Bevételek: A kölyök és az összetört nyugalom

Mantrázom a szokásos szöveget, hogy a friss premierek gyengélkedése miatt a régiek még nagyon mennek, és nem csoda, hiszen a The Kid Who Would Be King alig érdekelt valakit, akárcsak McConaughey ismét, aki szinte tendenciózusan bontja le, robbantja atomjaira nehezen felépített karrierjét.

Eleve furcsa volt, hogy Joe Cornish hogyan bulizott ki a Foxnál 3500 mozit az 59 millióból leforgatott The Kid Who Would Be Kingnek, hiszen már ránézésre nehezen találhatta meg a közönségét, de nem baj, respect, legalább megpróbálták, hiába a 7.2 milliós soványka nyitás. Anno a rendező előző filmje, az Attack of The Block is alig csak 1 milliót termelt, mégis meghozta neki a népszerűséget (a főszereplő Boyegának meg pláne), úgyhogy legfeljebb innen majd elmegy képregényfilmezni.

Hosszabban időzzünk el egy kicsit inkább a Serenitynél, amit a Locke-ért felelős Steven Knight hozott tető alá, ám Hardy egykori egyszemélyes előadásával szemben ezt nem hogy nem ugrálták körbe a kritikusok, hanem konkrétan szilánkosra verték a filmet. Pedig aztán ott az öreg Matthew, Anne Hathaway – aki többnyire kellően stabil bevételeket szállít – Jason Clarke (tudom tudom, én sem bírom elviselni), Djimon Hounsou és Diane Lane… szóval ebből tisztán a papírforma alapján lehetett volna egy jó kis fülledt thriller. Szigorúan a számok mentén, 4.8 millió az első hétvégén és ugyan csak 25 milliót forgattak a gyártásba, de ebből semmit nem fognak viszont látni.

És McConaughey-t tényleg nem akarom bántani, habár ha visszaolvasnánk a blockbuster watch írásokat, egészen a Free State of Jonesig valószínűleg kap mindig egy verbális nyakast. De most komolyan, rommá melózta magát addig a pontig, hogy Nolan rábízzon egy rohadt drága blockbustert, hogy utána 5 (élőszereplős) film alatt alig jusson el 100 millió dollárig, arról nem is beszélve, hogy ezeknek a többsége minimum rossz. Na de majd a The Beach Bum (haha).

A Glass végül nyerte a második hetet is, az általános ellenszenv ellenére alig esett 50%-nál többet otthon, de inkább dicsérjük meg jól az Upside-ot, ami még 20%-ot sem bukott a múltheti nézőiből és már 60 millió felett jár és a 80-at is röhögve átugorja #KevinHartstarpowa’. Aquaman közben globálisan nem sokára 1.1 milliárdnál jár, és a díjszezon esélyeseit is elkezdték még erősebben megtolni, a Green Book ennek köszönhetően ma át is lépi az 50 milliót Amerikában. És a Bohemian Rhapsody-tól meg még mindig nyugodtan le lehet menni a hídba, simán bevette a 800 milliót is nemzetközi összetettben.

A hétvége amerikai bevételei:

  1. Glass – $18,884,440 – össz: $73,425,575
  2. The Upside – $11,940,352 – össz: $62,845,198
  3. Aquaman – $7,265,123 – össz: $316,469,197
  4. The Kid Who Would be King – $7,173,887 – össz: $7,173,887
  5. Spider-Man: Into The Spider-Verse – $6,110,126 – össz: $169,000,242
  6. Green Book – $5,488,730 – össz: $49,078,216
  7. A Dog’s Way Home – $5,102,321 – össz: $30,711,846
  8. Serenity (2019 – $4,415,403 – össz: $4,415,403
  9. Escape Room – $4,125,075 – össz: $47,765,149
  10. Mary Poppins Returns – $3,313,781 – össz: $165,204,791

3 hozzászólás a “Bevételek: A kölyök és az összetört nyugalom” bejegyzéshez

  1. Matthew mindig úgy jár mint Fassbender. Választ egy érdekes szerepet aztán általában nem rajta megy félre a produkció. Kifejezetten szeretem ha thrillerben játszik ezért sajnálom, hogy elhasal a Serenity-vel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.