Az Ubisoft kezében a Star Wars

Mármint csinálnak a Lucasfilmnek egy open world, de történet dominált játékot, ami a Star Wars világában játszódik. Egy rövid teaser is van. Hát nem tudom ennek ki mennyire örül, hiszen az Ubisoft azért mellé is szokott lőni.

Közben persze az EA dolgok is folytatódnak, aki azt a harcot szereti.

11 hozzászólás a “Az Ubisoft kezében a Star Wars” bejegyzéshez

  1. “hiszen az Ubisoft azért mellé is szokott lőni.”

    Ahogy minden mas studioval is elofordul… Sot neha meg az olyan piedesztalra allitottak is, mint a CDPR. :D

    Ez siman lehet jo jatek, mostanaban azert volt tobb olyan cimuk, amivel jokat lehetett szorakozni, lasd AC:Valhalla, vagy epp az Immortals…
    Szoval en peldaul orulok neki, hogy mar nem csak az EA csinalhat jatekokat a SW vilagaban, mert bar a Fallen Ordert imadtam, ezzel kb ki is merul a lista :D

  2. Egy AC vagy Divison copy pasta SW játék nekem nem kell.
    A Fallen Order meg olyan volt mint a Mass Effect Androméda a szándékosan rondára megalkotott karaktereivel.
    Nekem egy évtizedre elég volt a SW játékokból,megyek vissza Jedi Outcastozni.

  3. A SWTOR a mai napig kedvenc MMO játékom. A Division-t is szeretem, szóval ha ezt a kettőt össze tudják hozni egy játékban nem lesz itt gond.

  4. Nem feltétlen annak örülök hogy az Ubisoft csinál játékot (bár az open worldjeik gyönyörűek, egy közepes játékot is elvisznek, erre rádobni egy Star Wars köntöst azért elég jól hangzik) hanem hogy ezzel hivatalosan vége az EA Star Wars exkluzivitásnak. Olyan ajtókat nyit ki ez ki ami azért adhat bizakodásra okot. Megegyeznek a Microsofttal és jön az Obsidiannal egy igazi rpg? Most már lehetséges. Megegyeznek a Sonyval és mondjuk a Naughty Dog összehoz egy Star Wars Unchartedet? Már nem lehetetlen. És lehetne sorolni a lehetőségeket.

  5. nekem már egy star wars-osra moddolt AC Odyssey is tökély lenne hehe, egyáltalán nem bánnám, ha hasonló jellegű lenne a végeredmény. kíváncsian várom, mi sül ki ebből

  6. Puffin: What??? Most játszottam ki a Fallen Ordert, te mire gondolsz? Az űrlényekre? Tény, hogy a Cere-nek ijesztőek voltak kicsit a szemei, de hát így néz ki a színésznő, akiről mintázták. Merrin meg kifejezetten szép volt szerintem, de persze ez szubjektív, szóval ez a “szándékosan rondára megalkotott” elég erős állítás. Az Andromeda esetében pedig a két játszató karakter kicsit elcseszett fizimiskájú, de az meg simán változtatható.

    Maga a játék tényleg jó volt, jöhetne több ilyen.

  7. human: A MachineGames – Indy játék kapott említést? Nem mintha kötelező lenne egy filmes oldalon, de a svédek kicsit minőségibb csapat mint a Massive és az Indy franchise kevésbé kiaknázott, mint az SW világa.

  8. Egy szabadon bejárható coruscant (vagy mi a neve annak az egész planéta egyetlen nagy városnak) sw játéknak én már nagyon régóta örülnék. De az bitang hatalmas lenne és kivitelezhetetlen is.

  9. Human örülök, hogy a józan ész nagja vagy az ügyben. Anno az Ea-t is mindenki ünnepelte elfelejtve azt az apró tényt, hogy a cég a létezése óta több tucat legendás fejlesztő csapatot tett tönkre és ásott el. Az Ubisoft lehet, hogy hozzájuk képest kispályás, de legendás franchise-ok kizsigerelésében nem kell őket félteni! Meg ott van ugye a borzalmas Uplay, ami az Origin-nél is gányabb.

    Az igazán reményre okot adó dolog az, hogy így legalább nem egy darab lusta cégóriásra hárul az sw univerzum gaming lehetőségeinek kiaknázása. Illetve az EA is rá lenne arra kényszerítve, hogy jobb minőségű játékokat engedjenek ki a fejelsztők kezei közül. Hiszen ne feledjük! A Fallen Order is egy ordenáré nagy Battlefront 2 PR bukta után jött, ahol a népeknek elege volt már a rusholt silány eA termékekből, a szemérmetlen lootboxokból és az egykaptafára menő multi élményből (a cég szószerint azzal mert kampányolni, hogy a single player gaming halott!!!). Vegyétek le a rózsaszín nosztalgia szemüveget; a 2010-es évek nem volt olyan régen.

  10. azért az érdemes figyelembe venni, hogy a ubisoft-on belül rendkívül sok fejlesztői csapat van, amelyekre külön-külön jellemző a jobb, kevésbé jó, vagy rossz játékok.
    ezt a projektet az a fejlesztői csapat kapta meg, akik a division játékokért felelősek, amikben a sztori és a világ óriási figyelmet kaptak a karakter példátlan fluid irányítása mellé.
    szerintem nincs ok aggodalomra velük kapcsolatban, sőt akkor se lenne, ha a ubisoft montreal (AC, FC, WD, stb.) kapta volna, ahol vegyesen voltak kisiklások és gyöngyszemek is, de ha a ubisoft paris-hoz (Wildlands, Breakpoint) került volna a dolog, akkor kár lenne beszélni is róla.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.