Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves-előzetes

Pár tolvaj segít a legnagyobb gonoszt a világra szabadítani, szóval helyre kell tenniük a dolgot. Chris Pine, Led Zeppelin, és egy fantasy akció-komédia. Mostanában látott fantasy projektekből (két hatalmas sorozat) ez tűnik a legjobbnak.

A poszter alatt előzetes! A Game Night rendezőitől amúgy, szóval nem meglepő, hogy a komédia rész működik valamennyire. Na meg úgy tűnik sok D&D nerdség is lesz benne, nem csak fogtak pár nevet a szerepjátékból aztán kész.

human
írta
2022. 07. 22. 03:14
megjelenés
34
hozzászolás


34 hozzászólás a “Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves-előzetes” bejegyzéshez

  1. Kasztok: Pine: Bárd, Rodriguez: Barbár, Page: Paladin
    Lillis: Druida, Smith: sorc/wiz

    Helyszínek amik a trailerben feltűnnek: Waterdeep, Neverwinter, Icewind Dale, Underdark
    Sokat kalandoztunk ezeken a területeken. Vízmélyét remélem faszán megcsinálják.
    Nagyon várom.

  2. Full Guardians hangulat de jónak tűnik. Ahogy fentebb is írták sok helyszín, spell, szörny visszaköszön a játékból, tuti mozi!

  3. A cím valóban nem túl szerencsés, mert kissé félrevezető, hiszen nem a kalandozók kasztjára utal.

    Évek óta várnék egy Forgotten Realmsben játszódó Drizzt sorozatot az R.A. Salvatore által írt könyvciklus alapján. Aztán a sokkal népszerűbb WarCraft film is bukott és sajnos eladták a kellékeket. Most a tévében figyelhetjük a GoT vs LOTR spinoffok csatáját a nézőkért. Remélem azért a nagyvásznon is életképes marad a műfaj.

    A szörnyekkel annyira nem vagyok képben, de mintha az a párducféleség szerepelt volna az Eye of the beholder játékok valamelyik részében.

  4. Remélem ebben is a 20. szintű isteni erejű varázsló kardal fog összecsapni az 1. szintű tolvajjal a végén.

  5. Platschu:a párduc egy displacer beast és azt hiszem Drizzt harcol is eggyel a csillagtalan éjben😉

  6. Amúgy az tetszik, hogy mind a 3 sárkány máshogy néz ki( fekete,ezüst vagy arany, talán vörös ), a varázslatok is jól néznek ki, de sokat azért nem várok a filmről remélem annyira pozitívan fogok csalódni mint anno a Thor: Ragnarökben.
    Btw: a druida csak állattá tud átvaltozni és a bagoly medve az szörnynek számít szóval a kis csaj inkább beastmaster és vagy csak leszarták és druidaként tudja ezt, de igazából tok mindegy 😂
    Amúgy szerintetek a piros köpenyesek élőhalottak vagy nagyon sápadt Thay varázslók?

  7. Hát ez rohadt jó. Nagyon hoz egy egy igazi fun DnD partit. Ha kicsit a lore ra is odafigyelnek, imádni fogom.
    Elég mainstream már a nerd világ, úgyhogy remélem egyre több fantasy jön majd. Jó lenne egy ilyen vonal most a képregények után.

  8. Ez fergetegesen jó mókának tűnik! Szkeptikus voltam, mert a Game Night nekem éppen hogy csak szódával elment. Viszont ezt már most nézném egy nagy kosár popcornnal! :)

    Emlékszik még valaki a Csillagporra? Na azon a fantasy vígjátékon szórakoztam a legjobbat moziban és az nem mostanában volt. Ha ez megközelíti annak a színvonalát, elégedett leszek.

  9. 10

    O igen, azt én is nagyon szerettem, bár ez nagyon más stílus lesz sztem. Nem is nagyon hasonlítanám őket össze

  10. SSY986: Thay vörös varázslók szerintem. Igen druida nem nagyon tudja a bagolymedve alakot felvenni. Tippem hogy ennyire azért nem mentek bele. Ha esetleg megmagyarázzák akkor hatalmas pirospont.

    A párduc szerű lény egy displacer beast. Mágikus lények. Feywild az eredi otthonuk. Beszélik a közös nyelvet. Nagyon okosak. Elég erősek is. 75-ben jelentek meg greyhawk-on.

  11. Game Night nem lett volna rossz, de nekem nem igazan tetszett. Ezt a nem szimpatikus karaktereknek tudom be, de azert sokszor igencsak sitcom szintu volt rendezes. Ez eddig elorelepesnek tunik.

    Jo latni, hogy Sophia Lillis nem csak az en radaromra kerult ra.

  12. Ettől nekem most erős szekunder szégyenérzetem támadt. Tényleg ilyennek képzelik a DnD világát a szuper produkcióként?

  13. Crash, a készítők koncepciója az volt, hogy úgy adják vissza a játék DnD világát, amilyen az játék közben lehet. És szerintem ezzel nincs is gond. A visszajelzések alapján pont ezt üdvözítik a rajongók, hogy annak a hangulatát adja vissza, mint amikor DnD campaign-t (nem tudom mi a magyar neve) játszanak. Szedett-vedett balfékek, akik mindenféle kalamajába keverednek és próbálnak túlélni miközben marha jót szórakoznak és különféle gonoszságokat engednek szabadjára véletlenül.
    Szerintem az egyből bukta lett volna, ha Gyűrűk ura típusú fantasty-t akartak volna belőle készíteni. Azon kívül nem is nagyon lehet mondani sikeres high concept fantasy-t. Egyszerűen sem írók, sem rendezők és egyéb készítők részéről nincs elég tehetség, hogy azt a szintet megüssék.
    Megértem, hogy te és sokan komolykodást vártak volna el egy DnD adaptációtól, de ahhoz sem elég tehetség, sem elég igény nincs.
    Szerintem nem tettek rossz lóra, amikor úgy döntöttek, hogy inkább a játék élményét akarják filmen visszaadni ahelyett, hogy a játék kitalált világát valósítanák meg a játszás mókája nélkül.

  14. Chris Perkins volt a lore segéd (wotc). Amúgy igen aki valaha játszott az tudja hogy rengeteget röhögtök sokszor a saját hibáitokon. Megy rendesen az ökörködés.
    Jó példa erre a vox machina ami egy kampány volt és rendes játékosok játszották( Matt Mercer).

  15. @Endymion

    És pont itt a hiba. Ezeknek a karakterek elméletileg nem a mi világuknak élő játékosok avatarjai hanem a Forgotten Realms világán (ezen mozifilm esetében persze) belül élők. Vagyis az asztali komolytalankodás vajmi kevéssé kellene, hogy jellemző rájuk. Nem beszélve arról, hogy a szintén a játék világán belül a játékosok karakterei magasan az “átlagos” emberek fölé magasodnak. A kalandozók akiket alakítunk lényegében a világ szuperhősei már lvl 1-től, nem pedig “szedett-vedett balfékek”. Ezek így keverik a szezont a fazonnal. Az pedig más kérdés persze, hogy a magára valamit adó játékos amúgy sem komolytalankodik az asztalnál mert akkor a DM is könnyen elkezdhet félvállról venni dolgokat.

    Örülök, hogy megemlítetted a Gyűrűk Urát mert a DnD eszméletlen sokat köszönhet neki. Olyannyira, hogy a setting ahol ez a film játszódik még mindig nem tudta levetkőzni a hatásait. És ez a trailerből is látszik. Csak belekevertek egy nagy adag erőltetett komolytalankodást, hogy megpróbálják elterelni erről a figyelmet.

    Úgy látom a Matt Mercer effektus ide is begyűrűzött és ezt a filmet elcseszte nekem.

    Ha ezt képzelik el a DnD jövőjének a mozivásznon akkor én köszönöm de nem kérek belőle.

  16. Crash: El vagy tévedve. A játékban a karakterek csak a modern kiadásokban átlag feletti hősök, az eredeti játékban szedett vedett balfékek akik épp csak többre képesek egy átlag embernél. Pont emiatt kurva unalmas az 5E mert nincs semmi tétje az egésznek, gyakorlatilag lehetetlen meghalni benne.
    Rengeteg asztalnál játszottam már és szinte mindenhol dominál a humor és a baromkodás.
    Én üdvözlöm ezt a könnyed humoros vonalat amit a készítők választottak.

  17. Hát ez nekem egy wishről rendelt Tarka Wájkiki koppintásnak tűnik, mintha a debil thorjaiból ollózták volna össze a jeleneteket, meg a vér gagyi poénokat… még a háttérzenére sem volt ötletük. Siralom :)

  18. @Crash

    Ne haragudj, de nem értek veled egyet, és úgy tűnik, hogy nem is értetted meg, amit írtam. Még egyszer: a készítők célja, az volt, hogy visszaadják a DnD játék hangulatát, nem pedig a DnD világát keltsék életre egy az egyben. Ez szerintem így világos és érthető.
    “Vagyis az asztali komolytalankodás vajmi kevéssé kellene, hogy jellemző rájuk. Nem beszélve arról, hogy a szintén a játék világán belül a játékosok karakterei magasan az “átlagos” emberek fölé magasodnak.”
    Ebből látszik, pont azt nem értem, amit írtam.
    Elég sok visszajelzést elolvastam YouTube-on a hivatalos trailer alatt és pont azt üdvözítik a rajongók, hogy azt adja, amilyen a játék szokott lenni. Hogy pont olyan, mint amikor összeülnek hétvégén és véletlenül valami gonoszt szabadítanak a világra, amikor csak próbálnak túlélni, amikor hülyeségeket csinálnak, csetlenek-botlanak, tanácstalanok és piszok jót szórakoznak.
    Olvass bele a hozzászólásokba! Ilyenek vannak, hogy “pont így szokott kezdődi minden DnD kampány”, “ez végre adja a játék hangulatát” stb.

    “”We didn’t mean to unleash the greatest evil the world has ever known.” Glad to see that the people behind the development of this film drew their inspiration from actual D&D parties.”

    “I love that they’re stepping away from the self-serious tone that has hampered other high-fantasy adaptations! This isn’t exactly like Guardians of the Galaxy, but it has that sense of energy and camaraderie, and there’s a real feeling of joy here. Not typically my genre of choice but I can’t wait for this.”

    “This looks like the director dmed a campaign for the main cast and turned it into a script, which is the vibe I want from. A dnd movie”

    “I’m ECSTATIC at the fact that it’s not a classic band of heroes who are all righteous and perfect. It’s a band-of-misfits adventure to fix their mistakes and save the world and that’s EXACTLY what d&d is. Thank you.”

    Rengeteg ilyen van. Szóval szerintem rosszul közelíted meg, abban az értelemben, hogy mivel ez egy játék, akik ismerik, annak örülnek, hogy azt adja vissza, milyen játszani ezt. Izgalmas, szórakoztató, jó móka.
    Szerintemm jó, hogy nem a száraz, hivatalos lore-t magát akarták filmre vinni. Szóval nem pont itt a hiba, hanem ellenkezőleg. De tényleg, olvass bele a reakciókba, hogy mennyien örülnek és azonosulnak a feelingjével. Persze ennek ellenére simán lehet, hogy a kész film csalódás lesz.

  19. Crash: anno próbálkoztak “komoly” d&d filmmel, de nagyon bénán adták elő, irons ide vagy oda

    a két dvd-s folytatása jobb lett, de nyilván b-s keretek között, szóval a normális emberek ne várjanak sokat azoktól se :)

    szerintem az, hogy nem akarják magukat véresen komolyan venni, csak jól áll egy ilyen kalandosabb questnek, hiszen ott a játék és a film is főleg a szórakozásról szól

    drizzt teljesen más kategória, ott nem állna jól, tény

    SSY986: a dragonlance rajzfilm sztem egyáltalán nem lett jó feldolgozás, sokkal többet vártam anno tőle
    ha jó vizuális feldolgozást akarsz látni a regényből, ajánlom a képregény változatot

  20. @Endymion
    Én tökéletesen megértettem amit írtál. De ha számodra nem világos amit én írtam akkor egyszerűbben fogalmazok. Ezeket a karaktereket nem játékosok irányítják hanem önálló, szuverén karaktereket egy világon belül ami teljesen eltér a miénktől. Ez a modern fajta poénkodás karakter és világidegen. Olvass bele bármelyik novellába vagy képregénybe. Ég és föld ahogyan a karakterek viselkednek. Ez a film olyan mint ha a mai játékosok kerülnének bele a játék világába, egyszerűbben Jumanji: DnD Edition de a trailer szerint nem ez a helyzet.

    Köszönöm, láttam a kommenteket. Szörnyülködtem is rajtuk rendesen. És persze értem én, hogy tudják, hogy ez kell a népnek mert nem hiába költik a pénz marketing kutatásra. Egyszerűen én csak nem esek bele a célközönségbe. Mondjuk már a bejelentésnél tudtam ezt. :D

    @Mate815
    1. Definiáld azt, hogy “modern kiadás”
    2. Nézd meg az NPC-k stat blockját bármelyik kiadásban és hasonlíts össze a kalandozó hősökével. Ezt javaslom mindenkinek aki azt gondolja, hogy mindig szedett-vedett bandák mentik meg a világot.

  21. Crash: 3E és afelett vagy ha úgy tetszik minden amit már a Wizards csinált és nem a TSR.
    Én személy szerint a B/X-et (1981) tartom a legikonikusabb kiadásnak és ott bizony egy kezdő karakter sokszor csak a szerencséjében meg a játékosa éles eszében bízhatott ha élve ki akart jutni a kazamatából. Itt a cél még nem a világ megmentése volt hanem szimplán meggazdagodni. XP nem a szörnyek legyőzéséért járt hanem a megszerzett arany mennyisége után, ezzel is bíztatott a rendszer a kreatív, okos játékra a folyamatos harc helyett. Nem is voltak egyensúlyban a kazamata szörnyei a játékosok szintjével mint az ötödik kiadásban. Egy első szintű csapat simán összefutott olyan lényekkel amik ellen nyílt harcban semmi esélyük nem volt. Ezek a régi kiadások pont emiatt sokkal izgalmasabbak szerintem, nem véletlenül pörög ennyire jelenleg is az old school reneszánsz. Amúgy az artwork gyönyörűen szemlélteti ezt. Az old school kiadásokban a karakterek gyakran vannak ábrázolva menekülés, rettegés közben, kilátástalan szituációkban. Az új kiadásokban ezzel szemben valódi szuperhősként jelennek meg akik félelem nélkül szállnak szembe a leghatalmasabb szörnyekkel is.

  22. @Crash
    Értettem, amit írtál, ezért próbáltam én is egyszerűbben megfogalmazni. Te azt szeretnéd, hogy az a világ elevenedjen meg a vásznon, ahogy az a hivatalos lore-ban le van írva ismertetők, könyvek, képregények, leírások formájában. Tiszta sor és érthető is, erre amúgy nekem is lenne igényem, de azért racionálisan állok hozzá, 150-200 milliót nem áldoznának a stúdiók egy ilyen kétes kimenetelű produkcióra, amiben az alapanyag gazdagsága adott, de a megvalósításhoz olyan tehetség és szerencse kellene, ami sajnos nem garantálja a sikert úgy, mint a Gyűrűk ura esetében.

    Annyi remény van számodra is, hogy készül 1 vagy 2 DnD sorozat, amik már lehet, hogy az általad preferált koncepcióra fognak épülni és könnyed szórakoztatás helyett a kidolgozott lore-t fogják megeleveníteni. Mondjuk ahhoz is óriási költségvetésre lesz szükség (szerintem a Wheel of Time is olcsónak hat, pedig elismert és kedvelt alapanyagból dolgoznak).

  23. @Endymion

    Nem tudom, hogy mire alapozod a tehetség hiányát, talán ismersz minden Hollywood-i film készítőt személyesen? Az pedig végképp nem tudom miként méred a szerencse mennyiséget de örülök hogy megértetted amit meg kellett.

    Reményre nincs szükségem ahogyan erre a filmre se. Köszönöm.

  24. Mammut: csak szarkasztikus voltam. Mai napig ideggörcsöt kapok a létezésétől is😂😂😂
    Amúgy itt a fenti vitához hozzászólva szerintem pont jó,hogy egy ilyen baromkodos filmet csináltak ami inkább tükrözi a szórakoztató oldalát a rpg-nek az meg külön jó volt,hogy valami random csapat random storyját láthatjuk nem pedig valamelyik nagy IP-t. Így ha ez jól termel akkor majd jöhetnek a komolyabb cuccok filmek vagy sorozatok formájában.(Dragonlance,Drizzt,Vox Machina(mondjuk abból lehet,hogy már lesz sorozat az amazonon)Cadderly, Elminster stb.) Egy szó mint száz, majd meglátjuk milyen lesz.

  25. SSY986: “Vox Machina(mondjuk abból lehet,hogy már lesz sorozat az amazonon)”

    nem lesz, már rég lement az első évad és tök jó volt :)

  26. Tudom ajánlani, ha még nem láttad, vannak mélységei és magaslatai egyeránt, jól mutatja, mennyire nem született hősök a játékosok, még ha hősies tetteket is hajtanak végre. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.