A Netflix legsikeresebb nyitánya az Adam Projekt óta. A Föld felének a fele látta, legalább úgy, hogy valaki a vonaton kihangosítva nézte a közelükben! Ha minden néző fizetett volna egy mozijegynyit, akkor még az Avatar is reszketne, hogy oda a trón.
Vagy valami más, már korábbi Netflix tartalomnál elhangzott PR túlzó baromság ami most nem jut eszembe ennél a szarnál.

Azon gondolkoztam, hogy ez egyáltalán filmnek számít-e. Tudom, páran biztos viccelődnek majd (hiszen mindenki látta!!!), hogy AI írta, de nem, ezen gondolom big data, és Jamie Foxx na meg Cameron Diaz visszajelzései alapján egy ember dolgozott. Seth Gordon írt, rendezett, kaját szolgált fel, díszleteket csinosított, exec producerek rúdját fényesíte… vává, ezt lehet nem írhatom.
Az a helyzet, hogy a film alapgondolatát nem tudom szidni, mivel bírom a “már kiléptünk, de egy munka miatt vissza kell térnünk” felvetést, legyen az gyilkossal, zsaruval, kémmel, akármivel. Ebből bármit lehet keríteni, ha a kidolgozás jó. Ez utóbbin van a hangsúly, mivel természetesen itt nincs is kidolgozás. Seth forgatott pár “ez fasza jelenet lenne” dolgot, amit összefűztek egy termékké. Igen, ha nem film, akkor ennek hívhatjuk.

A főszereplő kém páros az egyik bevetése után visszavonul, mivel a nő teherbe esik, és amúgy is túléltek egy olyan géplezuhanást, amihez képest az Indiana Jones és a Végzet Templomában látott csónakos dolog egy realista mesterműnek fog tűnni. Hiányzik nekik az ACTION, na de a gyerekekért mindent, amíg az egyikőjük miatt fel nem kerülnek a netre boomer szülők címszóval. Kopogtat is a múlt rögtön.
Tudom, elég negatív voltam, de a legnagyobb kérdőjelet a fejem fölé mégis az tette, hogy miért nem tudnak akkor már elmerülni a camp-ben legalább. Mindannyian voltak már jó filmekben, de még Seth is rendezett már jobbat, tudják, hogy a Back in Action micsoda, erre izzadnak, hogy szívet tegyenek bele az érzelmes és őszinte pillanatokkal, amik még annyira sem működnek, mint az action. Nem, teljesen el kellett volna merülni abba, amit a nyomukban levő Andrew Scott-tal csináltak, aki láthatóan komédiában szerepelt, olyan dumái voltak a Diaz iránti megszállottsága kapcsán.
A kidolgozás egy külön 10 oldalas posztot érne, de elfáradtam, miközben néztem az elmosott háttereket, azt a kinézetet, ami mintha két különböző stáb által jött volna össze, és utána nem is igyekeztek egységesre sikálni a képeket. Külön vicces volt, hogy a “teljesen organikusan” illeszkedő verekedős jelenetek mennyivel normálisabbak voltak. Bár tippelem, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem a rendező dobta őket össze, csak az a nagy ötlete lehetett hozzájuk, hogy szóljon valami nem odaillő zene, mivel épp látta a Nobody buszos jelenetét. Azért azt hozom fel, mert nyilván nem eredeti a koncepció a zene-kép ellentéte, de tessék, lehet használni jól is.

Úgy érzem az átlaggal szemben ha már filmet nézek, akkor mindenképp odafigyelve teszem, mint közületek sokan, még akkor is, ha a gyártója láthatóan háttérbe szánta, inkább a kezemre csapok, amikor a telefonért nyúlnék, de ez még háttérbe sem film. A Back In Action csak random jelenetek lazán egymásra dobálva, minimális bonyolítás nélkül. Mármint van fordulat, de egy semmi. Nem kell odafigyelni mert úgy is egy semmi.
Amikor azt hiszed, hogy a Rebel Moon a mélypont volt, akkor feltűnik a Back in Action, hogy hold my beer/10. Ez a pontszám.
LEhet, hogy ez most nagyon népszerűtlen vélemény, de a film addig működik, míg haza nem mennek a nagyihoz. Onnantól erősen lefele és addig sem nagyon erős. De szerintem ott még működik a Diaz-Fox starpower. Ott még volt kakaó a scriptben, a dialógusokban, 1-2 helyzet komikumban.
Mindig van egy végső “meg kéne nézni mégiscsak” esélye egy filmnek nálam, akkor amikor a kritikád kijön és az meglepően pozitív. Talán sosem volt olyan, hogy egy filmnek még a trailere sem érdekelt annyira sem, hogy elindítsam, és már leírtam úgy anélkül, de mindig van egy első, szerintem nekem emlékeim szerint ez volt az. Sajnos nem tévedtem a megérzésemmel kapcsolatosan, köszi az őszinte kritikádat, és hogy megnézted, hogy “nekem ne kelljen”.
nyilván nem igazságos összehasonlítani a Banshee sorozatot meg ezt, hisz ez egy film akart lenni, másik egy sorozat, de ami a Banshee-ben akció szinten odatettek az filmes szint, a karaktereket nem is említve.
ez a nesze paraszt itt a pénz, legyen valami hiresebb színész oszt, majd lesz valami mozgóképes alkotásokat jobb lenne nem is leforgatni…
de hát KELL a friss saját kontent sajnos
Human, miért degradálod le a “szar”-t erre a szintre? Azért ez nagyon sértő a “szar”-ral szemben.
Nem volt jó, sőt a végére eléggé kiégtem, olyan hülyeségek voltak benne, hogy már nem is fájt, érzéketlenné váltam addigra. Persze a végére bedobták a “mézes/szaros” madzagot, mert kell a frencsájz…
En lattam egy kepet a filmbol Diazrol meg Foxxrol, es nekem ennyi eleg is volt belole.
én az előzetesnél éreztem, hogy ennyi elég is volt,… bezzeg a wicked-et lenyomtam itthon a torkomon:D:D:D
Heretic-et nezd meg mar inkabb, ne az ilyen nulladik pillanatban is tudtuk, hogy szar lesz fosokat.
Amugy az iras jo, koszonjuk :D
hát a rebel moontól azért jobb volt.
Én bealudtam rajta, de szokásos vasárnapi limonádé film. Amúgy hihetetlen mennyire nem volt kémia a két A listás színész között.
Foxx elhagyta az Oscar-ját? Vagy már ennyire sz*rul megy neki? Diaz ezért tért vissza? Őszintén csodálkozom. Amúgy kb ott kapcsoltam ki, amikor hazamennek a nagyihoz… Glenn Close… inkább ide nem teszek fel kérdést :(
az úgynevezett színvonalat (vagy inkább annak hiányát) nem elvitatva, szerintem ennyire azért nem volt szar, de az tény, hogy a jótól olyan messze van, mint Jamie Foxx az Oscartól, legalábbis, ha ebből a “szerepéből” indulnánk ki
egyszer meg tudtam nézni, de egyrészt Glenn Close egy filmtörténeti színészpazarlás volt (remélem, elég pénzt kapott érte), másrészt a két főszereplő között nem, hogy kémia nincs, a házastársi viszonyt, meg a két gyereket se hittem el nekik
nekem is az járt az eszemben szinte végig, hogy Cameron Diaz ezért tért vissza? mert ezért felesleges volt… mondjuk nyilván az sem segít rajta, hogy én kb először és utoljára a Maszkban tudtam értékelni, és ott is csak a külsejét, de azóta se nézett ki olyan jól, bármennyire szubjektív is ez a műfaj… és igen, a Knight and Day szórakoztató volt vele, de nem miatta, ő abban is eléggé behelyettesíthető biodíszlet volt csak
ez a kontent is kb ugyanaz, mint a múltkor az a hasonlóan filmszerű képződmény Halle Berryvel, abból se tudnék felidézni már kb egyetlen képkockát se, és ezzel is ez történik napokkal a megtekintés után… évekkel később pedig lehet, hogy már a létézésére se fogunk emlékezni
Spoiler
Szóval a gép zuhanása után, amikor éppen menekültek a régi életük elől közösen, a csávó meg tudott lépni a nő mellől, hogy elrejtse a cuccot az anyjánál…
Ok.
Nem tudom mi van a kinti szülőkkel, de már kb a lány második feleselésénél jól megvertem volna, hiába nem pc, de nagyon kihúzta a gyufát.
A többit nem is érdemes megemlíteni, ezért kár volt “visszatérni” CD-nek.
@Kastély Ferenc:
“Nem tudom mi van a kinti szülőkkel, de már kb a lány második feleselésénél jól megvertem volna, hiába nem pc, de nagyon kihúzta a gyufát.”
Hm… aztán jön a social service/gyámügy és már viszi is a gyereked. UK/US meg valszeg több másik nyugat-európai országban ez így megy. Kiskorú bántalmazása/veszélyeztetése. Eléggé el vannak szabadulva a dolgok. Gyakran már a gyanu árnyéka, másik szülő bejelentése is elég egy alapos vizsgálathoz. Gyerek benyög egy “otthon kapott egy pofont” az iskolában és a tanár hallja, hivatalból kötelessége jelenteni a gyámügy fele, akik azonnal indítják is a vizsgálatot. Útlevelet felfüggesztik arra az időre az egész család számára, szóval senki sehova, gyámügyesek napi vendégek a családnál, hogy az életük minden miliméterét átvizsgálják, valóban történt e bántalmazás…
Tyberius: ha már ennyire a valóság talaján járunk, akkor amellett se menjünk el, hogy ha usában kiderül, hogy egy szórakozóhely 18 éven aluliakat enged be rendszeresen, sőt, 21 év alattiaknak ad alkoholt, ott helyben sóval behintik az egész épületet és elveszti minden engedélyét.
Itt meg még videót is feltöltöttek az eseményekről..
Oszt aztán majd ezt vizsgálja a cps.
Nem tudom mikor jutottam el oda vagy a filmipar de ennél bármelyik de tényleg bármelyik The Rock/Kevin Hart (igen, a közös filmjeik is) jobbak ennél a marék izénél.
pedig nem is láttam ezt.
Ez most teljesen meglepett, sosem gondoltam volna.
Ja, nem ide.
Carry-On-t láttad már? Nem találom, hogy írtál volna róla. Az szerintem “elment”. :D
csak podcastban beszéltünk róla, igen, meglepően elment
Jó olvasni, hogy semmiről sem maradtam le, mivel Diazzal képtelen vagyok bármit megnézni, és hát számomra Foxx sem az a fajta sztár, akiért rohanok. Meg Netflix, szóval pont azt kaptk a nézők, amit vártak?
Ilyenkor azon agyalok, vajon nagyon nagypapis lenne-e azt mondani, hogy a mai fiatalabb közönségnek nem kell igazán sztori, mert a Tiktok úgyis csak rövidtávú infók befogadására kondícionlta őket, szóval nem biztos, hogy ezt gondolom.
theSickness:
mivel a netflix nem fedi fel kik nézték pontosan, így nem általánosítanék, hiszen a sztárokat elnézve ez bőven a 30 fölötti korosztálynak készült, akik… ugyanúgy a telefonuk bújják mert nem bírják dopamin nélkül fél percig sem. Ez a film ténylegesen másodképernyősen készült.
öhm, tévedtem.
megnéztem, kb 1 órája vége és nem volt olyan rossz.
persze, egy 0 netflix film, kb mint egy feláldozhatók 4, Kéjjel Nappal, Charlie Angyalai típusú film. egy valami rosszabb ennél: Red One.
ezután kezdtem el nézni, hát öcsém, ez A szar.
A filmet nem véleményezem, nem láttam, de szerintem amellett ne menjünk el, hogy mekkora gigantikus nagy siker (simán 2024 legnézettebbje lett volna, minden ottani premiert levert, még a Carry On-t is, ami már minden idők második legnézettebb Netflix-filmje)
Mármint ezt nem kell tovább gondolni, sokkal ideálisabb lenne, ha jó film lenne, de a kommentek is mutatják (vagy a kritika, de az persze nem csak a filmnek szól), hogy mennyi embert érdekelt.
Az internet népének pedig nagyon bejött, ahogy olvastam a facen a kommenteket.
Számomra viszont az évtized botrányosan rossz filmje. Én Glenn Close barátján akadtam ki a legjobban, ennyire humortalan, felesleges irritáló karakterrel már rég találkoztam, hihetetlen hogy ennyire nincs érzéke egy rendezőnek a humorhoz.
Hát, ez igazi guilty unpleasure volt. :D