Igazi érvágás ez pár filmnek, hogy a női nézők és az esetleg velük tartó párjuknak Taylor Swift albumbemutató filmje lett az ellenfele.

A Taylor Swift: The Official Release Party of a Showgirl 34 millióval tűnt fel a hétvégén Amerikában. Egy DVD extra, kis háttérfilm a dalokról, és ennyire sok embert érdekelt. Nagyon durva a Swift szekrajongótábor.
A One Battle After Another a második hétvégéjén 11 milliót hozott össze odakinn, ez 50%-os esés, de Leo előző filmjéhez, a Killers of the Flower Moonhoz viszonyítva nem olyan rossz szám, mivel az bizony 59.9%-kal kanyarodott eddigre. Világszinten 102 milliónál jár a OBAA, de az már most látszik, hogy nem csoda lábak lesznek itt, a profitba billenés elérhetetlen a 130-nál valószínűleg nagyobb budget ismeretében. Viszont a visszhangot elnézve az tény, hogy a díjszezont behúzhatja. Érdekes amúgy, hogy nem kapott rá jobban az átlagnéző nép, mert első nézésre bőven elviszi a figyelmet a cselekmény, és az üzenet lassabban ülepedik, de egyáltalán nem hegyibeszédes darab.

Ami viszont brutál, és a Rock utálói eatin’ good: a Smashing Machine siralmas számokkal kezdett: 6 millió sikerült a filmnek 3300 fölöttit teremszámmal odakinn, ami nagyon gyenge. A Rock karrierjének legrosszabb sokmozis nyitása (bevételileg a Southland Tales alatta van, de az alig pár helyen kezdett). És bár az A24 sokszor a digitális marketingre költ főleg, de itt úgy tűnt, talán az Oscar vágyaik miatt, hogy bővebb volt a reklám budget a tőlük megszokottnál. Bár elvileg a film 50 milliós(!) készítési költségének nagy részét visszakapták adójóváírásként, de még így is erős bukta lesz az A24 számára. Mármint tényleg annyira, hogy már most kiszivárogtatták, hogy csak kb. 20 milliót vesztenek (bár a marketingről persze semmi:) pedig ezt nem szoktuk már az első hétvégén tudni.
Vajon mi lehetett a gond? Most nem Rock utálói szemszöggel. Az MMA senkit nem érdekel? Az említett reklámkampány nem adta el mitől különleges pont ez a történet? Túlságosan arts-y? Mármint nem tűnt hagyományos életrajzi filmnek, hanem művészieskedőnek, már a fényképezése is olyan Wrestleres, ami rossz párhuzam a stúdiónak, mivel az a film összesen 47 milliót hozott a világon, ahhoz hasonlítóra nem lehet 50 milliót költeni… Ha csak a Rock nem szállt be némi pénzzel az egészbe, hiszen végtére is ez neki a PR fordulat, elkezdte a komoly imidzsét építeni.
A Rock amúgy már reagált a bevételre:
From deep in my grateful bones, thank you to everyone who has watched ‘The Smashing Machine’. In our storytelling world, you can’t control box office results — but what I realized you can control is your performance, and your commitment to completely disappear and go elsewhere. And I will always run to that opportunity.
Magyarázza a diplomáját ez a szteroid tagadó ‘szinész’ a sorozatos bukásai után.
szerintem nincs gond ezzel a bukással, sok színész amikor próbálkozik újraépíteni magát belecsúszik buktákba. ez most kicsit azért volt hangosabb, mert
1. Rock mindenkinél hangosabb általában mindenhol
2. lehet nyomni a roadshow-t a fizikai átalakulásával is
3. mégis csak egy 1-1.5 dimenziós színész próbálkozik itt kitörni, amit szeret a média felkarolni
ez egy érdekes megváltás sztori, ő most bizonyít stb. ezeket szereti a média, de a nagyközönséget ez a layer nem érdekli. Matthew Oscar-díjas átalakulását is alig látta valaki.
amúgy Rock nem hülye, valószínűleg jól választott témát, de fogalmam sincs mennyire népszerű ez az MMA-s faszi amcsiban, és hogy volt-e a sztoriban egy film. mert ahogy ránézel a trailerre, képekre, csak legyintesz egyet, hogy köszi ezt már sokszor láttam.
p.s. lehet a nagy Rock megváltás izgalmasabb lett volna, ha kimozog a komfortzónából és egy olyan szerepben próbál mozogni, aminek még távolról sincs semmi köze a sportolói múltjához. na akkor lehetett volna villantani. majd a Jumanji 3
abelh: igen, ezért jöttem azzal, hogy a film mire hasonlít ténylegesen átlagnéző szemmel akiket nem érdekel a Rock irányváltása, minden PR-t elhagyva, és az szerintem a Wrestler, de akkor, nos ezt is max 10 millióból kellett volna csinálni.
“nos ezt is max 10 millióból kellett volna csinálni”
indeed
Nem tudok megoldásul szolgálni a Rock bukásban, de bedobnék egy szempontot, amivel itthon nem sokan vannak tisztában.
-Egyrészt ha a TKO board (UFC és WWE tulajdonosa)-ban ülsz, kvázi mint tulaj, és a saját cégedről forgatsz filmet, az kicsit önreklám.
-Dwayne a WWe-ből jön. A közönségének nagy része az “átlag amerikai WWE néző”. Hát ők nem sokdiplomások na. Ők az F&F filmek vonalán mozognak. Nem a komoly drámákon.
-Egy ideje Johnson-nak nem jó a PR-ja annyira már. Vannak pletykák, hogy paraszt a forgatásokon. És iszonyat nagy arcú. Ez mondjuk szerintem látszik is. A Black Adam körül is amit lenyomott..
-The Rock elvileg kitalálója volt, és a sztori szerint szerves résztvevője is a WWE-ben, John Cena heel turn-jének. Az egy olyan dolog volt a WWE-ben, amit nagyon sokan elképzelhetetlennek tartottak. Abban The Rock (Most felvette magára, szerényen a “Final Boss” nevet a WWE-ben) volt a főgenya. De nem elég, hogy iszonyat meglepetés, majd felháborodás lett belőle. The Rock rohadt rosszul csinálta az egészet, majd sz*rul is kezelte a következményeket.
Szal’ szerintem ha valakinek, akkor neki rohamosan kopik az ázsiója. Én nem csípem, de azért, mert ami számomra lejön, az alapján egy igazi, nagy, egoista barom. :) Egyáltalán nem való ő a komoly filmek közelében se. Elég neki az “a Netflix színvonal”…