Újabb érdekes vizuális bemutatása az Inception egyik értelmezésének. Nem az a végkövetkeztetés, hogy az egész egy mac-ben játszódott, viszont spoiler.
Újabb érdekes vizuális bemutatása az Inception egyik értelmezésének. Nem az a végkövetkeztetés, hogy az egész egy mac-ben játszódott, viszont spoiler.
Nem rossz. Az elmúlt hetek hasonló próbálkozásai után eredetinek azért nem mondanám but still.
SPOILER Mintha “Mal’s projection”-nel máshol is találkoztunk volna a Várón kívül…
Jól mondod Lennier!
SPOILER
“Mal’s projection” ott van Eames álmában is, mielőtt Fischer kinyitná a páncélajtót.
SPOILER
spoiler: és az előzményekben is fel-felbukkan Mal “szelleme”, amikor Saito-tól akarnak információkat szerezni, az álom az álomban stratégiával. meg amikor tanítja Ariadne-t Cobb, ott is megjelenik valami szúróeszközzel, támadólag.
SPOILER
na és honnan tudni, hogy az Airplane valóság-é? Másrészt meg Robert Fischer Jr.-t sem értem mit keres a limbóban. (Az lett volna a páncélszekrény?)
SPOILER
Neurózis az omladozó város is a limbó volt és oda lekerült Fisher miután meghalt a fortressben
Spoiler
Neurózis – Ez az! Ha a repülő is álom, akkor abból viszont nem ébredtek fel, így Cobb búgócsigája a végén úgy maradt. (nem csak hamarabb volt a vágás:D) Abba az álomba viszont mikor kerültek, és ki álmodja? Vagy csak Cobb van benne, mert mint mondja, másképp már nem tud álmodni?
most úgy reagáltatok neurózisra, mintha valami nagy újdonságot mondott volna.
SPOILER
Uh, tényleg ő ott volt az erkélyen – ez nem ugrott be.
Tényleg nem mondtam újdonságot, de pont mivel a film egyrészt paradoxonokról szól és önmaga is azzá válik a végére, így a repülőről necces azt írni, hogy “reality”. Nameg ez az ábra töklineáris, pont ezért volt elmésebb az egymásba forduló háromszög.
SPOILER
“na és honnan tudni, hogy az Airplane valóság-é? ”
onnan, hogy Saito magához tér, meg mindenki magához tér. ha nem a valóság lenne, akkor ébredés sem lenne. vagy akkor az összes szereőlő Cobb projekciója lenne, ahhoz viszont túl önállóak és kidolgozottak.
spojler
nem kell túlragozni, semmi nem utal rá hogy a plane nem valóság.
Látta a gyermekei arcát a végén, és kicsit más ruhában is voltak, ez FACT, szóval nem az emlékeiből idézte fel őket, mint egy álomban szvsz
meg mi ez hogy az erődből egyből a limboba jutnak?
van 4. szint, és utána jön még egyel lejebb a limbo, de cobb is úgy jut oda, hogy visszamegy az első szintig, és ott megfullad, így jut el a limboba, ahol saito is ottvan.
Azt a k***a minél több HSZ-t olvasok annál jobban rájövök, hogy nem értettem meg a filmet :)
Ha popcornropogás és kólaszörcsögés nélkül végignézted, és odafigyeltél, akkor megértetted elsőre. Pont emiatt jó a film, nem kell szőlőcukrot zabálnom hogy pörögjön az agyam a megértéséhez.
Mocca-nálam is ez van..két nézés nem elég..semmire:D
SPOILER!!!!
lehet csak az én figyelmem kerülte el vmi, de érdekelne erre a válasz:
Ha megállt a végén, akkor hogy lehet az h a gyerekek semmit se öregedtek? Nem kevés időnek el kellett telnie, nem feltétlen az álomban történt események miatt. Volt egy jelenet, amiben Cobbsnak mondják hogy azthiszed, hogy ha néha veszel nekik ajándékot azzal majd minden ok lesz.. vagy vmi ilyesmi.
SPOILER
A vége valószínűleg az, hogy álom az is. Miért lennének Cobb gyerekei ugyanabban a helyzet meg ruhában akkor is, mint az álmában? Meg a totem sem nagyon akar eldőlni. De, hogyha álom az is ami a filmben valóság volt, tehát a repülő is álom, akkor a film közben, mikor Cobb Ariadnének mutatja a totemet akkor eldőlt Cobb-é. Szóval, hogyha álom a valóság akkor mért dőlt el film közben a totem? Viszont hogyha nem álom hanem tényleg valóság akkor a vége kissé érdekes.
SPOILER
Nem ugyanabban a ruhában vannak a gyerekek. Aki pedig kicsit is figyelt észrevehette, hogy amikor a legvégén megvágják a képet, már beinog a totem. Amikor pedig álomban voltak már-már természetellenesen szabályosan pörgött. (Ezt azért mondom, mert amikor ledobja, már akkor is 3-4 kört megy döntött helyzetben a csiga)
SPOILER
az Inception hivatalos facebook oldalán(oké, tudom hogy marketingesek csinálják, Nolannak nem sok köze van hozzá) volt valami alkalmazás, ahol rákérdeztek szerinted mi a film vége, és ott az egyik válaszlehetőség az volt, hogy onnantól álom az egész, hogy Cobb kipróbálja az arab csávó altatóját, ergo baker a te kérdésedre válaszul abban az esetben hogy lehetséges hogy a totem eldőlt, mikor mutatta Ariadnénak.
Amúgy szerintem is az utolsó képen kivehető hogy elkezd inogni a pörgettyű, az hogy kivágják a végét szimpla hatásvadászat. Ugyanilyen bizonytalanságban tartó eszközök végig észrevehetők, kétértelmű mondatok amiket a többi szereplő mond Cobbnak(már pontosan nem emlékszem hol és ki mondta, de amikor másodszorra néztem a filmet feltűnt párszor), aztán amikor Ariadnét az első álmában megöli Cobb neje, és Cobb kirohan a mosdóba totemezni, ott szintén nem látjuk hogy eldől-e a totem, mert amikor Arthur utánamegy, Cobb hamarabb fölkapja a totemet hogy láthassuk hogy eldőlt volna-e. Persze ez nem bizonyít semmit.
SPOILER 1.) három szint van, plusz a limbo
2.) cob pedig nem a fulladással megy a limbóba, ő már akkor régen a limbóban van