Public Enemies trailer!

Nem is kellett péntekig várni rá, már ma a képünkbe tolták a Public Enemies trailerét. Depp odavág. Errefelé nézhető.

Őszintén szólva, eléggé Szemtől-szemben szerű lett. A zene is hasonlít az ottani bankrablásosra, na meg bankot rabolnak, és persze modern korunk két nagyobb színésze csap össze. Jöhet, bár azért a digitális felvételek kilógnak sajnos.

Public Enemies trailer, elő a fegyverekkel

61 hozzászólás a “Public Enemies trailer!” bejegyzéshez

  1. Micsoda lazaság, hát nem is tudom mit mondjak. Inkább megnézem mégegyszer, meg még párszor.

  2. hol lóg ki a digitális tech?
    egyébként már nagyon kellett egy gengszteres film, várós.

  3. az egész mozgás nem olyan smooth mint egy filmfilmnél. Nézd meg, valóságosabb, de “házikamerásabb”, akármilyne drága is a kamera.

  4. Természetesen a mester ezt direkt csinálta. Néhány felvétel már a Miami Vice-ban is kilógott, de érezhetően direkt. Nagyon várós lett…

  5. A mozgás nekem is feltűnt, a “házikamerás” helytálló kifejezés.

    De ez végülis tök mindegy, mert baromi jó az előzetes és valószínűleg a film is az lesz. Nekem simán az év egyik, ha nem legjobban várt darabja.

  6. Ezek a digis képek tényleg elég furák… Nem kellett volna ennyire erőltetni.
    A trailer hangulata nekem nem árul el semmit a film jellegéről. Szinte semmmit nem mutatnak, mindenből csak pici villanásnyit. De nem baj, ettől lesz nagyobb meglepetés…

  7. sztem Mann-nek nagyon bejön ez az elmosódás a karakter körül, a collateral-ban Cruise körül pl. mindig odacsapott mert ezzel is növelte a misztikusságot! Nekem abszolút várós, Mann-Bale-Depp trió csak nem lesz rossz

  8. Jól emlékszem egyébként, hogy a Heat-ben is benn volt ez a szöveg, hogy “a bank pénzét visszük el, nem a magukét” (csak itt a trailerben magáét van, ha jól értem)??
    Vagy más filmben volt ez?

  9. Applause!!! Fasza lett és hála az égnek, az én szemem van annyira rossz, hogy semmi nem logott ki.

  10. Hát engem ez odabaszott.Az is igaz, hogy elfogult vagyok a Mann filmekkel, a Heat gyakorlatilag az egyik kedvenc filmem. Johnny Depp marha jó a szerepében, Christian Bale-t sajnos nem nagyon láthattuk, gondolom lesznek még trailerek ahol ő is többször megjelenik.
    Először nekem is furcsa volt ez a digitális kamera egy 30-as években játszódó gengszterfilmben, de minél többször megnéztem, annál kevésbé zavart ez a trailer alatt, mire a moziba kerül a film teljesen megszokom :).
    Az is csak egy, általános megszokás, hogy a 60-as évek előtt játszódó filmeknek “muszály” valamilyen kifakult színviláguk legyen, mert az akkoriból fenntmaradt fotók ,videók nameg a gengszterfilmek mind ezt sugallják ez a kép él az emberekben, és hogy az adja meg a 30-as évekbeli stílust, holott az emberi szem ugyanolyan színekket láttott akkor is mint most és ezt a szín ill. képi világot ezek a digitális kamerák szerintem elég reálisan visszaadják.
    Bocs, hogy ilyen hosszú voltam.

  11. Cooper:
    az a mondat tényleg a Szemtől szemben- bankrablós jelenében hangzott el

  12. repuding: egyetértek…
    végülis azzal hogy digitális kamerát használ azt éri el hogy realistán mutatja be a kort, mintha ma lenne és nincs szuksége a kifakult film effektre hogy elérje ezt, mivel nagyon jo diszltetek vannak ahogy nézem, és igy másodszorra nézve már kijött hogy nagyon fasza hangulata lesz… bejövős a kamerája :)

  13. jo let nagyon,
    Amikor az auto felborul az elég “hazikameras”, de van meg csinszolnia. Bale nem sokat van kepben inkabb Depp de azt jol tolja.

  14. biza jó lesz ez! Egyébként az állomás eléggé ismerős, mintha a Carlito útjában is egy ilyenbe menekülne Pacino a film végén. Vagy csak én ábrándozok??

  15. Ez a kép világ valóban furcsa, eltér a megszokottaktól, de attól még meg kell majd néznem. Nem zárkózom el azért tőle, a Heat is nagyon tetszett, a Miami Vice-szal pedig nem ez volt a probléma. Meglássuk…
    Az viszont problémásabb, hogy számomra túl sokat elárultak a cselekményből, jobb lett volna csak egy-két villanás, vagy mittudomén. Víruskampányt ki fogom hagyni.

  16. az a baja, hogy valahol házimozi, és ez gáz, gáz mert csak a kamera miatt, hiszen minden másban ott a kurvasok pénz, iszonyat cool korrajz szerű lehetne (és nem a fakó színekre gondolunk, hanem aki legyőzte caponét szerűre szerintem)

    http://href.hu/x/8dj3

  17. Zidane66: Szerintem a film “házikamerás” (most már csak azért is ezt fogom használni) jellegére gondol.

    Én inkább érdekesnek, mint zavarónak találom, de persze két percig nézni az ilyet nem ugyanaz, mint két óráig.

  18. Sztem meg sz.r így a képi világ, és az a felvetés sem állja meg nálam a helyét, h így a reálisabb, így hat valódinak. Ezekszerint akkor felesleges szűrőket használni bármilyen filmben is, mert nem kapunk reális képet??? A fenét, egyértelműen jobb élményt nyújtana fakóbb színekkel, nekem legalábbis hótziher. Sajnos így csalódás a trailer, nem csak a képi világ miatt, de a film aért lehet h óriási lesz, majd meglátjuk.

  19. Szerintem megszokható lesz a dolog. Ez a trailer meg eléggé a sztori ismertetésére ment rá, a kúlságok majd jönnek később :)

  20. ez a házi videós HD-CAM teljesen megöli az atmoszférát, ugyanis a kép megjelenéséből adódóan egyszerűen nem lehet elvonatkoztatni a kortól, amiben készült.

  21. a trailer előtt valamiért mindíg A kárhozat útja látványvilágára gondoltam..
    most kicsit kevésbé várom:/

  22. Hát lehet a film jó lesz, de a kép ritka moslék, nem passzol, mintha egy brazil szappanoperát néznék a tv-ben. Nem tudom miért erőlteti Mann, Colletaralban elment, mert az egy techno nagyvárosi thriller, Miami V-ban néha zavart, de itt meg valahogy nem illik hozzá. Human ott a pont régi gengszteresre kellett volna venni a képi világot, megkockáztatom zseniális húzás lett volna, ha egy 50-60-70 évekbeli kamerát és nyersanyagot használtak volna, na az “eredeti” lett volna. Sajnos ez nekem nem klappol, várós filmek közül kihúzva, pedig Heat nagyon nagy kedvenc, sajnos :-(

  23. vazzeg! üt rendesen. amúgy osztom a kételyt annyiban, h mégsem annyira epic lesz, hanem inkább koncentrál a történésekre, mint h több akarjon lenni.. ez collateralnál is működött sztem, közben meg igen, lehetne nagyszabásúbb is, hisz ritkán készül ilyen film. pláne ezekkel a színészekkel.
    (amúgy is alapbaj, h elkapkodják a nagyfilmeket, csak fogják pl. a regényt, és kész a film. ebből olyan godfather-szint kéne, mondjuk, persze én azt hiszem, így sem fogok csalódni, ennyit legalább elvártam, úh. jöjjön már, csak hát mi van már a rendezőkkel és a stúdiókkal na)

  24. Srácok, a Collateralt hiába emlegetitek, annyk sok része hagyományos technika volt, és csak pár jelenetben erőltette az új kamerát – inkább a Mimi Vice a viszonyítási alap.

  25. Nem értem miért nyavajognak sokan.
    Jóhogynem FF monoban kéne forgatni, merthogy a XX. század elején játszódik. Nekem ez így nagyon bejön.

  26. Szerintem is jó. Első nézésre fura volt, de a negyediknél már észre sem vettem. Engem inkább a Road to Perdition-ra emlékeztetett, nem is kifejezetten a kor miatt, hanem az erdőben az autó, és a Depp tarkója képek miatt. Abban is volt két hasonló. Szerintem még ha nem is a legjobb, ezekkel a zenékkel egy átlagos, de állati hangulatos kis trailer lett.

  27. well, well, well… Mann mester újfent nagyot fog durrantani. Igen, van benne Heat-es utánérzet, de mint tudjuk – vagy ha még nem akkor lásd – ez csak annyiban merül ki, hogy van benne egy tolvaj, és egy nyomozó, és némi akció. A digi kameráról pedig csak annyit, hogy lehet nem szeretni, és virtuális pofonvágni Mann-t, de ez körülbelül olyan, mintha egy festőnek azt mondanád, hogy csak temperát vagy vízfestéket használhat mert az már olyan jól bevált az évek során. Van, aki a shacky cam-et nem bírja, lsd: QoS, Cloverfield, úgy tűnik van, aki a digitálistól lesz rosszul :)

    “megkockáztatom zseniális húzás lett volna, ha egy 50-60-70 évekbeli kamerát és nyersanyagot használtak volna, na az “eredeti” lett volna”

    heh, remélem Ritchie a Lumiére fivérek kamerájával veszi majd fel a Sherlock Holmes-t :P (just kidding)

    egy szó, mint száz, lehet 2 pontokat levonogatni egy 10-es skálán a képi világért, de attól még lehet egy 8/10-es film :)

  28. jah, és az milyen felirat már az elején:

    “R rated, for GANGSTER VIOLENCE” :)

  29. Ne rinyáljatok, mihelyst valami újat és szokatlant láttok.
    Michael Mann stílust teremt.
    Inkább örüljetek, hogy ilyen is van.

  30. Kedves sandor8206!

    “megkockáztatom zseniális húzás lett volna, ha egy 50-60-70 évekbeli kamerát és nyersanyagot használtak volna”

    Ennél nagyobb baromságot nagyon régen olvastam! De azért jót nevettem. Köszi

  31. tényleg, biztos jobban nézne ki a film ha a 30as évek technikájával vették volna fel, attol élethubb lenne, meg jobban beleélhetnénk magunkat…filmszakadások, meg ketszer olyan gyors vetitési sebesség…. szerintem ha fakobbra veszi a képivilágot attol lett volna csak kosztumos film hatása… de majd meglátjuk, szerintem jo lesz…

  32. Diego inkább megnézném ezt a filmet egy Volt egy egyszer egy Amerika, vagy Keresztapa, vagy Aki legyőzte Al Caponét képi világgal és képi kontraszttal mint ezzel a fossal. Amúgy nem tudom mi baj van a régi kamerás-dologgal, hogy említettem. Tony Scott is használta a régi tekerős kamerát a Tűzben edzett férfiben, az se olyan régi film.

  33. Nekem…nekem… (gondolgondol)

    Nekem ez nem jött be.

    Tényleg brazil szappanoperás effekt, kilóg a sorból, amikor integet az autóból kifelé vagy amikor a páncélszekrény hátterét mutatják Depp mögött (az elején). Olyan az egész mint egy béna magyar művészfilm csúcsnevekkel. Valahogy nem jön át a cool-jellege abban, hogy gengszternek öltöznek és rock zene szól, miközben a fényképezőgépem videófunkciójával vették fel egy részét. Nem látom mitől lesz ez jó film.

    De lehet csak a tegnapi Elecricka Modulator 4. trailer miatt túl magasak az elvárásaim. :)

  34. Kövezzetek meg, de engem abszolút nem zavar a technika. Az előzetes alapján pedig nagyszerűnek tűnik.

  35. Még a kalapfelvételben is volt valami Mann-stílus, színészi játékra meg nem lesz panasz.

  36. b+ ez a hd cam cucc télleg nem kellett volna.. de ofc megnézzük moziban milyen.

  37. márpedig ez a hd cam cucc iszonyat jó.
    én speciel jobban bele tudom élni magam a filmbe, ha egy ilyet nézek, mint egy elmosódott/ködös valamit.
    de hát ízlések és pofonok, van aki a múltban, van aki a jövőben él :D

  38. engem speciel meglepett és és arcul ütött ez a hd digi kamerás felvétel – nagyon nem számítottam rá, számomra valamelyest illúzió romboló, de persze addig nem mondok róla véleményt amíg nem láttam a filmet ( a Vidocq speciel tetszett anno ezzel a technikával).

    senzu – a jövőhöz azért még az IMAX is hozzá tartozik azt ne felejtsük el ;)

  39. talán túl sok mindent mutattak meg a trailerben… az zenéje nem tetszett, de a filmet egyértelműen megnézem!

  40. valóban zavaró itt a trailerben a gyors vágásoknál de a filmben még akár hozzá is adhat a hangulathoz ez a hómkamera.
    az utolsó fél perc viszont nagyon üt ezzel a zenével (Otis Taylor – Ten Million Slaves) basszus!

  41. elsőre szokatlan, de 2 perc alapján inkább nem mondanék ítéletet a technika felett…kicsit merész már most értkelni az egész filmet szerintem, persze itt mindenki szakértő :P

    Különben meg mekkora már az a jelenet amikor Depp átugorja a pultot egyik kezével támaszkodva a másikban meg puska… olyan mintha egy örökkévalóságot lenne a levegőben. Zseniális kép és perspektíva :)

  42. “Zseniális kép és perspektíva :)”

    Egyetértek :)
    Plusz két dolgot ne felejtsünk el, hogy hiába digicam még így is voltak olyan képek benne, hogy “agyameldobom” – és amiket talán szokványos kamerával nem nagyon lehetett volna felvenni. A másik pedig, hogy valami Dante Spinotti a DP :)
    Marion Cottilard pedig gyönyörű :)

  43. Szerintem semmi gond a kamerával, nekem nagyon bejön ez a stílus.
    Marha intenzív, és teljesen magába szív. Engem legalábbis.

  44. Én nem látok különösebb párhuzamot a Heat-tel, hacsak nem vesszük ide a Mann-i stilisztika megjelenését, de az meg ne legyen már baj, ha a filmjei könnyen azonosíthatóak a rendezői egyénisége alapján. kőkemény, eredti látványú, kosztümös gengszterfilm lesz ez. hála az égnek és Mann-nak:)

  45. Na igen, az a házikézi kamerás dolog nekem is feltűnt, kissé gagyi hatást kelt. Meglepően nem illik oda így elsőre, de aztán majd meglátjuk. A Miami Vice – nál ennyire nem volt furcsa.

    Michael Mann nálam eddig még nem hibázott, átkozottul erős rendező.

  46. hát én nemtudom…kb baltával van faragva depp arca ebben a filmben, nagy nullának tűnik a játéka a trailer alapján.bale meg mintha ott sem lenne. a helyszínek is kopárak és baromi unalmasak…Az meg, hogy egy thomsonnal szarrá lőnek valamit kb 20 éve volt divat mikor richard grieco ment meg a négykezes géppisztolyra…

  47. Hu, de rossze ez a HD technika. Tiszta szomszedok. Nekem elvezhetetlen, nagyon lelombozott. Es iszonyaun rondak a keves fenynel felvett jelenetek. Csak hogy osszehasonlitsuk: a Slumdog Millionaire is HD-re keszult, csak epp valami mas kameraval. Ott meg nem mondtam volna, hogy az HD volt…

  48. Igaza van Humannak. Nem tetszik ez a hd dolog. Olyan videószerű. Miért kell egy ilyen komoly “régivágású” rendezőnek ragaszkodni ehhez a tecnikához ? Ezt már a Collateral-nál is elmondtam, a Miami Vice-ról meg nem is beszélve. Jó kis zsíros technicolorra kellene egy ilyen történetet rögzíteni. hazavágja a kor hangulatát.

  49. “Szemtől-szemben szerű lett”

    Ha teljes egészében lemásolnák a Heat-et ilyen 30-as évek beli stílusban nekem már az is tökéletes lenne.
    Az igényességemet kritizálni nem kell,köszi ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.