Egy gyönyörűen fényképezett reklámmal készült az Apple az ünnepekre. Az Up zenéjét használva maximumra húzták az érzelmi manipulálást, érdekes megnézni, hogy a profizmus a kőszívűeken kívül mennyi emberre hatásos. Pedig ha jobban belegondolunk, akkor mit is sulykol a reklám? Mit ismételnek sokszor képileg?
az apple nagyon ért a reklámokhoz, egy pár évvel ezelőtti karácsonyi reklámjukat is, kb. minden évben újranézem:
https://www.youtube.com/watch?v=v76f6KPSJ2w
Jó, nyilvánvalóan ez egy reklám. Persze, hogy a pénzedet akarják. De azt megszerzik mindenféleképpen! És szerintem nem mindegy, hogy hogyan csináljak: profizmussal, odafigyeléssel és munkával, vagy letudják annyival, hogy naponta 20x a képedbe ordítják, hogy alza.hu…
Egyrészről nagyon aranyos videó, hogy felviditják a nagypapát, ugyanakkor: miféle üzenetet küldd az, hogy “szülők nem akarnak foglalkozni a gyerekkel, nesze itt az ipad szórakoztasd magad”? Biztos, hogy ez egy pozitiv üzenet/hozzáállás?
@Venom: Alapvetően én is úgy gondolkodtam, hogy ez a tablettal/okostelefonnal “nevelünk” gyereket felfogás téves, és komoly problémákhoz vezethet, de franc se tudja. Újabban két dolog miatt is változott a véleményem.
1. Ha nem viszik túlzásba a szülők, akkor talán nem annyira ártalmas. Mint minden a világon, ha túlzásba viszik, akkor ez is káros. Továbbá oda kell figyelni, hogy milyen tartalmakat fogyaszt rajta a kölök.
2. Manapság egyre több Z generációs fiatalt kell foglalkoztatni, és ez elég nagy fejfájást tud okozni. Egyszerűen nincsenek megnevelve (tisztelet a kivételnek). A TV-n/számítógépen nevelkedett Y-okkal semmi problémám sincs.
Előfordulhat, hogy az Alfa generáción valamilyen szinten segíthet, ha túlzásmentesen adnak nekik néha ketyeréket, de franc se tudja. Nagyon nehéz ezt megítélni, majd ~15-20 év múlva kiderül. :)