Nolan. Nyár. 2026. IMAX

Az Universal hivatalosan is betette 2026-ra a következő Christopher Nolan filmet. Ugye Nolan tartani is szokta a budgetet és a dátumot, szóval feltehetően tényleg nézzük majd.

A történetről semmit nem tudni, a jövő év első felében forog majd, és elvileg Matt Damon a kiszemelt főszereplő, de még nincs biztos hír.

human
írta
2024. 10. 10. 03:21
megjelenés
60
hozzászolás


60 hozzászólás a “Nolan. Nyár. 2026. IMAX” bejegyzéshez

  1. Már nem várom mit alkot, az Interstellar volt az utolsó jó filmje számomra. Dunkirk színtelen-szagtalan, semmire nem emlékszem belőle pedig megnéztem 2-3x biztos, valami csávó hősködik egy kishajóval, azt se tudom hirtelen kik a színészek. Tenet öncélú baromság, ő is elismerte hogy nem tudja miről szól de nem is érteni hanem érezni kell, Ok akkor szagold a fingodat San Francisco-ban haver. Oppenheimer meg full középszer, nem kiemelkedő.

  2. ezazzzz! Legyen egy “rebourne”, ha már Damon:D

    Nekem Dunkirkkel, Tenettel, Oppenheimerrel sem volt bajom, mindegyik be tudott rántani, minden főszereplőjéből olyan őstehetséget varázsol elő, amire még maguk a szereplők is rácsodálkoznak, hogy bennük van. Erre nem minden rendező képes ám. Tesójával azé kibékülhetne egy közös meló erejéig

  3. A Dunkirk és a Tenet szerintem is középszer volt, de az Oppenheimer nagyon bejött. Ha ilyenek lennének az életrajzi drámák, még érdekelne is a műfaj. Az utolsó jelenetek és Einstein záró szavai katartikusak voltak.

    Szerintem mindenkinél belefér 1-1 hiba, ettől még Nolan rekordját nem kell magyarázni. 2026, nyár, mozi!

  4. Én vagyok az egyetlen, akinek a kedvenc filmje 2020 után a Tenet, és az Oppenheimer egyáltalán nem tudott meghatni? xdd

  5. Nolan korunk legtúlhájpoltabb író-rendezője.

    Írónak még jó, már ha szimplán a sztori gerincét nézzük. A karakterei túlnyomó részt nem jellemek, egyszerűen csak eszközök a cselekmény előregördítéséhez, vagy ami még rosszabb, a nézőnek szóló, még életszerűtlenebb magyarázáshoz. Vannak jó ötletei, csak nehezen adja át őket, vagy legalábbis eléggé hit-or-miss.

    Akciójelenetet nem tud rendezni. Pont.

    Az ígéret, a felvezetés és a zenei betétek mindig nagyobb dolgot sejtetnek, mint amit ki tud hozni az adott jelenetből.

    Egyes ismerőseim szerint már-más blaszfémia, amilyen szinten érthetetlennek tartom a Batman trilógiájának sikerét. Persze, lehet jönni mindig Ledger alakításával, és ja, ez a második rész papíron elég jó fordulatokat hoz, a gyakorlatban viszont nagyrészt porhintés, hangzatos frázisok és szenzációhajhászat egyvelege az egész. Ja és Bale az eddigi legrosszabb Batman, Wayne-nek még csak-csak elment, Batmanként viszont kínos volt a hangtorzítása. És hát az egész emberben mindig is a szája (bélszája) volt a legfurább, erre castingolják a szerepre, amiben csak a szája látszik.

    Mivel a tévében a minap megint ment a Dark Knight, gondoltam újra megnézem a Pattinsonos Batmant. Lehet persze nem szeretni a hangulatát vagy Pattinsont (én sem kedvelem igazán), de mérhetetlenül jobban felépített, okosabb film.

  6. Szakmailag kiemelkedő bravúrokat produkál sok esetben, de ez a közönséget nem feltétlenül hatja meg, ha nincs mellé valami zsigeri, letaglózó.

    Valahogy egyre üresebbnek érződnek számomra a filmjei. Dunkirket kikapcsoltam, Tenetet állítólag többször kell látni, hogy igazán értékeljük. nekem eddig 1x ment. Openheimert is csak rövid ideig bírtam nézni, nem mert nem tetszett, de olyan fasza tv filmes hangulata volt, én meg épp nem éreztem.

    De hogy valaki szerint a Prestige vagy a Dark Knight, Inception stb. ne lenne jó film, még ha csak objektíve is… pf :)

  7. Hát nem tudom, mondom én bírom a Tenetet, az Oppenheimerért nem voltam odáig, a Dunkirk sosem tetszett igazán.

    De egyszerűen a Batman Begins – Interstellarig bezárólag olyan szériát nyomott a fickó, amire kevesen képesek sztem (oké a DTKR nem volt a legerősebb, de moziban azért ütött, otthon már kevésbé). Dark Knight, Inception, Interstellar mind-mind nagybetűs Mozifilmek, amiket fejleszaggató hangtechnikával és a lehető legnagyobb vásznon kellett látni. Szerencsére sikerült is mindet.

  8. sajnos ez mindent elmondd korunk filmjeiről. Nolan egy korrekt igényes rendező átlag 10/7 filmekkel. Ebben a mezőnyben ő már egy istencsászárnak számít. tartja a budget, hozzá a minőséget és van előre megírt forgatókönyv amit nem a forgatás helyszínen brainstormingolnak ki a jelenlévőkkel ez már elég a top filmkészítés kategóriához

  9. fú micsoda intellektüel megfejtéseket olvasni itt már délelőtt.

    délutánra talán még a törtszámok helyesírása is menni fog!

  10. Gore: nagyon jó! :D

    A sok furcsaságból csak egyre reagálok most: “nem tud akciót rendezni”.

    A Tenet nyitószekvenciáját szerintem tanítani kellene, annyira zseniális. Bár elsősorban a vágás és a zene tökéletes benne.

    De ugyanebből a filmből ott van az autópályás tűzoltókocsis jelenet. Vagy az indiai (?) toronyba való betörés. A repülős jelenet. A híres trailerben is látott verekedés az üvegfal mellett? A végén a rohangálós-robbantgatós finálé?

    Te egyáltalán elhiszed amit leírsz?

    A Batmanből a Batman vs Bane a kedvencem a csatornában, ott zene sincs és olyan erős és hatásos (pont ettől) hogy hihetetlen.

    Eredetben is vannak jók, de nem az dominál, nem azért felejthetetlen. A többi filmjében még kevésbé.

  11. nem szeretem a faszit, mert kiszámíthatatlan. néha nagyon jó, néha értékelhetetlen számomra. nincs középút. fura. de mindenképp olyan, hogy nem hagynám ki az új filmjét mert nála nem bízom a nép szavában. az Oppenheimer valamennyire megosztó, én imádtam. ellenben például nagy sci-fi bubus voltam mindig is, az Interstellarról meg inkább áradozni szoktak, én meg az egyik leggyengébb filmjének tartom. egy pátoszos üres izé. de legalább szép.

    a Jokeres Batmenjét meg hiába másolta heist filmekről, az első 10 percét néha csak úgy előveszem megnézni, annyira tökéletes az egész. szerintem ott minden egyes másodperc, minden szöveg, minden vágás, minden hang, minden zene, minden poén, minden látványos kép hibátlan, 11/10, döbbenet.

    aztán ezek után letesz egy nevetséges harmadik részt. érthetetlen.

    lehet erre mondják, hogy fontos rendező. kevés ilyen van már. ja, szóval nézzük, bármi lesz.

  12. ” Lehet persze nem szeretni a hangulatát vagy Pattinsont (én sem kedvelem igazán), de mérhetetlenül jobban felépített, okosabb film.”

    az a film egy full hangulat, közel sincs jobban felépítve, mint a TDK

  13. Hát pedig ahogy felépül a sztori, kerülnek be az újabb szálak… nem is véletlen, egy jobb nyomozós Batman alapsztoriból lett, amiben egyedül Riddler nem szerepelt eredetileg.

    Megjegyzem, elsőre nem ült annyira, magam is meglepődtem, hogy most újranézve mennyire klappolt.

  14. Nem kell amúgy velem egyetérteni, ez is csak egy vélemény a sok közül, ám azt látom, hogy páran fentebb összemostak pár dolgot, amit leírtam.

    Egyrészt nem mondtam, hogy rossz rendező, csak azt, hogy túlértékelt. Egy igazán jó rendező jó minden jelenetnél. Nem rángatja kétméterről a kamerát, hogy mozgalmasnak tűnjön a közelharc. Nem csak koncepció szintjén rak össze egy ütős setpiece-t, amit a gyakorlatban nem tud sem igazán látványosan, sem igazán a helyére kattanva prezentálni.

    Vannak jó filmjei, ám ahogy látom, ebben nincsen konszenzus. Az Oppenheimer nekem egy vállrándításra volt elég. A Dunkirk épp jókor talált meg, ellenben a mai napig nem tudom hová tenni. Az Interstellart pár hülyesége ellenére szeretem. Az Inception túl van magyarázva, de mégis az egyik legjobbja az “összetettek” közül. A Tökéletes trükk számomra a nagy kedvenc, meg persze a Memento. A Tenet az egyértelmű mélypont, ahol rendezőként képtelen volt megérteni, hogy ami a papíron szerepel, az filmen nem fog olyan elegánsan működni.

    És úgy általában, nagyon szép felvételek vannak a filmjeiben, mégsem maradnak meg nálam úgy, mint összességében szépen kivitelezett alkotások. Valahogy szürkék, laposak, ami egyrészt szolgálja a földhözragadtabb sztorikat, másrészt kontraproduktív a látványfilmes koncepciók esetében.

  15. Na, megjöttek a “Nolen túlértékelt és középszer” megmondó emberek.
    Az oldalon folyamatosan megy a filmes szakma, köztük a rendezők kritizálása,
    hogy nincs eredeti ötlet, folytatás és előzmény egymás hátán és a kivitelezés is pocsék.
    (Sokszor jogosan)
    Erre itt egy rendező, aki arra törekszik, hogy valami újat mutasson, szakmailag is nagyon magasra
    teszi a lécet és mivel sikeresek a filmjei, nincsenek gondok a forgatásnál sem, ezért a stúdiók is
    szívesen dobják meg egy zsák pénzzel, ennek ellenére megy a lehúzása.
    Mindezt úgy, hogy a kritikák nagy része kimerül abban, hogy nem tetszett, nem fogott meg.
    Normális véleményt, amin el lehet beszélgetni elvétve találni.
    Nem értem, miért van ez? Miért hiszik emberek azt, ha nekik nem tetszik valami, akkor az nem jó.
    Bár ez az életünk számos területére is igaz.
    Na mindegy, csak ennyit akartam.
    Jólét!

  16. Még annyi, hogy szerintem túlértékelt rendező az, aki egyszer mutatott valamit, de ennyi,
    ennek ellenére az egekig magasztalják. Nekem ilyen Neill Blomkamp és Zack Snyder.
    Bár Snydert már szedik le az egykori fanok a piedesztálról.

  17. A kritikus vélemény az nem valid, valóban nem lehet ezt is érintve értelmes diskurzust folytatni?

    Ha valaki objektivitásra törekedve leírja, mit talál kivetnivalónak koncepcionálisan / kivitelezésben, az biztosan egy sértődött magánvélemény? (amúgy mire lenne a sértődés?)

    Miért baj, ha meg tudjuk fogalmazni, ami nem jó vagy nem értünk vele egyet? Ez nem “magyar mentalitás”, sőt, nem is arról szól, hogy valaki negatívkodni akar (magamból kiindulva legalábbis ez nem igaz).

    Ha tényleg ez a mentalitás, a hozzáállás, akkor valóban értelmetlen bármilyen kommunikáció lényegében bármilyen témában. Legalábbis szerintem céltalan maga a beszélgetés, ha nincsenek más-más nézőpontok. Bólogatni lehet csendben is.

    Nagyon is a pártján vagyok az auteur filmalkotásnak, és Nolan bizony tett is le néhány dolgot az asztalra, de ha más nem, hát a fenti kommentek világosan mutatják, valójában mennyire hit-or-miss a fickó munkássága, még a kedvelői körében sem helytálló megállapítás az, hogy minden filmje arany.

  18. Mégha gyengébb összességében a filmje egészként nézve, mert nem működik annyira a sztori vagy a hangulat stb (nálam ilyen az Oppenheimer-Dunkirk), akkor is full minőségi filmkészítés, amit nyújt, technikailag, képileg, zeneileg, oda van figyelve a részleketre, nem csak egymásra hányt jelenetek.

    Értem, ha valaki ízlésehez nem passzol és szubjektíven lehet őt túlértékelni vagy alulértékelni, de objektíven nem lehet egyszerűen azt mondani, hogy gyenge vagy szar filmkészítő. Meghogy 7/10-es filmek… Látott már 7/10-es filmet, aki ezt írta?

  19. Valahol ugy olvastam, ez a film, regi terve, a Prisoner tv-sorozat alapjan lesz. Akkor az csak kacsa volt?

  20. ” Nem rángatja kétméterről a kamerát”

    de ezt már nem csinálja, a Batman Beginsben ez volt, igen, de mostanra már mutatja a harcot rendesen. Ugye fura a mozgás, mert fordított idős bunyó, de https://www.youtube.com/watch?v=4xj0KRqzo-0 és látszik mi történik. Más stílus, mint amit a John Wick képvisel, de szvsz ez is valid, nem Taken 3

  21. amúgy az egész vitához: annyira jó lenne, ha mozis blockbusterben Nolan számítana középszernek. Atyaég micsoda nyarakat tudnánk magunk mögött.

    (ez most sznobság lesz, de aki otthon nézte az Oppenheimert, még ha nem is nyomogatta a telefonját, de kinyomta 30 perc után, az szerintem ne mondjon róla semmit, mert konkrétan nem látta. Érthető, nem kell mindent végig nézni, ízlés, de nem tékás minőségű filmnél kicsit fura így szarozni:) plusz szvsz, most jön a sznobság rész, moziélménynek volt nagyon erős, így persze nem 10/10, hiszen akár 6 colon is jó egy jó film (ezzel azért nem teljesen értek egyet, pl Leone, Kubrick vagy Tarkovsky filmjei kapsából, hogy ne Nolan f*szán lovagoljak), de azokat kapta el sokkal jobban, akik ott látták)

  22. “Valahol ugy olvastam, ez a film, regi terve, a Prisoner tv-sorozat alapjan lesz. Akkor az csak kacsa volt?”

    jelenleg konkrétabb pletyka nincs, a Prisoner több éves infónak tűnik, mert rémlik. Lehet az lesz, majd ha már forog addigra lehet jobb szivárgás is lesz.

  23. human:

    Úgy írod, mintha rettentő erős blockbuster szezonok állnának mögöttünk az elmúlt x évből. Nem kötekedésből, meg aztán lehet, hogy (ezt is?) én érzékeltem rosszul.

  24. @theSickness

    Pont úgy értette human (legalábbis szerintem), hogy milyen király lenne, ha a Nolan által fémjelzett filmek lennének a középszer, de mind tudjuk, hogy baromira nem így van, ritka már nagyon, évi pár darab fut be szerintem (max).
    Ez a vita meg már nagyon unalmas Nolanról, lehet őt szeretni / utálni, de szerintem egy botrányosan rossz filmje / teljes mellényúlása sem volt még, és azért ez ritka manapság, amit szerintem igenis lehet és kell is értékelni.
    Én is csak ennyit akartam, a filmre meg kíváncsi leszek:)

  25. Nekem is túlhájpolt, köszönöm, hogy más is megfogalmazta most, mert volt már néha, hogy egyedül éreztem magam ezzel.

    Ettől persze bizonyos filmjei tetszettek.

  26. “Még annyi, hogy szerintem túlértékelt rendező az, aki egyszer mutatott valamit, de ennyi,
    ennek ellenére az egekig magasztalják. Nekem ilyen Neill Blomkamp és Zack Snyder.”

    Egyszer?????:D nane..azért fenti nevekkel egy lapon emlegetni baromi erős és nevetseges. De legyen, nem vagyunk egyformák. Memento prestige inception interstellar közül ne mondd már, hogy mindegyik szar mert kilepek a hajam alól:D:D

  27. @hbal

    Oké, lehet ebből az irányból is nézni. Az a része szubjektív, hogy számomra valóban érthetetlen a faszi körülrajongása. Botrányosan rossz filmje valóban nem volt (bár nálam a Tenetnél rezgett a léc), de nem is olyan rendező, akinek a munkássága lényegében (legalább közel) makulátlan lenne. Ennyi.

    @miezazaj

    Lényegében ugyanez. Vannak nagyon erős filmjei.

  28. “Vannak jó filmjei, ám ahogy látom, ebben nincsen konszenzus. Az Oppenheimer nekem egy vállrándításra volt elég. ”

    Számomra ez az igazi baj a mai vitákkal meg úgy eleve 2024 diskurzusaival. Én nem értek egyet, tehát letagadom a konszenzus létezését is.

    Had jegyezzem meg; VAN konszenzus. Az Oppenheimer egy k@rva jó film. Minden létező és merhető mutató alapján, legyen az kritikus vagy néző vagy mindenki egyben. A konszenzus az hogy az Oppenheimer egy nagyszerű film. A magánvélemény az hogy neked ez egy vállrándításra volt elég. Az is valid, nem kell mindennel egyetérteni, de ne tagadjunk már le mindent amivel nem értünk egyet.

    Amúgy én sem vagyok Nolan legnagyobb rajongója, de úúúúristen bárcsak ő lenne a “középszer”

  29. Én is valami régi filmnek a feldolgozásáról olvastam, bár én igazán Sci-Fi-t várok tőle.

    Amúgy “teljesen mindegy”, mit csinál. Nolan = mozi nálam!

  30. @Apu cinikus mosolya

    Akkor részben tőled idézve, visszadobva: (ahogy te fogalmaztál) “számomra ez az igazi baj a mai vitákkal”, hogy sok esetben az egyes részeket kiemelik a kontextusból, hogy validálják az ellenvéleményt. Ebben az esetben pontosan ezt tetted, hiszen ahogyan fentebb is látható, nem az Oppenheimeren volt a hangsúly (bár más is írta, hogy messze nem volt élete filmje), hanem azon, hogy az egyes Nolan filmek közül a sorban van, amelyik nekem mondjuk nem tetszett / szerintem objektíven nem jó, és van, ami meg nagyon is, mások meg mondjuk éppen fordítva látják.

    És ha már Opennheimer: ott egy szóval sem mondtam, hogy rossz a film, a rendezés, sőt, még akció sem volt, amit el lehetett volna szúrni, szimplán a témaválasztás nem az én világom, az a film TÉNYLEG szubjektíven nem tetszett. Sosem mondanám Nolan egyik rossz filmjének amiatt, mert nem nekem szólt (kifejezetten nem kedvelem az életrajzi drámákat).

  31. blady: szerintem pont azt mondta, hogy miképp lehetne túlértékelt, ezekhez az egydurranásosokhoz képest, mint Blomkamp.

  32. @heSickness

    Világos, most direkt provokáltalak, de szerintem te is érzed hogy ez

    “És ha már Opennheimer: ott egy szóval sem mondtam, hogy rossz a film, a rendezés, sőt, még akció sem volt, amit el lehetett volna szúrni…”

    egy sokkal korrektebben megfogalmazott vélemény. A fentebb írt kommentjeidben viszont bőven összemosod a személyes véleményt és az “általános megállapításokat”

  33. Az azért jó fokmérője egy hatásos, sok szempontből érdekes rendezőnek/munkásságnak, hogy:
    majd valamikor évek múlva jön egy filmje —> 37 komment pár óra alatt.

    Tök nehéz különválasztani a film minőségét a saját ízlésünktől, az látszik. Én nyilván elfogult vagyok, nekem a Tenet az egyik kedvencem az elmúlt évekből, de azért szerintem azt érdemes elismernie azoknak is, akiknek az Opp, a Tenet vagy bármelyik nem jön be ízlésre, hogy _szakmailag_ (rendezés, fényképezés, zene/hang!) ezek kiemelkedően jó filmek. Max neked nem jön be a környezet, vagy idegesít a fődszereplő. De minőségi anyag.

    Úgyhogy légyszi human pontosítsd a dátumot, hogy beírhassam a naptárba :P.

  34. bocs, bocs, jogos, nem láttam a szememtől az “az” szócskát…

    De alapvetően számomra iszonyat röhejes, hogy bármilyen (!) Nolan hír alatt mindig ugyanaz a buli megy, mindig felteszik sokan ugyanazt a véget nem érő fikalemezt. Irigylem sokak energiáját:D

  35. Nem értem itt a kommentek nagy részét. Mi az, hogy túlértékelt? Meg mi az, hogy hallgathatom, hogy Nolan mekkora zseni?

    Egyrészt, nem túlértékelt. Csávókám az Oppenheimerrel nyerte el a rendezői Oscart. Van olyan direktor, aki sokkal hamarabb megkapta ezt a címet. Nem egy ilyen karrierrel a háta mögött.

    Nyilván zseninek nevezni nem botorság. Saját rendezői víziója alapján rakja össze a filmjeit, a közönség és a szakma is elismeri, hozza a bevételt, a színészek szeretnek vele dolgozni. Voltak jó és saját ötletei, amit elég jól megvalósított. Azt hiszem ezekkel az előzményekkel kimeríti a zseni fogalmát.

    Én is csalódtam nem egy filmjébe, de számos remek alkotással is megajándékozott. Nyilván nem tévedhetetlen, valamihez mai napig nem ért vagy nincs hozzá érzéke, de senki sem tökéletes.

    Az, hogy sokakat zavar, hogy mennyire magas helyen jegyzett rendező lett, az nem az ő hibája vagy a munkái, hanem az a rohadt nagy szégyen itt, hogy a többi alkotó nem tudja hozni még ezt a szintet sem. Akkor miért ne emeljük őt ki az átlagból?

    Semmi gond, ha valaki ki nem állhatja, de minek hangoztatni? Attól még az általános közvélekedés teljesen másfelé ítél. Minek bizonygatja itt az igazát itt mindenki, nem értem mire jó ez… van, amit el kell fogadni.

    Korunk elismert rendezői között ott van Nolan. Ha tetszik valakinek amit csinál, ha nem. Minden kornak megvoltak az ilyen figurái. Kubrickot sem szeretik sokan, de még többen igen. Ennyi.

  36. *Semmi gond, ha valaki zseninek tartja, de minek hangoztatni? Attól még az általános közvélekedés teljesen másfelé ítél. Minek bizonygatja itt az igazát itt mindenki, nem értem mire jó ez… van, amit el kell fogadni.

    0-0, X

  37. Tetszik/nem tetszik = jo/rossz?

    Egyebkent tenyleg borzaszto, hogy mennyire nem ertik tenyleg a kulonbseget a velemeny es az objektiv valosag kozott. A mai vilag tenyleg arrol szolna, hogy nincsenek tenyek meg objektiv valosag, csak velemenyek,ami meg kello hulyeseg mellett barmi lehet?

    Nolan a mai filmes vilagban kozepszer? Oppenheimer vallranditas?
    Nolan tulertekelt rendezo? –>kedvencem, foleg normalis kontextus nelkul.
    Es ez egy filmes blog.

  38. Szórakoztató volt egy pohár bor mellett végigolvasni ezt a sok hozzászólást, amiben (majdnem) mindenki teljes meggyőződéssel és vehemenciával adja elő, hogy az ő VÉLEMÉNYE az igazság. :)

  39. Valaki írta hogy a Pattinson féle Batman jobb volt mint Nolan trilógiája, na ne hülyéskedjünk már, a lába nyomána nem érhet bármelyik TDK filmnek a Pattinson féle!
    Én az összes filmjét imádom,kivéve nálam a tenet lóg Kí a sorból. igazi nagybetűs moziélmény mindegyik filmje, a másik meg iMax vásznon kell nézni Nolan filmeket nem otthon!

  40. @Megalaz

    Vita (méghozzá nem elvadult stílusban) = toxikus?
    vagy
    Negatív kritika = toxikus?

    Remélem ez valami rossz vicc. És ha már valami toxikus, az pontosan az, hogy nem lehet ellenvéleményt, kritikát megfogalmazni, mert egyből jön ez a ledegradálás, mert van egyfajta óvodás féltés a vvéleményeket illetően, főleg ha a nagy többség is mögötte áll.

  41. @Apu cinikus mosolya

    Nem kevertem össze semmit, bár kényelmesebb így tenni.

    Az Oppenheimer szubjektíven nem nekem való, ezt leírtam.

    Ahol objetíven volt bajom, ott leírtam, hogy a karakterei sokszor csak bábok, eszközök, ez eléggé tárgyilagos, legfeljebb szokás nem felismerni vagy felhánytorgatni. Nolan az expozíciókat mondatja el sokszor a karaktereivel, ami a lehető legéletszerűtlenebb módszer a sztori előremozdítására vagy az események kibontására.

    Példa:
    https://www.youtube.com/watch?v=s2FXfFeRtJo&ab_channel=MichaelSpicer

    Igazából átestem a ló túloldalára, tényleg nem akarok senkit sem győzködni (kár is volt belemennem). Azért az engedtessék meg, hogy néhanapján lehessenek itt ellenvélemények, még ha azok nem is tetszőek egyeseknek.

  42. “Negatív kritika = toxikus? ”

    ezzel a kérdéssel egyetértek, nagyobb személyeskedés nélkül ment a vita, szóval annyira nem toxikus. Persze néha idegesítő mindkét oldalnak, de hát ez van

  43. A toxikus szó sajnos divatos és túlhasznált lett, sokszor rosszul alkalmazzák. Ehhez hasonló a “gaslighting” ami nem tudom miért lett felkapva mostanában? De teljesen értelmetlen kontextusban olvasom néha.

    A Batman-es vonalra, a TDK-trilógia fantasztikus szent és sérthetetlen (nem hibátlan), de én a The Batmant is iszonyúan szerettem, kétszer is megnéztem. (A Pingvin is nagyon jó eddig!)

    Ez hasonló a DC vs Marvel témához. Nem kell a vs. Mindegyikben vannak jó dolgok, nem kell ez kizárólagosság! Igazából nem is értem, feltéve hogy felnőtt emberekről beszélünk.

  44. aki azt hiszi, hogy ez itt fent toxikus, az tekerjen vissza nem tudom, mondjuk az első “új” Mad Max kritikához, vagy bármelyik düzni Star Warshoz, hujujuj. :D azok a vad 2010-es évek! teljesen kulturált mederben folyt itt az egész.

  45. Én ettől a túlértékelt dumától vagyok ki.
    Könyörgöm, hogy lehet valaki túlértékelt egy olyan piacon, ahol maga a piac áraz be a teljesítémyedhez képest elég szigorúan, és annak a bizonyos listának a tetején vagy hosszú évek óta?

  46. anoan – hát, a film az végül is mégiscsak alapvetően egy művészeti ág ugye és nem üzleti, khöm. a túlértékelt itt azt jelenti, hogy a bevételekhez mérten gyenge/közepes. ha a klasszikus filmes szempontokat nézzük. nem pedig a kasszát.

    nem én mondom ezt, csak tolmácsolok.

  47. Malachi – oké, vegyük a művészeti szempontot. Túlértékel-e az a rendező, akinek 2 film kivételével az összes filmje Oscart nyert valamilyen a kategóriában vagy jelölve lett rá? Ugyebár az Oscar a filmes világ legnagyobb elismerése, amiket nálunk sokkal inkább okosabb, a filmvilágban benne lévő emberek osztanak ki.

    Vagy vegyünk egy másik művészeti ágat pl a festészetet.
    Túlértékelt-e Leonardo da Vinci azért, mert én pl nem értem a Mona Lisan mi olyan jó, hires?

  48. 57. erre majd válaszol akit illet, de én csak annyit mondanék, hogy az Oscar jó ideje nem egy komolyan vehető díj. főleg az aktuális trendek meg divatok irányítják sajnos, kevésbé a bármi más. jó, technikai díjakban szerintem még oké.

    de hangsúlyozom, én nem mondtam, hogy túlértékelt lenne Nolan.

  49. Dunkirk – kuka
    Tenet- hagyjuk, nem jött át, részletesebb kifejtés kellett volnaa filmben

    Oppenheimer – zseniális

    jöhet a kövi :D

  50. Azt vagjatok, hogy en vagyok a 60ik komment egy olyan bejegyzes alatt h Nolan fog csinalni filmet. Nem tudunk semmit.

    Hat gondolom azert irogatunk itt ennyien mert egy tulhypolt rendezo..

    Sickness / Nem azzal van a baj, h nem tetszenek a filmjei hanem h el akarod masokkal hitetni h nekunk se kene h tetszenek. En ruhellem az osszes Marvel univerzumos filmet, de soha nem toltenek ennyi idot azzal h bebizonyitsam masoknak h mennyire egyugyu es repetetiv penzkidobasoknak tartom oket. De te ezt nem tudod elengedni es csak tolod a negativ __jaj a Nolan nem tokeletes es ne hypoljatok mar sracok__ szekeret.

    Engedd el, nezz egy jo Alkonyatot a Robert Pattisonnal aztan elvezzd az estet >)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.