Bevételek: Maleficent, Zombik és a Gemini Man

A Maleficient 2 a kasszáknál is csalódást okozott, a Zombieland 2 pedig szerencsére ott sem.

Kicsit soknak tűnhet az 5 évnyi kihagyás a Maleficent 2014-es hatalmas sikere óta, hiszen agyba főbe tolja a Disney az élőszereplős feldolgozásokat, ez viszont mintha kicsit későn jött volna. Az első rész csak Amerikában 241 millió dollárt fialt, globálisan pedig kicsit 750 fölé is kúszott, miközben a folytatás a 37 milliós nyitást is csak karcolgatta. Nemzetközileg persze kozmetikáz majd az eredményen, de otthon a kábé 200 milliós büdzsé felét remélheti talán, így inkább sorolódik a felesleges Disney darabok sorába, mint amilyen például a Dumbo. Azt azért érdemes megemlíteni, hogy a két Maleficent között Jolie csak a saját rendezésű By the Sea-ben szerepelt, jövőre meg már Marvelezik, úgyhogy valószínűleg ürül otthon a családi kassza.

A Zombieland 2 26 milliós nyitása teljesen korrekt a 42 milliós költekezés mellett, de az első rész 75 milliója magas léc lehet neki. Jelen esetben érdekesebb inkább az alkotógárda sorsát elemezgetni kicsit, Fleischer előtt ugyebár megnyílt Hollywood a Zombieland után, de a 30 Minutes or Less senkit nem érdekelt (pedig jó volt – human), a Gangster Squad már kínos is lett, a Venomot meg inkább hagyjuk. Jesse Eisenberg 10 éve még valami geek üdvöske volt, hiszen nem sokkal később jött a Social Networkkel, kaszált a Now You See Me-vel, bekerült még a DC universe-be is, de vagy 5 éve sokakat nem érdekel. Woody Harrelson azóta sokadik virágzik, Emma Stone meg kivételesen jól válogatja meg a projektjeit és még mindig egy üde színfolt Hollywood palettáján.

Múlt héten nem voltam, ezért érdemes megemlíteni, hogy az animációs Addams Family tisztességesen halad előre és 57 millió dollárnál jár, Will Smith meg nagyobb bulit lőtt a Bazilikánál, mint a Gemini Manben. A 138 milliós darab jó ha 50-ig eljut otthon, pedig aztán megint jöhetnék azzal a műsorral, hogy Smith Hollywood talán utolsó igazi rég(ebb)i vágású A-listás sztárja volt egészen 2008-ig, és mostanában ugyan a Suicide Squad és az Aladdin is jól mentek, de gyakorlatilag nem sok köze volt azoknak a sikeréhez. 10 éve egy Gemini Man még lehet simán elment volna 100 fölé csak miatta, de azért Ang Lee-vel karöltve ez a történet már távolról bűzlött.

És szóljunk még a Jokerről, ami nemzetközileg 738 milliónál jár és lehet még az 1 milliárd sem lesz neki túl távoli. (Zárójelben teszem hozzá, mert láttam a vegyesfelvágott kommenteket, amennyire zseniális darab, meg is érdemel minden centet.)

A hétvége amerikai bevételei:

  1. Maleficent: Mistress of Evil – $36,948,713 – össz: $36,948,713
  2. Joker (2019) – $29,251,840 – össz: $247,275,844
  3. Zombieland 2: Double Tap – $26,803,104 – össz: $26,803,104
  4. The Addams Family (2019) – $16,320,980 – össz: $57,080,007
  5. Gemini Man – $8,310,078 – össz: $36,326,621
  6. Abominable – $3,510,360 – össz: $53,925,430
  7. Downton Abbey – $3,105,720 – össz: $88,638,180
  8. Judy – $2,093,144 – össz: $19,055,282
  9. Hustlers – $2,025,541 – össz: $101,847,453
  10. It: Chapter Two – $1,453,742 – össz: $209,608,260
abelh
írta
2019. 10. 22. 19:40
megjelenés
13
hozzászolás


13 hozzászólás a “Bevételek: Maleficent, Zombik és a Gemini Man” bejegyzéshez

  1. Örülök a Joker sikerének. Kíváncsi vagyok, hogy lesz bármi folytatása. Nagyon úgy néz ki, hogy van igény az agy-rágógumi blődségek mellett komolyabb hangvételű darabokra is.

  2. Joker eredmény nagyon durva, főleg ha azt nézzük mennyi pénzből készült. Arányaiban sztem már jópar giga sikert lenyomott

  3. Ha átlépi a Joker az egymilliárdot, akkor az 55 milliós költségvetésével ez a film lesz a legolcsóbb az összes eddigi milliárdot átlépők közül. (100 milliós költségvetés alatti is alig akad, nem hogy 55 milliós. Szóval, hatalmas fegyvertény lenne. Bár, már így is az.)

  4. Fuu gyerekek és most arra leszek kiváncsi mikor jönnek a Jokert majmoló pióca filmek sorrra. Mert hogy a studiók marketing részlege nyilván vérszemet kapott :) Persze onnan az iróasztal mögül nem biztos vágják a titkot, de nem is baj. Gondolom ezsükbe sem jut lehet hogy ehhez mennyi mindennnek kellett passzolni itt ennél a filmnél. Pl egy szinész óriást megfogni…

  5. ennyi erővel a Joker meg a Logant másolta. Mármint nem komolyan mondom, csak nem kell minden dark képregényfilmet a Jokernek tulajdonítani majd.

  6. Mivel a Warnernől van szó, lesz itt folytatás, sőt még Reeves filmjébe is beteszik.
    Meg majd jön a Kétarc krimi film, a Pingvin gengszter film meg Luthor film ahol Luthort verte az apja meg rasszista volt.
    A Marvel meg csinálhatna egy holokauszt filmet a kis Eric-el. Aminek a végén a végén a kis Eric megrezegteti a vaskaput és ott lesz a film vége.
    Pingvinel meg kiskorától kezdve verte mindenki és gúnyolta a kinézete miatt, kedvenc állata a pingvin mert az is esetlenül megy mint ő . Az anyjával beteges a kapcsolta, majd a film végére Pingvin lesz az új keresztapa.

    Tuti receptek. Csak egy jó színész kell meg egy közepes rendező.

  7. Ayrons:

    Közepes rendező pont nem tolja eddig a szekeret. A Joker esetében is Phillips rendezése simán ugyanolyan tökéletes, mint Phoenix játéka.

    A hasonló sikerek esetében sok mindennek össze kell állnia, a Deadpool majmoló darabok sem ömlenek a mozikba, hiába mondta azután is mindenki ezt és hogy milyen egyszerű hozzá a recept.

  8. A bennem élő menthetetlen kis cinikus énem szintén úgy érzi hogy a következő 5-6 éveben látunk majd pár Joker koppintást, amikben nagy színészek szupergozonszok eredettörténetét mutatják majd be.

    Az új Batman film tökéletes alapot ad erre. Felvezeti majd a főhőst, de simán elképzelhetőnek tartom hogy megpróbálnak majd a gonoszokat mindig egy-egy felvezető filmmel bemutatni. (amíg teljesen le nem rágják ezt a csontot)

    A Joker esetében egy nyilván nem is elég hiszen jokerből sosem elég. Ha van egy dolog ami még annál is jobban bevonzaná a nézőket mint Arthur leépülése az a Joker tombolása.

  9. Human: A Logan párhuzam viccnek is rossz(szvsz). A Joker nem titkoltam egy iszonyat erős társadalom kritikus darab. Brutálisan reflektál a jelenünkre amiben élünk és ahogy viszonyulunk egymáshoz. És az hogy egy ilyen képregény köntösbe ezt csomagolták és megnézték millióan, komolyan mondom csoda h nem lett valami csetepaté belőle. Mert ezt nem egy sufni kiskiadó csinálta pár entelektüelnek hanem egy giga kiadó hajitotta a nagyérdemű elé :) Logen ellenben egy szép izmos dalia legény olyan csajt kaphatott volna meg amilyet csak akart volna és ha kellően agyas soha nem árulja el hogy vasak szaladnak ki belőle. Max modelkedik valami ujságba sok pénzért és élnek mint ha a vízben :):) nah jó elhumorizáltam. Visszatérve nagyon kiváncsi leszek ennek az egésznek a folyamányára :)

  10. A Joker társadalom kritikája kvázi a Gyűrűk ura szintjén van tehát szegények csak a jók mint a hobbitok míg a gazdagok csak a rosszak mint az orkok. Sarkított és demagóg az egész. Borzalmasan bemutatva egy összetett problémát.
    De tény az egyszerű casual nézőnek ez is elég

  11. Ayronssal értek egyet, hagyjuk már ezt a társadalom kritikát meg mélységet a Joker kapcsán. Nagyon felszínes volt a filmnek ez a része, egy TDK anno jobban reflektált ezekre a kérdésekre százszor. Arról nem is beszélve, hogy sokkal nagyobb fun a film és Ledger is jobbat alakít mint Phoenix.

  12. De jó, hogy ti megmondjatok milyen mélységben működik a film, de akkor cserébe én is minositek :) szerintem az a végtelenül felszínes, aki a társadalom kritikai réteget tekinti mérvadónak. Komolyan mondom fel sem tűnt volna, hogy az nem csak körítés , ha nem ezt ismetelgetne mindenki.

    Ez egy zseniális lélektani mozi a kisember vergodeserol, és annak kivételesen jó. A társadalom peremén levő egyen szorongása végre nem valami sarkított sztereotípia mentén. De hagyjuk a mélységet, mert úgysem jön át.

  13. “Ez egy zseniális lélektani mozi a kisember vergődéséről, és annak kivételesen jó. A társadalom peremén levő egyén szorongása végre nem valami sarkított sztereotípia mentén.”

    Leírtad a tutit, hogy nekem miért tetszik ennyire. Alkalmi megbízási szerződésekből vegetáló szellemi szabadúszóként, a megélhetési küszöb alá csúszva, kifogyva a tartalékból, félig depresszióban, a vászonra tapadt szemekkel faltam minden képkockáját.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.