24 hozzászólás a “Everything Everywhere All At Once őszintén” bejegyzéshez

  1. ez mar kezd marha unalmas lenni. amikor ez kezdodott tenyleg olyan volt, mint egy elozetes most semmi mas nincsen csak hulye poenlodassal elmondjak a film tortenetet.

  2. Ezt a filmet soha nem néztem volna meg, ha nem lett volna ez a fene nagy felhajtás körülötte. Így is 3 részletben sikerült csak nagy szenvedések árán. Számomra teljesen érthetetlen ez a rajongás meg Oscar özön. Az a durva, hogy a fenti Honest trailert se tudtam végig nézni annyira unalmas. :(

  3. boom:

    Mélységesen egyetértek. Lehet, én öregedtem meg, de ez a film szerintem nem méltó az Oscarhoz semmilyen szinten és téren.
    Egy műfaji kavalkád, katyvasz, és mindezek mellett egy nagyon gyenge Mátrix nyúlás, csak éppen multiverzumban. Szerintem színészileg is egyedül “Picur” nyújtott valamit, a M.Y. a zavart arckifejezéssel “operált” kb végig, a kiscsaj jelentéktelen, J.L.C. pedig egy paródia és Zs filmes gonosztevőnek is kevés. Mindezek mellett sikerült belerakni az LMBTQ propagandát, megbontránkozást, és olyan marhaságokat, mint sziklákból és leszbikus virsliujjasokból álló multiverzumok. Szánalmas volt szerintem.

    Harminc éve a Bárányok hallgatnak, Schindler listája, Forrest Gump és Rettenthetetlen típusú filmek nyertek, most meg ilyenek. De még a jelöltek akkoriban is messze jobbak voltak, mint mostanában a legértékesebbek. :=( Szörnyű. Akkor már nem is beszéltem arról, hogy egykor Elfújta a szél, Ben Hur, Keresztapa I-II. és hasonló filmeket ismertek el. Ezekről még 100 év múlva is beszélni fognak, erről szerintem már jövőre sem. Kb olyan lesz, mint a Víz érintése, amit azt sem tudom mikor nyert és legfőképp miért?!

  4. Z0l1:
    Egyetértek. Persze mindent meg lehet magyarázni azzal, hogy az idők változnak, de azok a filmek nem merültek feledésbe, amelyeket annak idején oscarral díjaztak, mert tényleg letettek valami olyat az asztalra, ami a nézőket totálisan elbűvölte. Nekem például a 90-es évekből a kedvenc évem 1995 volt. Olyan filmeket vetítettek a hazai mozik, hogy csak úgy kerülgetett a bőség zavara. Hetedik, Forrest Gump, Ponyvaregény, A remény rabjai, Die Hard 3, Interjú a vámpírral, Kvíz show, Csillagkapu, Zaklatás, Reneszánsz ember, A rettenthetetlen, Az utolsó esély, Apollo 13, Vírus… és még sorolhatnám! A legtöbbre több alkalommal váltottunk jegyet a haverokkal, mert hozzáértéssel összerakott, megunhatatlan, fantasztikus művek. Egyikre sem mondtuk rá azt, hogy “Egynek elment.” vagy “Egyszer nézhető.” Manapság meg szinte a legtöbb film esetében ezt hallani. Előbb érdemelne mondjuk egy Csupasz Pisztoly epizód oscart, mint az Everything Everywhere All At Once. Ez a film semmi olyat nem tud letenni az asztalra, ami maradandóvá tenné. Annyira feledésbe fog merülni, mint az általad említett Víz érintése. J.L.C. pedig előbb érdemelt volna oscart anno a True Lies-ban tett alakításáért, mint azért, amit ebben az “izében” művelt. Tényleg sebesen haladunk afelé a legalja szint felé, amit anno a Hülyék Paradicsoma című filmben vetítettek előre.

  5. Z0l1: hagyjuk már a Rettenthetetlent. Plusz idén is volt jelölve hasonló csak nem nyert, és ez jól van így.

  6. Én eddig 30 percet tudtam megnézni eme ‘remekmű’ből, de azt is több részletben, pihenők közbeiktatásával. Ez valami rettenet. Hogy lehetett ez egyáltalán az oscar jelöltek listáján? Ennyire idegesítő karaktereket, zagyva káoszt, nulla látványvilágot mint ebben. Inkább büntetni kéne azokat, akik részt vettek ennek a szarnak az elkészítésében…

  7. Annyira unom ezt a filmet hogy 300 kommentet írok róla brühü…
    Nőjjetek már fel. Nektek nem tetszett a film, ki nem x@rja le?

  8. most úgy tesztek, mintha az Everything Everywhere All At Once nem maradna fenn? Hogy az átlag blockbusterek nem, az lehet.

  9. “Nektek nem tetszett a film,”

    tényleg nem értem, mármint az tökéletesen oké, hogy nem tetszett, de szerintem lehet vágni miért volt valamennyire siker a családi és az elszalasztott álmok téma. Amit ez a trailer is kiemel, hogy az elején idegesítő a főszereplő is, de hát ilyen egy hős útja?

  10. 9. Ezzel a mentalitással: ki nem szarja le hogy neked meg tetszett?
    Mindenki elmondhatja a véleményét, ez volna a lényeg.
    4,6:
    +1!
    10:
    Nem csak úgy teszünk, hanem úgy is lesz véleményem szerint.
    Illetve negatív hivatkozási alapnak természetesen fennmarad.

    Amúgy zéró, mint a víz érintése, meg a holdfény, utóbbit mondjuk meg se néztem, de természetesen azóta sem találkoztam egyikük címével sem pozitív kontextusban.

    Engem nem zavar hogy random embereknek tetszik, ami szerintem nagyon nagyon gyenge: más az ízlésünk. De az év legjobb filmjének járó Oscar az kicsit sok… Azt nem random emberek adják, vagyis elméletileg… Hanem a szakmában jártas, sokat látott szakemberek…. De látjuk hogy nem így van. Illetve nem szakmai, hanem egyéb szempontok döntenek végül. Kivéve a legjobb vágás, azért jár a keksz. A többi rossz vicc.

  11. Az az érzésem, hogy aki szidja az Everywhere…-t, az elveszett a multiverzum színes kavalkádjában, és nem jutott el a mondanivalóig. Ez nem egy látványos akciófilm, hanem egy dráma, amelyben egy széthulló család tagjai végül kibékülnek egymással. Ehhez kellett a a sok harc, hogy végül eljussanak odáig. Egy ilyen film szerintem megér egy Oscart. Jó, lehet, hogy nem hetet, abban én sem vagyok biztos, de ez egy értelmes és érzelmes film. Igen, lehet, hogy túl sok a dildóval való hadonászás meg a virsliujj, de ezeken át kell látni. Mindegy, számomra továbbra is a Maverick volt a legjobb film, könnyebben emészthető, szórakoztatóbb.

    Mellesleg a Víz érintésére senki sem emlékszik, csak ti, akik még most is emlegetitek. 😀😀

  12. Mennyi jövőbelátó van itt, hogy megmondják, egy Oscar díjas filmre meddig fognak emlékezni. Mintha az adott évben, mikor pl a Forrest Gump nyert, tudta mindenki, hogy na ezt kell díjazni, mert erre 30 év múlva is emlékezni fognak. Majd az idő eldönti. Pár példát is bedobtatok a 95 filmből, hogy bezzeg erre igen, arra meg nem. Plusz van jópár film, ami a megjelenésekor elhasalt, azóta meg kultfilm lett. Szóval ezen pörögni… :D

    Bander: Különbség van aközött, hogy valaki végignézi a filmet és úgy mond róla véleményt, vagy ahogy nagyon sok kommentelő még be is vallja, megnéz belőle 20-30 percet, azt is részletekben/telefont nyomkodva, majd mindehol panaszkodik, hogy szar a film és akinek tetszett, az helikopter.
    Lehet én vagyok eltévedve, de ha annyira érdekel egy film, hogy leüljek elé, akkor végig is nézem, ha közben húzom is a szám, mert a végére összeállhat a kép, ha meg nem, akkor is legalább az összkép alapján tudok jogos véleményt írni.
    Az Oscart meg igen, szakmában jártas emberek adják, de a szempontokat nyilván ők tudják. Tavaly beszélgettem egy tervpályázat kapcsán az ottani egyik zsűritaggal, aki elég jól bemutatta, hogyan értékelnek, de szerintem ez áll minden kreatív munka díjazásánál, így a filmeknél is. Nem az a lényeg, hogy minden a megszokott/elvárt standartok szerint legyenek meg, hanem nézik azt is, hogy mennyire bátor vagy újító a megvalósítás, még ha ez bizonyos szakmai szempontokból visszásan hat. És szerintem itt az Akadémia pont így értékelt, hogy a folytatások, rebootok, franchise filmek és a díjszezonra szabott drámák biztonsági játékainak korában olyan filmet emeljen ki, ami mert valami mást lenni. Így jeleznek a filmeseknek, hogy ideje kilépni a komfortzónájukból.

  13. Egyszer az a baj, hogy az olyan filmek kapnak díjat mint a Moonlight, mert hogy az akadémia nem akarja díjazni a közönségbarát filmeket, ha meg igen akkor meg az a gond. Valaki mindig kifogásolni fogja a döntést, mindig más-más szempontból.
    Én se estem hanyatt a filmtől, de meg kell hogy mondjam hogy egy idei filmnél se kiáltottam fel, hogy Oscart ennek a filmnek.

    Az Oscar meg sose tisztán a “legjobb” filmeket díjazta. Legalább annyit nyom a latba a lefolytatott kampány meg a társadalmi érték. Mint ahogy nem úgy működik a színészek díjazása se, hogy sorba állítják az évi több ezer film színészei közül hogy ki alakított legjobban (stúdiótól függetlenül) – a már említett kampány, a színész kiléte, brandértéke és előélete, meg egy tucat másik szempont is érvényesül. Hogy ha nagyon objektívak akarnánk lenni, annak se kéne számítania, hogy Brandon Fraser milyen ívet futott be az elmúlt évtizedekben, de még is láthatóan számít. Ezeken lehet moralizálni, de ettől függetlenül mindig is így volt.

  14. Hádész: Én megpróbáltam nézni, de mikor egy őrült ferdeszemű megsavanyodott öreg szatyor egyszerre 12 dologhoz kapkod már negyed órája és nem tartunk sehonnan sehova, az minden csak nem szórakoztató.

  15. Én megöregedtem és ez a film szerintem nem méltó az Oscarhoz semmilyen szinten. Nagyon jó példázza azt, hogy hova jutott az Oscar és a jelenlegi Cancel kultúrha. Én borítékolom, hogy a következő Oscart az új Disney féle hableány fogja meg kapni ezek után mert nincs lejjebbegyenlőre XD

  16. “Én borítékolom, hogy a következő Oscart az új Disney féle hableány fogja meg kapni ezek után mert nincs lejjebbegyenlőre XD”

    az egész levezetésed aláásod ezzel lol, 100%, hogy nem az kapja

  17. “ez a film szerintem nem méltó az Oscarhoz semmilyen szinten” – igazad van, ez mérföldekkel jobb mint a legutóbbi Oscar nyertes filmek

  18. ennél a pontnál: “Amúgy zéró, mint a víz érintése, meg a holdfény, utóbbit mondjuk meg se néztem,” elvesztem, felröhögtem és nem bírtam tovább komolyan venni az itteni kommenteket :D

    Értem én, hogy mérni kell a többi filmhez az adott évi oscaron, hogy mondjuk többet vagy kevesebbet adott a versenytársainál (!), nade azért egy víz érintésével egy szintre hozni, apám.. :D:D:D irtó szórakoztatóak vagytok :D persze engem is sokszor körberöhögnek a véleményem miatt, de áá ennél viccesebbet ma már nem fogok olvasni, az biztos:D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.