Die Hard is Back “kisfilm”

Oké, azt hiszem Bruce Willis lassan tényleg lejáratja minden karakterét. Hiába védem azzal, hogy a Motherless Brooklynban jó volt, újra színészkedett kicsit, ha közben meg ilyet szállít, mint ez a reklám. És ezek szerint a Disney is oda adhatta a jogokat jó pénzért…

Véres trikó, szellőzőben mászás, robbanás, Yipikaye… mindez azért, hogy eladjanak egy akkumulátort. Amúgy az akkumulátor brand régi és nem tartozik a filmhez, de azért nem véletlenül nem “találkoztak” eddig.

Szégyen?! Bár ha jól látom youtubeon sokan írtak pozitív kommentet.

human
írta
2020. 10. 19. 02:28
megjelenés
22
hozzászolás


22 hozzászólás a “Die Hard is Back “kisfilm”” bejegyzéshez

  1. @Bálint :-D
    Csak azt nem értem mire kell neki ez a zsé. Vagy tényleg úgy gondolja, megéri?

  2. Tényleg jobb, mint az ötödik rész. Meg még álmodom arról, hogy össze lehetne ütni valami frankó felvonást, ha Bruce és a forgatókönyvírók összeszednék magukat.

  3. Sosem értettem, hogy ki ez a zsongás körülötte. Lehet régen is volt egy kisugárzása, ám elsősorban a karaktere miatt lett népszerű. Aztán azóta is ugyanazt az öt fejet vágja minden filmben, mivel kínosan nem kell színészkednie, még ha egykor tudott és akart is.

  4. A “ki” az “mi” lett volna. Szóval szerintem lassan már a B-kategóriából is lassan kicsúszik.

  5. a zsongás annak szól, hogy az utolsó A-listás sztárok egyike volt még a 2000-es évek elején is, akihez szinte bármiért hozzávágtak 20 millió dollárt. Most meg lassan évente vállal 5 straight to dvd filmet a vállalhatatlan kategóriából.

    ekkorát ilyen magasról csak Cage taknyolt még, de ő legalább most már viccet csinál ebből a sztoriból és vállal köztük pár érdekes, önreflexív darabot. Bruce meg masszívan csak a szart ontja magából.

  6. “abelh
    Most meg lassan évente vállal 5 straight to dvd filmet a vállalhatatlan kategóriából.

    ekkorát ilyen magasról csak Cage taknyolt még”

    Nagyon el vagy tévedve. Egy ilyen reklámmal keres annyi lóvét amit te egy egész életen át nem fogsz megkörnyékezni sem.

  7. bandido: nem érted, itt nem arról van szó h anyagilag nem érné meg Willisnek meg h kevés pénzért csinálja hanem h egyáltalán csinálja. A renoméja a béka feneke alatt van ezek miatt, egykor a világ egyik legkeresettebb, legnépszerűbb színésze volt most meg ontja magából a Zs filmeket meg az ilyen reklámokat. A lecsúszás nem csak anyagilag lehet értendő. Dicaprionak vagy Goslingnak is lehet megérné budipapirt reklámozni mert kapnának érte 10 millió dollárt de nyilván nem fogják megalázni magukat és lealacsonyodni erre a szintre és tönkre vágni a presztizsüket.

  8. Fizdale:Renomé, most komolyan. Egy kiöregedő színész, akinek egy cseppnyi agya is van biztosan nem a pénzt gyűjtögeti, amíg teheti. Inkább a 20-30 évvel ezelőtti imidzsét próbálja fényesen tartani….
    A reklám pedig véleményem szerint olasz!

  9. Emuroland:

    “Renomé, most komolyan. Egy kiöregedő színész, akinek egy cseppnyi agya is van biztosan nem a pénzt gyűjtögeti, amíg teheti. Inkább a 20-30 évvel ezelőtti imidzsét próbálja fényesen tartani…”

    nyilván nem elítéli az ember, mert ki tudja te hogyan lépnél az adott helyzetben. ha egy nap melóval kereshetsz 1 millió dollárt, akkor ugyanúgy megtennéd. vagy nem. valószínűleg soha nem derül ki.

    itt nem is a döntés megkérdőjelezéséről van szó, hanem hogy miért nem lehet ezt méltósággal megtenni. sokaknak szerintem itt Bruce is egy ikon, a filmjein nőttek fel és rossz így látni. nem azért, mert megsajnálod, nincs miért, de ezekkel a dolgokkal eloszlat minden megmaradt reményt, hogy még valaha jó filmben lássuk. ezért is írtam referenciaként Cage karrierjét fentebb, mert azért nem sokaknál nézel végig ekkora mélyrepülést, nem adja el mindenki magát, mert eladósodott. vagy ha igen, legalább pár évente válogat a projektek között, pl. De Niro.

    emlékszem, amikor 2007-ben ültem a Die Hard 4-en, azt mondogattam magamnak, hogy ez egy történelmi pillanat, mert láthatok egy új Die Hard mozit, ki tudja mikor lesz még ilyen tapasztalatom. Azóta meg azt kívánom, hogy ezt az érzést bárcsak ne kéne átélnem még egyszer. És ez azért van, mert az ilyen anyagok miatt teljesen reményvesztett mindenki Bruce kapcsán.

  10. Szerintem poén ez a reklám, egész jól meg van csinálva, és még mintha Willis is élvezné. Ezzel viszont el is jutottunk oda, hogy Willis fő problémája 20 éve az, hogy egyszerűen kiégett, illetve nem tudom, mikor és miért törhetett el benne valami, de majdnem minden szerepében az látszik, hogy épp csak annyira van ott, amennyire ez feltétlenül szükséges a fizuhoz. Nem is tudok hirtelen mást mondani, aki tényleg ennyire nyilvánvalóan *csak* a pénzért dolgozna már régóta, és nem azért, mert legalább egy kicsit is élvezi a munkáját. Cage annyiban más szerintem, hogy bár ő is elvállal szinte mindent, neki azért még vannak fellángolásai, és rajta inkább látszik, hogy szereti is azt, amit csinál.

  11. Sean Connerynek sikerült megtartania a nívót, amíg nyugdíjba ment. Kár, hogy Willis nem követte a példáját.

  12. Van egy sorozat, ami meghatározó filmekről mesél. Arról, miként készültek el, mennyi szerencsének és véletlennek kellett hozzájuk közrejátszania, mennyire szólt kreativitásról és valós élményekből, semmint pénzről. Ehhez hasonlók hagytak bennem nyomot.
    Nos a dokumentumfilm szerint a Die Hard elkészülte baromi nagy mázli volt, mégpedig többször egymás után. Több más kihívás Willisnek be kellett bizonyítania, hogy elvisz egy produkciót a hátán, és megéri a pénzét. (Másrészt ez volt az az időszak, amikor először határozta el a FED, hogy gyengít a dollár értékén, és így lehetett szórni azt. Többen az akkori nagy nevekből lecsúsztak mára anyagilag; nem csak színészek, de más művészek is a szórakoztatóiparban. Vagyis pl. Connery időben tette le a lantot.)

    Bruce-nak most nem lehet könnyű, hisz nincs semmi az önreflexión kívül, ami kihozhatná az alkotói válságból. Talán még Tulipán Tudesky-t is hozhatná valami Muppet Show-ban, és akkor tényleg túl lehetne a mélyponton.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.