiányolom a Wind Rivert és a Blade Runnert a nagyobb kategóriából.

    Na, mostmár csak meg kell nézni minden filmet addig.

  28. @ XFTN1

    Az most nálam vaskos meglepetés lenne. :)

    Mondjuk A víz érintése esetében előbb látok egy New York bandái szintű Oscar lefolyást (jó, nyilván nem lesz olyan csúnya), mint ami nyer kb. 5 Oscart.
    A Kaliforniai álomnak is “csak” 6 jött össze tavaly.

    Igaz a Leicester bajnoki címére 5000-es odds volt; lehet del Toro lesz, aki megdönti a Titanic és a Ben Hur rekordját márciusban. :)

  29. Get out jelölés oké, legyen…de Daniel Kaluuya legjobb színészként, ne már. bírom a srácot a Black Mirror óta, de ennyi erővel most bármelyik slasher/thriller kicsit okosabban néző szenvedő főszereplője Oscar szinten játszik?

    abban egyetértek Humannel, hogy a Dunkirk rendezői bravúr. nem szeretettem kifejezetten, meg Nolanért sem csúszok térden állva, de ha szakmailag nézzük, ez tényleg megérdemelné.

  30. Szerintem Nolan nem most dolne kardjaba, ha nem nyerne. Fedel ala hozhatta hosszu evek ota dedelgetett-epitgetett almat, 100%-ban megvalosithatta azt amit es ahogy akart, nulla beleszolas es szep budzse mellett. Gratisz, ha meg hozzavagnak egy szobrot is emiatt. Szerintem.

    Az meg oriasi dolog, hogy ismet magyar filmert szorithatunk!!!

  31. Amiknek úgy igazán szurkolok, az a legjobb filmnek az Ebbing, rendezőnél Nolan (mert valami elképesztően hatalmas rendezői bravúr az a film, simán érdemelné érte), fényképezés BR 49, zene Zimmer férfi mellék:az öreg woody. Ha a fele bejön már visszanyerhet egy kis tiszteletet tőlem az Oscar, ha Nolan nyer akkor meg még kalapot is emelek, hogy túl tudnak nézni a saját orrukon.

  32. dochollywood: GDT a Golden Globe-on és Critics’ Choice-on is nyert. Pillanatnyilag a kategória legesélyesebbje. Amúgy, személy szerint én a Shape of Water-nek 0 díjat adnék.

  33. Az a bajom a Dunkirk-vel, hogy unalmas, nincsen benne semmi extra alakítás, vagy jelenet, ha háborús filmekre gondolunk, pl. egy Thin Red Line.

  34. Drukkolok a Darkest Hournak, holott még mindig nem láttam, és a Blade Runnernek, mert gyönyörű volt. Get Out nem lesz, nem lehet legjobb film, és a Dunkirk is csalódás volt számomra.

  35. Hat a shape of water egyedul michael shannon miatt tetszett es meg jelölest sem kapott… ejnye

  36. Egyebkent nem tudom ki ert egyet velem de marha jo jockey ewing lenne belole (michael shannon)meg neznem is a dallast.

  37. Az hogy lehet hogy Blade Runner legjobb filmzenere meg jelolve sincs???
    Nalam nem lenne kerdes hogy Nolannak adnam a rendezoit, igy hogy nincs Martin Mcdonagh.

  38. Gondolom a legtöbb hozzászoló nem látta az összes filmet, mint ahogy én sem.

    Így arra tudok voksolni amit láttam (de úgy nem fer :-)

    Mindenestre a Dunkirk nálam nyerő (valahol).

    Nekem a Get Out nagyon tetszet.Forgatókönyvért nálam nyerő lehetne, de ugye látni kellene az összes többi jelöltet is.

    Én meg Guillermo del Toro filmjeiért nem vagyok oda általában,viszont az új alkotását még nem láttam.

  39. Nem láttam egyik riválisát sem a mi filmünknek, de biztos vagyok benne, hogy van közöttük olyan, amelyik jobban megérdemelné a díjat. A t&l egy középszerű, művészieskedő semmi, borzalmas színészi játékkal. A főszereplő öregúr(akinek ha jól tudom ez volt az első szerepe!) mintha végig lámpalázas lett volna forgatás alatt. Fájt nézni. Amúgy a sztori nem annyira rossz, meg a fényképezés is szép, egyszer meglehet nézni végül is, de nem veszít senki semmit, ha kihagyja. Díjat nem érdemel.
    _________

    Elvagyok maradva szokás szerint az oscaros filmekkel, a legjobb filmek közül csak kettőt láttam. Dunkirknek biztos nem adnám, Get Out sem az a kategória, de legalább az jó volt. Azért remélem a többi jelölt közt tényleg akad valami igazán jó is.

  40. Orulok a Get Out 4 jelolesenek, megnyernetne a legjobb forgatokonyvet. Habar a tobbit meg sajnos nem lattam.

  41. get out, igen, mindig van lejjebb. wind river meg sehol ami egy szinte hibátlan film. ha már horrort akartunk jelölni akkor az IT hazavágja, Kaluuya meg már 7 éve nagyobbat játszott a black mirrorban. Mcdonagh senki se tudja hol van. Kong nyerjen, végre egy film ahol merték rendesen mutatni a “szörnyet”.

  42. En szemely szerint egyetlen egy dologba tudok csak belekotni a jelolesekkel kapcsolatban:

    Hogy a francba nem lett jelolve a Valerian a legjobb vizualis effektek kategoroaban??!
    Az egesz eves mezonyt verte!

  43. A Blade Runner-nek valóban ott kéne lennie a legjobb filmek között. Úgy sem nyerne, de legalább jelölni kellett volna. Mi több, Villeneuve-nek is ott volna a helye a jelölt rendezők közt.

  44. Ezt az egész Animációs Film díjat elkéne törölni. Semmi értelme ha csak az kap jelölést ami pixar meg disney. Your Name után a Silent Voice se lett jelölve. SHAME!

  45. Mit imád mindenki ebben a Dunkirk-ben…. Másfél óra tömény unalom, szép felvételekkel. Nolan szerintem egy erősen túlértékelt rendező. Nem rossz, de túlértékelt.

  46. A nyertes boritékolható. :) Kb biztos hogy a call me by your name lesz:

    – meleg (vagy legalabb is melegecske fiú)
    – zsidó

    “seventeen year-old Elio begins a relationship with visiting Oliver, his father’s research assistant, with whom he bonds over his emerging sexuality, their Jewish heritage, and the beguiling Italian landscape”

    :S

  47. ElHobreLobo: persze ez ilyen egyszerű, szerintem tedd fel a megtakarításod (lehet fogadni hivatalos oldalon az Oscarra).

  48. Az előző kommentemet elnyelte a rendszer, de azért próbálkozok még eggyel: a Call me by your name sikere a Moonlight tavalyi díjazása miatt kizárt

  49. Már nem azért, de hányan olvastátok a Logan forgatókönyvét? Ennek hiányában én komolyabb értékítéletre nem ragadtatnám magam…

    (Én sem olvastam, nem magát a filmet szeretném védeni, de egy film akár drasztikusan is eltérhet az eredeti forgatókönyvtől.)

  50. Részemről a Phantom Threadet várom már tűkön ülve (na meg az Ebbing és a Shape of Water is mozis lesz még az Oscar előtt) – a jelölésekre adott reakciókat olvasgatva kb. mintha itt se lenne (persze az is igaz, hogy nyerni aligha fog), miközben ha Paul Thomas Anderson saját ötletből ír és rendez valamit, az szerintem alsó hangon is atomváros, DDL búcsújának a jelentőségét azt hiszem, nem kell bizonygatnom, míg Lesley Manville ezzel a jelöléssel végre az őt megillető helyre került (már a Még egy évért járt volna neki min. a jelölés, óriásit játszik ott).

  51. Nemcsak a Testről és Lélekrőlnek lehet szurkolni hazai büszkeségből, vagy a BR2049nek, mert itt forgattak. Most hallgatok egy interjút a Mudbound rendezőjével és a tankos, európai részeket itt vették fel :)

  52. Boss Baby az animált filmek jelöltjei között, lol… sehol egy In This Corner of the World, A Silent Voice vagy bármi értelmes. Atyám… hát ez idén se lesz komolyanvehető úgy érzem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.