Gagyi Highway

Ez már a gázba átcsapó termékelhelyezés(?) marketing. Na nem az Iron man film ellen szólok én, csak inkább az Audi túlzása ellen.

human
írta
2008. 03. 31. 21:09
megjelenés
12
hozzászolás


12 hozzászólás a “Gagyi Highway” bejegyzéshez

  1. nem, mert ha a filmben audiban nyomja akkor az elhelyezés. mondjuk poszteren lehet kapcoslt

  2. Vicces az már biztos. Főleg, hogy úgy áll rarta Iron manünk, mintha egy gördeszkát taposna. =) Ki reklámoz kit? Iron man az audit.

  3. Nincs ezzel probléma…
    Mert a probléma ott kezdődött amikor a Citröen elkezdte az übergagyi Transformers cuccot… nameg a Snickers.

    bár tény h faszább lett volna ha az Audi volánjánál ül Vasember :D

  4. Szerintem ez nem a film reklámja, hanem az Audié (szokásos Audis betütipus pl.) Ezért kerülhetett ennyire előtérbe a kocsi.

    Mármint Ingolstadtban csináltak egy Audi-reklámot, amiben azzal nagykodnak, h még Iron Man-nek is Audija van, aki amúgy nemsoká a moziban.. Talán. Bár ettől még lehet túlzás..

  5. Engem csak az zavar, hogy nekem nem jön be a audi/ironman honlap, pedig már múlt héten is próbálgattam. Ez így nem a legjobb reklám.

  6. szerintem meg lassan le kene allni a studionak a Vasember nyomulassal, mert meg bemutato elott kidurran az Iron Man lufi…
    Akkor is, ha ez momentan AUDI “termek”…

    Nem tudom, hogy egyedul vagyok e ezzel, de engem egy ido utan baromira kezd untatni egy ilyen non-stop ‘hajp’…

  7. ezeket meg kell szokni. egyre tobb ilyen lesz, hogy filmekben reklam [pl. doomsday]-ott a bentley volt. ez az egesz azert van mert nemsokara olyan TVk lesznek amelyekkel atlehet ugrani a reklamokat es igy kotelezove teszi a reklam megnezeset.

  8. Engem idegesít ez a fajta túlzott marketing
    De amúgy az Audi nagyon jó gép. és ezen a képen a kocsi egy fémszörny
    A felnőtteknek a kocsival eladják a filmet
    a gyerekeknek a filmmel a kocsit, és majd mire nagyobbak leszenk ezt favorizálják és nem a Hyundait:)

  9. pedig a hjudáj demilyenjó autó. ettől függetlenül a szuzuki vagoner pozitívet semmi sem übereli.

  10. A keresztpromóciókkal amúgy nincs semmi gond: A Gyártók a kereskedelmi termékeiket szórakoztatóipari terméknek álcázzák, mert emberek befogadóbbak a szórakoztató ipari termékek iránt…

    Szerintem mindenki jól jár, ha az álltalunk kedvelt karaktereket, hősöket látom és nem az ismeretlen borostás modellmachokat (bocs lányok)

    Konkrétan ezzel a hirdetéssel nekem két problémám van:

    – Béna a grafikai kidolgozás
    – Unalamas már az Iron Man

  11. Mivel valószínűleg be fog jönni az Audinak a promó ezért szerintem örljünk, hogy a termékkapcsolt marketing eképpen jelenik meg s nem magyar módon…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.