Bevételek: látható pénzt hozott

Volt már pár horrorfilm idén, de esélyük sem volt annyi pénzt hozni, mint Elizabeth Mosséknak sikerült.

A The Invisible Man 28,2 millióval, az elvárások fölött nyitott. Minden visszajelzés, nézői értékelés, kritikusi fogadtatás arra mutat, hogy pár hétig lapátolja majd a pénzt, durván sikeres lesz. jöhet a kishorrorokból összeálló Dark Universe a szörnyekkel?

A Sonic a harmadik hetében is simán a második helyre került, hogy a The Call Of the Wild 46%-ot esett a második hetére. Igazából nem olyan izgalmas ez a hét, mármint bevételileg. Nem mellesleg egy anime is elvan az amerikai mozikban? Ez azért valamennyire durva, de ennyi.

A hétvége amerikai bevételei:

  1. The Invisible Man – $28,205,665 – össz: $28,205,665
  2. Sonic The Hedgehog – $16,261,393 – össz: $128,555,045
  3. The Call of the Wild – $13,362,823 – össz: $46,018,474
  4. My Hero Academia – $5,796,862 – össz: $9,170,063
  5. Bad Boys For Life – $4,350,134 – össz: $197,418,519
  6. Birds of Prey – $4,104,283 – össz: $78,786,416
  7. Impractical Jokers – $3,545,000 – össz: $6,622,091
  8. 1917 – $2,710,080 – össz: $155,907,149
  9. Brahms: The Boy II – $2,622,542 – össz: $9,770,161
  10. Fantasy Island – $2,326,378 – össz: $24,056,031

6 hozzászólás a “Bevételek: látható pénzt hozott” bejegyzéshez

  1. Ha jól rémlik a Dragonball tavalyi(?!) filmje is szépen hozott USA-ba, de kétségtelen hogy a HeroAca megduplázta az első mozifilmje bevételeit, ami jó jel, remélem lesz még mozi hozzá később is.
    Sonicnak meglesz a 150-160 vajon? azzal lekörözné a Pikachut is.

  2. Fantasy Island meg az The Invisible Man is 7 millió dollárba került. Mind a két a film többszörösen behozta az árát. Mind a kettő Blumhouse film. Sok más film sokszor 100 meg 160 millióba kerül, azok mégse hozzák vissza az árukat. Lehet mondani hogy 7misi, azt simán be lehet hozni, de azért ha egy film rossz, lehet bármilyen olcsó nem jelenti azt hogy sikeres is lesz, szerintem.
    Blumhouset dicséri ezt inkább kevés pénz, és ebből hozd ki a maximumot, és csinálj valami jót

  3. lemmy: igen, de az Invisible reklámjára tuti többet költöttek (volt Super Bowl spotja), ennek többet is kell hozni. Ilyen kisfilmeknél konkrétan sokkal nagyobb lehet a marketing, így nem 100%, hogy a Fantasy már pluszban van. De persze mire eladják streamingre meg minden, addigra már tuti bőven abban lesz, hiszen egy kisfilmnél egy 5 milliós streaming jog sokkal többet jelent, mint valmai nagyobbnál akár 20 millió is), Blumhouse rohadt jól csinálja, max kicsiket veszít, de ha valami szakít akkor az durván teszi sokszor nála.

  4. Ráadásul Leigh Whannell nagyon okos és tudatos lépés volt, mert köztudottan jól dolgozik kicsi büdzsével.

    A Blumhouse sztori az MCU mellett a másik legzsenialisabb pénzügyi modell a producereknel az elmúlt évtizedből – és érdemel is ugyanannyi elismerést.

  5. A Blumhouse féle módszer a legjobb dolog szerintem jelenleg a filmiparban. Mivel kevés pénzt ad a filmekre, így azt kreativitással kell megoldani és jó történettel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.