Polar – Mads Mikkelsen is pakol

Oké, a színész előtte is volt már komoly dolgokban, de ezúttal egy teljesen elszállt képregényen alapuló akciófilmben aprította a népet. Méghozzá iszonyat véresen, durván R besorolásban. A probléma, hogy a többi készítő nem volt a helyzet magaslatán.

A történet középpontjában egy nyugdíjba vonuló bérgyilkos áll. Viszont szerintem tök vicces, hogy miért kerül újra akcióba: nem akarják kifizetni a nyugdíját. Tényleg, nem utolsó munka, még egy bevetés, vagy hasonló áll a fegyverfogás mögött, hanem az eddig őt alkalmazó cég megszorul, és jó sok milliós spórolást tervez azzal, hogy kinyírja a nyugdíjba ment profikat. Rájuk is küldenek egy csapat fiatal bérgyilkost, de amikor a lista Mads karakteréhez ér, akkor megakad felszámoló hadművelet.

Nem érzik át a súlyát annak, hogy kivel kezdtek!

Simán lehetne jó a Netflix filmje amúgy, szóval ez nem igazi földbedöngölés akar lenni, mint mondjuk az Io-nál. Vannak remek pillanatok a Polarban, csak nem áll össze valahogy mégsem. Konkrétan olyasmi az egész, mintha Joe Carnahan (Smoking Aces, The A-Team) stílusát akarnák lemásolni, azt a pimasz, macsó vagányságot, de baromira nem megy nekik. Mondjuk nem tudom mit vártak, amikor egy folyamatosan 6/10-eket szállító rendezőre bízták a dolgot. De itt még a vágó sem remekelt, néha siralmas a jelenetek lendülete, pedig azoknak rendben kéne lenni, hiszen egy style over substance darabot akartak csinálni a filmmel.

A lényeg, hogy nem kergettek ki a világból, de a sok lehúzással szemben ez simán hozott egy közepes szintet. Viszont nem egy jövőbeli “underrated gem”-ről van szó azért.

human
írta
2019. 02. 14. 14:29
megjelenés
11
hozzászolás


11 hozzászólás a “Polar – Mads Mikkelsen is pakol” bejegyzéshez

  1. Részben igazat adok.

    Jonas Åkerlund valóban jóval erősebb a kiállásokban, mintsem a koherens mesélésben ( A Lords of Chaos-ra azért kíváncsi leszek, milyen is lett) de ez, tekintve, hogy hosszú filmet nem sokat rendezett, főleg videoklipekben erős, nem is csoda.

    Viszont, az erősségeit emeljük már ki: a fényképezést (a túlszaturált színekkel operáló kosztümök marha jól adják a tompított szűrőkkel) plusz, Deadmau5 által készített soundtrack is nagyon jó lett.

    A képregényfilm zsáner hangulatát, urambocsá, ez sokkal jobban adta, mint pl. a SS. ( van itt erőszak, szex, komikus szadista gonosz…)

  2. Szerintem egészen jó volt! Lekötött végig, jók voltak az akciók, átjött az északi, borús, sötét hangulat, más volt, jobb volt, mint a hasonló amerikai filmek. Nálam 7/10.

  3. Igen, kicsit olyan a képi világa, mint Lady Gaga-Telephone videoklipjének.

    Egyébként én teljesen elvoltam vele, mert nem vette magát túl komolyan, guilty pleasure-ként tekintettem rá. Habár néhol kicsit TV-filmes kinézete volt és a vágásal is voltak bajok de szórakoztató volt.

  4. Nekem nagyon bejőtt, az összes elborult figurával. Tök jó volt a főgonosz, a bérgyilkosok, meg persze Katheryn Winnick minden pillanata. :)

  5. Nekem is olyan guilty pleasure volt, bár Winnick esetében több meg jobb jelenetekben reménykedtem.

  6. Pont erre vágytam egyik este és hát Mads Mikkelsen… vele nekem eladható szinte bármi :D Szórakoztató agykikapcsolódás volt, 7/10 nálam is.

  7. Azt alap ötlet elég vagány. Minek fizetni meg aggódni, ha negyed annyiért kinyíratod egy zöldfülűvel.
    Kár, hogy a kivitelezés nem jött össze.

  8. én baromi jól szórakoztam ezen a filmen annak ellenére, hogy a rossz “fiúk” karakterei iszonyat szegényesen lettek megírva és eljátszva is, mert mikkelsen baromi jól hozza a visszavonulni vágyó bérgyilkost, kb. john wick egy kibaszott pólyásbaba hozzá képest. ennek ellenére sajnos csak ugyanannyi pontot tudtam adni erre is a hibái miatt, mert hiába javították ki, ami a john wicknél szar (keanu reeves), minden más ami meg ott működött, azt itt elrontották. nálam 7/10et ér ez a próbálkozás is, de erősen ajánlott darab.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.