Super Bowl: Scary Stories to Tell in the Dark

Ikonikus könyvsorozat adaptációja a Scary Stories to Tell in the Dark, csak épp nekünk itthon ez semmit sem mond. Viszont a Super Bowl alatti reklámot elnézve az IT sikere lebeg a szemük előtt: itt is fiatalok nyomoznak rejtélyes gyilkosságok ügyében. Vajon eltalálják a hangulatot? Amúgy Guillermo Del Toro a producer, a rendező pedig André Øvredal (The Autopsy of Jane Doe, Trollhunter).

Ugye most zajlik, vagyis mindjárt vége a Super Bowlnak, amit rengeteg amerikai néző követ, így iszonyat drága alatta reklámozni. Ha jól értem, akkor fél perc 6 millió dollárba kerül 2019-ben, így természetesen csak az idén legnagyobb durrnak szánt filmekbe fektetnek ennyit.

2 hozzászólás a “Super Bowl: Scary Stories to Tell in the Dark” bejegyzéshez

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.