Bevételek: beleléptek a LEGO-ba

Már a Lego sem a régi, Liam Neeson lassan kikopik, bezzeg a What Men Want szépen megy.

Majdnem napra pontosan 5 éve nyitott az első Lego mozi, ahol a premier előtt hónapokig azon ment a vita, hogy egyrészt minek ez, másrészt hogyan lesz ebből egészestés film. Aztán a meglepően kiemelkedő kritikák mellett a közönség is keblére emelte, 69 millióval nyitott Amerikában, 257-ig ment, ami manapság majdnem 300 lenne.

Szóval valahol meglepő, hogy a folytatás majdnem 5 évvel később érkezett, habár 2017-ben két spin off szerűség is megfogant, de míg a The Lego Batman movie csak kisebb csalódás lett 175 millióval, a Ninjagos etap el is vérzett az 59 milliós végeredménnyel. Ergo nyitott maradt a kérdés, hogy mit is tudhat az eredeti film folytatása, a válasz pedig hogy 34 milliós nyitást, ami jócskán elmarad bármilyen elvárástól. Ettől kezdve a franchise létjogosultsága is kérdéses, habár lehet csak túlzok, de nemzetközileg eddig sem ment nagyon a dolog, úgyhogy lehet egy időre most lehúzzák a redőnyt.

Második lett a What men want 18 milliós első hétvégével, amit ráadásul 20 milliós büdzsére sikerült meglépni, szóval ez beütött, mint Mel Gibsonnak a hajszárító.

És ha már szinte napra pontosan jött 5 évre a Lego folytatás, Liam Neeson sorsfordító karrierváltozása meg egy évtizede történt, amikor a Taken hetekig rugdosta be a mozi kasszák falát és tette meg a karrierje hajnalán ácsorgó színészt az idősödő akciósztárok archetípusának. Liam azóta a két Elrabolva folytatás mellett szinte évente hozott kisebb-nagyobb akciósikereket, amik közül bevételben egyedül a Non stop lógott ki komolyabban 90 milliójával. A Cold Pursuit a 11 milliós kezdésével ebbe az egyszemélyes sorba nem fog beállni, de azt érdemes megjegyezni, hogy az összes Neeson-zsánerdarab közül talán ez kapta a legpozitívabb kritikákat, beleértve még a Takent is.

Hatodik helyre esett még be a Prodigy 5.8 milliós starttal, ami a 6 milliós befektetéstől nem rossz, de azért mentek már nagyobbat olcsó horrorok ebben az időszakban.

És akkor említsük még meg, hogy Kevin Hart áttolja szép lassan a 100 millión otthon az Upside-ot, ami az idei év eddigi legnagyobb wtf box office pillanata, az Into the Spiderve pedig a Sony animációs részlegének a legsikeresebb darabja lett Amerikában, miután beelőzte a Hotel Transylvania második részét. És valahogy még a Glass is átrágja magát a 100 millión, pedig aztán… mindenki azt képzel ide, amit szeretne. Jövő héten meg már jön az év feltehetőleg első igazán nagy kaliberű buktája, aztán lehet mindenkit meglep az Alita, de inkább nem.

A hétvége amerikai bevételei:

  1. The LEGO Movie 2: The Second Part – össz: $34,715,335
  2. What Men Want – $18,232,087 – össz: $18,232,087
  3. Cold Pursuit – $11,030,233 – össz: $11,030,233
  4. The Upside – $7,082,763 – össz: $85,663,129
  5. Glass – $6,279,655 – össz: $98,331,235
  6. The Prodigy – $5,853,061 – össz: $5,853,061
  7. Green Book – $3,443,975 – össz: $61,378,751
  8. Aquaman – $3,201,653 – össz: $328,448,695
  9. Spider-Man: Into The Spider-Verse – $3,043,626 – össz: $179,825,253
  10. Miss Bala – $2,745,129 – össz: $11,885,225
abelh
írta
2019. 02. 12. 17:45
megjelenés
9
hozzászolás


9 hozzászólás a “Bevételek: beleléptek a LEGO-ba” bejegyzéshez

  1. “tette meg a karrierje hajnalán ácsorgó színészt az idősödő akciósztárok archetípusának”

    Biztos hajnal akart az lenni?

  2. suga: semmi, csak elfelejtettem átállítani a nevet :D ő írta a posztot, én csak beeditáltam.

  3. Élien:

    tudnám úgy csavarni a dolgokat talán, hogy bebizonyítsam hajnal akart az lenni…de inkább beismerem, hogy elírtam :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.