Sharknado 2: The Second One!!4!

Az Online közösségre bízták, hogy nevezzék el a Sharknado folytatását, aztán a sok beküldött címből az a fenti kreatívot sikerült kiválasztaniuk… Az Alysum és a Syfy pedig csak néz, hogy miképp lett ekkora siker a bóvli gagyijuk.

24 hozzászólás a “Sharknado 2: The Second One!!4!” bejegyzéshez

  1. Az évtized eddigi legnagyobb trash-e, de talán az utolsó 10-15 évé is a Sharknado. Gyakorlatilag zseniális a maga módján, a maga kategóriájában. Jól elhelyezett geg-ek, utalások, maga az alapötlet brilliáns, jó beszólások és kellően pörgős. Nagyon durva nézettsége volt és stárok beszélnek róla mindenhol.

  2. Volt már kétfejű, homoki, tornádó, szellem cápa és épp azon gondolkoztam mi a rossebbet lehetne még kitalálni. Aztán megláttam a legújabb Shark Week címet: Alien Sharks. A röhej az, hogy még talán meg is nézném. :)

  3. Elnézést a megjegyzésért, dee, ki a faszom néz ilyen filmek, de komolyan???

  4. Ez egyszeruen kiraly!!! :D Vicc de tenyleg sikeres…fogalmam sincs mihez lehetne hasonlitani. :)

  5. Pontosan ezért tart itt az emberiség ahol, a fogalom negatív értelmében, mert ezeknek a szaroknak van piaca.

  6. És én is megnézem!
    Igen is kellenek az ilyen filmek! Teljesen jó szórakozás.
    Szerintem aki nem szereti ezeket, az valami fapofát vágó, befásult, együgyű ember…

  7. Ha torrentrol nezik attol meg hire megy. Mifele vilagban elunk hogy egy filmstudio direkt szar filmeket csinal, hogy az emberek arrol beszelhessenek, hogy mennyire szar a legujjabb hulladekjuk. Az hogy az Asylum sikeres nagyon sokat elmond a filmiparrol. Ma mar barki csinalhat filmet csak eleg szar otlet kell hozza. Minel szarabb otleteket kitalalni nem kreativitas kerdese. En is tudok egyet; capak a Holdon. Olyan meg nem volt. Akkor most hires leszek?

  8. Nem, ez az a szint ami annyira szar hogy mar aligha lehet szarabb es semmi jo nincs benne.

  9. Menyus: vannak vigjatekok amik viccesek. Ez egy selejtes szar egy olyan cegtol aminek a kreativitasa abban merul ki, hogy blockbustereket masol le. Szoktam nezni osregi sci-fiket, amik nagyon mulatsagosak tudnak lenni.
    De az Asylum filmjein sirni kellene es nem a rohogestol.

  10. hát, ez most bejött nekik, van ilyen, nem?

    hidd el, a következővel megint elsüllyednek oda, ahol a helyük van.

  11. K.Leslee – tiszteletben tartva a véleményed annyiban ellentmondanék neked, hogy az egyáltalán nem rossz, hogy ma már bárki csinálhat filmet. Így tudnak a kis pénzes tehetségek is megmutatkozni a közönségnek, főleg a közösségi videós oldalakra remek alkotások kerülnek fel. És ha “szemét” is? Ne menjünk el a lényeg mellett – maga az alkotás öröme, hogy a saját ötletemet megvalósítottam és megmutattam, azt gondolom becsülendő. És nézd meg pl Peter Jackson hova jutott, pedig mekkora trash-sal indított? A Bad Taste bizony kőkemény trash.

    Amúgy a Sharknado-t szerintem tanítani fogják a filmes kurzusokon is, mert a jó Word of Mouth egyik alappéldája lett szerintem. Szeritnem innen bármelyikünk összetenné a két kezét, ha a sokat szidott Asylum-nál dolgozhatna filmeken.

  12. az ilyen trashek jó terápiás eszközök a cápáktól való félelem leküzésére – avagy tedd viccessé a mumusodat HP trükk

  13. A “sz*r-nemsz*r” vitájához csak annyit szólnék, hogy természetesen régen is voltak pocsék filmek, de ezeket nem eleve pocséknak szánták – az már más kérdés, hogy hogyan sikerültek, és végül csak a végtermék aratott a maga korában vagy később valamilyen elismerést.
    Azért Peter Jackson korai filmjei önmagukban is zseniálisak és szórakoztatóak voltak – jobbak mint a Törjön ki a frász! utániak. A Bad taste agyf*sz trash, tele nagyon olcsó, de ettől mégis fantasztikus effektel (ami NEM CGI!!), a Braindead meg simán a LEGJOBB PJ-darab, ami valaha készült (ezt talán nem kell magyarázni).

    Most viszont ott tartunk, hogy piedesztálra emeljük a sz*rt. És pont ezért tudnék hányni az Asylum-féle borzalmaktól, mert ők szándékosan tolják az arcodba a mocskot és a vászonról még ki is kacsintanak rád, hogy na ugye mekkora sz*r? Az Asylum pont akkor lenne jó hely, ha kis pénzből tudna jó filmeket gyártani. Ha teret engedne kezdő rendezőknek is – például kezdő horrorfilmeseknek – akiknek minimális összegből, a maguk kreativitását hozzáadva kellene bemutatnia, hogy igenis van bennük potenciál.

    Az Asylum-filmek pont azért rosszak, mert direkt rossznak készülnek, nem is akarnak jobbat. És ehhez én még asszisztáljak is? Kösz nem.

  14. Persze biztos embere válogatja, de én ha megnézek egy Zombie Stripperst, egy Spiderbabe-t, vagy egy Sharknadot, akkor arra készülök amit ezek a filmek nyújtanak, és fogom a fejem hogy ez mekkora szar, esetleg ha haverokkal nézzük akkor lesem az ő reakcióikat, fogy a sör, egyszerűen meg van a feelingje. Ugyanígy bírom a TV-s délutáni/esti katasztrófafilmeket az atomgagyi CGI-jal a kereskedelmi csatornákon (pl a közelmúltból a Napkitörés vagy a Tornádó New Yorkban), földtudományi előképzettséggel engem szórakoztatnak (persze ezzel lehet hogy egyedül vagyok, barátnőm is jobban élvezi ha utána írásban összefoglalom neki a marhaságokat ami a filmben volt, mint hogy elpazaroljon két órát az életéből).

    Szerintem az a lényeg, hogy megvan a célközönség (pl én), és aki meg letölt egy Transmorpherst, megnézi, és utána a kommentek között sír hogy 50 pontot zuhant az IQ-ja, mert ő azt hitte hogy ez az új Transformers, és kiderült hogy nem, de azért végignézte, annak csak gratulálni tudok…

  15. csak az a baj, hogy aki folyamatosan a szaron röhög, az már tényleg a szart találja viccesnek, és már nem tudja mik a jó dolgok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.