“A Youtube, mint ugródeszka”

Freddie Wong elmondja, hogy hiába érvényesült jó cuccokkal a youtubeon (egy példa), arra szarik Hollywood és a hagyományos filmes szakma. A stigma még mindig ott van, hiába tűnik fel egyre több celeb is youtubeon, aki onnan akar kinőni a “rendes” filmekhez az rossz utat választ.

Persze akinek csak az új, modern sztárság kell, ne habozzon, ők itt főleg filmkészítésről beszélnek.

human
írta
2019. 02. 10. 20:29
megjelenés
3
hozzászolás


3 hozzászólás a ““A Youtube, mint ugródeszka”” bejegyzéshez

  1. Én csak annyit fűznék hozzá, hogy megnéztem amit belinkeltél és összeszorult a szívem Andy Whitfield miatt.

  2. Nekem a youtube infotainment & podcast. Fogalmam sincs, milyen rövidfilmesek, websorozatok vannak rajta, a youtube Origin-jét és az Impulse-ot megnéztem, de az youtube saját content-je. Megnézem a srác munkásságát, mert érdekel, de szerintem simán van egy rakás filmes is, aki felületesen csak így ránéz, és youtube=pewdiepie és klónjai. Azért moziba viszonylag szelektált dolgok jutottak, főként mert hatalmas volt mindig is a költségküszöb, youtube-on ehhez egy ingyen account és egy okostelefon kell. Pipa, úgy kb. mindenkinél.

    Viszont, Homecoming, Dirty John, podcast-ból készült sorozatok, hollywood-i sztárokkal. Youtube-on voltak, vagy iTunes-on? Soundcloud?

    (Azt nem gondoltam volna elsőre, hogy pl. díjak hiánya miatt néznek le egy youtube-os filmest.)

  3. Az Andy Whitfield-es viddeó az egyik legjobb amit Freddie Wong csinált szerintem. Az az ember egy iszonyat nagy kreatíva és amiből tud kihozza a maxot.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.