“Rövidfilm”: Holiday — The Surprise

Egy gyönyörűen fényképezett reklámmal készült az Apple az ünnepekre. Az Up zenéjét használva maximumra húzták az érzelmi manipulálást, érdekes megnézni, hogy a profizmus a kőszívűeken kívül mennyi emberre hatásos. Pedig ha jobban belegondolunk, akkor mit is sulykol a reklám? Mit ismételnek sokszor képileg?

human
írta
2019. 11. 26. 03:39
megjelenés
4
hozzászolás


4 hozzászólás a ““Rövidfilm”: Holiday — The Surprise” bejegyzéshez

  1. Jó, nyilvánvalóan ez egy reklám. Persze, hogy a pénzedet akarják. De azt megszerzik mindenféleképpen! És szerintem nem mindegy, hogy hogyan csináljak: profizmussal, odafigyeléssel és munkával, vagy letudják annyival, hogy naponta 20x a képedbe ordítják, hogy alza.hu…

  2. Egyrészről nagyon aranyos videó, hogy felviditják a nagypapát, ugyanakkor: miféle üzenetet küldd az, hogy “szülők nem akarnak foglalkozni a gyerekkel, nesze itt az ipad szórakoztasd magad”? Biztos, hogy ez egy pozitiv üzenet/hozzáállás?

  3. @Venom: Alapvetően én is úgy gondolkodtam, hogy ez a tablettal/okostelefonnal “nevelünk” gyereket felfogás téves, és komoly problémákhoz vezethet, de franc se tudja. Újabban két dolog miatt is változott a véleményem.

    1. Ha nem viszik túlzásba a szülők, akkor talán nem annyira ártalmas. Mint minden a világon, ha túlzásba viszik, akkor ez is káros. Továbbá oda kell figyelni, hogy milyen tartalmakat fogyaszt rajta a kölök.

    2. Manapság egyre több Z generációs fiatalt kell foglalkoztatni, és ez elég nagy fejfájást tud okozni. Egyszerűen nincsenek megnevelve (tisztelet a kivételnek). A TV-n/számítógépen nevelkedett Y-okkal semmi problémám sincs.

    Előfordulhat, hogy az Alfa generáción valamilyen szinten segíthet, ha túlzásmentesen adnak nekik néha ketyeréket, de franc se tudja. Nagyon nehéz ezt megítélni, majd ~15-20 év múlva kiderül. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.