Bár maga a Golden Globes úgy nézett ki eltűnik az életünkből, de kitartással visszatért, és basszus, egész korrekt győztes listát rakott össze? A jelöltek itt voltak.
Legjobb dráma Oppenheimer (Universal Pictures)
Legjobb női főszereplő drámában Lily Gladstone (Killers of the Flower Moon)
Legjobb komédia vagy musical Poor Things (Searchlight Pictures)
Legjobb férfi főszereplő komédában vagy musicalben Paul Giamatti (The Holdovers)
Blockbuster díj (új kategória) Barbie (Warner Bros. Pictures)
Legjobb betétdal “What Was I Made For?” — Barbie
Legjobb filmzene Ludwig Göransson (Oppenheimer)
Legjobb férfi főszereplő drámában Cillian Murphy (Oppenheimer)
Legjobb női főszereplő komédiában vagy musicalben Emma Stone (Poor Things)
Legjobb rendező Christopher Nolan (Oppenheimer)
Legjobb animációs The Boy and the Heron (Gkids)
Legjobb idegennyelvű Anatomy of a Fall (Neon) – France
Legjobb forgatókönyv Justine Triet, Arthur Harari (Anatomy of a Fall)
Legjobb férfi mellékszereplő Robert Downey Jr. (Oppenheimer)
Legjobb női mellékszereplő Da’vine Joy Randolph (The Holdovers)
Barbit pár napja pótoltam, szekunder szégyenérzet kerülgetett végig, ez a csinált díj szépen passzol is hozzá.
Szerintem nevetséges hogy a Barbie nem kapott semmi komoly díjat. Egyébként erősen látszik hogy a szar után ami a nyakukba zuhant most gyorsan visszatértek egy kis fanszervízzel. Akik tényleg elhiszik, hogy megváltozott a GG, azok nagyon naivak.
Oppenheimer díjainak örülök, de még a Barbie betétdalànak is, mert az tényleg jó volt. Maga a film elment, bár érdekes témákat is feszeget, számomra nem volt akkora szám. Lily Gladstone díjazása szerintem nevetséges, annyira semmilyen volt az ő alakítása. Mondjuk maga a film sem tetszett, unalmas volt. De Niro és Leo jók voltak benne, de a film tökre felejthető. Nem akarok szemét lenni, de kb. azért kapta, mert indián származású… Holdovers-t még nem láttuk, de már tervben van.
totoro
Teljesen egyet értek. Semmi extra vagy elmét megmozgató dolog nincs a Barbie filmben. A mögöttes mondanivaló , unalmasan , humortalanul és egyszerűen van tálalva. Kreativitás 0, egy rakás ….!
Remélem Nolan viszont tarolni fog az Oscaron. Megérdemli, az Oppenheimer is megérdemli, Göransson is megérdemli , Hoytema szintén.
@Süci
a klasszikus dilemma, hogy mi a jo alakitas igazabol. nekem speciel az ev egyik legjobbja volt Gladstone, de ugye mashogy allunk a kereshez valoszinuleg. sokan mondjak, hogy szenvtelen volt vagy kifejezestelen – nekem pont hogy sugarzott belole az az elfojtott duh es keseruseg amin a karakter atment.
BTW, mar kommenteltem itt is korabban nekem messze a legjobb film az Anatomy of a Fall volt, orulok is itt a dijainak es nagyon furcsallom hoy a franciak nem azt neveztek az Oscarra mert biztos behuzta volna. igy jelolik majd legjobb filmre amire eselytelen, iden az Oppenheimert aligha lehet megverni.
Dr. Fünke: beszólt az ottani főninek és a filmkészítési gyakorlat anyagi részének, szóval bosszúból nem őt jelölték szerintem.
Örülök az oppenheimer díjainak, méltan megérdemelte! A Barbie film meg szerintem kb egy Adam Sandler film végi kínos monológja szintén van.
Lehet egyedül èn làttam a The HOLDOVERS-t???? IMÀDOM AZT A FILMET.. Egy hihetetlen rossz èv után, januàr elsejèn ezzel a filmmel indítottam az új èvet…Soha rosszabb kezdèst.. :) Nagyszerű film!!!!!
Egyre kíváncsibb vagyok a Poor Thingsre. (Eddig is.)
Mázli, hogy itt két fő kategória van. Oscar élesebb kés lesz. Gladstone-t Stone szerintem nem tudja megverni, pedig a Szegény párákba mindenét beleadta. Hatalmasat alakít. Viszont mivel már van díja, így duplázni nem fog. Billie és Finneas viszont a betétdalért simán Oscar bácsit is vihetik. Volt valaha ilyen fiatal 2x Oscar nyertes, mint ők? Nem hiszem…
A Holdovers, ahogy megjelent,egyből klasszikussá nemesedett! Fantasztikus film, nagyszerű alakításokkal!
Imádtam!
barbie-t nem igazán értem ezzel a mondvacsinált kategóriával, de legyen, ha nekik így jó…Eilish sz..kodást sem értem. I’m just Ken sokkal jobb volt!!!!444 viccet félretéve nyilván nem nagyon volt kihívója, így meg nem nehéz nyerni.
Ugyanilyen Oppenheimer sikert szeretnék látni az Oscaron is.
Gladstone kapcsán Dr. Fünkével értek egyet.
Holdoverst, anatomyt még pótolnom kell, poor thingstől meg rettegek, nem tudom, be merem-e vállalni, pedig érdekelne Emma miatt.
Newzoli: A holdovers szerintem is remek film, simán mehet a klasszikusok mellé, olyan amit ha 20 év múlva előveszel, akkor is nagybetűs film lesz.
Ez tényleg elég korrekt lista, pár kategóriában szavaztam volna másra.
Lily Gladstone kapcsán én is Dr. Fünkével értek egyet, áradt a karakterből az erő. Imádtam azt a pár pillanatot, amikor kicsit engedett a feszültségből, és poénkodott/somolygott a maga módján. Ugyanakkor Emma Stone nagyobbat ment számomra, én őrá szavaztam volna.
Animációs kategóriában Pókemberrel mentem volna, nekem ott elvitték a falig, amit egy hollywoodi animációsból valaha ki tudtam nézni. A végére picit elfáradt, meg hát érezni, hogy egy sztori első fele csak, de annyira intenzív, pergő élmény volt, hogy Miyazaki ezúttal nem tudta felvenni vele a versenyt nálam. (Nekem az ő művei amúgy is ritkábban ütnek igazán, de akkor meg nagyon, hát ilyen ez az ízlés-pofon dolog.)
The Holdovers jóleső, szívmelengető karakterrajz a maga hagyományosabb eszköztárával, Paul Giamatti díja abszolút megérdemelt, ahogy Da’vine Joy Randolphé is, lehengerlő attitűdje volt a karakterének. Tényleg minden dicsérettel egyetértek, ahogy az Anatomy of a Fall kapcsán is, kár azért a mögöttes sztoriért, amit human is említett itt.
Oppi is mindent megérdemel szerintem, így kellett lennie. A Barbie meg egy teljesen korrekt film, sok jó elemmel. A kamerába beszélős részét esetlennek éltem meg én is, meg egyszerűen sok jobb film volt nála idén, de nem teljesen érzem át (érteni értem), miért vált ki ennyire szélsőséges érzelmeket az emberekből, akármilyen irányba is. Színes-szagos szűk kétórás jópofa valami.