The Old Guard: mellélőttek

Mindenki tudja, hogy miképp alakult a nyár, nem sok új blockbuster érkezik, meg kell becsülnünk ami mégis. Vagyis ez lehet kérdés akár. Vajon hogy muzsikálna Tenet közelében a Netflix (szinkronos) filmje? Sosem tudjuk meg. Viszont az Extractionnel szemben ez még itt az ínséges időkben sem működött igazán.

Mondjuk ezt már az előzetesnél is lehetett érezni, ha nem lenne a blog, valószínűleg kihagytam volna a filmet, és ti sem kommenteltétek túlzottan, hiába Charlize Theron a főszereplő. Szerintem itt sem lesz sok vélemény az írás alatt.

A történet középpontjában egy halhatatlan zsoldos csapat van, akik igyekeznek jót cselekedni, fontos ügyekben odacsapni, de mégis, többször ki van emelve a főszereplő szájából, hogy “bármit csinálunk, rossz irányba halad a világ”. Nem ér semmit a harcuk.

Na rájuk vet szemet egy iszonyat kreatív főgonosz: egy gyógyszercég feje, szóval a kapitalista CEO, akinek nyilván a halhatatlanság kéne, amihez el kell kapnia a szereplőket, és vizsgálni a génjeiket. Indulhat a hajsza, aztán… nem lövöm el, de szerintem aki látott már 10 akciófilmet, az meg is tudja tippelni akár. Igazság szerint a történet nem akkora gáz, képregény alap, de simán elmenne egy korrekt filmnek.

A konkrét problémák a kidolgozásnál kezdődnek. Az még elmegy, hogy egy újonc, egy frissen “ébredt” halhatatlanon át mutatják be a világot a nézőnek, hiszen ő kérdezhet helyettünk, neki is meg kell ismerni a szabályokat. Viszont mindezt folyamatos magyarázással teszik, 10 perces nagy visszaemlékezések, illusztrál expozíciók egymásra dobálása a film. Meg sem lep, hogy egy sorozatkészítő áll a The Old Guard mögött, nem pedig igazi filmes. Értse félre aki akarja.

De a legfőbb gond, hogy hiába van pár cool pillanat, amit nem akarok elvenni a műtől, de közben az akció siralmas (csak a kezdő 15 percet nézzétek meg, addig tart az első – ott még könnyen ki lehet szállni). Ha producer lennék, akkor sírtam volna, hogy ilyen szart kell árulnom. Itt ez a képregény alapú, blockbusterek kihívójának szánt nagyköltségvetésű cucc, és elvérzik azon, hogy a 3 nagy setpiece mintha a Westworld 3. évadjából lépett volna ki. Teljesen negatívan értve ezt. De tényleg, néztem ugye a Lost Bullet-et, és ott tudták, hogy mi a fontos egy ilyen filmnél, és abba beleadtak mindent, így hiába faék és agyonvágott a sztori, valami néznivaló csak akadt benne. Ezzel szemben itt mechanikus, olcsó kinézetű az egész, amit aláhúznak a borzasztó popzenékkel a lövöldözés alatt.

Persze van karakterív, az újonc is felvállalja a küldetését a végére, na meg az emberiségben csalódott Charlize Theron is ráébred, hogy mégis csak van a “kis” dolgoknak és tetteknek hatása a nagy képre, érdemes harcolni. Szóval elmondható, hogy van pár gondolat a film mögött, de a kivitelezés katasztrófa.

Nem csak a befejezése miatt mondom, hiszen szokás szerint nyitva hagyja a kaput a Netflix a folytatásnak, dolgoznak a saját franchisejaikon, de ez olyan volt, mint valami sorozat pilotja, és így már be is ugrott, hogy miért használták pont így a zenéket, mert ott szokás ez. Olcsó helyszínek, rossz fényképezés, semmi igazi nagyszabású dolog nem volt benne..

human
írta
2020. 07. 10. 17:50
megjelenés
43
hozzászolás


43 hozzászólás a “The Old Guard: mellélőttek” bejegyzéshez

  1. SPOILER

    ————————
    Az volt a bajom a filmmel, hogy semmi kreativitás nem volt a halhatatlanság képesség körül. Eléálltak az ellenségnek és hagyták, hogy rommálőjék őket, utána meg felállnak, ennyi.
    Amit én csináltam volna: az egyik felpakolja magát robbanószerrel és felrobbantja magát és az ellenséges erőket. Vagy fogja az egyik katonát és beugrik vele a vízbe, értelem szerűen az ellenség megfullad. Vagy az egyik átszúr a másikon, úgy szúrja le az egyik katonát. Annyi jó ötletet össze lehetett volna hozni, kár érte.
    ————————

  2. Még nem néztem meg,de már a trailer alapján is látszott,hogy ez erős jóindulattal is csak egy közepes film lesz.

  3. Akkor én vagyok a kivétel, mert nekem tetszett, tök jól elvoltam vele itt a hűs(?) szobában. Persze, sütött róla, hogy nem tolták tele pénzel a készítőket, de elég jó volt nekem. A film végi cliffhanger nem lepett meg.

  4. Komolyan a középkorban nem jutott eszükbe, hogy lefejezzék őket? Vagy a fejük is kinőtt volna?

  5. Film felénél jutott eszembe a Hegylakós dilemmám: ha nagyjából félbe vágom őket függőlegesen, melyik fél regenerálódik? És szeretek gondolkozni a filmen, de ez a film mellett történt, magyarán untam.

    A fegyveres balettért jár a turbórágó a srácoknak, olyan mű volt mint egy backstreet boys klipp, nem az én műfajom, de ez vicces volt, nem feszes.

  6. Ha producer lennék, akkor sírtam volna, hogy ilyen szart kell árulnom.

    Theron néni is producer.. :D

    A filmről meg annyit, hát nem tudom hova tenni.

    Lassan ideje a Netflix-filmtemető kifejezés használatának ezekkel a filmekkel kapcsolatban… valahogy olyan az érzés, mintha egy filmes zsibvásáron szednék össze az ötleteket rendezőket stb….

  7. A Hegylakó fényévekre van ettől – sztoriban is, zenében is. Ott legalább meg is magyarázták: Don’t lose your head!

  8. Pont most néztem meg. Hát na ,próbáltam tényleg “optimistán” avagy bizakodóan kezelni,hogy talán jó lesz….hát nem lett!
    És tudom manapság már ez a szokás ,de nekem még mindig nehezen veszi be a gyomrom,hogy miért kell állandóan minden….ismétlem MINDEN mai filmbe beleerőltetni ezt az lmbtq devianciát??? Mondom ezt,mert éppen a minap fejeztem be a La casa de papel sorozat 3. és 4. évadát és ott is azon túl,hogy a karakterek egyre gyengébbek és csak önmagát ismétli a sorozat,próbálva mégis túllicitálni az első 2 évadot a sok agyon bonyolítással még ezt a meleg témát is indokolatlanul túltolták!
    Persze bocs,én vagyok maradi,de ez már nem változik…

  9. Ja és azt kifelejtettem,hogy a film felénél már annyira untam,hogy komolyan elgondolkodtam,h kikapcsolom! És apropó Netflix….ellenben az Extraction remekül kidolgozott ,pörgős akciójeleneteivel ebben a filmben sikerült még ezt is unalmasra csinálni! Ötlettelenre,pedig ezt a halhatatlan alap koncepciót kihasználhatták volna és több kreativitást vihettek volna bele,nem csak azt,h meglövik egymást vagy leugranak a tetőről…

  10. Nekem is bejött. Egész szórakoztató volt. Voltak benne apró bitek, amiket nem vártam volna tőle. A hegylakós dilemma (avagy mi van a fejetlenséggel), lehet megállja a helyét. Egyébként a tipikus elgondolkodás, hogy “a feje is kinő?” helyett valószínűbb, hogy a teste nő vissza, hiszen mégiscsak az agy az irányító központ. Szóval akkor már logikusabb, hogy a test és a végtagok nőnek vissza/fejlődnek ki a fejből.
    Egyébként a sorozatos hasonlat tényleg élhet rá. A vége is, olyan dupla pilot megvolt a csapat építés jelleg volt, viszont engem nem zavart.
    Egynek elment. Ha véletlen lenne folytatás akkor nézzük. Egyébként így vagy a 6 Undergrounddal és az Extractionnel is.

  11. Érdektelenségbe fulladt. kb 15 perc után beletekerés, majd kikapcs :) Legközelebb reméljük jobban járunk :)

  12. Nem volt vele bajom. Egynek simán elment egy meleg nyári estén…Nem várok sokat a netflixtől szóval nem vágtam magam idegbe a kreativitás hiányán.

  13. azért az sok mindent elárul egy akciófilmről, ha a legelső jelenetben mind az 5 tag ugyanabba az irányba nézve megy be egy töksötét szobába. halhatatlanok vagy sem, hogy a tökömbe maradhattak életben egy napnál tovább ilyen taktikával? legutolsó random CoD meccsen nem látsz ilyet :DDD

  14. Közben meg az amerikai kritikák letérdelnek tőle, hogy annyira jó, hogy ilyennek kellene lenni minden új szuperhős filmnek… és hogy a rendezője konkrétan egy géniusz. Akkor most kinek higyjek?

  15. 70%-ot nem nevezném letérdelésnek: https://www.metacritic.com/movie/the-old-guard

    de ha csak a netflixet követed, akkor egyértelmű, hogy ők a pozitív véleményeket retwittelik.

    Viszont ha nekem nem hiszel, akkor… ne kövesd az oldalt? vagyis ha még nem tudtad belőni, hogy hozzám képes hol állsz, pl a fordítottja is lehet, ha én utálok valamit az tetszik-e neked.

  16. sugabubus: ilyesmiket nem is akartam beleírni, kicsit szőrszálhasogatás lett volna, de pl egy 2000? 4000? éves harcos szinte biztos, hogy már a súlyáról felismer egy üres pisztolyt.

  17. Megnéztem, de nem volt egy nagy eresztés. Nekem a Hegylakó sorozat jutott róla eszembe, de csak olyan felületesen foglalkoztak az egész halhatatlanság kérdéssel is, pedig az még érdekes is lett volna. A szereplők meg évszázados tapasztalatok ellenére nem voltak valami eszesek. Az összes taktikájuk kb. abból állt, hogy halhatatlanok, ugyanakkor ha kihangsúlyozzák, hogy az “erő” egyszer csak elmúlik, illetve a fájdalom ugyanúgy megvan, akkor mi a szarért kell felesleges kockázatot vállalni mellény meg minden nélkül?
    Theronnak továbbra is nagyon jól áll a rövid fekete haj.

  18. a zene tényleg vacak, a film a jobbak közé tartozik a csihipuhik seregében. lehet, hogy csak én vagyok kiéhezve már valami új filmre, de a világon semmi bajom nem volt vele, szóval nem kapcsoltam ki, mint mostanában egyre gyakrabban, sajnos. egyszer még fel is nevettem rajta! nézném a folytatását, amit elég jól felvezettek azért.

    és most megnézem az Extractiont, végre van időm filmezni.

  19. Egynek elment. Nem Extraction szint, de a Netflix csinalt mar ennel nagysagrendekkel rosszabb filmeket is (ld 6 underground, War Machine). Ez mar vallahato szinvonal. Oszinten megmondom, nem bannam, ha lenne folytatas.

  20. spoilers

    Kiszámítható volt, és ez keserített el. Az áruló és az árulás oka, a belső ember, mint cinkos stb. Meglepett, hogy az új lány miért lepődik meg a templomi mészárlás – nekem az valahogy kőzegidegen volt.
    Theron néni pénzelte, ami felvet pár dolgot pénz és öregedés témában, de már ő sem mai lány, nem kell érte kárhoztatni.
    A halhatatlanság téma valóban nem volt elég kreatívan kihasználva, de azt a Hegylakóban se Connorra, hanem Duncan-re hagyták, hisz neki jutott pár évad. Ellenben a vízbe fojtás…, na az elég kreatív őrület-alap.
    Sajnos látszott az olcsóság minden jelenetben. Konkrétan az autóra esés után ahogy előjön a tömeg a rendőrök érkezésével együtt: hol voltak addig?
    Mindettől függetlenül nézném, ha folytatnák, ahogy a többi netflix-franchise alap folytatását is.

  21. OFF, de

    “Közben meg az amerikai kritikák letérdelnek tőle”

    ez nem piszkálódás, hanem engem egyébként komolyan érdekel, hogy aki többes számban hivatkozik amerikai kritikákra, az… hány amerikai kritikát olvas el? engem már az is lenyűgöz, ha valaki 1-2 magyar kritikát elolvas, én tényleg csak szökőévente teszek ilyet (ezt sem olvastam el, még mielőtt – bocs, human:), de amerikait? Azt soha, persze csak azért, mert nem olvasok kritikát. De tényleg van olyan, aki egy filmnél képes 10 vagy 20 angol nyelvű kritikát elolvasni, hogy általánosítva írhassa, hogy “az amerikai kritikák”? Vagy akár még többet? Nekem ez annyi idő lenne, ami alatt a filmet is meg tudnám nézni. Főleg, ha valaki azon tanakodik, hogy melyiknek higgyen, mert ha 2-3 órán át megy a tanakodás, akkor tényleg egyszerűbb a filmet csekkolni, aminél akár 30 perc után ki lehet szállni, ha az embernek nem jön be, illetve maradni, ha imádja a filmet.

    Vagy jól sejtem, és a fenti kijelentés azt jelenti, hogy valaki beleütközött 1 vagy 2 nagyon pozitív írásba, és kivetítette azokat az összesre? Mert tény, hogy az Old Guard kap nagyon pozitív véleményeket, de ezt kritikák olvasása nélkül is látom, pár egy mondatos utalásból (vagy erről van szó, hogy valaki ilyen egy mondatosok alapján következtet?). De ha így van, akkor abszolút érdemes belevágni a filmbe, ezerszer inkább olyanba, ahol 20-30% 9-10/10-re értékel egy filmet, mint egy RottenTomatoes-on 100%-os filmbe, ahol mindenki 6/10-re hozza ki. Vagy mondjuk mindkettőbe.

    Igazából ez a tanakodás az, ami buktatja sorban az eredeti filmeket, hogy nem vágunk bele a nézésükbe.

    A lényeg, hogy engem meglep a kritikáktól való bármilyen szintű függés, hiszen mindig lesz olyan, akinek tetszik a kritika tárgya, és olyan is, akinek nem tetszik.

    A kritika esszenciája pedig nem az értékelés, hanem a többi sor.

  22. Direkt nem néztem meg egyetlen előzetest sem. Igazából ha nem lett volna Charlize, nem néztem volna meg..de ha szar is az egész, ő valamennyire mindig fel tudja dobni:D és a hangját is szeretem..amikor már kezdeném felcseszni magam és elkezd beszélni, vhogy tökmegnyugtató:D

    Mikor a végén kiírták a rendezöt, csak annyi bukott ki belőlem, hogy mindent értek.:D
    Komolyan Bigelow-n kívül hirtelen más hiteles, női rendező nem is jutott eszembe, aki legalább 2 értelmes művet pakolt volna le az asztalra. És ez döbbenet, illetve elkeserítő szerintem.

    Jó netflix film, tudtam, mire számítsak..sokan írták az Extractiont, amit én végigaludtam..nekem más a viszonyítási alap🤣 szóval azt mondanám, a Hancock jobb volt, hamár halhatatlanok meg akció a téma.
    Ha nem vagyok túl szigorú, valójában elnézegettem, nem aludtam el (én általában nem kilövöm, ha unom, hanem elalszom..). A Quynh-féle visszatekintők egészen hangulatosak voltak, kb azok voltak a film legjobb pillanatai, ha olyan lett volna az egész, még el is érhette volna a 7 pontot, így tényleg csak erős közepes, egynek jó volt..

  23. Ja igen, a “zenék”…miért kell ezekkel kínozni az embereket? Manapság tiniszinten ez a menő, ezzel akarják eladni? Ki lehe t kergetni vele a világból. Kompenzálták néhány eredetinek tűnő rendes filmzene betéttel, de baszki, sokszor azokwt is borzasztóan helyezték el. És csak emiatt is -1 pont😂

  24. blady: Netflixen belül mi a viszonyítási alap akkor idén, ha nem az idei Extraction? Nyilván alap akciófilmek között ott sem lenne. Mondjuk az Old GUardnál nekem a Lost BUllet is jobb akciófilm volt, csak hát ahhoz felesleges hasonlítani, mert itthon láttuk vagy 30-an (sarkítok)

  25. Nekem egy bizonyos pillanatig tetszett. Szépen felépítették a karaktereket és nem az volt mint mondjuk a Triple Frontier-ben, vagy a (nem Netfilxes) Underwater-ben (meg sok más mai filmben, ahol már a film közepénél is csak annyit tudsz róluk, hogy van a vicces srác, a hisztizős csaj…stb. Szóval örültem, hogy nem egy “kapcsolt ki az agyad” Six Underground akciófilmet néztem végig. Nem volt tökéletes, hibáktól hemzsegett, DE egy “hegylakó” szerű filmtől nem is vártam többet. Max annyit, hogy lehettek volna kreatívabbak, ha már a halhatatlanság a téma. Külön pirospont jár azért a készítőknek, hogy nem rángatták agyon a kamerát és RENGETEG dolgot “emeltek” át úgy a Hegylakó sorozatból, hogy az nem irritált, hanem tetszett. Konkrétan háromszor néztem végig a sorozatot, így a legapróbb “lopások” is egyből feltűntek. SPOILER Lehet, hogy sokan nem tudják, vagy nem emlékeznek rá, de még az elborzasztó vízbe dobós rész is benne volt a Hegylakó sorozatban, csak ott folyóba dobták a koporsót. Ott is a főszereplő legjobb barátja volt az áldozat, aki aztán meggyűlölte a főszereplőt, mert nem kereste meg és nem szabadította ki, így újra és újra meghalt a víz alatt. Mondjuk szerintem a The Old Guard-ot elég lett volna azzal befejezni, hogy egy halászhajó épp megtalálja a csaj koporsóját, mert ez a befejezés így annyira sorozatos volt, hogy nagyon. SPOILER VÉGE Az utolsó 10 percig kb 75%-ra értékeltem a filmet. Az utolsó 10 perc megnézése után meg kb 60%-ra. Persze ez még mindig jobbra jött ki, mint a Bloodshoot-nál, ahol az utolsó harc, meg az odaerőltetett sorozat szerű lezárás egyszerűen tönkre vágta számomra az egész filmet.

  26. Volt azert nem egy frusztralo jelenet, viszont osszessegeben elvezetes Netflix film volt. Vegig ugy ereztem, hogy ha meg egyszer atfesultek volna a forgatokonyvet akkor akar nagyszeru is lehetett volna, majdnem remek lett a film, de sajnos egy kicsit azert mellenyultak.

  27. bobjay: “Szépen felépítették a karaktereket”. Bocsánat, de milyen karaktereket? A következő karakterek voltak a filmben: a meleg szakállas. A másik meleg, aki nem szakállas. Az afrikai-amerikai csaj, aki önmagát keresi. A rövid hajú főnök, akiben egy érdekes volt, hogy halhatatlan, de a végére már az sem. Az európai, aki áruló. A gazdag fehér gonosz, világmegváltó tervekkel.

  28. Human, bátortalanul bevallom, (beletört a bicskám:D) azon kívül nem nagyon tudok más Netflixes refernciát:D money heist 4. évad max, de az ugye sori. Vagy Hét nővér, de az meg nem idei..
    Extractionból vannak emlékeim, uram végignézte, végigszidta szóval nem hiszem, hogy az jó ellenpélda lenne. Nem minsig, de sokszor egyezik a véleményünk.
    Nem is ez volt a lényeg részemről, hanem hogy miért nem tudnak rendezni a női rendezők? A fentebb említett példát leszámítva…

  29. A szokásos langyos közepes kategória. Pont az a szál amivel a folytatásra hajtanak lenne a legérdekesebb csak itt is belefutottak abba a hibába – amit valahol korábban már írtam – hogy egy korrekt első részt kellene szülni hogy akarjuk is a második részt. De így? Nem kéne erőltetni. Az akció része bizony sok helyen gyenge volt, egy másik rendezővel lehet jobb végeredményt kapunk. Ez a Halálos Iramban működött emeljük ide a fos nyivákolós zenéket dolgot is el kéne már felejteni. Ahol normális filmzene volt az meg sokszor rossz jelenethez volt párosítva. Ha megy egy Inception kocsi a vízbe esős részből koppintott epic zene akkor ne Theron néni melle közét nézzem amint épp rákészül az akcióra. Ezen kívül a kötelező meleg vonal és ázsiai szereplő beleerőltetése is izzadságszagúan hatott. A főgonosz meg… meh. A visszaemlékezős részek voltak a legjobbak.

    Eddig kevesebb mint 10 jó, újranézős filmet láttam a netflix kínálatából, és ebből nem mind saját gyártású. Nekem ennek a sztorija (nem az akció) még mindig jobban tetszett mint az Extraction, szerencsére már csúszik lefele. Ettől még ugyanolyan gyorsan eltűnik ez is a süllyesztőben mert felejthetőre sikerült. Ha akció és netflix akkor továbbra is Hét nővér, soriknál La Casa de Papel.

  30. Egy esti kikapcsolódásnak simán jó volt. Én örülnék neki, ha csinálnának egy folytatást. Gondoltam, hogy azzal zárnak, amivel, hiszen kihagyhatatlan volt.

  31. Nahát, mik vannak! így kora reggel vannak kihagyásaim és rácsodálkoztam, hogy jóságos ég, azt is ő…??:D Lassan ideje újranézni. A Detroitot is, meg a Zero dark thirtyt is.
    Lehet a kérdés megérne egy külön posztot?:D Nem lenne vmi sok komment..:D Bigelow-val kapcsolatban talán kicsit elfogult vagyok..Jolie ugrott még be az Unbrokennel, többi filmjét még nem láttam, szóval ez csak egy, na de az összképet nézve ez továbbra is édeskevés.
    Mindenesetre ha hollywoodi fejes lennék, én nem engedném többet rendezői székbe Gina Prince-Bythewoodot:D nyilván a sztori nem rajta múlt, de agyrém, mennyire barmolt szét egy jó alapanyagot.

  32. Lehetne olyan filmet gyártani 2020-ban, amit kivételesen NEM sző át a kultúrmarxista doktrína? SPOILER:

    A pozitív színben feltüntetett karakterek:
    – A fekete tudós, aki amúgy nem gonosz, mint az, akinek dolgozik
    – A gyönyörű és fitt néger lány aki kb. 25 évesen egy csak nőkből álló Tengerészgyalogos szakaszt vezet Afganisztánban
    – Az összes afgán nő
    – Charlize Theron
    – A két halhatatlan meleg férfi
    – Az ázsiai nő akivel kiszúrtak a középkori fehérek mert elszakították a kezdődő románcából

    Íme a negatív karakterek:
    – A fehér főgonosz CEO
    – A kizárólag fehér férfiakból álló zsoldos csapat, akik még a két meleg srácot is inzultálják, mert hát kirekesztő homofób fehérek
    – Az ideggyenge, félig áruló fehér srác
    – A gonosz, fehér nővér

    Az igazi meglepetés az volt, hogy a kabuli kunyhóban lelőtt terrorista tényleg egy közép-ázsiai férfi volt, nem egy Alabamai Trump-szavazó redneck. Sajnos a csapatba nem fért bele egy genderneutrális vegán mexikói, őt mondjuk hiányoltam. Charlize Theron és Kiandra Layne is nagyon szép, ennyi volt a pozitívum a filmben. Meg Chiwetel Ejiofor, akinek sok filmjét láttam (illetve sorozatszerepeit), és jó színész.

    Ismét megtanulhattam, másfél óra alatt, önfeledt szórakozás helyett, hogy melegeket inzultálni paraszt dolog, mintha nem tudtam volna ezt alapból. Meg hogy minden ami rossz, az európai, és fehér.
    Valahogy így képzelem el a Goebbels-i propagandát is.

    +1: Életszerű, hogy egy csapat zsoldos aki lesből kilő 5 kommandóst, utána kollektíve hátat fordít, hogy beszélgessen egyet a pincefallal.

  33. Peti: az a kérdés inkább, hogy ez kilógott-e? túl van-e tolva, vagy csak te láttad bele egy normális történetbe (de szar filmbe:). Csak mert mittomén, évtizedekig ment, hogy közelkeleti terrorista, és ők voltak a random rosszfiúk, ha az kellett, most miért ne lehetne fehér CEO a rosszfiú. A Bloodshotban is fehér CEO volt a rosszfiú, pedig azt nem szőtte át ennyire semmi (sőt, elég szexista volt), egyszerűen most ők a rosszfiúk, mert a világban jelenleg sokan tartják a milliárdos CEO-kat rossznak.

    Nekem pl. egyedül a meleg csávók szállítása volt sok ilyen szempontból, hogy kicsit egyetértsek “oh child” hülyeség, mert ott látszik, hogy nagyot gondoltak, többet, mint ami oda illett, de lehet az is csak azért volt gáz, mert az örökéletes oltás nem működött, nem mert meleg karakterek voltak szerelmesek, és egy hetero pár szájából is necces lett volna a jelenet.

    Viszont szerintem ennek egy része csak az új normák keresése, majd lesz új kulturális egyensúly.

    (És szerintem túlzás a felvetésed, hiszen az Extraction a PC radaron nem igazán helyezkedik el (a Lost Bullet sem, a 6 Underground sem, a Laundromat sem, a Triple Frontier sem, a The King sem), szóval még a Netflix is gyártott filmet mostanában amit nem illik abba a rémképbe ami ellen ágálsz.)

  34. Upgrade-ben is fehér volt.. Vagy ő nem számít CEO-nak?

    Nálam a meleges vonal viccesen csapódott le, valószínűleg már annyira belefáradtam ezekbe a kötelező körökbe, hogy teljesen közömbössé váltam. “Jaaaaaa hogy azok melegek? Minek?” Az egészben az volt a legröhejesebb, hogy amíg nem rágták a számba, nem is jutott volna eszembe. Nincs azzal baj, ha valaki meleg, éljen boldogan (Call me by your name-et is megnéztem, szóval félreértés ne essék, nincs azzal se baj, ha filre kerül a téma, a megfelelő körítéssel/kategóriában), de ebben a filmben nekem ne adják már be, hogy pont abból a 4 csávóból 2 pont az volt és ők pont összetalálkoztak és pont egymásba szerettek és pont kitartottak egymás mellett ~800 év után is:D hiteltelen/valószerűtlen/erőltetett.. és tudom, hogy a télapó sem létezik..
    Most próbálom pl Maximust elképzelni melegen..

  35. Esküszöm nem álmosan kezdtem neki, de volt vagy 5-6 perc mikroalvásom a film közben. Kibaszott érdektelenül és unalmasan volt tálalva az egész sztori, az egyedüli izgalmas mellék-szál az Andy ex-partnerének sztorija volt, a karakterek sem voltak igazán kiemelkedőek, a zene pedig borzalom… az MTV-s Scream szériában alkalmaztak hasonló score-t, ott is kilógott rendesen, itt meg pláne. Sok helyen kínos volt, mint a sztori, mind a párbeszédek. Utóbbi idők legnagyobb Netflix csalódása a részemről. :( 4/10

  36. Nekem is a Hegylakó sorozat jutott eszembe. Ott 45 percben több mélységet adtak a karaktereknek, mint ebben a filmben. Ha ez 1 pilot lenne, és lenne belőle sorozat, annak simán elmenne. Igy közepes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.