Ez már a gázba átcsapó termékelhelyezés(?) marketing. Na nem az Iron man film ellen szólok én, csak inkább az Audi túlzása ellen.
Ez már a gázba átcsapó termékelhelyezés(?) marketing. Na nem az Iron man film ellen szólok én, csak inkább az Audi túlzása ellen.
csak egy picit finomítanék: “termékkapcsolt marketing”
písz! ;)
nem, mert ha a filmben audiban nyomja akkor az elhelyezés. mondjuk poszteren lehet kapcoslt
Vicces az már biztos. Főleg, hogy úgy áll rarta Iron manünk, mintha egy gördeszkát taposna. =) Ki reklámoz kit? Iron man az audit.
Nincs ezzel probléma…
Mert a probléma ott kezdődött amikor a Citröen elkezdte az übergagyi Transformers cuccot… nameg a Snickers.
bár tény h faszább lett volna ha az Audi volánjánál ül Vasember :D
Szerintem ez nem a film reklámja, hanem az Audié (szokásos Audis betütipus pl.) Ezért kerülhetett ennyire előtérbe a kocsi.
Mármint Ingolstadtban csináltak egy Audi-reklámot, amiben azzal nagykodnak, h még Iron Man-nek is Audija van, aki amúgy nemsoká a moziban.. Talán. Bár ettől még lehet túlzás..
Engem csak az zavar, hogy nekem nem jön be a audi/ironman honlap, pedig már múlt héten is próbálgattam. Ez így nem a legjobb reklám.
szerintem meg lassan le kene allni a studionak a Vasember nyomulassal, mert meg bemutato elott kidurran az Iron Man lufi…
Akkor is, ha ez momentan AUDI “termek”…
Nem tudom, hogy egyedul vagyok e ezzel, de engem egy ido utan baromira kezd untatni egy ilyen non-stop ‘hajp’…
ezeket meg kell szokni. egyre tobb ilyen lesz, hogy filmekben reklam [pl. doomsday]-ott a bentley volt. ez az egesz azert van mert nemsokara olyan TVk lesznek amelyekkel atlehet ugrani a reklamokat es igy kotelezove teszi a reklam megnezeset.
Engem idegesít ez a fajta túlzott marketing
De amúgy az Audi nagyon jó gép. és ezen a képen a kocsi egy fémszörny
A felnőtteknek a kocsival eladják a filmet
a gyerekeknek a filmmel a kocsit, és majd mire nagyobbak leszenk ezt favorizálják és nem a Hyundait:)
pedig a hjudáj demilyenjó autó. ettől függetlenül a szuzuki vagoner pozitívet semmi sem übereli.
A keresztpromóciókkal amúgy nincs semmi gond: A Gyártók a kereskedelmi termékeiket szórakoztatóipari terméknek álcázzák, mert emberek befogadóbbak a szórakoztató ipari termékek iránt…
Szerintem mindenki jól jár, ha az álltalunk kedvelt karaktereket, hősöket látom és nem az ismeretlen borostás modellmachokat (bocs lányok)
Konkrétan ezzel a hirdetéssel nekem két problémám van:
– Béna a grafikai kidolgozás
– Unalamas már az Iron Man
Mivel valószínűleg be fog jönni az Audinak a promó ezért szerintem örljünk, hogy a termékkapcsolt marketing eképpen jelenik meg s nem magyar módon…