Itt vannak a kiborgok

Jött egy Terminátor kulisszák mögé néző videó, bár nyilván nem a Skynet agyába látunk bele, hanem a Terminátor 4 forgatásába picit. 10 új terminátor, és csomó concept art látható.

Jövő héten új trailer.

116 hozzászólás a “Itt vannak a kiborgok” bejegyzéshez

  1. Motor-terminátor…? :S Megnézzük meg minden, de most már látszik, hogy a Transformersnél nem lesz ez komolyabb…

    És hol van Cameron?????? (tudom, hogy sehol, de nekem hiányzik:)

  2. -Motor Terminátor nevetséges.
    -“Come with me if you wanna live” van benne. Ez már unalmas kissé.

    Ennek ellenére nagyon reménykedek, mert jónak tűnik így. Nekem a terminátorból ez hiányzott. A itélet napja utáni élet. A könyvekben is ezek voltak jók.

    Cameron meg az Avatart csinálja, ami valami nagyon nagy dobás lesz. Persze kérdés, hogy merre.

  3. Ja, most már elszakadhatnának az első rész beszólásaitól. Nyilván I’ll be back is lesz, úgy tízszer.

    Cameron = Summer Glaura gondoltam :) MásikCameron-féle Avatarról meg annyira nincs semmi hír…

  4. Jaj ne már… Fájdalmasan felnyögtem két helyen:
    – “Come with me if you wanna live.”
    – És koponyát is muszáj taposni.
    Amúgy nem tudom, hogyan haladhatna egy motor-gép olyan talajon, ahol hegyekben állnak a csontok.
    Hajaj… Persze megnézem, mert muszáj, ahogy egy Mátrix 4-et is muszáj lenne megnézni, de fintorogni fogok a székben, már most látom.

  5. Nem voltam sosem oda a Terminator frencsájzért, de most így észbe kaptam, hogy nemsoká jön egy bigbudget posztapok sci-fi akciófilm robotokkal. Azért ez már hoppá. :D
    És a motorterminátor tényleg logikátlan, ha már egyszer repülni is tudnak. Inkább egy ilyen Star Wars droidika (tudjátok, a gurulós-pajzsos) lenne célszerű, ha már a talajon kell gyorsan közlekedni. De amúgy meg halálosan fölösleges egy ilyenen fennakadni egy olyan filmben, ahol gonosz robotok irtják az emberiséget. :D

  6. nemtom, mi bajotok, az egész videóban az az egyetlen mondat volt feelinges… ez a bazi robotok tényleg túl transformerses, a motorokkal együtt

  7. Jövő héten állítólag új hosszabb trailer lesz.

    Mivel ez gyakorlatilag az 1. rész előtti jövőben játszódik. (1. részben beszélnek a jövőről az még csak a 2010 es évek nem a T2-3 as 2020-30 as évek már) :) Ezt most jól megmondtam, de a videóban is elregélik, ezért igazodtak az első részben látott még nem nagy minőségű, kezdeti terminátorokra, sőt még kicsivel lejjebb butították, a 4. rész 2019 ben játszódik majd viszont a 2. rész T1000 se és a 2 rész T-X-se 2025-29ben készült és ekkor is küldték el őket vissza a jövőbe akarom mondani a múltba. :D

  8. *1 browncoat: “most már látszik, hogy a Transformersnél nem lesz ez komolyabb…” – hahahhhhahahaaahhhahhaaaahahha

  9. Már csak az kéne, hogy a Motor-terminátor is beszéljen :D Vagy az a ronda matrixos gépféreg, amit bekapcsol:

    “It’s okay, John…” Vagy inkább: “I love you, I love you please, I love you John and you love me!!!” :D

  10. transformers, jah :(…
    jövőhéten jön a trailer, de szerintem nagyban nem fogja megváltoztatni a kedvemet :(
    damn it! shit!

    és nem az ill be back-ből, hanem a koponyataposásból lesz 500

  11. Nem értem mit sírtok… És azt sem értem,hogy miért baj, hogy lesz benne a régi terminátorokból is egy kis fííling… Eddig az volt a baj,hogy jajj full új lesz, meg minden, most meg ez… Szerintem nagyon várós, már csak a színészek miatt is! De jóformán még semmit sem lehet tudni, kár már most éjszakákat végigsírni, hogy mi lesz fél év múlva…

  12. egyedül a motor terminátor tűnt már soknak de nem tudom mi bajotok van a mondatokkal meg a koponyákkal. én inkább hagyománynak nevezném mint unalmas klisének

    jóleszez azért

  13. Nemtudom mi a baj a motorterminátorral…azonkívül csomó minden lesz még ott. Az az 1 mondat meg…az ért valamit. Kyle mondta..pont mint a T1-be. Ugyhogy szerintem nemrossz. Jó film lesz ez.

  14. Jó lesz ez. Nekem még a motor terminator is tetszett, oké hülyeség de lehetőség egy jó kis autósüldözéses jelenetre ami sosem árthat. :) Persze egy rendes trailer is jöhetne, abból lehetne igazán leszűrni milyen lesz de eddig rendben lévőnek tűnik.

  15. Beszarok néhány emberen. Amikor megjött a teaser, mindenki sírt örömében h milyen jó lesz, rohadt sok komment is ment alá, most meg van benne 1-2 új terminátor, erre néhány “nagyon” okos ember csak ennyi miatt, meg kijött vmi robotos film nemrég ami hasonlít rá, elkezdett kételkedni.
    Ilyen nincs de kom!

  16. Na a sok okostojás megszólalt ugy hogy nem néztek utána a dolgoknak!:)) A film 2018-ban játszódik majd! Talán azt hittétek rögtön T-800-asok fognak beépülni és emberek közt rohangálni meg gyilkolni? Röhejes! Gondolkodjatok már!
    Az nem transformer hanem egy harvester aminek a célja hogy begyűjtsön egy csomó embert, mivel a skynet nem tudja pontosan hogy néz ki biológiailag a szövet! Meg az egész emberi felépítés stb. Ez a gép azért olyan nagy mert sok embert tárol magában, viszi őket a fogolytáborba, és nem transformer! Aztán a motor terminátorok, mivel vannak még utak így logikus hogy az ellenállók ki is használják gyorsabb járművekkel elmenekülnek, na most érdekes lenne ha egy kezdetleges T-600 rohanna utánuk amelyik sokkal nagyobb és nehezebb mint a T-800-asok amik még nem is léteznek! Nyilván a skynet kezdetleges de nem hülye, próbálja kihasználni az előnyét ami van neki!Uton haladnak a motorok nem a kponyák között!
    Hogy nagyobbak az első gépek az logikus hiszen a skynet még nem hiszem hogy mindent az irányítása alá vont, ergó abból készít gépet amiből tud! Próbálkozik gumiborítással már most a nagy T-600-ason, nem jött be neki de attól a gépezete még halálos! A repcsik is jobban hasonlítanak a T1-2-ben látottakhoz pedig azok is kezdetlegesebbek még,mint a T3-ban lévőkhöz! A vízi termi is jó ötlet majd kiderül mire képes! A legfejlettebb terminátorok a T-600-as csontváz termik lesznek még nem lézerrel hanem forgótárral! Nagyobbak brutálabbak és nem csillognak olyan fényesen mint a T-800-asok amik már finomított verziók. Talán a film végén elkészül az első T80-as beszivárgó!
    Szóval a fanyalgóknak üzenem próbálják igy nézni az egészet! Marcus meg érdekes lesz hiszen az Ő karaktere sem lesz hétköznapi figura! Az nálam már látszik hogy most fényévekkel jobb lesz a 3-asnál aztán majd kiderül milyen lesz!

  17. az első T80-as helyett T-800-ast akartam írni . Illetve a szövettel együtt már T-101-esnek számít ugye a modell!

  18. browncoat, ne keverjük a sorozatot és a filmet a sorozat az sokkal másabb az egy szórakoztató verzió, itt ne hiszem hogy egymásra borulások várhatók meg nagy szerelmes jelenetek, nyilván lesz-egy kettő érzékenyebb dolog ahogy kell de na a sorozathoz hasonlítsd ez különálló dolog!

  19. Hát a motorterminator azért hülyeség kicsit, mert Skynet-nek vannak repülői, amik üldözésre ugyanúgy alkalmasak lennének, ráadásul a mozgásterük sincs limitálva. Persze lehet, hogy motort előállítani olcsóbb vagy gyorsabb így az egy-két megmaradt útra inkább ilyeneket állít. Az mindenesetre biztos, hogy marha jól néznek ki. :)

  20. Spike007-nél a pont. Mielött fintorogtok, gondolkozzatok kicsit vagy nézzetek utána a dolgoknak. Igen, vannak repülö terminátorok, de mi is tudunk helikoptert építeni, mégsem kizárólag helikopterekkel repked a hadsereg… A Skynet ki akarja irtani az embereket, így mindenfélével próbálkozik, tanul a hibáiból, stb.
    Amúgy meg a felvételek odab@sznak rendesen, valahogy így képzeltem el az egészet, mikor a könyveket olvastam…
    A 2009-es várólistám elsö helyén van a film.

  21. én is spike007 nek adom a pontot, a sok síró vérpistike járjon utána h miről is fog szólni a film és utána fikázzon

  22. Max az a nagy robot hat Transformers-esnek, de az is csak azért, mert egy nagy batár. Nincs is azzal semmi baj. Inkább nézzenek ki így a cuccok, mint csináljanak olyan kocka forma lánctalpas valamiket, mint az előző részek jövőképeinél. Az azért már a jó kis török ZS kategória lenne így 2008ban. Egyébként valaki írta, hogy nem hülyeség, hogy motorokat gyártanak. Valóban nem az. A hadviselés úgy igazán hatékony egy ilyen világméretű offenzíva esetében – ahol a cél az emberiség teljes kipusztítása – ha megy szárazföldön, vízen és levegőben is. Ha meg kukacoskodni akarunk, maradjunk annyiban nem is lenne negyedik rész a harmadikban látható nukleáris támadás után, mivel nem lenne élő egészséges ember, nem hogy emberek alkotta szervezett hadsereg. Ennyi.

  23. Látom itt is rögtön a fröcsögők jelentek meg elsőként. Emberek, utána kell olvasni dolgoknak és megnézni a filmet. Még hogy Transformers…..
    A sok idétlen biztos nem látta az első rész H/K lánctalpas tankjait. Bár azokat biztos nehéz lenne egy jóval későbbi filmhez asszociálni. De nem baj, legyetek trendik és fikázatok.

    Nagyon várós film és remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet. :-)És Kyle Reese szájából én is ezt a mondatot vártam újra. :-)

  24. NBZ85.

    Emberek pedig jócskán maradtak, mert az Ítélet Napján “csak” három milliárdan haltak meg. ( T2 nyitó képsor, Sarah Connor monológja)Gondolom az atombombák a nagyvárosokra hullottak elsősorban és teszem hozzá nem belső Afrikára. ;-)

  25. Ez is igaz, de mondom egészséges. Szerinted ennyi atom után hányan halnának meg max 5 éven belül az utóhatások miatt? De jogos, tényleg maradtak sokan.

  26. jajaja mindenki olvassa el spike 0007 kommentjét gondolkodjon el és ne írjon vadbaromságokat! a készítők sem hülyék,szerintem minden a helyén van.egyedül talán a koponya taposás volt kissé suta de azis kitérdekel?!
    + bale főszerepe nekem garancia a jó filmre!

  27. A terminátor alapvetően két részes.

    (Úgy is megnézem… can’t help it. Még a végén kicsúfolnak a campuson)

  28. Spike testvérnek maximálisan igaza van. Isten a tanúm Én rohadt nagy ellenszenvvel közelítettem meg a filmet a 3 rész bukása után de most egyre optimistább vagyok. Bale jó színész, ahogy nézem a látvány is rendben lesz. Már csak a hangulaton csúszhat el a dolog, azé Cameron bácsi elég magasra tette a lécet az első két filmmel. De ha csak fele olyan hangulatos lesz sztem akkor már megérte.

  29. Végre valaki fülén fogta ezt a nyafogósdit, szép volt spike0007.

    Ad 1. Utalások, bezzeg az országútnál hűde lelkesek voltatok.
    Ad 2. Motor Terminátor, Namost nem hiszem hogy ne lehetne olyan kihalt sík terep sehol ahol ezeket ne lehetne alkalmazni.
    Ad 3. Hangulat, történeti felépítés, tessék kicsit utánanézni a terminátor univerzumnak, nem a filmre alapozva kell tolni a nagyképű arcot.

  30. Motorminátorokra visszatérve, repülőgépekkel marhára nem tudnak mit kezdeni mondjuk hosszabb egyenes alagút rendszerekben, vagy olyan helyeken ahol a földi közlekedés előnyösebb a léginél, szűk városi utcák, erdős területek.

  31. Sztem is csak két Terminátor film létezik, az 1 és a 2, mivel a 3.ban Nick Stahl és a többiek lerombolták az eposzt egy rohadt CGI orgiával, gyenge karakterekkel és 0 történettel. Lehetséges, hogy a 4. rész visszahozza a régi trónjára ezt a szériát. Christian Bale-ben sosem csalódtam eddig. Ha kell sztem az egész filmet elviszi a hátán. Várós.

  32. Na örülök hogy vannak rajtam kívül mások is akik egyetértenek velem és értenek hozzá!:)
    Jónak tűnik eddig és nemsokára Trailer!!!:)) Yes!!! Bale Rulezzzz!

  33. Megnyugodtam. Amikor kora délután megnéztem a hozzászólásokat csak fikázások voltak. Ügyesen helyre tettétek őket. Ez a film nagyon ütős lesz, alig várom. Emberiség vs. Skynet.

  34. Én is csatlakozom a Spike-al egyetértők táborához!!!
    Először is az szóljon hozzá a dolgokhoz, aki tud is valamit a Terminátor hátteréről és utána olvasott, az sem utolsó ha látta az előző részeket :-) Az első majrézók meg írjanak inkább a Transformers rajongói klubba ha már annyira majmolják a témáját! Csak azért mert felcsendül a film zenéje még nem kell egyből egy kalap alá venni a kettőt, mert a két film között bizony fényévnyi a távolság!

    Ez egy jó film lesz! A legjobban várós 2009-ben! Az a fél év a filmig ugyan még hosszú idő, de a JÓRA várni kell! :-)

    Christian Bale pedig az egyik legjobb színész akit valaha láttam, és ő az igazi John Connor!

  35. Uhhhh
    Ugy látom hogy a kommentelök nagy része soha eddig nem fogott a kezébe Terminator könyvet….-A sztori az időutázás elött történik.Még mielött az emberek egyáltalán sereggé(gerilla) állnának össze. A bemutatóban elött összes gépnek megvolt a maga speciális feladata.És a könyvekben rendesen le is lett irva… hja a mai ifjúság nem olvas…. csak a Pokemon meg a matrix… XDDDD
    Remélem a filmben kifejtik rendesen az összeomlás idéjét mert perverz élvezetett találok benne. :DDDD

  36. azért a film nézése, értékelése ne a könyvolvasáshoz legyen már kötve:-) egy filmnek önmagában kell megállni a helyét

  37. Hm. Életemben 1 Terminator könyvet olvastam, még az elsőből úgy 20 éve, az egész sztoriból annyit tudok, amennyit a filmekből ki lehetett hámozni, de emberek…vigyorgok, mint egy kisgyerek, ez a film ÁLLATI nagy lesz. Nem volt olyan pillanat ebben a “pre-werkfilm”-szerűségben, amit ne élveztem volna. Ide vele, azonnal!

  38. Hát elég érdekes ez a kis filmecske! NAGYON VÁRÓS!

    A harmadik rész konkrétan azért lett szar mert nem arról szólt amiről kellett volna. Tehát nem a jövőbéli háborút vette alapul hanem újra leforgatták a második részt amolyan paródiaszerűen és az ellen-robotot meg lecserélték egy félelmetesnek épp nem mondható csinibabára. Szóval csak annyit szeretnék kifejezni,hogy ezzel az új trilógiával végre azt kapjuk amit már annyira vártunk: Gépek vs emberek. Már valahogy nem érdekel minket ez a “rossz illetve jó gép visszaküldése a múltba” dolog. Azt szeretnénk már látni amit az eddigi filmekben fél percben elintéztek. A háborút!!!! A látottak alapján még jó is kisülhet a dologból. Addig úgysem mondok véleményt amíg nem láttam. Abban viszont biztos vagyok,hogy a harmadiknál csak jobb lehet. Nekem bejönnek ezek a mocis terminátorok. Teljes mértékben igazat adok spike-nak! Rengeteg könyvet olvastam a témával kapcsolatban így nekem abszolút nem tűntek a látottak furcsának! :-)

    A fanyalgóknak üzenem: Még messze a film! Tessenek elkezdeni olvasni! Így talán még a filmélményt is fokozhatjátok! :-)

  39. félelmetes, olvasom a hozzászólásokat (főleg az első fele a halmaznak) és el vagyok képedve. láttak egy trélert, meg egy 3 és fél perces hangulatkeltő werkifilmet, és má epét hánynak… mégis mi volt az elvárásotok, írja már meg valaki. mit kellett volna szerintetek a filmbe tenni? sok fogalmatok ugyan eddig se volt, ez után se lesz, hogy mi történet, miről fog szólni, legfeljebb a főbb vonalak adottak. de ez alapán temetni, finoman szólva is értelmetlen dolog. viszont megnyugtató olvasni a higgadt, valamivel mértékadóbb, és a T unizerzumot jobban ismerők sorait, hozzászólásait. nagyjából el is mondtak mindent, amit akartam. annyit tennék hozzá, hogy a motorterminátorok megjelenése teljesen logikus, nagyjából minden posztapoliptikus történetben előkerül a megmaradt robbanómotoros gépjárművek szállító és harci eszközként történő bevetése (Mad Max ciklus stb.), na most ha az emberek ilyenekkel nyomulnak (lásd kamion a kisfilmban), akkor ogikus, hogy az ellenség is rendelkezzen olyan eszközzel, ami alkalmas arra, hogy az utakon küzdjön a járművek ellen. ágyúval meg ugye nem lövünk verébre. :)

    na, részemről okés a film, kellemes kedvcsináló volt, várós a tréler, a film méginkább az lett.

  40. Én egyetlen egy terminátor világában szóló könyvet nem olvastam el mégis teljesen korrektnek és maximállisan logikusnak látom a filmet.

  41. Teljesen korrekt ez a kis videó, és bizakodó vagyok, a trailert várom nagyon :) utána pedig jöhet a film.. :)

  42. tőlem lehetnek akár verébnek álcázott terminátorok is, csak a sztori rendben legyen. Remélem nem csak az lesz, hogy most harcolunk a mototermikkel, fél perc duma most harcolunk a xy termikkkel stb.
    +sztem semmi baj nem lenne senkinek a motorokkal, ha 4 kerekük lenne úgy “életképesebb” képet adnának magukról, hisz a többi “robotkoncepció” mai is létezik, lsd. predatorok, japán embert utánzó robotok stb. ha quad szerűek lennének semmi gond (amcsi hadsereg is 4-6 stb kerekű járgányokba gondolkodik robotoknál) szóval skynet is miért a nehezebb utat választaná, de itt sztem csak szimplán arra mentek a készítők, hogy cool:-) persze ez egy film ne vegyük túl komolyan

  43. Egyébként én is nagyon jó választásnak tartom Bale-t! Remek átmenet a második részben megismert ifjú John Connor(Edward Furlong) valamint szintén a második részben megismert idős John Connor(Michael Edwards) között. Egy kicsit azt sajnálom,hogy 800-asok nem igen lesznek benne de hát ha minden jól megy akkor lesz még két rossz amiben biztos,hogy szerepelni fognak. Nem tudom,hogy ti,hogy vagytok vele de nekem a Terminátor szóról egyből ők jutnak az eszembe. =)))

  44. azért a könyvekkel jövés gondolom valmai poén, mert itthon kalózkönyvek jöttek ki, amik csak meglovagolták az univerzumot – mint ahoyg csomó Star Wars izé is megjelent, pl a Thrawn admirálisos trilógia első kötete után jött egy feleakkora “lezáró” megelőzve a trilógia második harmadik kötetét

    És ezt úgy mondom, hogy imádtam a könyveket, bár motoros terminátor abban sem volt, hanem tankok meg repülők meg kétlábas egységek plusz az ezüsthernyók és a bombák (meg a Giantok és az átlaakított katonai járművek, amikbe a vezérlést cserélte csak le a skynet ;)

    Mndjuk én nem akadtam ki a motorokon itt sem :)

  45. Üzenet sandor8206. Most poén nélkül ……vannak kutyának álcázott terminator is. (Pl: Frank Miller’s RoboCop Vs. Terminator-ban ). Ez film nekem “Halálosztó 2029” által alkotott jövő háború-t eleveníti meg.

  46. Én azon vagyok kiakadva, hogy nincs itt még a rendes nem teaser trailer….akárhány oldalt nézek, mindenhol november 7.ére igérték a trailert…

  47. T950 prototype!
    A Kutyás témát énis hallotam már….álitolag az ellenállok látnak egy szakadt embert kutyával, és mivel kutya van mellet gondolják biztos nem terminátor, és ezért szivják be, pontosat nemtudok csak hallotam :)

  48. Az pont nincs meg, de akkor jól hallotam! Hu már meghalok hogy lássak ebböl egy 2és fél perces földbedöngölö trailert….remélem jön a héten minél hamarabb :)

  49. NAhh emberek, ez bejött… Még egy kis CGI finomítás és tökéletes lesz… :) Csak ne legyen olyan odavetített kinézetük és minden elmegy.
    Háborúban minden megengedett és Skynet sem válogat. Ha erő kell, ott vannak a T-800-ok, ha gyűjtés kell, ott a nagy Harvester. A sorozatot senki sem szereti emlegetni, de ott is arra megy ki a játék, hogy megismeri az embereket Skynet, a gondolkodásukat, a viselkedésüket, tanul és kihasználja, emberibbre formázza a gépeket. A végén már teljes szociális programmal rendelkező gépek jönnek létre. Na erre való a Harvester, csak itt még a külalak kialakítása miatt. Lehet bármennyire is okos egy gép, sok idő kell azért a tervezéshez, kivitelezéshez, anyagkereséshez (tuti nem ebből a vadiúj anyagból vannak még ezek a T-800-ok mint majd az új Terminátorok). Szóval várandós, kiváncsi vagyok minden egyes modellre :) Vizi modell is kell, mivel a terminátorok nem éppen úszóképesek :D Főleg a súlyuk viszi le :D Akár hajóstúl :D Szóval siránkozók és szidók menjenek el egereket itatni, mi meg várunk és izgulunk :)

  50. “vannak kutyának álcázott terminator is”…”mivel kutya van mellet gondolják biztos nem terminátor” nem is rossz ötlet, elég eredeti, filmben is megnézném egyszer:-)

  51. Miután mindenki jól megkapta, aki nem az anyatejjel szívta magába a terminátor univerzum minden egyes szegletét és nem olvasott el 24.659 a témába vágó könyvet had mondjam el, hogy hányok ettől az egésztől, amit virtuálisan produkált a terminátor fanclub.

    Eddig nem akartam nyilatkozni, mert spike kommentje utána azt reméltem minden véristván átélte a maga mentális orgazmusát, és mintegy megtorolva érzi az őt és univerzumát ért sérelmeket. Ehelyett mindenki kétszeres, négyszeres, százszoros mellbedobással hányta magából a film megítélése szempontjából legkisebb mértékben sem lényeges fillereket, megfelelve valami hamis kényszernek, miszerint “ezt a filmet be kell védenem…”

    A terminátor nem jelent mást, mint vörös szemű emberi csontvázra emlékeztető robotokat, pár szavas beszélgetéseket, choppert, shotgunt, Arnoldot fekete napszemcsiben és bőrjakóban, Sarah és John Connort, atomrobbanást, időutazást és töménytelen mennyiségű akciót. A műfaj méltán egyik klasszikusa.

    Teljesen mindegy, hogy a frencsájz azóta meddig kurvult. A Terminátor mint filmalkotás (márpedig az emberek 99%-ban így él) két részből állt, és ez a kettő jelenti még ma is azt, amit régebben jelentett. A hihetetlenül felejthető 3. rész gyakorlatilag meg sem ragadhatott az emberek emlékezetében, olyan erős védőréteget képzett a régi Arnold a terminátor fogalom köré.

    Ez az alkotás, lehet, hogy hozzá tartozik a történethez, lehet, hogy azon az idősíkon helyezkedik el, lehet, hogy szegről-végről megtalálható lesz benne néhány utalás az anyafilmekkel kapcsolatban, de nem lesz terminátor film. Ugyanúgy, ahogy egy “Birth of Zion” típusú film sem lenne Mátrix 4., annak ellenére, hogy abból az univerzumból egy kiragadott intervallum. A fiatal 007-es ügynökké válásának története sem lehetne James Bond: the Beginning, mert annak ellenére, hogy róla szól, nem az a film. Nem folytat valamit. Újat csinál régi névvel.

    Ha ezt nem akarjátok megérteni, úgy is felesleges különböző adatokat és olvasmányélményeket közölni, mert a mozi nem irodalomra épül, s ilyen szempontból a megítélésénél sem tekinthetjük mértékadónak a különböző ponyvákat. Mindenki leszarja, hogy repülnek, úsznak, szaladnak vagy békaugranak az oldschool masinák, ha a film jó. Márpedig nem csak az mondhat véleményt az alkotásról, aki fejből hajtogat egy papírterminátort, mert 8 évesen megkapta az Origrami for Terminator Fans magyarnyelvű különkiadását a jézuskától.

    Tévedésben éltek. Nemcsak a filmet ítélitek meg tévesen, nemcsak elhitetitek magatokkal, hogy számít bármit is, hogy ki mit olvasott (nem úgy mint egy Harry Potter vagy egy LotR esetében), de ezek a felesleges többletinformációk, úgy érzitek, feljogosítanak titeket arra, hogy értékelhetetlennek nyílvánítsatok szubjektív véleményeket.

    Ez egy popcornmozi. Soha nem is volt más. Valószínűleg a T4 sem fog a legjobb film oscar-díjára pályázni és az alakítások sem leszenk maradandók (C. Bale ide vagy oda). Nem értem mire ez a nagy mellverés, ez a hihetetlen agresszió a negatív véleménnyel élőkkel szemben. Én speciál pont amiatt aggódom, hogy folt esik egy mítoszon. Egy tökéletesen felépített mítoszon, amin már így is kurvanagy foltot hagyott a mellnövesztő szuper-mecha-biatch.

    Egy ilyen teaser, az előzetes infók és a mindenkiben benne élő Terminator mítosz tökéletesen elég ahhoz, hogy valaki aggódjon, féljen, vagy egyszerűen már most lehúzza. Hiszen, ha kritizáljuk a negatív véleménnyel élőket, miért nem csapkodjuk meg azokat is, akik már most verik a seggüket a moziszékhez örömükben.

    Mindent kezeljünk a saját maga szintjén.

  52. “A terminátor nem jelent mást, mint vörös szemű emberi csontvázra emlékeztető robotokat, pár szavas beszélgetéseket, choppert, shotgunt, Arnoldot fekete napszemcsiben és bőrjakóban, Sarah és John Connort, atomrobbanást, időutazást és töménytelen mennyiségű akciót.”

    Az, hogy számodra a Terminator ezt jelenti az egy dolog. Attól másnak még jelenthet mást. Én mindig is úgy gondoltam, hogy a Terminator mítoszba azokon túl amiket írtál a néha pillanatokra megmutatott a jövő ugyanúgy beletartozik mint a jelenbe helyezett időutazós sztori. Amikor először láttam az első részt /és ez nem ma volt/ már akkor is vágytam egy olyan részre ami végre a jövőben játszódna. Egy terminator film nem Arnoldtól és a jelenbe helyezettségtől lesz terminator film. Éppen ezért ez a film legalább annyira Terminator film lesz mint a régiek voltak. Az meg, hogy a T3 felejthető-e vagy sem abba se menjünk bele, nekem mondjuk bejött. Az első és a második rész jobb volt, ez tény.

  53. Bármennyire is negatívnak tűnt a “miből áll a terminator mítosz” én pozitívumként írtam le ezeket a dolgokat. Mintegy meghatározva azokat a címszavakat, amik alapján “tag”elni lehetne a filmet egy adatbázisban. Én szeretem a Terminator filmeket.

    “Egy terminator film nem Arnoldtól és a jelenbe helyezettségtől lesz terminator film.”

    A véleményünk ezexerint teljesen különböző. Éljen a sokszínűség.

  54. deluksz.

    egyrészt teljesen egyértelmű volt, hogy kétféle hozzászóló lesz, lesz aki az egekig magasztalja, és lesz, aki anyjáig lehordja. a vicc az, hogy nagyjából egyik fél sem tud semmit a filmről magáról. a védők védelmében annyit azért érdemes megemlíteni, hogy ők legalább a frencsájz más darabjait ismerik, még ha szerinted az nem is predesztinálja őket arra, hogy írjanak arról, ami kedves nekik. viszont érdemes mgfontolni, hogy ha a rendező, forgatókönyvíró színezni akarta az alaptörténetet, akkor valszeg a fantáziáján túl ez lehetett az egyik forrás, ahonnan merített.

    egyébként lehet, hogy igazad van, és ez is csak egy olyan szar lesz, mint a T3 volt, de erre biza nincs garancia. tökéletes példa erre a Batman esete. két viszonylag jó rész után jött két gyalázatos, majd jött az újraértelmezés. bejött? 100%-ig, vitathatatlanul.

    itt miért ne történhetne ez meg? miért ne sikerülhetne valami maradandót alkotni? nem kellene élből leírni a dolgot, és nem kellene sztereotípiákat, meg előítéleteket érvnek használni.

    nézzük a kapufákat:
    – james bond. épp az utóbbi rész (casino royale) foglalkozott azzal, hogy miképp lett james bond dupla nullás, és miként lett az, aki, hogyan veszítette el érzelmeit stb. persze nem a gyerekkora, az érdektelen lenne, de a pályája eleje, és ízig vérig bond film

    – ha azon aggódsz, hogy folt esik a Terminátor mítoszon, azzal alaposan elkéstél, ott volt uganis a harmadik rész foltnak, szép nagy, levakarhatatlan, legfeljebb egy jól sikerült negyedik rész fedheti el…

    – félni, lehúzni, aggódni? – ezek ilyen buta emócionális reakciók, amik jogosságát dőreség lenne elvitatni, viszont alaptalannak nevezni simán lehet őket. joggal merül fel a kérdés, hogy ugyan mire alapozod, a filmből eddig láthattál – sokat mondok – 6 képet, meg 22 másodpercet. ha ez alapján ex katedra kijelented, hogy szar, akkor nem kezeled a szintjén a dolgot… akkor meg minek tűzöd ezt ki célul a hozzászólásod végén?

  55. “Amikor először láttam az első részt /és ez nem ma volt/ már akkor is vágytam egy olyan részre ami végre a jövőben játszódna.”

    Andree, sokan vagyunk így ezzel. :)

    a másik posztban futó remake témához kapcsolódva: fain lenne, ha a T4 előtt kiadnák az első, esetleg a második rész vizuálisan tuningolt változatát dvd-n. ahogy anno a star wars esetében is történt… csak ott moziba is került asszem.

  56. Félreértés ne essék, én nem lehúzom a filmet. Átolvasom és módosítom a hozzászólásomat, ha ez így jön le belőle. Én pusztán a következő kijelentéseket tettem (vagy akartam tenni, csak nem sikerült) és az ezek mögött rejlő érzelmeket és gondolatokat fejtettem ki:

    1. A “Terminátor” nem egy filmcím és az első két rész után nem adható, sokkal inkább megszerezhető attributum.
    2. Sok volt amit egyesek megengedtek, vagy inkább hittek, hogy megengedhetnek néhány plusz oldal elolvasása után

    #1(természetes, hogy érzelmileg túlreagáltam de ez pusztán csak a kompenzáció számlájára írható)

    #2(egyébként a Batman sem az szerintem, ami volt, függetlenül attól, hogy a Dark knight egy nagyon kedvemrevaló film volt)

  57. 1. érdekes felvetés, mert szerintem éppen az a rosszabb, ha megszerezhetik (megvásároéhatják, és bármire ráhúzhatják), nem pedig az ötlet gazdái bizonyos feltételek (értsd minőségi) teljesítése esetén adják azt.

    #2 persze, hogy nem az, de ez nem is baj. ha az eredeti Terminátort, meg a második részt összehasonlítod, már akkor feltűnhet, hogy mennyivel populárisabb lett a második rész. az első az egy kemény thriller volt, horror elemekkel (87-ben az a szemkivágós dolog elég erős volt). ehhez képest a második egy akciófim, enyhe thriller elemekkel fűszerezve.

    meggyőződésem, hogy időnként meg kell újúlnia azoknak a fimeknek, amik ennyi időn keresztül jelen vannak, ekkora fan táborral rendelkeznk, és sikeres folytatásokat kívánnak. ez nem mindig sikeres, magától értetődő módon. ott van az SW, a nagy mítosz, és mint óriási fan azt kell mondjam, hogy az új trilógiából csak az utolsó rész közelít az elősök szintjéhez. jamesbod? batman? mindkető megújult, aktualizálva lett, és szerintem mind a kettő jól sikerült… persze ez is bináris dolog, van akinek bejön a változás, van akinek nem. látatlanban ez úgy működik, hogy van aki örül neki, ha megújul valami, és van aki retteg a változástól. ez utóbbi sokak számára nehezen tolerálható. :)

  58. Tiszta nevetséges ez a “majd akkor én mondom meg a legjobban” és mi egymás ami itt megy. Viselkedjetek már felnőtt emberek módjára és mindenki fogadja el a másik véleményét, elvégre ezért van ez az egész, hogy véleményt alkossunk és nem azért hogy olyanon vitatkozzunk amiről még csupán a leghalványabb fogalmunk van, és ez persze maga a film.

    Mindenki várjon türelemmel, egy jó trailerből is sülhet még ki egy írtó nagy pofára esés, de ugyanez fordítva is működik. Egy trailer még nem minden, mert a legfontosabb sosem derül ki belőle, ez pedig maga a sztori, amin áll vagy bukik minden! Szerintem benne lehet a filmben Hollywodd krémje, lehet akármilyen a látvány, stb. ha a sztori, a történet szar akkor ez nem lesz más csak egy újabb a nagyon sok és nagyon drága amcsi filmek közül. És félreértés ne essék, nem vagyok ellen drukker, mert imádom a Terminátort, számomra ez egy fogalom, de azért maradjunk a realitás talaján és valljuk be, mindent el lehet rontani, lásd harmadik rész :-)

    De most még reménykedhetünk! Én is nagyon várok minden újdonságot a filmmel kapcsolatban, de majd azután vitatkozzunk rajta, miután láttuk a filmet, akkor lesz mire hivatkozni, de addig… türelem és nyugi!

    Na ez volt az én véleményem, most lehet tovább vitázni… :-)

  59. Félreértetted a “megszerezni” igét. Nem megvenni, hanem pont ahogy te írtad, bizonyos minőségi feltételeknek megfelelni, s ezáltal “megszerezni” a jogot arra, hogy egy filmet T(X az n-ediken)nek hívhassanak.

  60. Hú de nagyon megy az észosztás.
    Nekem pl tetszik, másnak meg nem.
    Ennyi, a többi csak sóder :)

  61. A T3 nem is kellett volna…hanem kapásból ez a film. Még Arnold is lehetett volna bennt 2003ba. (Bár..szerintem is a Terminator 2 részes film. Nemis Arnold, inkább James Cameron hiányzik innét.)

  62. T1 – T2 az oldschool frankó , T3-at végig szenvedtem, bár ez nagyrészt annak köszönhető hogy haver helyett mentem el a sajtóvetítésre és egy teremben lenni a magyar média “elittel”… öejj, broáf és fúj! Mindamellett a terminátor franchise szerintem egy kicsit idejét múlt és túl későn vették elő leporolni a forgatókönyveket. Ettől még lehet valami jót is sikerült kisütniük, de igazság szerint engem háború a gépek ellen – mármint a konkrét fizikai – már a Mátrixban sem érdekelt, bármennyire látványos is volt (utoljára talán még pisis koromban a Power Kapitány és a jövő katonáinál jött be ^-^).

    Az “észosztás” témakörről meg ez a vicc jut eszembe:
    – Ki az abszolút beképzelt?
    – Aki azt hiszi hogy okosabb nálam!

    Peace emberek! ;)

  63. DeluksZ-nak teljesen igaza van.

    Ha “nagyon várni” és dícsérni lehet hegy filmet amiről semmit sem tudtok, akkor fikázni is lehet, kinek mi a benyomása ez után a pár perces bemutató után.

    Senkinek sincs joga lenézni a másikat, csak mert más a véleménye.

    Én a másik topikban már írtam hogy a technikát amit említettek elég fantáziátlannak tartom – egy ebéd előtti 10 perces “brainstorming”-ból ezek az ötletek szerintem megvoltak, de lehet hogy csak szétnéztek egy játékboltban.

    Senki sem vette a fáradságot hogy – ha már scifi – elszakadjon a mindennapoktól.

    Mondjuk egy logikus magyarázat lehet a motorterminátorra, ha viszonylag korlátozott Skynet tervezőkapacitása – mivel még a háború elején vagyunk (ezt jó hogy írták a fan-ok) – és kellett egy gyors földi egység.
    Ha így van logikus hogy megkeresi a már létező leggyorsabb és legmozgékonyabb szárazföldi járművet, amit minimális munkával átalakíthat.

    Lehet ez még jó film, bár a rendezőben nem sokan bíznak – ez rossz jel.

  64. Jaj és egy technikai kérdés, ha már a témában olvasott / szakértő kollégák is vannak (tényleg nem fikázás vagy ilyesmi, pusztán régóta foglalkoztat): az ilyen Schwarzi féle “beszivárgó” T-101 (ha jól mondom) terminátorokat miért olyan problémás kiszűrni az embereknek? Miért csak kutyákkal tudják? A jövőben már nincs egyetlen kib*szott fémdetektor sem?! Vagy esetleg röntgen? Vagy mondjuk ha még egy Arnold méretű tagbaszakadt fószer mondjuk cirka 120 – 140 kiló no de fém belsővel az már van vagy min. 200 ~ 300 kiló -> mérleg?

  65. Nincs arra idő hogy fémdetektorozzanak vagy röntgenezzenek. A kuyták egyből jelzik ha gond van ez a legmegbízhatóbb megoldás!

  66. Kicsit furcsa is lenne, ha megkérnék rá a VGY-t, hogy valami reptéri beléptetőkapun haladjon keresztül. :-DDD

    Amúgy nincs olyan, hogy T101-es. T800-101. 800-as modell, 101-es sorozat. Ez volt Arnie pontos megnevezése a második részben.

  67. Sztem egy igazán jó fémdetektor kiépítése nem kis dolog, pl vannak olyan fémek amiket nem jelez ki, de egy posztnukleáris világban nem hiszem, hogy
    1. sok ilyen készüléket találnának, főleg nem kapu nagyságút
    2. sok olyan ember lenne aki tudna ilyet barkácsolni :D:D
    Túlélés, ezt itt a kulcsszó. Kutya megfelel, az megérzi :) Igaz a golyótól az is lukad :D
    Meg mindig mozgásba kell lenni ezeknek a kis megmaradt emberi gócoknak, nehezen tudnak sztem tartani 1 megadott pozíciót, és ilyen felesleges cuccokat cipelni… inkább vitetnek minden gyerekkel 2 kg lőszert :D A kutya meg bandukol a saját lábán :D
    No de komolyra fogva a szót, és nem szólok le senkit. Akinek tetszik örüljön, aki nagy fan és szte nem jó ne nézze, aki középütt van az döntse el, vagy maradjon ott és semleges.
    Nekem személy szerint bejön, van benne fantázia, Skynet meg mindig abból táplálkozik amit talál. Nem hiszem, hogy annyira sok időt akar tesztelésre és építgetésre fordítani :) Begyűjti a fontosnak vélt infót, abból épít valamit ami gyilkos és kiküldi :) Nem fog olyan jövő beli repülő kocsikat kiküldeni amik földet érve mennek úton is és vadi új technológiát kifejleszteni csak ezért. Elég logikusan próbálja meg kiírtani az emberiséget :D Előszőr ami nem megy fegyverrel, utánna próbálja később még több ésszel (beszivárgó egységek, stb…). Erről szól a sorozat meg az 1-2 film is. Nahh, nem mondok többet, mert a végén le leszek szólva én is így is úgy is.

  68. “Ha “nagyon várni” és dícsérni lehet hegy filmet amiről semmit sem tudtok, akkor fikázni is lehet”

    Mindkét esetben kerülni kell a szélsőségeket, és jó ha érvek is vannak, nem csak annyi, hogy “de az első részben ez piros volt, itt miért rózsaszín?” :)

  69. Sztem nem kellett volna ez az atomosdi.Pont azért volt jó a T sorozat mert emberi világban hú de meglepödtunk a másvilágból jött robotokon.Innentöl csak egy fantasy scifi szarság lehet.

  70. Weyzuzg, ezt inkább gondold még át párszor. Innentől kezdve ez egy posz apokaliptikus emberek vs. skynet háború lesz, ami egyáltalán nem szar, de még csak köze sincs a fantasyhoz….

  71. Bale + pont
    Fallout hangulatú környezet + pont
    Terminator Franchise + pont
    szóval szerintem ezt nehéz lesz elbaszni.
    Motorminátorra kapásból tudok egy poént. pl.: egy üldözés után beszorítja a szereplőket valami romos épületbe, ahová nem tud utánuk menni. Ekkor komótosan sztenderre(!) rakja magát, mire Bale csak ennyit mond:
    “You gotta be kidding me!”

    jó, leültem.

  72. Spoiler!!!!
    nem tudom konkrét dolgot mondani, de sztem ha 3részes a cucc úgy tudnám elképzelni, h Connor aki a film végén meghal?! és a titokzatos Marcus a trilógia végén megküzd egymással..Marcus vs Connor

    van 1 kép a filmből mikor Bale és Worthington összenéznek emlékeztek rá?? olyan mintha Worthington le lenne lácolva… ez sok mindent fel fog még kavarni ez a pali az tuti

    vmi olyasmit is eltudnék képzelni, h a skynet csinál ultra-high end robot amiben a skynet agya lesz a sorozat végén és….

  73. Érdekes vélemények és viták hangzottak el.
    Szerintem a vita az kell. Amíg vitatkozol az jó. Amikor veszekedsz azzal van a baj. Szóval meghallgatjátok egymás véleményét de nem értetetek egyet tehát vitatkoztok. De eközben tanulhattok is egymástól.
    A fikasorozat nekem sem tetszett. De a nagy “mert én olvastam a könyvet” beszólások sem. Ehhez had tegyek hozzá valamit amit human már említett de nem fejtett ki bővebben.
    A LAP-ICS és a Cherubion kiadó gondozásában megjelent Terminator (illetve Halálosztó 2029) könyvek magyar szerzőktől származnak. Igazából kevés közük van az amerikai és hivatalos Terminator történetekhez.
    Nemrégen a SzukIts kiadó jelentetett meg egy hivatalos Terminator könyvtrilógiát ami a T2 könyvbeli folytatása lenne. Ezeken kívül csak a filmregények számíthatóak forrásnak plusz a nem túl sikeres TSCC sorozat. Esetleg néhány Terminator képregény.
    Nagy rajongója vagyok/voltam a Terminator univerzumnak. Én is azt mondom hogy a T3 szégyenfolt volt. Igaz volt egy pozitívuma. Felveztte a T4-et a jövőbeli háborúval.
    Szerintem ez igenis kellett volna már korábban. Nagy lehetőségek vannak benne. Chris Bale magasztalásával pedig teljes mértékben egyetértek.
    Zárásként annyit hogy a werk film és a képanyagok meggyőzőek. A trailert még megnézem aztán már csak a filmet fogom várni itt pedig átgörgetek minden ilyen topicot :D . Csak hogy a teljes filmélményt kapjam.
    U.I.:”Innentöl csak egy fantasy scifi szarság lehet.”
    Lol. Épp olyan fantasy mint az Aliens, Starship Troopers vagy a Predator? :D

  74. motorminátor…ez kb olyan mint amit nem rég láttam valamelyik tv csatornán…kapcsolok…kapcsolok…majd egyszer csak az egyiken azt mondják “kacsaminátor”…a kacsa ami visszatért a jövőből,blabla…én meg csak pislogok,csöpög a nyál a számból és egy lepkefingnyi gondolat se jut az eszembe,hogy megmagyarázzam a láttottakat
    ^o^

  75. A filmben John Connor választja ki az önként jelentkezők közül Reese őrmestert és küldi vissza 1984-be. Itt egyfajta időparadoxonnal állunk szemben, hiszen ekkor John idősebb, mint saját apja. Hogyan született meg, ha csak kb 40 évvel később küldi vissza apját a múltba? Az okozat megelőzi az okot!
    erre h ad választ a film, mert erre nem lehet!!!

  76. Thom:Jogos.
    A T1-ben (pontosabban a készítése idején) még bíztak benne; hogy leatombombázzuk magunkat és lesz gépesített világuralom. :D
    Így elfogadhatónak tűnt hogy az eseményeket 2029-be helyezték.
    Ma már nem az. Az atomháború kitörése amíg 1997-re volt datálva addig a sztorinak egy baja volt: ha Connor 1985-ben született a T2 idején (1992) hogy lehetett több mint 10? Na mind1.
    A T1-ig a sztorinak nem volt logikai buktatója. Legfeljebb azok számára akik rendelkezetek mind filozófiai mind fizaikai doktorátussal. Az időbevisszaküldéssel Connor magát teremti meg a Skynet szintén.
    Reese a háború kitörése után születik.
    Szóval eredetileg korrekt volt a dolog. Csak most már nem teljesen az.

  77. “erre h ad választ a film, mert erre nem lehet!!!”

    nem is kell, ez egy paradox helyzet. vagy képes vagy elfogadni, hogy a filmben létezik az időutazás, ilyetén módon lehetséges, hogy ilyen paradoxon, vagy nem, de akkor szerintem felejtsd el ezeket a filmeket. :)

  78. “ha Connor 1985-ben született a T2 idején (1992) hogy lehetett több mint 10? Na mind1.”

    úgy, hogy az első rész 87-ben, a második 97-ben játszódott, és az ítélet napja mg nem 97-ben következett be, hanem később.

    “A T1-ig a sztorinak nem volt logikai buktatója.”

    ez tök logikus, mert a T1-ig nem volt sztori se. :)

  79. 84 és 94 /vagy 95/ mert a második részben elhangzik John szájából Reese kapcsán, hogy “én küldöm majd vissza ’84be” vagy valami hasonló…

  80. jaja, utánaolvastam, és 84 – 94 a két dátum.

    viszont megtudtam pár érdekességet: “A Terminátor szerepére eredtileg Lance Henriksent szemelte ki James Cameron. Schwarzenegger pedig Reese szerepét játszotta volna el. Végül azért döntöttek a jelenlegi szereposztás mellett, mert Schwarzenegger jelentős izomtömege félelmetesebbé tette őt.”

  81. Dimitrij: Köszi a javítást. Nélküled mire mennék. ;)
    Itt az official javított változata az előző hozzászólásomank: a T1 sztorijának nem volt logikai buktatója. Az 1984-ben játszódott ez benne van a forgatókönyvben is.
    IMDB:Terminator 1:”This is the story of the Terminator sent to kill the resistance leader’s mother in 1984″..stb.
    Terminator 2:”This is the story of the Terminator sent to kill the resistance leader in 1995…stb”
    Én:”Az atomháború kitörése amíg 1997-re volt datálva” (a T2-ig így volt :D ).
    Szóval félig meddig tényleg tévedtem. De úgy gondolom mindenki (valószínűleg te is) értette hogy mire gondolok akkor miért kell felesleges kötözködésekbe belemenni? De ha tényleg csak a pontosítási szándék vezetett ám legyen. Köszönöm.

  82. nem kötözködés volt. :)

    ahogy én látom a történetet, visszaküldenek egy t800-101-et 84-be, hogy elpusztítsa az ellenállás vezetőjének anyját, hogy meg se születhessen az. ez nem sikerül, viszont egy kutató-fejlesztő laborba kerül a robot alkarja, és ami mégfontosabb a készülék chipje, ami bár törött, és nem működik, mégis odaig vezet az erre épülő történet, hogy komoly közelségbe kerül a Skynet. voltaképpen ez a második rész magja, az újabb t800-101 és a t1000 csak adalék. a sztori vége az, hogy lezárják a skynet-tel kapcsolatos paradoxont, mert megsemmisül a a chip, az alkar, meg a teljes kutatási anyag. és a judment day tényleg 97 augusztus 27., elnézést.

    a harmadik rész meg irreleváns. :P

  83. McG:
    Csak figyeltük a rajongókat és felismertük, hogy az egész dolognak figyelemmel kell kezdődnie. Hallgattunk a fanokra, mindenki a jövőt szerette volna látni. Mi nem azért voltunk izgatottak, hogy elkészítsük a Terminator 4-et, hanem azért, hogy elkészítsük az új kezdetet. Ez a film valóban az Ítélet napja után játszódik és láthatjuk azt a világot, amelyet az előző filmek csak megízleltettek velünk. Mindig is úgy éreztem, hogy ez volt az oka annak, hogy elkészítsem ezt a filmet.

    Azelőtt, hogy neki kezdhettem volna, beszélnem kellett James Cameronnal és természetesen Arnold Schwarzenegger. Felbéreltük Stan Winstont… Nyugodjék Békében… a munkái mindenütt ott vannak a filmben, ahogy láthatjátok – a T-600-asra mutat -. Az író valóban Jonah Nolan, akit ismerhettek ama kis mozi kapcsán, amit Sötét Lovagnak hívnak (The Dark Knight)… Tudtuk, hogy szükségünk lesz egy színészre. Ismertük a kihívást, amivel szembe nézünk. Tisztában voltunk a hihetőség kihívásával… megvan az az előjoga a közönségnek, hogy azt mondja: “Hát nem tudom, mit gondoljak erről az McG srácról, nem tudom, hogy mik a céljai ezzel a filmmel.” Éppen ezért, megakartam védeni a filmet és titeket azzal, hogy felbéreltem generációjának leghitelesebb és az egyik legjobb színészét… Christian Bale-t!!!

    Nagyon jó érzés itt ülni és felismerni, hogy ő John Connor. Ő az egyetlen és az igazi John Connor. Ő az, aki szerette volna eljátszani ezt a szerepet. Teljesen biztosan kijelenthetem nektek, miután rengeteg mindent felvettünk és rengeteg mindenen keresztül mentünk Új Mexikó sivatagában… Elképesztő munkát végez.

  84. folytatás….

    Ez a film azt a részt öleli fel, amelyről Reese beszélt az első részben. Hogyan hozott vissza minket Connor ebben a pillanatban. Szóval ennek tiszteletében ez valóban egy háborús film… viszont abból adódóan, hogy a film 2018-ban játszódik… Ugye a Schwarzenegger model (T-800/101) 2029-ből jön. Éppen ezért Skynet még nem jár ott. Még mindig a fejlesztéseket és a tervezéseken dolgozik. Ezek a gépek még nem kerültek arra a fejletségi szintre, amelyen a T-800-as, T-1000-es és a TX van.

    Láthatjuk Skynet keletkezését, láthatjuk mi történt a korabeli filmek között, ahonnan a 3 terminator visszajött a jövőből. 2029 a legkorábbi időpont, amikor láthattuk a jövőt és ez a film, ahogy mondtam 2018-ban játszódik, és éppen ezért a háború eme szakaszát láthatjuk.

    Fogunk-e látni olyan új ördögi gépeket, amelyeket Skynet azért készített, hogy az embereket megsemmisítse? Nos, ez volt az egyik oka annak, hogy miért döntöttünk úgy, hogy megcsináljuk a filmet. Olyan gépeket fogtok látni, amit mi Harvestereknek, Transportoknak, Aerostatoknak és Hydrobotoknak hívunk. Úgy lettek elkészítve, hogy olyan “nyálkás”, brutális, ezüstös kinézetű tervezésük van, mint amilyet Giger, Jim Cameron és Ridley Scott olyan nagyszerűen megalkottak az Alien filmekben. A miénk nem egy tiszta és kényelmes jövő. Ez egy nagyon-nagyon nehéz és kegyetlen jövő.

  85. Szóval rengeteg tiszteletet parancsoló gép lesz, amin az ILM legjobbjai dolgoznak, és alig várom srácok, hogy megmutassam nektek ezeket. Szándékosan nem kerülnek azonban most még bemutatásra. Van egy jelenet a Teaser trailerben, amikor egy nagy kar benyúl és kiránt egy embert a töltő állomásból. Ez az a kar, ami kapcsolatban áll a Harvesterrel, és ez el is árulja a gép méretét.

    Sam Worthington:
    Milyen együtt dolgozni Christian Bale-lel és milyen érzés életre kelteni ezt a filmet?

    SW: Intenzív. Christian egy nagyon szenvedélyes és remek színész. Szeretem őt. Remélhetőleg egy remek Terminator filmet fogunk elkészíteni. Ütőset akarunk.

  86. “103. dimitrij, ekkor: 2008. 11. 10. 21:25

    ejj be ó volt olvasni ezeket a sorokat, köszi Thom. :)
    forrás?”

    Az oldalon fennlevő comic conos videó lefordítva, amit már sztem röviden amúgy is összefoglaltam anno…

  87. Terminátor filmek kapcsán egy maradandó élményem van, az Ítélet napjának az eleje. A lángoló játszótér a zenével együtt ütős volt. Leesett állal ültem a moziban. Ha képesek egy apokaliptikus víziót letenni az asztalra a 4. rész készítői, ami visszaadja a “lángoló játszótér” alatt érzett szorongató bánatot és félelmet, akkor engem kilóra megvettek és áradozni fogok a 4. részről, ha nem, akkor csak egy popcorn mozi lesz.

  88. Sztem aki az alapján itéli meg hogy hu terminátor hogy beugrik neki a jövöböl jött robotok képe , az felejtse el ezt a filmet….meg azt hogy swarzi meg hu megvédem a gyereket és változatok a jövön…kiderült hogy nemigen tudnak változtatni….most pedig láassuk azt amiröl eddig csak halványan beszélt a két film! engem nagyon izgat hogy hogy festik le az igazi terminátoros jövöt, ahol az emberi élet nem szűámit,,,,és a legfontosabb hogyan élik túl! Gondoljatok bele a terminátor 1 be…mikor a végén az az egyszem robot üldözi öket….bár régen láttam a filmet de még mindig a hideg ráz a feelingtöl,…gondoljatok bele….ha ebbe a filmen mondjuk 20 terminátor és 5 repülö elöl menekülnek….sztem ha odateszik a feelinget akkor majd senki nem fogja hiányolni a swarzit :) Eddig azt láthatuk a két filmben hogy a skynet mit tett a sikeréért…és az emberek hogy védték meg magukat….most lássuk hogy az emberek mit tesznek a sikerért :) én erre vágyom :) Peace!

    ui: Algieba
    ÉN is ezt várom ettöl a filmtöl :) a hangulatot ahogy leirják a jövöt hogy az télleg olyan félelmetesre sikeredjen mitnt ahogy az elsö két filmben leirják….egy kegyetlen világ ahol a cél a tulélés….és igen is várom azt a John Connort, aki képes puszta kézzel lekapcsolni egy t800ast :) Várom az okos skynetet és a mégokosabb john connort…..minap olvastam el az egyik regényt…hát kivagyok hülve rajta….A Skynet egy elátmányos teherautora rejt jeladókat…..hogy az bemegy a föbázisra és onnan minden bázisra megy mivel igazságosan osztják el a cuccot….és a skynnet nem azért akarja tudni hol vannak a bázisok hogy atomot nyomjon rájuk, hanem azért hogy az emberek azthiggyék hogy jön az atom és elkezdjenek menekülni és ezáltal jöhet a földi csapás….de john connor okosabb…..briliáns mondhatom :) ha a filmben hasonlo lesz enyhe kiadásban akkor én emelem a kalapom :)

  89. Én ebböl a filmböl meg akarom tudni , hogy John Connor miért akkora ember és miért tiszteli mindenki egy istenként, és miért ö a fövezér….:)

  90. Ez nagyon fain lesz!!! Ez a motor terminátor nagyon odateszi magát. Alig várom, hogy jövő május legyen, és végre közelebbről is megnézhessem, mert egy kicsit pixeles volt a kép, és így nem sokat láttam belőle!! De köszöntem szépen a videót!!

  91. Azt hagy kérdezzem már meg, hogy nem tud-e vki a következőről valamit: ugye T1 vége meghal a terminátor, a T2-ben meg mondják, hogy megmaradt a chip meg az alkar. Nos akkor a sajtológépben a terminátor felsőteste volt benn, a lábait nem találták meg?? Egész értékelhető állapotban marad vhol a lépcsőnél ahol volt a robbanás. Nem esett ripityára csak kettészakadt a csípőjénél, úgy emlékszem. Elfelejtkeztek volna erről a készítők? A választ előre is köszönöm.

  92. Gondolj bele Lalee, hogy festett volna az a jelenet amikor a második részben Arnold a lábához nyúlt volna a Dyson házban, hogy bizonyítsa a gépi mivoltát? :-)
    Szóval szerintem ez nem akkora hiba, inkább jobban mutatott egy robotkéz a vitrinben, mintsem egy fém lábszár. ;-)

  93. A lábak is megmaradtak, csak hát azzal nem tudtak mit kezdeni, mert minden láb máshova repült, meg az elektronikája ripityára tört. A kéz meg megmaradt épen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.