Hoppá, Sam Raimi esélyes Doctor Strange in the Multiverse of Madness rendezésére

Ugye nemrég lelépett a Doctor Strange 2 rendezője, creative differences címszóval. Anno a Comic Conon azt ígérték, hogy a “leghorrorosabb” Marvel film lesz, és a mostani pletyka alapján lehet Scott Derrickson nem volt eléggé horroros.

Mármint a Variety szerint az Evil Dead és a Spider-Man (az egyetlen és igazi:) filmekért felelős Sam Raimi érkezhet a folytatás rendezői székébe. Bár az egész elméletem ugye aláássa, hogy azért a Spider-Man minden volt, csak nem horroros. Szóval érdekes a mostani pletyka, kétesélyes, de akár jól is elsülhet.

A forgatást májusban kezdenék, szóval gyorsan kell találniuk valakit, hogy még legyen ideje előtte kitalálni dolgokat.

Update: szintén pletyka, hogy Rachel McAdams nem tér vissza a folytatásra.

17 hozzászólás a “Hoppá, Sam Raimi esélyes Doctor Strange in the Multiverse of Madness rendezésére” bejegyzéshez

  1. Azert a Spider-Man 2-ben a Doc Ock az operaloasztalon jelenet felidezte az Evil Dead filmek campy horror hangulatat! Mukodni fog ez!!!

  2. Ha ő is lesz, inkább az lenne kérdés hogy a studió mennyire fogná vissza.
    Mert az előző rendező “kreativ nézet különbség miatt ” szöveg már unalmas. Raimi szerintem nem az fajta rendező akit lehet ide oda rángatni

  3. Ez egy borzasztoan zsenialis huzas a Marveltol…En ugy gondolom, hogy Derrickson akart horrort es a Marvel inkabb a light-horrort eroltette. Aki meg erre dobbantott.
    Most a Marvel behozza Sam Raimit, sugallva, hogy “itt bizony horror lesz, ne aggodjatok”, aztan meg leszallitjak vele a light-horrort amit mindig is akartak, mert Raimi profi es szallit. Mint Ron Howard a Solo-t.
    Zsenialis marketing ez tenyleg.

  4. Csak nehogy a végén Kevin Feige őt is elüldözze a filmtől. Azért ne feledjük, hogy a Pókember 4-et is miért hagyta ott.

    Scott Derrickson is azért hagyta ott a Doctor Strange 2-t mert nem hagyták kibontakozni. És ugyanez a helyzet volt az első Hangya filmnél is.

  5. “Raimi szerintem nem az fajta rendező akit lehet ide oda rángatni”

    spider man 3 :) de persze lehet abból okult

  6. “Scott Derrickson is azért hagyta ott a Doctor Strange 2-t mert nem hagyták kibontakozni.”

    Forrás: SZSZFilm, 2020

    … de komolyan, honnan szeditek ezeket, mikor a creative differences-en túl semmi hír nem volt róla? Edgar Wright meg egyébként köszi, de nagyon is jó hogy dobbantott az Ant-Man éléről, nézzétek meg a Honest Trailer Commentary-t nyugodtan Reed-del, elmondja mik nem lettek volna Wright nagy-nagy víziójában. Also azt szerintem nem sok embernek engedték volna meg, hogy 7-8 éven át kínlódjon egy filmprojekten, amit Wright már 2006-tól művelt.

    “Kevin Feige elüldözte a filmtől”, eszem-f*szom megáll ezektől a kommentektől. Eljutottunk oda hogy EZ AMÚGY EGY 18+ KŐKEMÉNY HORRORNAK KÉSZÜLT A KEZDETEKTŐL FOGVA DE FEIGE KIVÁGTA A RENDEZŐT MERT Ő TINGLI-TANGLIT SZERETETT VOLNA!!!

  7. gore:
    Miért szerinted mit takar a “creative differences”? Nem mond már nekem, hogy kicsit sem gyanús, hogy a marvelnél pont olyan rendező lép le mindig egy projektből éléről, aki a szokásos Marvel recept helyett valami eredetibb stílussal próbál előrukkolni.

    Derrickson pont erre jó példa:
    Derrickson: Ez lesz az első horror stílusú marvel mozi.
    Később
    Feige: Á! Nem lesz olyan a film!
    Megint később
    Derrickson: Kiszáltam a projektből.

  8. human:
    Ha nem okult volna, akkor megcsinálta volna a Pókember 4-et a Sony szájíze szerint.

  9. Jajaja a Doctor Strange is mennyire forradalmi volt és eltért a szokásos origin story formulától.

    A creative differences meg egyébként kétoldalú, simán lehet olyan is hogy a rendezőnek van valami annyira elvetemült hülye ötlete (negatív értelemben), ami nem szimpi a stúdiónak. Nem tudom, hogy itt mi volt, de ez a kifejezés önmagában nem arra utal egyértelműen, amit te is említesz.

    Szerintem ami igazán bekavarhatott, hogy a hírek alapján rengeteg más karakter fog feltűnni a filmben és egyfajta Civil War 2.0 lesz belőle, Derrickson meg lehet, hogy személyesebb hangvételű sztorit akart.

    Derrickson eredeti kommentje pedig SDCC-n továbbra is egy “scary” filmet írt le, nem egy straight-up horrort. A színpadon Ő MAGA elmondta, hogy lesznek benne horror elemek, a humoron mellett. Még a PG13-as ratinget is megerősítették.

  10. Lehet hogy én máshogy tekintek Spider-man 3ra. Mert így már vissza nézve az egy 2000es évek beli képregény film,a 2000es évek sajátosságaival , ahol még nem volt ez a marvel filmes formula,és raimi csinált amit akart, Abban az időben, a moziban, nekem tetszett az a film,semmi bajom vele
    De ha nem ő miatta lett olyan a film, akkor ez van.

  11. A Spider-Man 3-at teljesen a Sony baszta el, nézd meg a sokak szerint legjobb 2-höz képest, ami még rendezőibb vízió valszeg.

  12. Venomot alapból nem szerette volna Raimi de a stúdió beleerőszakolta.
    Emiatt az egész eredeti forgatókönyv borult és Raimi nem írta át a dolgokat hanem hozzácsapta az egészhez Venomot.
    Emiatt felszínre került pár alapvető hiba is amelyek már az első filmtől jelen voltak csak a gonosz és a feszes sztori elrejtette ezeket.
    Ilyen például : Parker karakterének félreértelmezése, a női karakterekhez nem értünk.

  13. Túl tolt film? Igen. El van baszva? Kinek mi.Sok embernek nem tetszik, hogy egy rossz film, elfogadom. De ennél jobban is basztak már el filmeket, szerintem. Értem én hogy Raimi hatterbe szorult, de akkor nem foglalkozdtam vele hogy most a rendező, a stúdió, a forgatókönyv a hibás. Így utólag elfogadom h Sony a miatt lett 3.olyan amilyen. Raimi az akkor akit másnak gondoltam,bár írtam h szerintem nem az fajta.Akkor mégis

  14. Szeretem Raimit, de nem tartom jó horror rendezőnek. Igen, ő csinálta az “Erdő szellemé”-t, de ezek a filmek csak kisgyerekként félelmetesek. A Drag me to hell egy pillanatig nem volt ijesztő, mindig egy poén feloldotta a legkisebb feszültséget is.

    Tökéletes Marvelnek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.