Már csak ez kellett: Smurfs-előzetes

Újabb Hupikék törpikék film, ezúttal Rihanna lesz Törpilla, és a faluban minden nap egy buli, egészen addig amíg Törpapát el nem rabolják, és a törpöknek a mi világunkba kell jönni megmenteni őt.

Lalalala. Vagyis HEYYY EVERYONE.

7 hozzászólás a “Már csak ez kellett: Smurfs-előzetes” bejegyzéshez

  1. “Már csak ez kellett: Smurfs-előzetes”

    csak a szokásos, amikor a boomer utálkozik azon, hogy készülnek olyan filmek, amik őt nem érdeklik. nem mintha nem lenne 1000 másik ilyen, de valamiért, ha valami gyerekeknek készül, az irritálja őt:) mert, ha a gyerekek örülnek és rajonganak, az… utálnivaló?

    viccen kívül, nehogy a szívére vegye valaki, először én is csak néztem, de utána azért összeállt az előzetes, főleg, amikor elkezdtek kreatívkodni a rajzstílussal (nyilván Chris Miller a rendezp) – valahogy olyan Trolls vájb is lehet benne, az pedig mégiscsak siker volt. ebbe simán alapból a hatalmas bukás láttam volna bele, de most már inkább kétesélyes, elsülhet jól is, beállhat az “infó nélkül hányok, de megnézve kifejezetten jó” filmek sorában, a legótól, a barbie-n át a super marióig vagy nem is tudom – hátha a minecraft is oda fog kerülni.

    “Nem hiszem, hogy Rihanna neve moziba viszi a gyerekeket, de oké…”

    ó, szerintem alábecsülöd a célközönséget, bár a nemzetközi sikert valóban pont nem garantálja.

  2. (ja, annak viszont lehet örülni, hogy kreatív, bővíti a mitológiát meg miegymás, szóval ötlet lesz benne bőven, de ettől szerintem senki sem tartott.)

  3. nemtom még hányszor írjam le, hogy nem a Smurfs a baj, hanem hogy miért ne csinálhatnának valami újat a sokadik Smurfs helyett. Inkább az a boomer dolog, hogy muszáj a mostani gyerekeknek is Smurföket nézni, mert az volt a menő az execnek kisgyerekként (plusz így ismert brand), az “új Smurfs” születése helyett.

  4. Ne haragudj winne, de nagyon nem értek egyet.
    “csak a szokásos, amikor a boomer utálkozik azon, hogy készülnek olyan filmek, amik őt nem érdeklik.” – Ez eleve butaság. Véleményem szerint azok a bizonyos boomerek olyasmin utálkoznak, ami pont hogy érdekli őket. Tudod, ami nem érdekli az embert azzal nem foglalkozik. Pont azért vált ki ez véleményt és ellenérzést, mert érdekli akit érdekel.

    “nem mintha nem lenne 1000 másik ilyen, de valamiért, ha valami gyerekeknek készül, az irritálja őt:) mert, ha a gyerekek örülnek és rajonganak, az… utálnivaló?”
    Megint tévedés. Azokat a boomereket nem az irritálja, mert gyerekeknek készül és ezért utálnivaló, hanem azért, mert az a boomer nézőként elvárja az integritást. Azt hogy az újabb produkció konzisztens legyen az alapanyaggal. Elvégre a brandet azok a bizonyos boomerek tették világméretű közkedvelt névvé. Ha ők nem lettek volna, ők nem rajongtak volna érte, ma nem létezne. Szóval ja, a brandnek azoknak is kedveznie kell, akik már nem gyerekek, de anno odáig voltak érte és naggyá tették. Akik a gyereküket, unokájukat vezetnék be ebbe a világba.

    A probléma/problémám ezzel a feldolgozással, szerintem sok boomer-é, hogy csak élősködik a néven, de alig van köze az eredeti szellemiségéhez. Persze ha tisztelettel és ésszel, na meg szívvel bővítené a világát, értelmesen adna hozzá, anélkül hogy csorbulna az integritása, szuper lenne. De nem ez a helyzet.
    Amit a trailerben látunk az valójában Trollok, csak Hupikékkel. Ráadásul Rihanna reszelős club bitch hangja rohadtul nem illik Törpillához.
    Az nem boomerkedés, ha az ember elvárja, hogy egy produkció hozza az eredeti alapanyag szellemiségét, hangulatát, identitását. A Hupikéknek megvan az eredeti identitása, ami viszont a fentivel baromira nincs összhangban.
    DJ, party, diszkó, influencer! (hihetetlen!). Még jó, hogy nem kokót szívnak a háttérben.
    Nyilván nem elvárható, hogy a mai gyerekeknek pontosan ugyanolyat készítsenek, mint 30-40 évvel ezelőtt, de lehet jól is modernizálni. Ez pedig nem az.
    Szörnyű! Semmi nincs a Hupikék kedvességéből, bájosságából, varázslatosságából. Nagyon mai, nagyon modern, nagyon nem Hupikékes akar lenni.
    winne, teljesen jogos az eredetit ismerők kiakadása, mert ennek semmi köze hozzá. Teljesen jogos, ha csak a neveket és a külsőségeket használják ki, amiken kívül már semmi más nem emlékeztet a valódi alapanyagra.
    Ahogy ugyanúgy jogos bármelyik produkciónál, ami csak a brand ismertetőjegyet használja (ki), de az identitását teljesen felismerhetetlené teszi.
    A Sony-féle Hupikék filmek közül pont a harmadikat kedvelik a leginkább, amiben nincsenek élő szereplők, nem a modern világban játszódik. Na vajon miért?
    Még egyszer: nem a modernizálással van gond, hanem az okos és jó világbővítés helyett a teljes identitás kukázásával, miközben valami másként pózol (történetesen Trollok akar lenni).

  5. Amúgy a törpök mégis hogy a tökömből ismerik fel az Eiffel tornyot? Áhhh… hihetetlen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.