Antoine Fuqua (Training Day, Infinite) új filmje az Apple-re érkezik majd, és igaz történetet dolgoz fel, vagyis a rabszolgaság elítélésében közrejátszó Whipped Peter kép hátteréhez költöttek.
Egy férfiról szól, aki megszökött a rabszolgaságól, hogy hazajusson a családjához, és nem gyengülő hittel és a családja iráni szeretettel fűtve Louisiana mocsaraiban menekült a hidegvérű vadászok elől, ott ahol alapból nehéz a túlélés.

Valami iszonyat művinek tűnik. Elvileg ezen ültek A Pofon után, hogy mit kezdjenek vele, mert Oscar esélyesnek tűnt számukra. Háát, a digitális túléles kinézet eléggé olcsó hatás itt a trailerben. Mozis premier odakinn december 2., streamingre 1 héttel később.
“Keep my master’s name, out youf f•cking mouth”
Megjelent Ben Foster, és már látszik, hogy ez tévéfilm :D
A 12 év rabszolgaság után ez szerintem messze nem fog már ütni.
Szeretettel menekült? Az a mondat kicsit lenni nem nagyon magyar.
12 év rabszolgaság előtt is volt valami ugyanezzel a sztorival, csak nem jut eszembe a címe..szóval valójában a 12 év rabszolgaság sem ütött akkorát:D
Akadnak igazán jó alakításai Will uraságnak, de szerintem – és lehet, hogy ezzel kicsit negatív színben tüntetem fel magam – a “Csak semmi pánik, niggerek vagyunk…;… “Szeretnénk kölcsönkérni egy kis kokaint, ha van itthon.” és hasonló kecsegtető mondatokkal teletűzdelt akcióvígjátékok sokkal-sokkal-sokkal jobban állnak neki, mint ez, amit a fenti előzetesben láttam.
Van a film filmnek egy festmeny szeru kvalitasa, amit a kristaly tiszta digitalisbol hianyzik, ezzel szerintem is nagyot veszit a film (vagy ugy a filmek altalaban), pedig latszik akartak valamit ezzel a kvazi fekete-feher megoldassal.
Apocalypto, Revenant. Ezek jutottak eszembe.
1. az Assassin’s Creed írója
2. Fuqua nagyon szeretné komolyan vetetni magát, de 20 éve nem igazán megy neki
3. a fényképezés szép, szereztek egy jó operatőrt maguk mellé, de ha már a Revenantot majmolják, az sem (csak) technikailag volt kiemelkedő
4. Will Smith részéről annyira mesterkélten megváltás áthallása van, ami már túl giccses, akkor is ha a pofon előtt készült. (és ez meg a személyes része, de az életben nem akarom többet látni, már a Bad Boysokat sincs kedvem visszanézni miatta).
szóval elég nagy nope
Malachi: tisztáztam
én vagyok az a néző, aki viszont a kristálytiszta képet szereti. kifejezetten utálom a kicsit homályosított, kicsit elmosódott képi világot, amit mintha szűrőn vagy halovány ködön keresztül látnék. nekem nem ad, hanem elvesz az élményből, mert folyamatosan kiránt és tudom, hogy filmet nézek és kérdezem magamban, “miért, miért?”. amikor nem élesek a vonalak, nem erősek a kontrasztok, hanem beleng mindent valami művi pára, amit az életben sosem látunk. köszönöm, nekem nem kell “festményszerű kvalitás”.
Erőltetik ezt a fekete-fehért, nekem hozzá nem ad. Az egyetlen aminél eddig nem zavart az a tavalyi Horror Story fél szezonja de ott meg a sztori volt gyenge. Kíváncsi leszek Nolan ezt hogy oldja meg.
@Abelh:
Akkor az elved alapján sok más színész nagyon sok filmjéhez nem lehetne kedved.
Na most — A megkorbácsolt Gordon – nevű hatalmas erejű és jelentőségű fényképből indult el ez az egész . ami nekem személyes kedvencem , szóval nagyon várom hogy mi lesz belőle .
itt van !
http://fototortenet.blogspot.com/2012/12/a-megkorbacsolt-gordon.html
minkhunter: öö, ott van a posztban, bár cska angolul a kép neve