Bejött a Spenser Confidential

A Nielsen adatok alapján (ugye ezek elég becsültek, a Netflix pedig nem ad ki semmi hivatalosat, szóval csak amolyan iránymutatók, nem pontosak) a tavalyi évhez képest 50%-kal nőtt a Netflixen fogyasztott percek száma Amerikában. Ami nem meglepő, hiszen már odakinn is otthon maradnak az emberek a vírus miatt.

Ami még érdekes, hogy a nem túl jó Spenser Confidential úgy látszik a star powerrel és az újdonság erejével dominálta a vizsgált március 16-tal kezdődő hetet.

2 hozzászólás a “Bejött a Spenser Confidential” bejegyzéshez

  1. egyrészt: a nielsennel nincs semmi baj, nem a pontatlanságot érdemes kiemelni, hanem azt, hogy csak amerikában és csak tévékészülékes nézést mér. azt viszont jól.

    másrészt: a spenser dominálásához már nem kell nielsen, mert a netflix március eleje óta kiadja az országos toplistákat, és ugye tippre minden országban jó ideig a legnézettebb film volt. itthon is dominált, talán még most is top10-es. de itt is sokan látták, így ez nem csoda.

  2. nem azért érdekes, mert első, hanem hogy a minőség mennyire nem számít (és nem csak, hogy én lehúztam, de sehol nem húzták fel, a közönség sem). persze ez sme meglepő nyilván :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.