A Paramount még egy kicsit magánál tartja Taylor Sheridant, csak most épp egy film megírására, pedig a Yellowstone és hasonló sorozatai után épp átigazolt az NBCUniversalhoz, de hát gondolom az teljesen más kérdés.
Durva amúgy, mert oké, Sheridan írt pár remek filmet, de közben meg ahogy olvasom a Sicario-nál mit nyúltak bele készítés közben a munkájába a többiek, így lehet nem is miatta jó az és a Wind River Hell or High Water. Mindez azért merült fel bennem, mert a jó felütés után a legtöbb sorozata elindul lefelé, így nem akkora szó, hogy leigazolták.
Rendezőnek pedig Peter Berg (Deepwater Horizon, Battleship, Friday Night Lights;) érkezik a jelenlegi állás szerint. És az írásba is besegít.
Nem tudni pontosan melyik játékhoz nyúlnak, azt gondolnám nem a II. világháborúsokhoz, hiszen azok szinte 1 az egyben filmekből emeltek át dolgokat.
Egy haverom Taylor Sheridan sorozatokat csak “apuka” sorozatoknak hívja, mert szerinte azok szeretik az ilyet. CoD meg pont egy generációval fiatlabb célközönség lenne.
Ha jól veszem ki Kathryn Bigelow és Peter Berg felosztotta a háborús filmek készítésének jogait. Az egyik csinálja a drámákat, a másik az akciófilmeket.
mindenki annak hívja őket :) keress rá a dadtv jelenségre.
Csak annyit kell csinálniuk, hogy bele rakják Pricet és akkor ömlik a pénz. Soap, Ghost meg a többi nem akkora lényeg, de ennyivel már lehet szakítani. Kérdés, hogy akarja-e/képes-e erre Sharidan….
Lehet hogy “dadtv” amit csinál, de azt legalább jó szinten hozza. Azért abból is könnyű sz@rt alkotni, de ő legalább beletesz valami eredeti és érdekes alapötletet is. Az más kérdés, hogy a sorozatai nagyából egy jó kezdés után fokozatosan visszaeső pályát járnak be. Ettől a kezdés még jó.
+ azért bennem mindig bennem van az hogy a “olvasom a Sicario-nál mit nyúltak bele készítés közben a munkájába a többiek, így lehet nem is miatta jó az és a Wind River.” dolog büdös.
Azért ha Sheridan munkái kb mind jók, akkor nem biztos hogy mások miatt lett az a pár film jó.
“Azért ha Sheridan munkái kb mind jók, akkor nem biztos hogy mások miatt lett az a pár film jó.”
nem mondod, hogy nem tűnik fel mennyivel másabbak, mint… nos a Yellowstone-Kings of-Tulsa-Lioness. Pl. a Sicarionál ott a linken mi mindent vettek ki.
De mások, nyilván mások, de közben had legyek kicsit szkeptikus azzal kapcsolatban hogy “csak mázlija van” mert nála jobbak mindig kihúzták a pácból.
Azért a Sicario mellett is csinált még Wind River-t vagy Hell or High Water-t amik szintén óriási filmek voltak (szerintem a 2010-es évek top 20 filmjében mindhárom simán benne van)
És azért a sorozatai sem szarok, csak kicsit dadtv kategória mind, de hát ezen a ponton felteszem a kérdést: Miért ne lenne az ha milliókért el tudja adni és milliók nézik és 5+ évadokon át tudja tolni lényegesebb nézői lemorzsolódás nélkül.
+ A yellowstone azért az elmúlt évek egyik ikonikus sorozata is volt.
Szóval egyrészt tényleg értem amit olvastam, de nem győzőtt meg.
Apu cinikus mosolya: igen, ez a három jó filmje van, és nem tudjuk a Wind Rivernél vagy High Waternél mi a változás, de elnézve a Sicarioból mi került ki, és azokkal mennyire hasonlított volna egy “tipikus” Sheridanra, akkor számomra gyanús, hogy igenis nem miatta kiemelkedők azok. És továbbra sem azt mondom, hogy szar lenne amit amúgy hoz, meg Dadtv is kell, de nem Oscar gyanúsak csak jobb zsánerdarabok.
A Wind Rivert nem csak írta, hanem rendezte is. Ott nem hiszem, hogy annyira releváns a belenyúlás.
igazáéból jogos, valamiért kiment a fejemből és nem néztem meg, csak arra hagyatkoztam h a Sicarion mennyit változtatott ami mostanra már felismerhető Sheridanságot kivettek belőle.
de legyen, meggyőztetek, volt pár remek éve, és akkor utána meg csak jó évei vannak, mostanra meg kicsit túltolta.
Hjajj!
Nagy sóhaj!