16 hozzászólás a “Két hét múlva felderítetlen területekre merészkedünk velük” bejegyzéshez

  1. Uncharted jatekok egyik, ha nem fo ismerve a nagy, latvanyos, konkurenciat megszegyenito setpiece-ek. Ez termeszetesen tudjak a Sony-nal es a film keszitesenel is odafigyeltek erre.

    Hogy jol oldottak-e meg, az kiderul, de az eselyt en latom benne.

  2. AceKing:

    és? így is elment rá 120 millió, majd ha befut és franchise lesz, akkor biztos többet kimennek terepre és elvernek rá 200-250 milliót.

  3. Wahlberg borzasztó Drake. :D

    Szegeny Tom úgy néz ki itt, mintha egy low-budget farsangi jelmezben lenne.

  4. “és?” és mondjuk nem minden filmnézőnek jön be, sőt egyeseket kifejezetten zavar, hogy a szereplők zavaróan leugranak a mesterséges háttérről a la Red Notice.

  5. Endymion:

    mindenki látványos helyszíneket, akciókat, egzotikumot vár egy kalandfilmtől. ennyi pénzből ez lemondásokkal jár.

  6. @abelh:
    Hogy lenne hihető egy olyan kaland, ami közben érzi a néző, hogy ki se dugták az orrukat a stúdió négy fala közül? Amikor olyan tiszták és sértetlenek a film végén, mint az elején voltak? (Dzsungeltúra)
    Vagy amikor egy történetből pont azt az egyetlen dolgot hagyják ki, ami az íróját megihlette? (A vadon hívó szavából pl. magát a természetet.) :)

  7. nem is értem minek álltam ebbe bele. nem igazán értem az elvárásokat. izgalmas, látványos kalandfilmet akarunk, ami relatíve alacsony büdzséből készült (a zsánerhez képest), de legyen hihető, élethű.

    meg ne ugorjanak le a mesterséges háttérről…akkor hogyan fusson végig az autókon a repülőből kiugorva? mégis csak egy Uncharted filmről beszélünk – hogyan ültessék át a látványos elemeket CGI nélkül? csináld ezt meg kaszkadőrökkel, aztán lehúzhatod a rolót a biztosítások miatt.

    komolyan nem értem, hogy hogyan nem lehet az elvárásokat összekötni a realitással. mintha azt mondanám, hogy tegnap néztem a Hateful Eightet, de már megint annyit beszéltek benne, ez egyeseket kifejezetten zavar, minek kell ezt? ha zavar a kalandfilmben a CGI, akkor várd meg, hátha csinálnak egy Karib tenger kalózait megint 300-400 millió dollárból, az élethűbb lesz.

  8. Nemcsak a CGI-ról van szó, hanem sok olyan apró, de zavaró részletről, amire hanyagsából, vagy nemtörődömségből oda se figyelnek. Amikor annyira kilóg a lóláb, hogy kizökkent az élményből. (Mint mondjuk a “Top Secret” feliratú láda a német birodalmi bunkerben – Red Notice) :)
    Ki tudja hány éve készülnek már kalandfilmek, de sose voltak olyan sterilek, és hiteltelenek, mint manapság, pedig hidd el, hogy én is nagyon szeretném szeretni őket. :)

  9. Indiana Jones, A smararagd románca, A nílus gyöngye, stb. Kalandfilmek voltak minimális cgi-vel. De még a Karib tenger kalózai se lógott ki annyira, mint pl a Dzsungeltúra. Ott tényleg fájt nézni, hogy stúdióban készült az egész. Értem mit magyaráz speranza és igaza van. Kérdés, hogy az Uncarted merre hajlik majd minőségben. Egyébként az új Tomb raider se volt rossz ilyen szempontból.

  10. Érdekes, hogyha külön látnám a két posztert, hiába egy a stílus, a Hollandos bejönne (a szilánkok ellenére), a Wahlberges meg olyan direct to dvd-s kinézetűnek tűnne.
    Amúgy meg szerintem is olyasmi elvárások lehetnek ezzel a filmmel, hogy túl azon, hogy pénzt is fialjon, támasszon igényt a nézőkben egy (több) folytatásra, amibe már többet beleadhatnak.
    Ha úgy tetszik, plot epizód, nagyközönséggel tesztelve.

  11. abelh, tessék mondok példát: az mission impossible filmek sem 200 milliós költségvetéssel készülnek, mégsem néznek ki annyira műnek, mint a boncolgatott műlátvánnyal bíró filmek. szóval meg lehet ezt oldani. nem kell védeni a silány minőséget.

  12. Blurayfan:

    “Indiana Jones, A smararagd románca, A nílus gyöngye, stb. Kalandfilmek voltak minimális cgi-vel. De még a Karib tenger kalózai se lógott ki annyira, mint pl a Dzsungeltúra. Ott tényleg fájt nézni, hogy stúdióban készült az egész.”

    szép is lett volna, ha a 80-as évek kalandfilmjei cgi-vel készültek volna, mégis hogyan? :) teljes más szabályozás volt akkor a kültéri forgatásokra, színhelyek áraira etc. Karib Tenger Kalózai – az első rész manapság 200 millió lenne, a harmadik pedig már 400 mai árak mellett.

    Endymion:

    “abelh, tessék mondok példát: az mission impossible filmek sem 200 milliós költségvetéssel készülnek, mégsem néznek ki annyira műnek, mint a boncolgatott műlátvánnyal bíró filmek. szóval meg lehet ezt oldani. nem kell védeni a silány minőséget.”

    1. az MI filmek darabjai is 180 millióba kerülnének mai árakkal. ez megint az Uncharted másfélszerese. és ha megnézed, oké, hogy különleges helyeken járnak, de mégsem a dzsungel kellős közepén.

    2. van ott egy Tom Cruise, akinek a fétise a kaszkadőr mutatványok. értem én, hogy követendő példa lenne, de azért ő producerként a saját bőrét kockáztatja – ezt is csak ismétlem biztosítások. más szerződéseket, biztosításokat kötsz ugyanakkor a dzsungelben és mást mondjuk Prágában, Bécsben, Dubaiban.

    3. nem védem a silány minőséget, csak szerintem van értelme hátralépni kettőt és kicsit igyekezni megérteni, hogy mi miért készül úgy ahogy. ott van persze fentebb a Jungle Cruise, minden adott lett volna, hogy egy kicsit mozduljanak ki, ha már a Karib Tengert akarták újrázni, de valóban gagyi lett. Az Unchartedet még nem is láttuk, de hiába erre van az alapanyag nagy része felfűzve, kivagyunk az FF-t időzi fizikától…de azért a játék is ilyenekkel operál. Jó legyenek “valós” akciójelenetek, de akkor meg hol Uncharted az egész?

  13. “az mission impossible filmek sem 200 milliós költségvetéssel készülnek”

    ??? a Rogue Nation 150 milla volt 7 éve, a Fallout 178 milla 4 éve. Az Unchartednek valami 120 millát írt a New York Times. Nyilván kevesebb helyre utazgattak. MIndezt úgy, hogy persze, szerintem is jobb ha kimennek a helyszínre, a red notice-t is szidtam miatta, de abelhnek pénzügyileg full igaza van.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.